Heb je ooit een ander forum gezien van een andere telefoon? je zit gewoon wat te zoeken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:01 schreef mrkrul het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Heel wat mensen hebben deze problemen en nog niemand heeft het probleem opgelost gekregen dus het is wel degelijk nuttig dat mensen gewaarschuwd worden om geen HTC Sensation aan te schaffen. Zie:
http://www.androidworld.n(...)oomloos-raakt-3.html
https://forum.t-mobile.nl/htc-405/uitvallen-htc-sensation-141406/
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1479070/1
http://www.gsminfo.nl/blo(...)probleem-touchscreen
Dus
Natuurlijk zit ik wat te zoeken. Wat doe je anders als je een probleem hebt. Dat is toch logisch. Maar als je dan op een probleem zoekt en vindt dat er vele mensen zijn met hetzelfde probleem dat vooralsnog slechts bij 1 persoon (degene uit jouw quote) is opgelost, dan is er toch serieus iets aan de hand? Overigens ben ik benieuwd of de telefoon van bovengenoemd persoon nog steeds werkt. Ik heb hem ook twee keer in reparatie gehad en dan keren na 1-2 weken de problemen weer terug terwijl hij in eerste instantie prima lijkt te werken. Ik ben dus benieuwd na welke periode na reparatie jouw quote is gepost.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Heb je ooit een ander forum gezien van een andere telefoon? je zit gewoon wat te zoeken.
Zo kan ik bij elke telefoon 20problemen vinden.
Ga maar snel naar een dumbphone, die past misschien beter bij je.
Had je mijn quote hierboven wel gelezen? dat iemand het gerepareerd had gekregen en geen problemen meer?
Nja, dan ga ik er iig niet zo over klagen de hele tijd. Daar schiet niemand wat mee op. Ik zou de klachten neerleggen bij HTC en met hen in overleg gaan over wat nu.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:45 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat jouw foon binnenkort hetzelfde gezeik krijgt. Dan lach ik echt uberhard.....
Nee dat is niet zo lastig. Ze weten het daar gewoon niet en doen dus niets. Natuurlijk ga ik nog wel rellen bij HTC, maar dan is het wel handig om zo veel mogelijk info te hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja, dan ga ik er iig niet zo over klagen de hele tijd. Daar schiet niemand wat mee op. Ik zou de klachten neerleggen bij HTC en met hen in overleg gaan over wat nu.
Maargoed, begrijp dat dat lastig is voor je.
Maar zo te zien heb je al genoeg info gevonden overal en je eigen ervaringen. Wat voor info wil je nog meer dan? Ik had allang HTC gebeld in jouw situatie..quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:51 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo lastig. Ze weten het daar gewoon niet en doen dus niets. Natuurlijk ga ik nog wel rellen bij HTC, maar dan is het wel handig om zo veel mogelijk info te hebben.
Desondanks dat zijn er duizenden mensen zonder problemen met de telefoon, en natuurlijk zie je altijd de mensen die problemen melden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:42 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Natuurlijk zit ik wat te zoeken. Wat doe je anders als je een probleem hebt. Dat is toch logisch. Maar als je dan op een probleem zoekt en vindt dat er vele mensen zijn met hetzelfde probleem dat vooralsnog slechts bij 1 persoon (degene uit jouw quote) is opgelost, dan is er toch serieus iets aan de hand? Overigens ben ik benieuwd of de telefoon van bovengenoemd persoon nog steeds werkt. Ik heb hem ook twee keer in reparatie gehad en dan keren na 1-2 weken de problemen weer terug terwijl hij in eerste instantie prima lijkt te werken. Ik ben dus benieuwd na welke periode na reparatie jouw quote is gepost.
het grote uitval probleem, ik vroeg me al af of het specifiek mijn toestel was. Niet dusquote:
Nee een paar post hierboven heb ik een paar links naar fora gezet. Je zult zien dat heel veel mensen dit probleem hebben en tot nu toe is er geen oplossing/oorzaak gevonden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
het grote uitval probleem, ik vroeg me al af of het specifiek mijn toestel was. Niet dus
Hoe kun jij ooit over mij zeggen dat ik niet kritisch benquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:58 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Ongelofelijk, wat een niet-kritische cono's hier. Alleen het de hemel in prijzen van het apparaat wordt gewaardeerd. Handig zo'n forum.....
Hi, standard.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:04 schreef mrkrul het volgende:
@Orbeatle Welk netwerk heb jij en heb je XE of standaard sensation
Zo goed?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:20 schreef GotC het volgende:
Waarom reageer je niet op onze reacties mrkrul?
Ik ben blij dat je reageert op de enige reactie waar je niet op hoefde te reageren..quote:
Ik vond iphone te duur en wilde wel een goede telefoon. Ik heb een vriend, die goed te spreken is over de HTC desire en dacht dus met de opvolger een goede telefoon in handen te hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je reageert op de enige reactie waar je niet op hoefde te reageren...
Maarre, mrkrul. Waarom heb je eigenlijk gekozen voor HTC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |