abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:30:11 #276
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105141533
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:28 schreef mrkrul het volgende:
Oh inderdaad je vroeg welke info ik nog meer wilde hebben. Sorry daar had ik inderdaad op kunnen antwoorden. Ik zou graag zoveel mogelijk mensen die hetzelfde probleem hebben willen treffen om dan te zien wat de gemeenschappelijkheid van het probleem is. Daarmee kan ik dan vervolgens naar HTC, want telefoon is dus al twee maal ter reparatie opgestuurd geweest zonder het gewenste resultaat.
Maar je hebt zelf al ongeveer alles geprobeerd. Is het niet eens tijd om HTC in gebreke te stellen? Je kan info verzamelen tot je een ons weegt, maar je eigen ervaringen tellen het zwaarst.
pi_105141575
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:30 schreef GotC het volgende:

[..]

Maar je hebt zelf al ongeveer alles geprobeerd. Is het niet eens tijd om HTC in gebreke te stellen? Je kan info verzamelen tot je een ons weegt, maar je eigen ervaringen tellen het zwaarst.
Ja klopt, maar steeds je telefoon 1-2 weken kwijt zijn en dan niet geholpen te zijn, frustreert. Je moet dan toch wat.
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:32:03 #278
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105141585
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:31 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Ja klopt, maar steeds je telefoon 1-2 weken kwijt zijn en dan niet geholpen te zijn, frustreert. Je moet dan toch wat.
Ja maar dit schiet toch ook niet op?
pi_105141607
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:32 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja maar dit schiet toch ook niet op?
Klopt ook weer. Dus wat zou ik nu nog moeten? Rechtzaak? Rijdende rechter ;)
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:33:21 #280
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105141619
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:33 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Klopt ook weer. Dus wat zou ik nu nog moeten? Rechtzaak?
In gebreke stellen, zoals ik net zei.

En overigens al eerder is gezegd in dit topic..
pi_105141657
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:33 schreef GotC het volgende:

[..]

In gebreke stellen, zoals ik net zei.
Ja kan ik gaan doen, maar vrees dat het een lang en moeilijk proces wordt om als particulier zoiets tegen een grote jongen te gaan beginnen.
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:36:19 #282
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105141690
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:34 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Ja kan ik gaan doen, maar vrees dat het een lang en moeilijk proces wordt om als particulier zoiets tegen een grote jongen te gaan beginnen.
Dude. Weet je wat ingebrekestelling is? Niet bepaald een vreselijk dramatisch proces. Ik neem aan dat je aan kan tonen (afspraken op papier) wat er allemaal is gebeurd met je telefoon. Zo niet, stuk lastiger.

quote:
De ingebrekestelling is de schriftelijke mededeling van de schuldeiser waarbij de schuldenaar wordt aangemaand om de overeengekomen prestatie te verrichten, waarbij tevens een redelijke termijn wordt gegeven om alsnog die prestatie te verrichten. Als de schuldenaar dan niet binnen die termijn heeft gepresteerd dan is hij in verzuim. Uiteraard moet de prestatie van de schuldenaar dan wel opeisbaar zijn.

De ingebrekestelling wordt genoemd in artikel 6:82 van het Burgerlijk Wetboek. De wet spreekt van een schriftelijke aanmaning. Dat houdt in dat ook een 'gewone' brief een ingebrekestelling kan zijn. In de praktijk zal een ingebrekestelling vrijwel altijd door middel van een 'aangetekende brief' gaan, maar dat is geen vereiste. De schuldeiser kan dan echter makkelijker bewijzen dat zijn wederpartij in gebreke was gesteld.

De wet geeft geen definitie van de 'redelijke termijn'. Wat redelijk is zal derhalve van de concrete situatie afhangen. Overigens zal een verweer dat in een ingebrekestelling geen redelijke termijn was gegeven niet veel kans maken als overigens vaststaat dat de schuldenaar zijn prestatie niet had verricht.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ingebrekestelling
pi_105141717
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:36 schreef GotC het volgende:

[..]

Dude. Weet je wat ingebrekestelling is?

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ingebrekestelling
Ja weet ik. Ik voel een "waarvan akte" aankomen van HTC
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:39:08 #284
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105141772
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:37 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Ja weet ik. Ik voel een "waarvan akte" aankomen van HTC
Nja weet je, dan weet ik het ook niet meer. Ik probeer je tegemoet te komen, maar als je iets dat vrij simpel is zoals een ingebrekestelling niet wil doen omdat je bang bent dat het een 'proces' gaat worden.. Dan hou ik er ook mee op.
Zolang je geen stappen onderneemt, je telefoon niet meer voor reparatie wil opsturen etc, dan gaat er ook niks veranderen.
Dan kan je werkelijk blijven klagen over de gebreken tot je een ons weegt.
pi_105141821
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:39 schreef GotC het volgende:

[..]

Nja weet je, dan weet ik het ook niet meer. Ik probeer je tegemoet te komen, maar als je iets dat vrij simpel is zoals een ingebrekestelling niet wil doen omdat je bang bent dat het een 'proces' gaat worden.. Dan hou ik er ook mee op.
Zolang je geen stappen onderneemt, je telefoon niet meer voor reparatie wil opsturen etc, dan gaat er ook niks veranderen.
Dan kan je werkelijk blijven klagen over de gebreken tot je een ons weegt.
Bedankt voor je reacties. Ik zal contact gaan opnemen met HTC/vodafone. Tegelijkertijd zal ik ook proberen om zelf de oorzaak van het probleem te achterhalen. Ik zal het hier wel posten als er wat gebeurt.
pi_105141995
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:31 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Wees blij dat je geen iPhone hebt daar is de gemiddelde "reparatie" 1maand+
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_105142023
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:46 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Wees blij dat je geen iPhone hebt daar is de gemiddelde "reparatie" 1maand+
Dat moet ik HTC nageven. Je krijgt je tel wel snel (ongerepareerd ;)) terug.
  zondag 4 december 2011 @ 14:31:34 #288
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_105166113
Zijn er meer mensen die last hebben van een soort "stof" onder het scherm? Ik heb het rechts én links ongeveer halverwege het scherm.....
UI Made bij VanilleKwark.
pi_105172834
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 14:31 schreef RingBewoner het volgende:
Zijn er meer mensen die last hebben van een soort "stof" onder het scherm? Ik heb het rechts én links ongeveer halverwege het scherm.....
Ook reparatie.. dit is wel een vaker voorkomend probleem :'( :') (veel beweren wel dat de nieuwere sensations dit niet meer hebben(latere batch))
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zondag 4 december 2011 @ 17:52:13 #290
343196 RingBewoner
pi_105173894
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:26 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ook reparatie.. dit is wel een vaker voorkomend probleem :'( :') (veel beweren wel dat de nieuwere sensations dit niet meer hebben(latere batch))
Heb hem net Donderdag gekocht, redelijk nieuw dus. Word gewoon omruilen!
pi_105174923
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 17:52 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Heb hem net Donderdag gekocht, redelijk nieuw dus. Word gewoon omruilen!
Netjes dan, hopelijk gaat dat zonder problemen.
  zondag 4 december 2011 @ 19:17:38 #292
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_105177439
Heb telefoon begin der tijden nog nooit wat mee aan de hand geweest!
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  zondag 4 december 2011 @ 20:49:02 #293
343196 RingBewoner
pi_105182201
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 18:17 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Netjes dan, hopelijk gaat dat zonder problemen.
Hoop het ook.
  zondag 4 december 2011 @ 21:35:48 #294
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_105185164
Ben op zoek naar goede in-ear oordopjes, met mic en afstandbediening. In m'n zoektocht vind ik veel iPhone-oordopjes, met 3,5mm jack met 4 connectoren; net als bij mijn reeds bijgeleverde oordopjes van HTC. Is dit een standaard, is het dus onderling uitwisselbaar? Of gaan iPhone-oordopjes niet werken met mijn Sensation? Voor de duidelijkheid: ik heb het niet over oordopjes van Apple, maar voor de iPhone.

Heeft iemand sowieso goede ervaringen met in-ears tussen de 30 en 50 euro?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_105185595
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:35 schreef MichielPH het volgende:
Ben op zoek naar goede in-ear oordopjes, met mic en afstandbediening. In m'n zoektocht vind ik veel iPhone-oordopjes, met 3,5mm jack met 4 connectoren; net als bij mijn reeds bijgeleverde oordopjes van HTC. Is dit een standaard, is het dus onderling uitwisselbaar? Of gaan iPhone-oordopjes niet werken met mijn Sensation? Voor de duidelijkheid: ik heb het niet over oordopjes van Apple, maar voor de iPhone.

Heeft iemand sowieso goede ervaringen met in-ears tussen de 30 en 50 euro?
Kun je er niet gewoon ook van die beats bla-bla oordopjes op aansluiten?
  zondag 4 december 2011 @ 21:44:35 #296
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_105185748
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Kun je er niet gewoon ook van die beats bla-bla oordopjes op aansluiten?
Ik ging er vanuit dat de prijs/kwaliteit daarvan vrij hoog was, daarnaast wil ik ook niet de intentie kunnen wekken fanboy te kùnnen zijn. Of zijn ze erg goed?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_105186265
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:44 schreef MichielPH het volgende:

[..]

Ik ging er vanuit dat de prijs/kwaliteit daarvan vrij hoog was, daarnaast wil ik ook niet de intentie kunnen wekken fanboy te kùnnen zijn. Of zijn ze erg goed?
Hm, goed punt, je wilt niet als fanboy overkomen inderdaad ;).
Ik heb geen idee of ze erg goed zijn, en of ze uberhaupt bestaan met mic en afstandsbediening erin (daar ging ik wel vanuit eigenlijk). Oók is het dan nog maar de vraag of het gaat werken op een standaard Sensation. Dus eigenlijk heb je vrij weinig aan mijn reactie :').
  zondag 4 december 2011 @ 21:57:30 #298
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105186585
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Hm, goed punt, je wilt niet als fanboy overkomen inderdaad ;).
Ik heb geen idee of ze erg goed zijn, en of ze uberhaupt bestaan met mic en afstandsbediening erin (daar ging ik wel vanuit eigenlijk). Oók is het dan nog maar de vraag of het gaat werken op een standaard Sensation. Dus eigenlijk heb je vrij weinig aan mijn reactie :').
Die Beats oordopjes zijn incl mic en afstandsbediening :Y Geen idee of ze ook werken op andere telefoon! Zo misschien even testen op een HTC Desire Z. Je hebt alleen niet die Beats software..

Edit: Het werkt, plus kan scrollen door de nummers. Maar kunnen die oordopjes los gekocht worden?
pi_105187684
quote:
17s.gif Op zondag 4 december 2011 21:57 schreef GotC het volgende:

[..]

Die Beats oordopjes zijn incl mic en afstandsbediening :Y Geen idee of ze ook werken op andere telefoon! Zo misschien even testen op een HTC Desire Z. Je hebt alleen niet die Beats software..

Edit: Het werkt, plus kan scrollen door de nummers. Maar kunnen die oordopjes los gekocht worden?
Er zijn vast ook wel goedkopere alternatieven!
Maar, het werkt, en dáár gaat het om :P.
pi_105236332
Kan iemand me goede redenen geven waarom de Sensation beter is dan de GalaxyS2 en de LG Optimus 2x speed?

Wel de gewone Sensation, XL/XE is me te duur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')