abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104850086
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 18:46 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Ik weet het niet, maar je kunt beter geen sensationele nemen. Veel klachten over deze telefoon. Zie hiervoor dit topic, maar ook andere fora op internet. Overweeg beter even een ander merk dan htc.
Volgens mij valt het allemaal wel mee. Zijn de mensen hier met (chronische) klachten over hun telefoon niet op 1 hand te tellen?
pi_104850793
quote:

[..]

Ik weet het niet, maar je kunt beter geen sensationele nemen. Veel klachten over deze telefoon. Zie hiervoor dit topic, maar ook andere fora op internet. Overweeg beter even een ander merk dan htc.
Je leest op internet alleen verhalen van mensen met problemen en vragen. Maar al met al is de telefoon gewoon goed en zijn er relatief weinig grote problemen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 26 november 2011 @ 19:22:37 #203
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_104850934
Ik heb geen problemen met mijn Sensation, maar zoals de mens eigen ga ik dat niet breed uitschrijven. Wat is gehad heb is dat het lockscherm wat raar deed, maar na een update is dat opgelost. Heb nu heel soms dat het scherm traag reageert, maar zie met collega's met andere touchscreentelefoons (waaronder iPhones) dat ze dat ook weleens hebben.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_104851053
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 19:17 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Je leest op internet alleen verhalen van mensen met problemen en vragen. Maar al met al is de telefoon gewoon goed en zijn er relatief weinig grote problemen.
Dat klopt denk ik wel, maar wil toch de vraagsteller even waarschuwen. De kans is toch wel aanwezig dat er problemen komen. Het is dan fijner om een tel te hebben van een merk met competentere klantenservice. Als die er tenminste zijn.......
pi_104851752
Bedankt voor je waarschuwing, ik heb je ervaringen gelezen. Toch denk ik dat dit bij ieder merk telefoon wel kan voorkomen. Vrijwel de meeste reacties over dit toestel zijn weer erg positief.

Na een lange tijd een Iphone te hebben gehad wil ik wel eens iets anders proberen. De HTC sprong er wat mij betreft uit kwa uiterlijk en de specs kunnen er ook nog prima meer door. Met name de xe!

Toevallig dat ik net deze boodschap krijg wanneer ik op my t-mobile wil inloggen:
quote:
We zijn snel weer online, probeer het later daarom nog een keer. Hopelijk kunnen we je dan verrassen met nieuwe en nog betere producten en diensten.
Hopelijk een leuke nieuwe xe aanbieding!
pi_104852814
Of mooie Samsung ;)
pi_104853109
quote:

[..]

Zijn genoeg mensen die een normale hebben of er iig normaal mee om kunnen gaan, dat kunnen er ook veel niet ;)

Anders lees je dit topic even door, https://discussions.apple.com/thread/3391947?start=6375&tstart=0
Succes met je 4Snel-leeg

En zo zijn updates ook altijd niet goed voor oudere telefoons, https://discussions.apple.com/thread/3408422?tstart=60

Het valt me eigenlijk op/mee dat het grootste probleem hier van de Sensation nog niet langs is gekomen, en dat is stof onder het scherm.

Maar zoals hierboven, elk mobieltje heeft wel wat eigenlijk(mijn vorige Hero had een digitizer probleem).. maar is dat niet zo met elk product bijna tegenwoordig? zelfs een Ferrari motor kan spontane ontbranding problemen krijgen nadat er zo veel gemaakt zijn.
Complete laptops die nieuw zijn hebben soms grote problemen.

[ Bericht 12% gewijzigd door epicbeardman op 26-11-2011 21:01:21 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_104853734
Trouwens kmobs (developer van cm7 op Sensation) heeft ICS draaiend met HW acceleratie, zal niet lang meer duren voordat we Alpha kunnen testen.

Normale developers hebben hem zonder HW acceleratie, maar voor diegene die Sense willen moeten nog wat langer wachten. (zal wel op officiële HTC roms wachten zijn of er moet een Sense met 4.0 telefoon/rom uitkomen)

Gebruik zelf al tijdje CM7 dus hopelijk komt snel een rom uit die dagelijks te gebruiken is. (niet dat ik wat mis oid in 2.3.7) maar wellicht gaat batterij ook nog wat omhoog door dat de CPU minder hoeft te doen, gpu verstookt minder mA.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zaterdag 26 november 2011 @ 22:52:10 #209
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_104860459
Hey, de mensen hier die een Mugen accu gekocht hebben, waar hebben jullie die vandaan en zijn jullie er nog steeds blij mee?
Ik overweeg er één te kopen :).
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_104861196
Ice cream sandwich anyone?
pi_104862594
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 22:52 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, de mensen hier die een Mugen accu gekocht hebben, waar hebben jullie die vandaan en zijn jullie er nog steeds blij mee?
Ik overweeg er één te kopen :).
Zelf heb ik een 1800mAh Anker batterij voor rond de 14euro (inc verzending uit engeland van amazon en binnen 3dagen binnen.)

Je linkt zelf nu wel de oudere Mugen versie, is net een nieuwe uitgekomen met 1950mAh.
http://www.mugen-power-ba(...)html?utm_campaign=dl

Wil wel weten hoeveel mAh better battery stats bij die nieuwe mugen batterij aangeeft (mijn Anker1800 zit rond de 1709mAh measured)

Maar anker is ook wel ok upgrade voor rond de 15euro.
  zondag 27 november 2011 @ 10:25:42 #212
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_104869513
Ja nou ja, was als voorbeeld. Ik heb die 1950-versie ook gezien :). Ik wil wel graag een grotere accu én een tweede (die ik dan automatisch heb :P).
pi_104873419
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2011 19:26 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Dat klopt denk ik wel, maar wil toch de vraagsteller even waarschuwen. De kans is toch wel aanwezig dat er problemen komen. Het is dan fijner om een tel te hebben van een merk met competentere klantenservice. Als die er tenminste zijn.......
Ik heb alle merken telefoons wel gehad, maar de klantenservice van HTC is tot nu toe de beste voor mij.
Scherm van de HTC Hero deed het twee jaar geleden niet meer. Toetel werd thuis opgehaald en 5 dagen later weer thuisgebracht. Nieuw scherm en zonder kosten.
HTC ^O^
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_104875660
Kun je een tweede accu buiten je toestel opladen?
pi_104877252
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 14:07 schreef mrkrul het volgende:
Kun je een tweede accu buiten je toestel opladen?
Ja natuurlijk als je een wallcharger hebt.

Zoals die van Anker, daar worden 2 battery's met wallcharger geleverd.

edit;

https://plus.google.com/113702637309752822154/posts/TUz4s3chH9M

hopelijk ICS alpha soon

[ Bericht 16% gewijzigd door epicbeardman op 27-11-2011 15:44:46 ]
  zondag 27 november 2011 @ 17:07:39 #216
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_104883659
Zo, ook vanaf vandaag in het bezit van een Sensation XE :). Was altijd wel tevreden met m'n Desire, maar dit is toch een wereld van verschil! _O_
Had van tevoren zoiets van nah, dat Beats gebeuren, lekker boeiend.
Maar damn, wat een fijn geluid ineens!

Iig, tot nu toe tevreden *O*
pi_104898608
Ik heb tegenwoordig ook wel eens last van 't feit dat m'n toestel ongevraagd screenshots maakt. Behoorlijk irritant. Waar ligt dat nou aan? Gammele power button ofzo?
  zondag 27 november 2011 @ 21:48:01 #218
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_104898776
Ik had nog niet eens door dat je er screenshots mee kon maken :') :@
pi_104900996
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 01:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

A-data SDHC klasse 10
Nog bedankt voor je antwoord. Alleen wil ik nu graag weten: waarom is dat de beste?

Ik zie dat het merk Lexar vaak wordt aangeraden. Maar maakt het merk überhaupt uit?

En hoe maak je een screenshot? Ik zocht daar al eens naar, kon die functie niet ontdekken, heb toen maar een app gedownload.
pi_104901179
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 21:45 schreef Orbeatle het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook wel eens last van 't feit dat m'n toestel ongevraagd screenshots maakt. Behoorlijk irritant. Waar ligt dat nou aan? Gammele power button ofzo?
Jup, heb ik ook last van. Soms ook als ik het scherm uit wil doen, spring hij ook weer aan... Alsof hij ergens haakt oid.
pi_104901462
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:25 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Jup, heb ik ook last van. Soms ook als ik het scherm uit wil doen, spring hij ook weer aan... Alsof hij ergens haakt oid.
Precies, dat dus. Gebeurt niet vaak, maar het is wel gruwelijk irritant.
  zondag 27 november 2011 @ 22:55:27 #222
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_104903342
Iemand al gebruik gemaakt van HTC's klantenservice? Formulier op hun site ingevuld, een mailtje terug gekregen, moet ik op een link klikken om te reageren. Heb ik dat gedaan, is er nergens een verstuurknop te vinden?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_104911284
Even bellen, nummer staat eerder in dit topic.
pi_104913083
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:25 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Kan het aan je hoesje liggen? Mijne heeft nergens last van iig... Misschien stof bij de aan/uit knop?
Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
pi_104915261
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 09:50 schreef Wihakayda het volgende:

[..]

Kan het aan je hoesje liggen? Mijne heeft nergens last van iig... Misschien stof bij de aan/uit knop?
Laatst nog helemaal schoongemaakt en toch gebeurt het nog! Irritant! Voor de rest: top toestel! :P
pi_104921622
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 11:19 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Laatst nog helemaal schoongemaakt en toch gebeurt het nog! Irritant! Voor de rest: top toestel! :P
Is wel denk ik een soort van hardware knop probleem, heb het wel vaker gelezen bij Sensation gebruikers.

Moet je wellicht toch HTC contacteren alleen weet niet of ze hele toestel willen hebben, kan zo maar wezen dat je hem dan weekje kwijt bent.

Er is ook trouwens voor de normale Sensation/XE een witte beats skin uit (dit zal trouwens het probleem van screenshots niet oplossen neem ik aan) maar is voor sommigen wellicht interessant.
Rond de 25euro op ebay als het goed is. (alle contacten voor chips zitten er ook in)

http://img714.imageshack.us/img714/5366/img6778ff.jpg (copy/paste deze link)

quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef Illinois het volgende:

[..]

Nog bedankt voor je antwoord. Alleen wil ik nu graag weten: waarom is dat de beste?

Ik zie dat het merk Lexar vaak wordt aangeraden. Maar maakt het merk überhaupt uit?

Lexar is inderdaad ook goed, zit niet veel verschil in alleen a-data is stuk goedkoper volgens mij en presteert ook goed (staat alleen niet in tabellen) hier.

Als kopieert en dergelijken kan je het wel merken, maar zit ook weer niet veel verschil tussen fabrikanten mag ik hopen.

[ Bericht 13% gewijzigd door epicbeardman op 28-11-2011 14:33:07 ]
  dinsdag 29 november 2011 @ 18:31:40 #227
357483 Badeendt
Spetter spetter in het water
pi_104975968
Ik heb op de een of andere manier mijn klok/wekker verwijdert. Weet iemand hoe ik die weer terug kan krijgen? Draai Sense-o-Maniac - DeSense 3.5 v1.0.
pi_104976058
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 18:31 schreef Badeendt het volgende:
Ik heb op de een of andere manier mijn klok/wekker verwijdert. Weet iemand hoe ik die weer terug kan krijgen? Draai Sense-o-Maniac - DeSense 3.5 v1.0.
ROM opnieuw flashen zonder te wipen.
  dinsdag 29 november 2011 @ 18:34:16 #229
357483 Badeendt
Spetter spetter in het water
pi_104976080
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 18:33 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

ROM opnieuw flashen zonder te wipen.
Ik zie net op XDA dat er een apart bestand voor te downloaden is :)
pi_104977178
quote:

[..]

Ik heb een sensation xe en het ding werkt prima. In het begin wat kleine software irritaties maar dat is nu geheel verholpen.
Het zijn heus niet alleen maar slechte telefoons omdat een aantal mensen problemen met de telefoon hebben.

Werkt prima hier.:)
pi_104977420
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 18:57 schreef Opaas het volgende:

[..]

Ik heb een sensation xe en het ding werkt prima. In het begin wat kleine software irritaties maar dat is nu geheel verholpen.
Het zijn heus niet alleen maar slechte telefoons omdat een aantal mensen problemen met de telefoon hebben.

Werkt prima hier.:)
Dat is dan ook een xe. Die is niet voor niks zo snel na de gewone sensation op de markt gekomen.
pi_104980924
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:01 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Dat is dan ook een xe. Die is niet voor niks zo snel na de gewone sensation op de markt gekomen.
ja maar exact de zelfde hardware+software, dus loop maar geen bullshit te verkondigen.
alleen een andere case+batterij+software (clocked naar 1500 en scriptje voor Beats herkenning, welke beide via custom rom ook verkrijgbaar zijn)
de xe is er gekomen omdat er samenwerking met beats het een goede telefoon is, omdat jij wellicht niet met een smartphone overweg kan gaan of een model wat niet helemaal goed is betekend niet dat dat de telefoon slecht is.

natuurlijk zijn er forum posts over de normale en xe versie maar over welke telefoon is dat niet? |:(

[ Bericht 0% gewijzigd door epicbeardman op 29-11-2011 22:58:31 ]
pi_104985922
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:01 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Wat epicbeardman zegt dus.
pi_104989546
Heb nu een paar dagen een andere batterij erin. Ben benieuwd of hij het blijft doen.
  donderdag 1 december 2011 @ 15:41:32 #235
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_105055266
Heb vanmiddag de Desire Z ingeruild voor de Sensation.. Ben erg benieuwd. Iemand nog tips?

[ Bericht 12% gewijzigd door RingBewoner op 01-12-2011 16:07:02 ]
UI Made bij VanilleKwark.
pi_105055597
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:41 schreef RingBewoner het volgende:
Heb vanmiddag de Sensation ingeruild voor de Desire Z. Ben erg benieuwd. Iemand nog tips?
Waarom heb je dat gedaan?
  donderdag 1 december 2011 @ 16:06:31 #237
343196 RingBewoner
pi_105056199
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:52 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Waarom heb je dat gedaan?
Eh, typo.... haha.....
pi_105056224
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:06 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Omdat ik mijn abo mocht verlengen en de Sensation mooier en beter vind.
Zeg t dan goed :')
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 1 december 2011 @ 16:11:27 #239
343196 RingBewoner
pi_105056406
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:07 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Zeg t dan goed :')
Ja hoor.
pi_105123839
En weer paar keer uitgevallen. Ligt dus ook niet aan batterij. Het lijkt echt een probleem te zijn van het erin laten zitten van batterij. Heb hem nu eruit gehaald en weer terug erin. Kijken hoelang hij nu weer aanblijft. Als dit het is, wat zou dan de oorzaak kunnen zijn? Iemand een idee? Voor de duidelijkheid: geen apps, taskkillers, batteryoptimizers etc. geïnstalleerd.
pi_105124280
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:08 schreef mrkrul het volgende:
En weer paar keer uitgevallen. Ligt dus ook niet aan batterij. Het lijkt echt een probleem te zijn van het erin laten zitten van batterij. Heb hem nu eruit gehaald en weer terug erin. Kijken hoelang hij nu weer aanblijft. Als dit het is, wat zou dan de oorzaak kunnen zijn? Iemand een idee? Voor de duidelijkheid: geen apps, taskkillers, batteryoptimizers etc. geïnstalleerd.
Bij slechte verbinding/signaal van het netwerk blijkt hij bij sommige mensen uit te vallen.
Maar stuur hem eens op voor reparatie. De afhandeling van toestellen met defecten gaat bij HTC uitstekend ^O^.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_105128351
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 01:31 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Bij slechte verbinding/signaal van het netwerk blijkt hij bij sommige mensen uit te vallen.
Maar stuur hem eens op voor reparatie. De afhandeling van toestellen met defecten gaat bij HTC uitstekend ^O^.
Dat is niet waar. Je krijgt hem gewoon terug met hetzelfde probleem.
pi_105128443
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:23 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Je krijgt hem gewoon terug met hetzelfde probleem.
Dan stuur je hem nog eens op om te laten repareren en geef je nu duidelijker aan wanneer het probleem zich voordoet, in plaats van te lopen klagen in dit topic en negatief te doen :{w.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:29:12 #244
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105129598
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:27 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Dan stuur je hem nog eens op om te laten repareren en geef je nu duidelijker aan wanneer het probleem zich voordoet, in plaats van te lopen klagen in dit topic en negatief te doen :{w.
Dit dus.
pi_105133681
Ik hoopte eigenlijk dat iemand hier aan de hand van de klachten een oorzaak kan bedenken. Dan kan ik daarmee naar HTC.
pi_105134043
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:56 schreef mrkrul het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat iemand hier aan de hand van de klachten een oorzaak kan bedenken. Dan kan ik daarmee naar HTC.
quote:
Mijn Sensation viel continu uit. Op advies van HTC geprobeerd of hij ook storingen had zonder SD erin. Leek even ok, daarna weer troubles. Opgehaald door HTC en binnen 7 dagen retour met nieuw moederboard en nu geen problemen meer.
Mijn advies als je telefoon niet goed werkt: HTC bellen. Fijne snelle service en geen gezeur.
Van ander forum.

Ken je alleen fok forum trouwens? |:( bel gewoon HTC.
pi_105138746
Inderdaad. Lekker makkelijk zo, beetje klagen hier en iedereen 'waarschuwen' voor deze telefoon...
pi_105138836
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:53 schreef Orbeatle het volgende:
Inderdaad. Lekker makkelijk zo, beetje klagen hier en iedereen 'waarschuwen' voor deze telefoon...
Ongelofelijk, wat een niet-kritische cono's hier. Alleen het de hemel in prijzen van het apparaat wordt gewaardeerd. Handig zo'n forum.....
pi_105138926
Voor de duidelijkheid:

Heel wat mensen hebben deze problemen en nog niemand heeft het probleem opgelost gekregen dus het is wel degelijk nuttig dat mensen gewaarschuwd worden om geen HTC Sensation aan te schaffen. Zie:

http://www.androidworld.n(...)oomloos-raakt-3.html

https://forum.t-mobile.nl/htc-405/uitvallen-htc-sensation-141406/

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1479070/1

http://www.gsminfo.nl/blo(...)probleem-touchscreen

Dus
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:13:36 #250
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105139263
*zucht*
pi_105139415
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:01 schreef mrkrul het volgende:
Voor de duidelijkheid:

Heel wat mensen hebben deze problemen en nog niemand heeft het probleem opgelost gekregen dus het is wel degelijk nuttig dat mensen gewaarschuwd worden om geen HTC Sensation aan te schaffen. Zie:

http://www.androidworld.n(...)oomloos-raakt-3.html

https://forum.t-mobile.nl/htc-405/uitvallen-htc-sensation-141406/

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1479070/1

http://www.gsminfo.nl/blo(...)probleem-touchscreen

Dus
Heb je ooit een ander forum gezien van een andere telefoon? je zit gewoon wat te zoeken.
Zo kan ik bij elke telefoon 20problemen vinden.

Ga maar snel naar een dumbphone, die past misschien beter bij je.

Had je mijn quote hierboven wel gelezen? dat iemand het gerepareerd had gekregen en geen problemen meer?
pi_105140130
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:18 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Heb je ooit een ander forum gezien van een andere telefoon? je zit gewoon wat te zoeken.
Zo kan ik bij elke telefoon 20problemen vinden.

Ga maar snel naar een dumbphone, die past misschien beter bij je.

Had je mijn quote hierboven wel gelezen? dat iemand het gerepareerd had gekregen en geen problemen meer?

Natuurlijk zit ik wat te zoeken. Wat doe je anders als je een probleem hebt. Dat is toch logisch. Maar als je dan op een probleem zoekt en vindt dat er vele mensen zijn met hetzelfde probleem dat vooralsnog slechts bij 1 persoon (degene uit jouw quote) is opgelost, dan is er toch serieus iets aan de hand? Overigens ben ik benieuwd of de telefoon van bovengenoemd persoon nog steeds werkt. Ik heb hem ook twee keer in reparatie gehad en dan keren na 1-2 weken de problemen weer terug terwijl hij in eerste instantie prima lijkt te werken. Ik ben dus benieuwd na welke periode na reparatie jouw quote is gepost.
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:43:40 #253
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105140175
Ga dan klagen bij HTC ipv hier.
pi_105140230
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:43 schreef GotC het volgende:
Ga dan klagen bij HTC ipv hier.
Ik hoop zo dat jouw foon binnenkort hetzelfde gezeik krijgt. Dan lach ik echt uberhard.....
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:47:27 #255
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105140292
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:45 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Ik hoop zo dat jouw foon binnenkort hetzelfde gezeik krijgt. Dan lach ik echt uberhard.....
Nja, dan ga ik er iig niet zo over klagen de hele tijd. Daar schiet niemand wat mee op. Ik zou de klachten neerleggen bij HTC en met hen in overleg gaan over wat nu.

Maargoed, begrijp dat dat lastig is voor je.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 3 december 2011 @ 18:48:40 #256
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105140335
Ik heb het ook, lekker bezig :')
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_105140389
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb het ook, lekker bezig :')
Wat heb jij precies?
pi_105140412
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:47 schreef GotC het volgende:

[..]

Nja, dan ga ik er iig niet zo over klagen de hele tijd. Daar schiet niemand wat mee op. Ik zou de klachten neerleggen bij HTC en met hen in overleg gaan over wat nu.

Maargoed, begrijp dat dat lastig is voor je.
Nee dat is niet zo lastig. Ze weten het daar gewoon niet en doen dus niets. Natuurlijk ga ik nog wel rellen bij HTC, maar dan is het wel handig om zo veel mogelijk info te hebben.
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:53:39 #259
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105140476
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:51 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Nee dat is niet zo lastig. Ze weten het daar gewoon niet en doen dus niets. Natuurlijk ga ik nog wel rellen bij HTC, maar dan is het wel handig om zo veel mogelijk info te hebben.
Maar zo te zien heb je al genoeg info gevonden overal en je eigen ervaringen. Wat voor info wil je nog meer dan? Ik had allang HTC gebeld in jouw situatie..
pi_105140519
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:42 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Natuurlijk zit ik wat te zoeken. Wat doe je anders als je een probleem hebt. Dat is toch logisch. Maar als je dan op een probleem zoekt en vindt dat er vele mensen zijn met hetzelfde probleem dat vooralsnog slechts bij 1 persoon (degene uit jouw quote) is opgelost, dan is er toch serieus iets aan de hand? Overigens ben ik benieuwd of de telefoon van bovengenoemd persoon nog steeds werkt. Ik heb hem ook twee keer in reparatie gehad en dan keren na 1-2 weken de problemen weer terug terwijl hij in eerste instantie prima lijkt te werken. Ik ben dus benieuwd na welke periode na reparatie jouw quote is gepost.
Desondanks dat zijn er duizenden mensen zonder problemen met de telefoon, en natuurlijk zie je altijd de mensen die problemen melden.

HTC Hero had ook een digitizer probleem, maar dat was later pas bekend maar toch is het gewoon gerepareerd door HTC toen het bij mij voordeed.
Zo heeft de Nexus One ook een multitouch probleem die tot op heden nog niet is te repareren en desondanks is het een goede telefoon omdat bijna niemand het probleem krijgt doordat ze toch maar 2 vingers tegelijk op screen hebben.

Zo is er nu bij de 4S een batterij probleem maar is dat een reden om in het iPhone 4S direct niet te kopen? in mijn ogen niet en zal hij gewoon goed moeten werken (indien dat niet zo is garantie/klagen)

En ook een Sensation moet gewoon normaal werken, dus als jij zegt dat je telefoon uitvalt en dat je al eens fabrieksinstellingen hebt gezet komen ze hem ophalen.
Indien hij daarna nog weer niet goed werkt mag je weer komen zeuren.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 3 december 2011 @ 18:56:25 #261
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105140584
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:50 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Wat heb jij precies?
het grote uitval probleem, ik vroeg me al af of het specifiek mijn toestel was. Niet dus :'(
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_105140614
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:56 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

het grote uitval probleem, ik vroeg me al af of het specifiek mijn toestel was. Niet dus :'(
Nee een paar post hierboven heb ik een paar links naar fora gezet. Je zult zien dat heel veel mensen dit probleem hebben en tot nu toe is er geen oplossing/oorzaak gevonden.
pi_105140729
@Dark_Angelus, welk netwerk heb jij? Ik lees ergens dat er een vermoeden bestaat dat het door Vodafone komt.

@epicbeardman en @GotC: zelffde vraag
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:02:06 #264
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105140739
Trouwens, mrkrul, niet echt netjes om 'Ik hoop zo dat jouw foon binnenkort hetzelfde gezeik krijgt. Dan lach ik echt uberhard.....' te zeggen terwijl ik alleen maar zeg dat je beter bij HTC kan klagen.
Wij kunnen je telefoon niet maken vanaf hier, iedereen is wel degelijk op de hoogte van je klachten inmiddels.

Daarnaast heb ik de XE, als je ook eens de tijd nam om reacties van anderen goed te lezen
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:02:52 #265
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105140757
KPN, maar zoals ik al zei, XE.
pi_105140758
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:58 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Ongelofelijk, wat een niet-kritische cono's hier. Alleen het de hemel in prijzen van het apparaat wordt gewaardeerd. Handig zo'n forum.....
Hoe kun jij ooit over mij zeggen dat ik niet kritisch ben :'). Ga gewoon bij HTC klagen ipv van hier. Jij weet wat er mis is met je telefoon, laat hen het oplossen. Klaar. Als dat (blijkbaar nog) niet mogelijk is moet je je daar bij neerleggen of escaleren bij HTC ofzo. Ga je frustraties niet hier uiten.
pi_105140792
@Orbeatle Welk netwerk heb jij en heb je XE of standaard sensation
pi_105140810
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:04 schreef mrkrul het volgende:
@Orbeatle Welk netwerk heb jij en heb je XE of standaard sensation
Hi, standard.
pi_105140933
Maar nog even één ding, hopelijk worden jullie niet meteen weer boos. Ik heb dus gisteren mijn batterij eruit gehaald en weer erin gestopt. Dit gebeurt natuurlijk ook steeds als er een reparatie wordt uitgevoerd. Sindsdien is hij niet meer uitgevallen. Dit lijkt toch wel een aanwijzing te zijn.
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:20:29 #270
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105141262
Waarom reageer je niet op onze reacties mrkrul?
pi_105141283
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:02 schreef GotC het volgende:
KPN, maar zoals ik al zei, XE.
Bedankt
pi_105141351
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:20 schreef GotC het volgende:
Waarom reageer je niet op onze reacties mrkrul?
Zo goed?
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:24:46 #273
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105141381
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:23 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Zo goed?
Ik ben blij dat je reageert op de enige reactie waar je niet op hoefde te reageren.. :').

Maarre, mrkrul. Waarom heb je eigenlijk gekozen voor HTC?
pi_105141485
Oh inderdaad je vroeg welke info ik nog meer wilde hebben. Sorry daar had ik inderdaad op kunnen antwoorden. Ik zou graag zoveel mogelijk mensen die hetzelfde probleem hebben willen treffen om dan te zien wat de gemeenschappelijkheid van het probleem is. Daarmee kan ik dan vervolgens naar HTC, want telefoon is dus al twee maal ter reparatie opgestuurd geweest zonder het gewenste resultaat.
pi_105141527
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:24 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je reageert op de enige reactie waar je niet op hoefde te reageren.. :').

Maarre, mrkrul. Waarom heb je eigenlijk gekozen voor HTC?
Ik vond iphone te duur en wilde wel een goede telefoon. Ik heb een vriend, die goed te spreken is over de HTC desire en dacht dus met de opvolger een goede telefoon in handen te hebben.
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:30:11 #276
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105141533
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:28 schreef mrkrul het volgende:
Oh inderdaad je vroeg welke info ik nog meer wilde hebben. Sorry daar had ik inderdaad op kunnen antwoorden. Ik zou graag zoveel mogelijk mensen die hetzelfde probleem hebben willen treffen om dan te zien wat de gemeenschappelijkheid van het probleem is. Daarmee kan ik dan vervolgens naar HTC, want telefoon is dus al twee maal ter reparatie opgestuurd geweest zonder het gewenste resultaat.
Maar je hebt zelf al ongeveer alles geprobeerd. Is het niet eens tijd om HTC in gebreke te stellen? Je kan info verzamelen tot je een ons weegt, maar je eigen ervaringen tellen het zwaarst.
pi_105141575
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:30 schreef GotC het volgende:

[..]

Maar je hebt zelf al ongeveer alles geprobeerd. Is het niet eens tijd om HTC in gebreke te stellen? Je kan info verzamelen tot je een ons weegt, maar je eigen ervaringen tellen het zwaarst.
Ja klopt, maar steeds je telefoon 1-2 weken kwijt zijn en dan niet geholpen te zijn, frustreert. Je moet dan toch wat.
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:32:03 #278
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105141585
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:31 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Ja klopt, maar steeds je telefoon 1-2 weken kwijt zijn en dan niet geholpen te zijn, frustreert. Je moet dan toch wat.
Ja maar dit schiet toch ook niet op?
pi_105141607
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:32 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja maar dit schiet toch ook niet op?
Klopt ook weer. Dus wat zou ik nu nog moeten? Rechtzaak? Rijdende rechter ;)
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:33:21 #280
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105141619
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:33 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Klopt ook weer. Dus wat zou ik nu nog moeten? Rechtzaak?
In gebreke stellen, zoals ik net zei.

En overigens al eerder is gezegd in dit topic..
pi_105141657
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:33 schreef GotC het volgende:

[..]

In gebreke stellen, zoals ik net zei.
Ja kan ik gaan doen, maar vrees dat het een lang en moeilijk proces wordt om als particulier zoiets tegen een grote jongen te gaan beginnen.
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:36:19 #282
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105141690
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:34 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Ja kan ik gaan doen, maar vrees dat het een lang en moeilijk proces wordt om als particulier zoiets tegen een grote jongen te gaan beginnen.
Dude. Weet je wat ingebrekestelling is? Niet bepaald een vreselijk dramatisch proces. Ik neem aan dat je aan kan tonen (afspraken op papier) wat er allemaal is gebeurd met je telefoon. Zo niet, stuk lastiger.

quote:
De ingebrekestelling is de schriftelijke mededeling van de schuldeiser waarbij de schuldenaar wordt aangemaand om de overeengekomen prestatie te verrichten, waarbij tevens een redelijke termijn wordt gegeven om alsnog die prestatie te verrichten. Als de schuldenaar dan niet binnen die termijn heeft gepresteerd dan is hij in verzuim. Uiteraard moet de prestatie van de schuldenaar dan wel opeisbaar zijn.

De ingebrekestelling wordt genoemd in artikel 6:82 van het Burgerlijk Wetboek. De wet spreekt van een schriftelijke aanmaning. Dat houdt in dat ook een 'gewone' brief een ingebrekestelling kan zijn. In de praktijk zal een ingebrekestelling vrijwel altijd door middel van een 'aangetekende brief' gaan, maar dat is geen vereiste. De schuldeiser kan dan echter makkelijker bewijzen dat zijn wederpartij in gebreke was gesteld.

De wet geeft geen definitie van de 'redelijke termijn'. Wat redelijk is zal derhalve van de concrete situatie afhangen. Overigens zal een verweer dat in een ingebrekestelling geen redelijke termijn was gegeven niet veel kans maken als overigens vaststaat dat de schuldenaar zijn prestatie niet had verricht.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ingebrekestelling
pi_105141717
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:36 schreef GotC het volgende:

[..]

Dude. Weet je wat ingebrekestelling is?

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ingebrekestelling
Ja weet ik. Ik voel een "waarvan akte" aankomen van HTC
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:39:08 #284
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105141772
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:37 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Ja weet ik. Ik voel een "waarvan akte" aankomen van HTC
Nja weet je, dan weet ik het ook niet meer. Ik probeer je tegemoet te komen, maar als je iets dat vrij simpel is zoals een ingebrekestelling niet wil doen omdat je bang bent dat het een 'proces' gaat worden.. Dan hou ik er ook mee op.
Zolang je geen stappen onderneemt, je telefoon niet meer voor reparatie wil opsturen etc, dan gaat er ook niks veranderen.
Dan kan je werkelijk blijven klagen over de gebreken tot je een ons weegt.
pi_105141821
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:39 schreef GotC het volgende:

[..]

Nja weet je, dan weet ik het ook niet meer. Ik probeer je tegemoet te komen, maar als je iets dat vrij simpel is zoals een ingebrekestelling niet wil doen omdat je bang bent dat het een 'proces' gaat worden.. Dan hou ik er ook mee op.
Zolang je geen stappen onderneemt, je telefoon niet meer voor reparatie wil opsturen etc, dan gaat er ook niks veranderen.
Dan kan je werkelijk blijven klagen over de gebreken tot je een ons weegt.
Bedankt voor je reacties. Ik zal contact gaan opnemen met HTC/vodafone. Tegelijkertijd zal ik ook proberen om zelf de oorzaak van het probleem te achterhalen. Ik zal het hier wel posten als er wat gebeurt.
pi_105141995
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:31 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Wees blij dat je geen iPhone hebt daar is de gemiddelde "reparatie" 1maand+
pi_105142023
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:46 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Wees blij dat je geen iPhone hebt daar is de gemiddelde "reparatie" 1maand+
Dat moet ik HTC nageven. Je krijgt je tel wel snel (ongerepareerd ;)) terug.
  zondag 4 december 2011 @ 14:31:34 #288
343196 RingBewoner
pi_105166113
Zijn er meer mensen die last hebben van een soort "stof" onder het scherm? Ik heb het rechts én links ongeveer halverwege het scherm.....
pi_105172834
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 14:31 schreef RingBewoner het volgende:
Zijn er meer mensen die last hebben van een soort "stof" onder het scherm? Ik heb het rechts én links ongeveer halverwege het scherm.....
Ook reparatie.. dit is wel een vaker voorkomend probleem :'( :') (veel beweren wel dat de nieuwere sensations dit niet meer hebben(latere batch))
  zondag 4 december 2011 @ 17:52:13 #290
343196 RingBewoner
pi_105173894
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:26 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ook reparatie.. dit is wel een vaker voorkomend probleem :'( :') (veel beweren wel dat de nieuwere sensations dit niet meer hebben(latere batch))
Heb hem net Donderdag gekocht, redelijk nieuw dus. Word gewoon omruilen!
pi_105174923
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 17:52 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Heb hem net Donderdag gekocht, redelijk nieuw dus. Word gewoon omruilen!
Netjes dan, hopelijk gaat dat zonder problemen.
  zondag 4 december 2011 @ 19:17:38 #292
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_105177439
Heb telefoon begin der tijden nog nooit wat mee aan de hand geweest!
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zondag 4 december 2011 @ 20:49:02 #293
343196 RingBewoner
pi_105182201
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 18:17 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Netjes dan, hopelijk gaat dat zonder problemen.
Hoop het ook.
  zondag 4 december 2011 @ 21:35:48 #294
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_105185164
Ben op zoek naar goede in-ear oordopjes, met mic en afstandbediening. In m'n zoektocht vind ik veel iPhone-oordopjes, met 3,5mm jack met 4 connectoren; net als bij mijn reeds bijgeleverde oordopjes van HTC. Is dit een standaard, is het dus onderling uitwisselbaar? Of gaan iPhone-oordopjes niet werken met mijn Sensation? Voor de duidelijkheid: ik heb het niet over oordopjes van Apple, maar voor de iPhone.

Heeft iemand sowieso goede ervaringen met in-ears tussen de 30 en 50 euro?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_105185595
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:35 schreef MichielPH het volgende:
Ben op zoek naar goede in-ear oordopjes, met mic en afstandbediening. In m'n zoektocht vind ik veel iPhone-oordopjes, met 3,5mm jack met 4 connectoren; net als bij mijn reeds bijgeleverde oordopjes van HTC. Is dit een standaard, is het dus onderling uitwisselbaar? Of gaan iPhone-oordopjes niet werken met mijn Sensation? Voor de duidelijkheid: ik heb het niet over oordopjes van Apple, maar voor de iPhone.

Heeft iemand sowieso goede ervaringen met in-ears tussen de 30 en 50 euro?
Kun je er niet gewoon ook van die beats bla-bla oordopjes op aansluiten?
  zondag 4 december 2011 @ 21:44:35 #296
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_105185748
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Kun je er niet gewoon ook van die beats bla-bla oordopjes op aansluiten?
Ik ging er vanuit dat de prijs/kwaliteit daarvan vrij hoog was, daarnaast wil ik ook niet de intentie kunnen wekken fanboy te kùnnen zijn. Of zijn ze erg goed?
pi_105186265
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Ik ging er vanuit dat de prijs/kwaliteit daarvan vrij hoog was, daarnaast wil ik ook niet de intentie kunnen wekken fanboy te kùnnen zijn. Of zijn ze erg goed?
Hm, goed punt, je wilt niet als fanboy overkomen inderdaad ;).
Ik heb geen idee of ze erg goed zijn, en of ze uberhaupt bestaan met mic en afstandsbediening erin (daar ging ik wel vanuit eigenlijk). Oók is het dan nog maar de vraag of het gaat werken op een standaard Sensation. Dus eigenlijk heb je vrij weinig aan mijn reactie :').
  zondag 4 december 2011 @ 21:57:30 #298
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105186585
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Hm, goed punt, je wilt niet als fanboy overkomen inderdaad ;).
Ik heb geen idee of ze erg goed zijn, en of ze uberhaupt bestaan met mic en afstandsbediening erin (daar ging ik wel vanuit eigenlijk). Oók is het dan nog maar de vraag of het gaat werken op een standaard Sensation. Dus eigenlijk heb je vrij weinig aan mijn reactie :').
Die Beats oordopjes zijn incl mic en afstandsbediening :Y Geen idee of ze ook werken op andere telefoon! Zo misschien even testen op een HTC Desire Z. Je hebt alleen niet die Beats software..

Edit: Het werkt, plus kan scrollen door de nummers. Maar kunnen die oordopjes los gekocht worden?
pi_105187684
quote:
17s.gif Op zondag 4 december 2011 21:57 schreef GotC het volgende:

[..]

Die Beats oordopjes zijn incl mic en afstandsbediening :Y Geen idee of ze ook werken op andere telefoon! Zo misschien even testen op een HTC Desire Z. Je hebt alleen niet die Beats software..

Edit: Het werkt, plus kan scrollen door de nummers. Maar kunnen die oordopjes los gekocht worden?
Er zijn vast ook wel goedkopere alternatieven!
Maar, het werkt, en dáár gaat het om :P.
pi_105236332
Kan iemand me goede redenen geven waarom de Sensation beter is dan de GalaxyS2 en de LG Optimus 2x speed?

Wel de gewone Sensation, XL/XE is me te duur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')