Volgens mij valt het allemaal wel mee. Zijn de mensen hier met (chronische) klachten over hun telefoon niet op 1 hand te tellen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:46 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar je kunt beter geen sensationele nemen. Veel klachten over deze telefoon. Zie hiervoor dit topic, maar ook andere fora op internet. Overweeg beter even een ander merk dan htc.
Je leest op internet alleen verhalen van mensen met problemen en vragen. Maar al met al is de telefoon gewoon goed en zijn er relatief weinig grote problemen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:46 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar je kunt beter geen sensationele nemen. Veel klachten over deze telefoon. Zie hiervoor dit topic, maar ook andere fora op internet. Overweeg beter even een ander merk dan htc.
Dat klopt denk ik wel, maar wil toch de vraagsteller even waarschuwen. De kans is toch wel aanwezig dat er problemen komen. Het is dan fijner om een tel te hebben van een merk met competentere klantenservice. Als die er tenminste zijn.......quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je leest op internet alleen verhalen van mensen met problemen en vragen. Maar al met al is de telefoon gewoon goed en zijn er relatief weinig grote problemen.
Hopelijk een leuke nieuwe xe aanbieding!quote:We zijn snel weer online, probeer het later daarom nog een keer. Hopelijk kunnen we je dan verrassen met nieuwe en nog betere producten en diensten.
Zijn genoeg mensen die een normale hebben of er iig normaal mee om kunnen gaan, dat kunnen er ook veel nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 18:46 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Zelf heb ik een 1800mAh Anker batterij voor rond de 14euro (inc verzending uit engeland van amazon en binnen 3dagen binnen.)quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:52 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, de mensen hier die een Mugen accu gekocht hebben, waar hebben jullie die vandaan en zijn jullie er nog steeds blij mee?
Ik overweeg er één te kopen.
Ik heb alle merken telefoons wel gehad, maar de klantenservice van HTC is tot nu toe de beste voor mij.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:26 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Dat klopt denk ik wel, maar wil toch de vraagsteller even waarschuwen. De kans is toch wel aanwezig dat er problemen komen. Het is dan fijner om een tel te hebben van een merk met competentere klantenservice. Als die er tenminste zijn.......
Ja natuurlijk als je een wallcharger hebt.quote:Op zondag 27 november 2011 14:07 schreef mrkrul het volgende:
Kun je een tweede accu buiten je toestel opladen?
Nog bedankt voor je antwoord. Alleen wil ik nu graag weten: waarom is dat de beste?quote:
Jup, heb ik ook last van. Soms ook als ik het scherm uit wil doen, spring hij ook weer aan... Alsof hij ergens haakt oid.quote:Op zondag 27 november 2011 21:45 schreef Orbeatle het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook wel eens last van 't feit dat m'n toestel ongevraagd screenshots maakt. Behoorlijk irritant. Waar ligt dat nou aan? Gammele power button ofzo?
Precies, dat dus. Gebeurt niet vaak, maar het is wel gruwelijk irritant.quote:Op zondag 27 november 2011 22:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Jup, heb ik ook last van. Soms ook als ik het scherm uit wil doen, spring hij ook weer aan... Alsof hij ergens haakt oid.
Kan het aan je hoesje liggen? Mijne heeft nergens last van iig... Misschien stof bij de aan/uit knop?quote:Op zondag 27 november 2011 22:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Jup, heb ik ook last van. Soms ook als ik het scherm uit wil doen, spring hij ook weer aan... Alsof hij ergens haakt oid.
Laatst nog helemaal schoongemaakt en toch gebeurt het nog! Irritant! Voor de rest: top toestel!quote:Op maandag 28 november 2011 09:50 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Kan het aan je hoesje liggen? Mijne heeft nergens last van iig... Misschien stof bij de aan/uit knop?
Is wel denk ik een soort van hardware knop probleem, heb het wel vaker gelezen bij Sensation gebruikers.quote:Op maandag 28 november 2011 11:19 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Laatst nog helemaal schoongemaakt en toch gebeurt het nog! Irritant! Voor de rest: top toestel!
Lexar is inderdaad ook goed, zit niet veel verschil in alleen a-data is stuk goedkoper volgens mij en presteert ook goed (staat alleen niet in tabellen) hier.quote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef Illinois het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je antwoord. Alleen wil ik nu graag weten: waarom is dat de beste?
Ik zie dat het merk Lexar vaak wordt aangeraden. Maar maakt het merk überhaupt uit?
ROM opnieuw flashen zonder te wipen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:31 schreef Badeendt het volgende:
Ik heb op de een of andere manier mijn klok/wekker verwijdert. Weet iemand hoe ik die weer terug kan krijgen? Draai Sense-o-Maniac - DeSense 3.5 v1.0.
Ik zie net op XDA dat er een apart bestand voor te downloaden isquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
ROM opnieuw flashen zonder te wipen.
Ik heb een sensation xe en het ding werkt prima. In het begin wat kleine software irritaties maar dat is nu geheel verholpen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:46 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Dat is dan ook een xe. Die is niet voor niks zo snel na de gewone sensation op de markt gekomen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:57 schreef Opaas het volgende:
[..]
Ik heb een sensation xe en het ding werkt prima. In het begin wat kleine software irritaties maar dat is nu geheel verholpen.
Het zijn heus niet alleen maar slechte telefoons omdat een aantal mensen problemen met de telefoon hebben.
Werkt prima hier.:)
ja maar exact de zelfde hardware+software, dus loop maar geen bullshit te verkondigen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:01 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Dat is dan ook een xe. Die is niet voor niks zo snel na de gewone sensation op de markt gekomen.
Wat epicbeardman zegt dus.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:01 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Dat is dan ook een xe. Die is niet voor niks zo snel na de gewone sensation op de markt gekomen.
Waarom heb je dat gedaan?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:41 schreef RingBewoner het volgende:
Heb vanmiddag de Sensation ingeruild voor de Desire Z. Ben erg benieuwd. Iemand nog tips?
Eh, typo.... haha.....quote:Op donderdag 1 december 2011 15:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom heb je dat gedaan?
Zeg t dan goedquote:Op donderdag 1 december 2011 16:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat ik mijn abo mocht verlengen en de Sensation mooier en beter vind.
Bij slechte verbinding/signaal van het netwerk blijkt hij bij sommige mensen uit te vallen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:08 schreef mrkrul het volgende:
En weer paar keer uitgevallen. Ligt dus ook niet aan batterij. Het lijkt echt een probleem te zijn van het erin laten zitten van batterij. Heb hem nu eruit gehaald en weer terug erin. Kijken hoelang hij nu weer aanblijft. Als dit het is, wat zou dan de oorzaak kunnen zijn? Iemand een idee? Voor de duidelijkheid: geen apps, taskkillers, batteryoptimizers etc. geïnstalleerd.
Dat is niet waar. Je krijgt hem gewoon terug met hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:31 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Bij slechte verbinding/signaal van het netwerk blijkt hij bij sommige mensen uit te vallen.
Maar stuur hem eens op voor reparatie. De afhandeling van toestellen met defecten gaat bij HTC uitstekend.
Dan stuur je hem nog eens op om te laten repareren en geef je nu duidelijker aan wanneer het probleem zich voordoet, in plaats van te lopen klagen in dit topic en negatief te doenquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:23 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Je krijgt hem gewoon terug met hetzelfde probleem.
Dit dus.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:27 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Dan stuur je hem nog eens op om te laten repareren en geef je nu duidelijker aan wanneer het probleem zich voordoet, in plaats van te lopen klagen in dit topic en negatief te doen.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:56 schreef mrkrul het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat iemand hier aan de hand van de klachten een oorzaak kan bedenken. Dan kan ik daarmee naar HTC.
Van ander forum.quote:Mijn Sensation viel continu uit. Op advies van HTC geprobeerd of hij ook storingen had zonder SD erin. Leek even ok, daarna weer troubles. Opgehaald door HTC en binnen 7 dagen retour met nieuw moederboard en nu geen problemen meer.
Mijn advies als je telefoon niet goed werkt: HTC bellen. Fijne snelle service en geen gezeur.
Ongelofelijk, wat een niet-kritische cono's hier. Alleen het de hemel in prijzen van het apparaat wordt gewaardeerd. Handig zo'n forum.....quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:53 schreef Orbeatle het volgende:
Inderdaad. Lekker makkelijk zo, beetje klagen hier en iedereen 'waarschuwen' voor deze telefoon...
Heb je ooit een ander forum gezien van een andere telefoon? je zit gewoon wat te zoeken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:01 schreef mrkrul het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Heel wat mensen hebben deze problemen en nog niemand heeft het probleem opgelost gekregen dus het is wel degelijk nuttig dat mensen gewaarschuwd worden om geen HTC Sensation aan te schaffen. Zie:
http://www.androidworld.n(...)oomloos-raakt-3.html
https://forum.t-mobile.nl/htc-405/uitvallen-htc-sensation-141406/
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1479070/1
http://www.gsminfo.nl/blo(...)probleem-touchscreen
Dus
Natuurlijk zit ik wat te zoeken. Wat doe je anders als je een probleem hebt. Dat is toch logisch. Maar als je dan op een probleem zoekt en vindt dat er vele mensen zijn met hetzelfde probleem dat vooralsnog slechts bij 1 persoon (degene uit jouw quote) is opgelost, dan is er toch serieus iets aan de hand? Overigens ben ik benieuwd of de telefoon van bovengenoemd persoon nog steeds werkt. Ik heb hem ook twee keer in reparatie gehad en dan keren na 1-2 weken de problemen weer terug terwijl hij in eerste instantie prima lijkt te werken. Ik ben dus benieuwd na welke periode na reparatie jouw quote is gepost.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Heb je ooit een ander forum gezien van een andere telefoon? je zit gewoon wat te zoeken.
Zo kan ik bij elke telefoon 20problemen vinden.
Ga maar snel naar een dumbphone, die past misschien beter bij je.
Had je mijn quote hierboven wel gelezen? dat iemand het gerepareerd had gekregen en geen problemen meer?
Nja, dan ga ik er iig niet zo over klagen de hele tijd. Daar schiet niemand wat mee op. Ik zou de klachten neerleggen bij HTC en met hen in overleg gaan over wat nu.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:45 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat jouw foon binnenkort hetzelfde gezeik krijgt. Dan lach ik echt uberhard.....
Nee dat is niet zo lastig. Ze weten het daar gewoon niet en doen dus niets. Natuurlijk ga ik nog wel rellen bij HTC, maar dan is het wel handig om zo veel mogelijk info te hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja, dan ga ik er iig niet zo over klagen de hele tijd. Daar schiet niemand wat mee op. Ik zou de klachten neerleggen bij HTC en met hen in overleg gaan over wat nu.
Maargoed, begrijp dat dat lastig is voor je.
Maar zo te zien heb je al genoeg info gevonden overal en je eigen ervaringen. Wat voor info wil je nog meer dan? Ik had allang HTC gebeld in jouw situatie..quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:51 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo lastig. Ze weten het daar gewoon niet en doen dus niets. Natuurlijk ga ik nog wel rellen bij HTC, maar dan is het wel handig om zo veel mogelijk info te hebben.
Desondanks dat zijn er duizenden mensen zonder problemen met de telefoon, en natuurlijk zie je altijd de mensen die problemen melden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:42 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Natuurlijk zit ik wat te zoeken. Wat doe je anders als je een probleem hebt. Dat is toch logisch. Maar als je dan op een probleem zoekt en vindt dat er vele mensen zijn met hetzelfde probleem dat vooralsnog slechts bij 1 persoon (degene uit jouw quote) is opgelost, dan is er toch serieus iets aan de hand? Overigens ben ik benieuwd of de telefoon van bovengenoemd persoon nog steeds werkt. Ik heb hem ook twee keer in reparatie gehad en dan keren na 1-2 weken de problemen weer terug terwijl hij in eerste instantie prima lijkt te werken. Ik ben dus benieuwd na welke periode na reparatie jouw quote is gepost.
het grote uitval probleem, ik vroeg me al af of het specifiek mijn toestel was. Niet dusquote:
Nee een paar post hierboven heb ik een paar links naar fora gezet. Je zult zien dat heel veel mensen dit probleem hebben en tot nu toe is er geen oplossing/oorzaak gevonden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
het grote uitval probleem, ik vroeg me al af of het specifiek mijn toestel was. Niet dus
Hoe kun jij ooit over mij zeggen dat ik niet kritisch benquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:58 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Ongelofelijk, wat een niet-kritische cono's hier. Alleen het de hemel in prijzen van het apparaat wordt gewaardeerd. Handig zo'n forum.....
Hi, standard.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:04 schreef mrkrul het volgende:
@Orbeatle Welk netwerk heb jij en heb je XE of standaard sensation
Zo goed?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:20 schreef GotC het volgende:
Waarom reageer je niet op onze reacties mrkrul?
Ik ben blij dat je reageert op de enige reactie waar je niet op hoefde te reageren..quote:
Ik vond iphone te duur en wilde wel een goede telefoon. Ik heb een vriend, die goed te spreken is over de HTC desire en dacht dus met de opvolger een goede telefoon in handen te hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je reageert op de enige reactie waar je niet op hoefde te reageren...
Maarre, mrkrul. Waarom heb je eigenlijk gekozen voor HTC?
Maar je hebt zelf al ongeveer alles geprobeerd. Is het niet eens tijd om HTC in gebreke te stellen? Je kan info verzamelen tot je een ons weegt, maar je eigen ervaringen tellen het zwaarst.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:28 schreef mrkrul het volgende:
Oh inderdaad je vroeg welke info ik nog meer wilde hebben. Sorry daar had ik inderdaad op kunnen antwoorden. Ik zou graag zoveel mogelijk mensen die hetzelfde probleem hebben willen treffen om dan te zien wat de gemeenschappelijkheid van het probleem is. Daarmee kan ik dan vervolgens naar HTC, want telefoon is dus al twee maal ter reparatie opgestuurd geweest zonder het gewenste resultaat.
Ja klopt, maar steeds je telefoon 1-2 weken kwijt zijn en dan niet geholpen te zijn, frustreert. Je moet dan toch wat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar je hebt zelf al ongeveer alles geprobeerd. Is het niet eens tijd om HTC in gebreke te stellen? Je kan info verzamelen tot je een ons weegt, maar je eigen ervaringen tellen het zwaarst.
Ja maar dit schiet toch ook niet op?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:31 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Ja klopt, maar steeds je telefoon 1-2 weken kwijt zijn en dan niet geholpen te zijn, frustreert. Je moet dan toch wat.
Klopt ook weer. Dus wat zou ik nu nog moeten? Rechtzaak? Rijdende rechterquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja maar dit schiet toch ook niet op?
In gebreke stellen, zoals ik net zei.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:33 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Klopt ook weer. Dus wat zou ik nu nog moeten? Rechtzaak?
Ja kan ik gaan doen, maar vrees dat het een lang en moeilijk proces wordt om als particulier zoiets tegen een grote jongen te gaan beginnen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:33 schreef GotC het volgende:
[..]
In gebreke stellen, zoals ik net zei.
Dude. Weet je wat ingebrekestelling is? Niet bepaald een vreselijk dramatisch proces. Ik neem aan dat je aan kan tonen (afspraken op papier) wat er allemaal is gebeurd met je telefoon. Zo niet, stuk lastiger.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:34 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Ja kan ik gaan doen, maar vrees dat het een lang en moeilijk proces wordt om als particulier zoiets tegen een grote jongen te gaan beginnen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ingebrekestellingquote:De ingebrekestelling is de schriftelijke mededeling van de schuldeiser waarbij de schuldenaar wordt aangemaand om de overeengekomen prestatie te verrichten, waarbij tevens een redelijke termijn wordt gegeven om alsnog die prestatie te verrichten. Als de schuldenaar dan niet binnen die termijn heeft gepresteerd dan is hij in verzuim. Uiteraard moet de prestatie van de schuldenaar dan wel opeisbaar zijn.
De ingebrekestelling wordt genoemd in artikel 6:82 van het Burgerlijk Wetboek. De wet spreekt van een schriftelijke aanmaning. Dat houdt in dat ook een 'gewone' brief een ingebrekestelling kan zijn. In de praktijk zal een ingebrekestelling vrijwel altijd door middel van een 'aangetekende brief' gaan, maar dat is geen vereiste. De schuldeiser kan dan echter makkelijker bewijzen dat zijn wederpartij in gebreke was gesteld.
De wet geeft geen definitie van de 'redelijke termijn'. Wat redelijk is zal derhalve van de concrete situatie afhangen. Overigens zal een verweer dat in een ingebrekestelling geen redelijke termijn was gegeven niet veel kans maken als overigens vaststaat dat de schuldenaar zijn prestatie niet had verricht.
Ja weet ik. Ik voel een "waarvan akte" aankomen van HTCquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Dude. Weet je wat ingebrekestelling is?
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ingebrekestelling
Nja weet je, dan weet ik het ook niet meer. Ik probeer je tegemoet te komen, maar als je iets dat vrij simpel is zoals een ingebrekestelling niet wil doen omdat je bang bent dat het een 'proces' gaat worden.. Dan hou ik er ook mee op.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:37 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik voel een "waarvan akte" aankomen van HTC
Bedankt voor je reacties. Ik zal contact gaan opnemen met HTC/vodafone. Tegelijkertijd zal ik ook proberen om zelf de oorzaak van het probleem te achterhalen. Ik zal het hier wel posten als er wat gebeurt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja weet je, dan weet ik het ook niet meer. Ik probeer je tegemoet te komen, maar als je iets dat vrij simpel is zoals een ingebrekestelling niet wil doen omdat je bang bent dat het een 'proces' gaat worden.. Dan hou ik er ook mee op.
Zolang je geen stappen onderneemt, je telefoon niet meer voor reparatie wil opsturen etc, dan gaat er ook niks veranderen.
Dan kan je werkelijk blijven klagen over de gebreken tot je een ons weegt.
Wees blij dat je geen iPhone hebt daar is de gemiddelde "reparatie" 1maand+quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:31 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Ja klopt, maar steeds je telefoon 1-2 weken kwijt zijn en dan niet geholpen te zijn, frustreert. Je moet dan toch wat.
Dat moet ik HTC nageven. Je krijgt je tel wel snel (ongerepareerdquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen iPhone hebt daar is de gemiddelde "reparatie" 1maand+
Ook reparatie.. dit is wel een vaker voorkomend probleemquote:Op zondag 4 december 2011 14:31 schreef RingBewoner het volgende:
Zijn er meer mensen die last hebben van een soort "stof" onder het scherm? Ik heb het rechts én links ongeveer halverwege het scherm.....
Heb hem net Donderdag gekocht, redelijk nieuw dus. Word gewoon omruilen!quote:Op zondag 4 december 2011 17:26 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ook reparatie.. dit is wel een vaker voorkomend probleem![]()
(veel beweren wel dat de nieuwere sensations dit niet meer hebben(latere batch))
Netjes dan, hopelijk gaat dat zonder problemen.quote:Op zondag 4 december 2011 17:52 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb hem net Donderdag gekocht, redelijk nieuw dus. Word gewoon omruilen!
Hoop het ook.quote:Op zondag 4 december 2011 18:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Netjes dan, hopelijk gaat dat zonder problemen.
Kun je er niet gewoon ook van die beats bla-bla oordopjes op aansluiten?quote:Op zondag 4 december 2011 21:35 schreef MichielPH het volgende:
Ben op zoek naar goede in-ear oordopjes, met mic en afstandbediening. In m'n zoektocht vind ik veel iPhone-oordopjes, met 3,5mm jack met 4 connectoren; net als bij mijn reeds bijgeleverde oordopjes van HTC. Is dit een standaard, is het dus onderling uitwisselbaar? Of gaan iPhone-oordopjes niet werken met mijn Sensation? Voor de duidelijkheid: ik heb het niet over oordopjes van Apple, maar voor de iPhone.
Heeft iemand sowieso goede ervaringen met in-ears tussen de 30 en 50 euro?
Ik ging er vanuit dat de prijs/kwaliteit daarvan vrij hoog was, daarnaast wil ik ook niet de intentie kunnen wekken fanboy te kùnnen zijn. Of zijn ze erg goed?quote:Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Kun je er niet gewoon ook van die beats bla-bla oordopjes op aansluiten?
Hm, goed punt, je wilt niet als fanboy overkomen inderdaadquote:Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat de prijs/kwaliteit daarvan vrij hoog was, daarnaast wil ik ook niet de intentie kunnen wekken fanboy te kùnnen zijn. Of zijn ze erg goed?
Die Beats oordopjes zijn incl mic en afstandsbedieningquote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Hm, goed punt, je wilt niet als fanboy overkomen inderdaad.
Ik heb geen idee of ze erg goed zijn, en of ze uberhaupt bestaan met mic en afstandsbediening erin (daar ging ik wel vanuit eigenlijk). Oók is het dan nog maar de vraag of het gaat werken op een standaard Sensation. Dus eigenlijk heb je vrij weinig aan mijn reactie.
Er zijn vast ook wel goedkopere alternatieven!quote:Op zondag 4 december 2011 21:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Die Beats oordopjes zijn incl mic en afstandsbedieningGeen idee of ze ook werken op andere telefoon! Zo misschien even testen op een HTC Desire Z. Je hebt alleen niet die Beats software..
Edit: Het werkt, plus kan scrollen door de nummers. Maar kunnen die oordopjes los gekocht worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |