Zelf heb ik een 1800mAh Anker batterij voor rond de 14euro (inc verzending uit engeland van amazon en binnen 3dagen binnen.)quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:52 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, de mensen hier die een Mugen accu gekocht hebben, waar hebben jullie die vandaan en zijn jullie er nog steeds blij mee?
Ik overweeg er één te kopen.
Ik heb alle merken telefoons wel gehad, maar de klantenservice van HTC is tot nu toe de beste voor mij.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:26 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Dat klopt denk ik wel, maar wil toch de vraagsteller even waarschuwen. De kans is toch wel aanwezig dat er problemen komen. Het is dan fijner om een tel te hebben van een merk met competentere klantenservice. Als die er tenminste zijn.......
Ja natuurlijk als je een wallcharger hebt.quote:Op zondag 27 november 2011 14:07 schreef mrkrul het volgende:
Kun je een tweede accu buiten je toestel opladen?
Nog bedankt voor je antwoord. Alleen wil ik nu graag weten: waarom is dat de beste?quote:
Jup, heb ik ook last van. Soms ook als ik het scherm uit wil doen, spring hij ook weer aan... Alsof hij ergens haakt oid.quote:Op zondag 27 november 2011 21:45 schreef Orbeatle het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook wel eens last van 't feit dat m'n toestel ongevraagd screenshots maakt. Behoorlijk irritant. Waar ligt dat nou aan? Gammele power button ofzo?
Precies, dat dus. Gebeurt niet vaak, maar het is wel gruwelijk irritant.quote:Op zondag 27 november 2011 22:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Jup, heb ik ook last van. Soms ook als ik het scherm uit wil doen, spring hij ook weer aan... Alsof hij ergens haakt oid.
Kan het aan je hoesje liggen? Mijne heeft nergens last van iig... Misschien stof bij de aan/uit knop?quote:Op zondag 27 november 2011 22:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Jup, heb ik ook last van. Soms ook als ik het scherm uit wil doen, spring hij ook weer aan... Alsof hij ergens haakt oid.
Laatst nog helemaal schoongemaakt en toch gebeurt het nog! Irritant! Voor de rest: top toestel!quote:Op maandag 28 november 2011 09:50 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Kan het aan je hoesje liggen? Mijne heeft nergens last van iig... Misschien stof bij de aan/uit knop?
Is wel denk ik een soort van hardware knop probleem, heb het wel vaker gelezen bij Sensation gebruikers.quote:Op maandag 28 november 2011 11:19 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Laatst nog helemaal schoongemaakt en toch gebeurt het nog! Irritant! Voor de rest: top toestel!
Lexar is inderdaad ook goed, zit niet veel verschil in alleen a-data is stuk goedkoper volgens mij en presteert ook goed (staat alleen niet in tabellen) hier.quote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef Illinois het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je antwoord. Alleen wil ik nu graag weten: waarom is dat de beste?
Ik zie dat het merk Lexar vaak wordt aangeraden. Maar maakt het merk überhaupt uit?
ROM opnieuw flashen zonder te wipen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:31 schreef Badeendt het volgende:
Ik heb op de een of andere manier mijn klok/wekker verwijdert. Weet iemand hoe ik die weer terug kan krijgen? Draai Sense-o-Maniac - DeSense 3.5 v1.0.
Ik zie net op XDA dat er een apart bestand voor te downloaden isquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
ROM opnieuw flashen zonder te wipen.
Ik heb een sensation xe en het ding werkt prima. In het begin wat kleine software irritaties maar dat is nu geheel verholpen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:46 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar je kunt beter geen sensationele nemen. Veel klachten over deze telefoon. Zie hiervoor dit topic, maar ook andere fora op internet. Overweeg beter even een ander merk dan htc.
Dat is dan ook een xe. Die is niet voor niks zo snel na de gewone sensation op de markt gekomen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:57 schreef Opaas het volgende:
[..]
Ik heb een sensation xe en het ding werkt prima. In het begin wat kleine software irritaties maar dat is nu geheel verholpen.
Het zijn heus niet alleen maar slechte telefoons omdat een aantal mensen problemen met de telefoon hebben.
Werkt prima hier.:)
ja maar exact de zelfde hardware+software, dus loop maar geen bullshit te verkondigen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:01 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Dat is dan ook een xe. Die is niet voor niks zo snel na de gewone sensation op de markt gekomen.
Wat epicbeardman zegt dus.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:01 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Dat is dan ook een xe. Die is niet voor niks zo snel na de gewone sensation op de markt gekomen.
Waarom heb je dat gedaan?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:41 schreef RingBewoner het volgende:
Heb vanmiddag de Sensation ingeruild voor de Desire Z. Ben erg benieuwd. Iemand nog tips?
Eh, typo.... haha.....quote:Op donderdag 1 december 2011 15:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom heb je dat gedaan?
Zeg t dan goedquote:Op donderdag 1 december 2011 16:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat ik mijn abo mocht verlengen en de Sensation mooier en beter vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |