Is wel denk ik een soort van hardware knop probleem, heb het wel vaker gelezen bij Sensation gebruikers.quote:Op maandag 28 november 2011 11:19 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Laatst nog helemaal schoongemaakt en toch gebeurt het nog! Irritant! Voor de rest: top toestel!
Lexar is inderdaad ook goed, zit niet veel verschil in alleen a-data is stuk goedkoper volgens mij en presteert ook goed (staat alleen niet in tabellen) hier.quote:Op zondag 27 november 2011 22:22 schreef Illinois het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je antwoord. Alleen wil ik nu graag weten: waarom is dat de beste?
Ik zie dat het merk Lexar vaak wordt aangeraden. Maar maakt het merk überhaupt uit?
ROM opnieuw flashen zonder te wipen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:31 schreef Badeendt het volgende:
Ik heb op de een of andere manier mijn klok/wekker verwijdert. Weet iemand hoe ik die weer terug kan krijgen? Draai Sense-o-Maniac - DeSense 3.5 v1.0.
Ik zie net op XDA dat er een apart bestand voor te downloaden isquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
ROM opnieuw flashen zonder te wipen.
Ik heb een sensation xe en het ding werkt prima. In het begin wat kleine software irritaties maar dat is nu geheel verholpen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:46 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar je kunt beter geen sensationele nemen. Veel klachten over deze telefoon. Zie hiervoor dit topic, maar ook andere fora op internet. Overweeg beter even een ander merk dan htc.
Dat is dan ook een xe. Die is niet voor niks zo snel na de gewone sensation op de markt gekomen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:57 schreef Opaas het volgende:
[..]
Ik heb een sensation xe en het ding werkt prima. In het begin wat kleine software irritaties maar dat is nu geheel verholpen.
Het zijn heus niet alleen maar slechte telefoons omdat een aantal mensen problemen met de telefoon hebben.
Werkt prima hier.:)
ja maar exact de zelfde hardware+software, dus loop maar geen bullshit te verkondigen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:01 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Dat is dan ook een xe. Die is niet voor niks zo snel na de gewone sensation op de markt gekomen.
Wat epicbeardman zegt dus.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:01 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Dat is dan ook een xe. Die is niet voor niks zo snel na de gewone sensation op de markt gekomen.
Waarom heb je dat gedaan?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:41 schreef RingBewoner het volgende:
Heb vanmiddag de Sensation ingeruild voor de Desire Z. Ben erg benieuwd. Iemand nog tips?
Eh, typo.... haha.....quote:Op donderdag 1 december 2011 15:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom heb je dat gedaan?
Zeg t dan goedquote:Op donderdag 1 december 2011 16:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat ik mijn abo mocht verlengen en de Sensation mooier en beter vind.
Bij slechte verbinding/signaal van het netwerk blijkt hij bij sommige mensen uit te vallen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:08 schreef mrkrul het volgende:
En weer paar keer uitgevallen. Ligt dus ook niet aan batterij. Het lijkt echt een probleem te zijn van het erin laten zitten van batterij. Heb hem nu eruit gehaald en weer terug erin. Kijken hoelang hij nu weer aanblijft. Als dit het is, wat zou dan de oorzaak kunnen zijn? Iemand een idee? Voor de duidelijkheid: geen apps, taskkillers, batteryoptimizers etc. geïnstalleerd.
Dat is niet waar. Je krijgt hem gewoon terug met hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:31 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Bij slechte verbinding/signaal van het netwerk blijkt hij bij sommige mensen uit te vallen.
Maar stuur hem eens op voor reparatie. De afhandeling van toestellen met defecten gaat bij HTC uitstekend.
Dan stuur je hem nog eens op om te laten repareren en geef je nu duidelijker aan wanneer het probleem zich voordoet, in plaats van te lopen klagen in dit topic en negatief te doenquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:23 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Je krijgt hem gewoon terug met hetzelfde probleem.
Dit dus.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:27 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Dan stuur je hem nog eens op om te laten repareren en geef je nu duidelijker aan wanneer het probleem zich voordoet, in plaats van te lopen klagen in dit topic en negatief te doen.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:56 schreef mrkrul het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat iemand hier aan de hand van de klachten een oorzaak kan bedenken. Dan kan ik daarmee naar HTC.
Van ander forum.quote:Mijn Sensation viel continu uit. Op advies van HTC geprobeerd of hij ook storingen had zonder SD erin. Leek even ok, daarna weer troubles. Opgehaald door HTC en binnen 7 dagen retour met nieuw moederboard en nu geen problemen meer.
Mijn advies als je telefoon niet goed werkt: HTC bellen. Fijne snelle service en geen gezeur.
Ongelofelijk, wat een niet-kritische cono's hier. Alleen het de hemel in prijzen van het apparaat wordt gewaardeerd. Handig zo'n forum.....quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:53 schreef Orbeatle het volgende:
Inderdaad. Lekker makkelijk zo, beetje klagen hier en iedereen 'waarschuwen' voor deze telefoon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |