abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105139415
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:01 schreef mrkrul het volgende:
Voor de duidelijkheid:

Heel wat mensen hebben deze problemen en nog niemand heeft het probleem opgelost gekregen dus het is wel degelijk nuttig dat mensen gewaarschuwd worden om geen HTC Sensation aan te schaffen. Zie:

http://www.androidworld.n(...)oomloos-raakt-3.html

https://forum.t-mobile.nl/htc-405/uitvallen-htc-sensation-141406/

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1479070/1

http://www.gsminfo.nl/blo(...)probleem-touchscreen

Dus
Heb je ooit een ander forum gezien van een andere telefoon? je zit gewoon wat te zoeken.
Zo kan ik bij elke telefoon 20problemen vinden.

Ga maar snel naar een dumbphone, die past misschien beter bij je.

Had je mijn quote hierboven wel gelezen? dat iemand het gerepareerd had gekregen en geen problemen meer?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_105140130
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:18 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Heb je ooit een ander forum gezien van een andere telefoon? je zit gewoon wat te zoeken.
Zo kan ik bij elke telefoon 20problemen vinden.

Ga maar snel naar een dumbphone, die past misschien beter bij je.

Had je mijn quote hierboven wel gelezen? dat iemand het gerepareerd had gekregen en geen problemen meer?

Natuurlijk zit ik wat te zoeken. Wat doe je anders als je een probleem hebt. Dat is toch logisch. Maar als je dan op een probleem zoekt en vindt dat er vele mensen zijn met hetzelfde probleem dat vooralsnog slechts bij 1 persoon (degene uit jouw quote) is opgelost, dan is er toch serieus iets aan de hand? Overigens ben ik benieuwd of de telefoon van bovengenoemd persoon nog steeds werkt. Ik heb hem ook twee keer in reparatie gehad en dan keren na 1-2 weken de problemen weer terug terwijl hij in eerste instantie prima lijkt te werken. Ik ben dus benieuwd na welke periode na reparatie jouw quote is gepost.
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:43:40 #253
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105140175
Ga dan klagen bij HTC ipv hier.
pi_105140230
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:43 schreef GotC het volgende:
Ga dan klagen bij HTC ipv hier.
Ik hoop zo dat jouw foon binnenkort hetzelfde gezeik krijgt. Dan lach ik echt uberhard.....
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:47:27 #255
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105140292
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:45 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Ik hoop zo dat jouw foon binnenkort hetzelfde gezeik krijgt. Dan lach ik echt uberhard.....
Nja, dan ga ik er iig niet zo over klagen de hele tijd. Daar schiet niemand wat mee op. Ik zou de klachten neerleggen bij HTC en met hen in overleg gaan over wat nu.

Maargoed, begrijp dat dat lastig is voor je.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 3 december 2011 @ 18:48:40 #256
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105140335
Ik heb het ook, lekker bezig :')
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_105140389
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb het ook, lekker bezig :')
Wat heb jij precies?
pi_105140412
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:47 schreef GotC het volgende:

[..]

Nja, dan ga ik er iig niet zo over klagen de hele tijd. Daar schiet niemand wat mee op. Ik zou de klachten neerleggen bij HTC en met hen in overleg gaan over wat nu.

Maargoed, begrijp dat dat lastig is voor je.
Nee dat is niet zo lastig. Ze weten het daar gewoon niet en doen dus niets. Natuurlijk ga ik nog wel rellen bij HTC, maar dan is het wel handig om zo veel mogelijk info te hebben.
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:53:39 #259
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105140476
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:51 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Nee dat is niet zo lastig. Ze weten het daar gewoon niet en doen dus niets. Natuurlijk ga ik nog wel rellen bij HTC, maar dan is het wel handig om zo veel mogelijk info te hebben.
Maar zo te zien heb je al genoeg info gevonden overal en je eigen ervaringen. Wat voor info wil je nog meer dan? Ik had allang HTC gebeld in jouw situatie..
pi_105140519
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:42 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Natuurlijk zit ik wat te zoeken. Wat doe je anders als je een probleem hebt. Dat is toch logisch. Maar als je dan op een probleem zoekt en vindt dat er vele mensen zijn met hetzelfde probleem dat vooralsnog slechts bij 1 persoon (degene uit jouw quote) is opgelost, dan is er toch serieus iets aan de hand? Overigens ben ik benieuwd of de telefoon van bovengenoemd persoon nog steeds werkt. Ik heb hem ook twee keer in reparatie gehad en dan keren na 1-2 weken de problemen weer terug terwijl hij in eerste instantie prima lijkt te werken. Ik ben dus benieuwd na welke periode na reparatie jouw quote is gepost.
Desondanks dat zijn er duizenden mensen zonder problemen met de telefoon, en natuurlijk zie je altijd de mensen die problemen melden.

HTC Hero had ook een digitizer probleem, maar dat was later pas bekend maar toch is het gewoon gerepareerd door HTC toen het bij mij voordeed.
Zo heeft de Nexus One ook een multitouch probleem die tot op heden nog niet is te repareren en desondanks is het een goede telefoon omdat bijna niemand het probleem krijgt doordat ze toch maar 2 vingers tegelijk op screen hebben.

Zo is er nu bij de 4S een batterij probleem maar is dat een reden om in het iPhone 4S direct niet te kopen? in mijn ogen niet en zal hij gewoon goed moeten werken (indien dat niet zo is garantie/klagen)

En ook een Sensation moet gewoon normaal werken, dus als jij zegt dat je telefoon uitvalt en dat je al eens fabrieksinstellingen hebt gezet komen ze hem ophalen.
Indien hij daarna nog weer niet goed werkt mag je weer komen zeuren.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 3 december 2011 @ 18:56:25 #261
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_105140584
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:50 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Wat heb jij precies?
het grote uitval probleem, ik vroeg me al af of het specifiek mijn toestel was. Niet dus :'(
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_105140614
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:56 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

het grote uitval probleem, ik vroeg me al af of het specifiek mijn toestel was. Niet dus :'(
Nee een paar post hierboven heb ik een paar links naar fora gezet. Je zult zien dat heel veel mensen dit probleem hebben en tot nu toe is er geen oplossing/oorzaak gevonden.
pi_105140729
@Dark_Angelus, welk netwerk heb jij? Ik lees ergens dat er een vermoeden bestaat dat het door Vodafone komt.

@epicbeardman en @GotC: zelffde vraag
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:02:06 #264
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105140739
Trouwens, mrkrul, niet echt netjes om 'Ik hoop zo dat jouw foon binnenkort hetzelfde gezeik krijgt. Dan lach ik echt uberhard.....' te zeggen terwijl ik alleen maar zeg dat je beter bij HTC kan klagen.
Wij kunnen je telefoon niet maken vanaf hier, iedereen is wel degelijk op de hoogte van je klachten inmiddels.

Daarnaast heb ik de XE, als je ook eens de tijd nam om reacties van anderen goed te lezen
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:02:52 #265
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105140757
KPN, maar zoals ik al zei, XE.
pi_105140758
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 17:58 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Ongelofelijk, wat een niet-kritische cono's hier. Alleen het de hemel in prijzen van het apparaat wordt gewaardeerd. Handig zo'n forum.....
Hoe kun jij ooit over mij zeggen dat ik niet kritisch ben :'). Ga gewoon bij HTC klagen ipv van hier. Jij weet wat er mis is met je telefoon, laat hen het oplossen. Klaar. Als dat (blijkbaar nog) niet mogelijk is moet je je daar bij neerleggen of escaleren bij HTC ofzo. Ga je frustraties niet hier uiten.
pi_105140792
@Orbeatle Welk netwerk heb jij en heb je XE of standaard sensation
pi_105140810
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:04 schreef mrkrul het volgende:
@Orbeatle Welk netwerk heb jij en heb je XE of standaard sensation
Hi, standard.
pi_105140933
Maar nog even één ding, hopelijk worden jullie niet meteen weer boos. Ik heb dus gisteren mijn batterij eruit gehaald en weer erin gestopt. Dit gebeurt natuurlijk ook steeds als er een reparatie wordt uitgevoerd. Sindsdien is hij niet meer uitgevallen. Dit lijkt toch wel een aanwijzing te zijn.
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:20:29 #270
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105141262
Waarom reageer je niet op onze reacties mrkrul?
pi_105141283
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:02 schreef GotC het volgende:
KPN, maar zoals ik al zei, XE.
Bedankt
pi_105141351
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:20 schreef GotC het volgende:
Waarom reageer je niet op onze reacties mrkrul?
Zo goed?
  zaterdag 3 december 2011 @ 19:24:46 #273
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_105141381
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:23 schreef mrkrul het volgende:

[..]

Zo goed?
Ik ben blij dat je reageert op de enige reactie waar je niet op hoefde te reageren.. :').

Maarre, mrkrul. Waarom heb je eigenlijk gekozen voor HTC?
pi_105141485
Oh inderdaad je vroeg welke info ik nog meer wilde hebben. Sorry daar had ik inderdaad op kunnen antwoorden. Ik zou graag zoveel mogelijk mensen die hetzelfde probleem hebben willen treffen om dan te zien wat de gemeenschappelijkheid van het probleem is. Daarmee kan ik dan vervolgens naar HTC, want telefoon is dus al twee maal ter reparatie opgestuurd geweest zonder het gewenste resultaat.
pi_105141527
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:24 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je reageert op de enige reactie waar je niet op hoefde te reageren.. :').

Maarre, mrkrul. Waarom heb je eigenlijk gekozen voor HTC?
Ik vond iphone te duur en wilde wel een goede telefoon. Ik heb een vriend, die goed te spreken is over de HTC desire en dacht dus met de opvolger een goede telefoon in handen te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')