Watquote:
Nee, je moet het ding fysiek hebben toch.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een vraag.
Over V&A, dat wel, maar jullie weten het antwoord vast wel. In de regels staat:
- Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen/e-tickets (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, Bol.com, Center Parcs, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites.
Valt een NS dagkaart ook daaronder?![]()
o ok.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
verdomme -> voerdoeme -> verfdoeme -> verfdoeken
weg, ben min of meer gekapt met FOK.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, je moet het ding fysiek hebben toch.
Trouwens, waar is je UI?
Ja. Het 'probleem' is dat de echtheid niet gecontroleerd kan worden. Daar zijn in het verleden problemen mee geweest, niet bij NS dagkaarten maar wel bij andere tegoedbonnen.quote:
O.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja. Het 'probleem' is dat de echtheid niet gecontroleerd kan worden. Daar zijn in het verleden problemen mee geweest, niet bij NS dagkaarten maar wel bij andere tegoedbonnen.
Hoezo dat nou weer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
weg, ben min of meer gekapt met FOK.ofja, de SC.
Succes ermeequote:
oh je wilt er een hebben, dat zei je hier nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
O.
Naja, er staat ook specifiek 'aanbieden' terwijl ik het helemaal niet aanbied.
Waarom zou je dat in V&A vragen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
O.
Naja, er staat ook specifiek 'aanbieden' terwijl ik het helemaal niet aanbied.
Oke, zal wel weer terug zetten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:50 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
oh je wilt er een hebben, dat zei je hier nietik zou die andere post toch terugeditten, misschien vinden ze dat als je erom vraagt dat het mag maar je het risico zelf loopt.
Koop er gewoon een, die dingen zijn 15 euro ofzo.quote:
Laten liggen, voor 20 euro heb ik een nieuwe.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat zou jij doen als je telefoon in de prullenbak zou vallen?
Weglopen, wachten tot iemand hem eruit pakt, en dan gauw revindiceren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat zou jij doen als je telefoon in de prullenbak zou vallen?
Jij denkt dat ze altijd te koop zijn?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Koop er gewoon een, die dingen zijn 15 euro ofzo.
doorspoelen ofcquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha jullie
En als hij in de wc pot zou vallen?;;
Gebruik dan gewoon je gratis OVquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze altijd te koop zijn?
Bij Kruidvat zijn ze in het weekend geldig en ik ga vrijdag naar Jordy, dus ik heb vrijdag er een nodig.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha jullie
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Laten liggen, voor 20 euro heb ik een nieuwe.
Niet grappig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gebruik dan gewoon je gratis OV
Oh wacht...
dan roep ik kbquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha jullie
Sorry, was te makkelijkquote:
Retourtje Sittard is 40 euro, en een dagkaart is 14 euro, dus ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Sorry, was te makkelijk
Is een dagkaart goedkoper dan een retourtje ofzo?
oei. Kun je niet een dagkaart halen bij de NS ofzo? Als kruidvat alleen in het weekend verkoopt lijkt het me sterk dat iemand hier een voordelige zal hebben voor doordeweeks.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Retourtje Sittard is 40 euro, en een dagkaart is 14 euro, dus ja.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:01 schreef Etsu het volgende:
Nee maar ik hád een dagkaart, tot vanavond. Ik wilde hem gaan verzilveren, maar die site bleef hangen en toen wilde ik opnieuw gaan verzilveren, stond er "code is al gebruikt", dus nu heb ik én geen mailtje én geen treinkaartje én 14 euro weggegooid.
In augustus was zo'n actie bij de AH, en geldig tot eind oktober.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
oei. Kun je niet een dagkaart halen bij de NS ofzo? Als kruidvat alleen in het weekend verkoopt lijkt het me sterk dat iemand hier een voordelige zal hebben voor doordeweeks.
Lijkt me sterk dat iemand dat nog heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
In augustus was zo'n actie bij de AH, en geldig tot eind oktober.Dus misschien dat toch iemand vanaf wil ofzo.
![]()
Ik blijf slapen en enkeltje is 22 euro, en dagkaart 12 euro, dus nu moet ik alsnog wss 22 euro dokken.
Hoezo dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat iemand dat nog heeft.
die haalt hem er voor mij uitquote:
mail gewoonquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:01 schreef Etsu het volgende:
Nee maar ik hád een dagkaart, tot vanavond. Ik wilde hem gaan verzilveren, maar die site bleef hangen en toen wilde ik opnieuw gaan verzilveren, stond er "code is al gebruikt", dus nu heb ik én geen mailtje én geen treinkaartje én 14 euro weggegooid.
Je gaat toch niet zo'n ding kopen als je niet eens weet of je hem wel nodig gaat hebben. En zelfs als, dan zal ie al wel op marktplaats staan ofzoquote:
Marktplaats hè... Niet aan gedacht. Even kijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zo'n ding kopen als je niet eens weet of je hem wel nodig gaat hebben. En zelfs als, dan zal ie al wel op marktplaats staan ofzo
De prijzen liggen veel hoger of je moet bieden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Marktplaats hè... Niet aan gedacht. Even kijken.
Dat is dus echt het eerste waar ik dan aan denk. Hoe kun je dat nou vergeten...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Marktplaats hè... Niet aan gedacht. Even kijken.
Nou, dan doe je dat hè.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
De prijzen liggen veel hoger of je moet bieden.Dan koop ik liever een enkeltje.
Sowieso dit trouwensquote:
why so serious?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alleen als je niet gepoept of geplast hebt hoor
Adam en Evaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:10 schreef Etsu het volgende:
Online formulier
Wij proberen u binnen 5 werkdagen antwoord te geven. Klik hier om naar Eva te gaan vul in e-mail. U krijgt vervolgens het contactformulier dat u na invullen direct aan ons kunt sturen.
Vrijdag is overmorgen, dus weet niet of het zin gaat hebben, maar kan wel proberen natuurlijk.
* Etsu opent Kladblok
Je hebt mijn vraag uit het vorige topic niet beantwoord.quote:
Antwoord: you wishquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je hebt mijn vraag uit het vorige topic niet beantwoord.
je bent te lief voor mijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]o sorry, ben gewoon behulpzaam
min of meerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
Is hier nog nachtleven? forum is echt deudt.
weettochquote:
Hey man leef jij ook nogquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
Is hier nog nachtleven? forum is echt deudt.
Wat dacht je dan, als ik dood was had ik het wel even laten weten...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weettoch
[..]
Hey man leef jij ook nog
http://www.ns.nl/reizigers/klantenservicequote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:22 schreef Etsu het volgende:
waar the fuck staat het mailadres op de NS site? ik zie het nergens staanen ik word doorverwezen naar zo'n vraag en antwoord functie wat tijdelijk is uitgeschakeld
help me
Contact -> Contact -> 'Klik hier' -> ??????quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.ns.nl/reizigers/klantenservice
Wat wil je weten dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Contact -> Contact -> 'Klik hier' -> ??????
quote:Fout
Door een technische storing is de helpfunctie tijdelijk niet beschikbaar, probeert u het later nog eens.
Waarom, wil je ze stalken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het mailadres van iemand van de NS naar wie ik kan mailen.
wat een pauperbedrijfquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:26 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, NS heeft geen mailadres, alleen klantenservice of bellen.
Idd, voortaan maar met arriva reizen...quote:
Noord-Nederland.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd, voortaan maar met arriva reizen...
Terechte klacht.quote:
Ik ga sowieso bijna nooit met de treinquote:
Jij ook? Kom je morgen bier drinken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dagoduck ook uit NH dat weet ik nog wel
Jij woonde in Den Helder toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij ook? Kom je morgen bier drinken?
Ja! Hallo hallo!! ik herken je username wel hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij woonde in Den Helder toch?
Hallo waarom ben je mij vergeten
Iedereen is aan het fappenquote:
Denk niet dat daar het probleem ligtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:31 schreef tdrone het volgende:
dan moeten wij je maar niet teveel afleiden
Goed zo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef Kutstudent het volgende:
Dastan, ik heb Gauloises Blondes gekocht.
Ik bewaar dat pakje wel en doe er marlboro in.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Het gaat enkel om de looks.
Goed idee wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik bewaar dat pakje wel en doe er marlboro in.
Uggs.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee die zit in mn nieuwe schoenen.En nog een wollen best gekocht en vethouders gekocht.
Je mist een paarquote:
Godverdomme hee, die kan zo in Siberië op de camping gaan staan.quote:
Jaagt ze meteen de ijsberen weg met die grafkop van d'r.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Godverdomme hee, die kan zo in Siberië op de camping gaan staan.
Van der Wiel, manmanman, wat een treurnis.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:07 schreef ThaTim het volgende:
R_R, wat was Greg gister weer goed bezig he.!
Het was ronduit pijnlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Van der Wiel, manmanman, wat een treurnis.
Lollergregquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:07 schreef ThaTim het volgende:
R_R, wat was Greg gister weer goed bezig he.!
Dat komt door je fok-carrière.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
GENOT!
Ik heb de taaltoets gehaald.
Ze gaan sowieso winnen.quote:
Zeker even stemmen vrijdagavondquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze gaan sowieso winnen.
En jij behoort tot die 47%?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
228/487 heeft de taaltoets niet gehaald, 47% dus.
Ik wist hetquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
GENOT!
Ik heb de taaltoets gehaald.
Ik behoor tot de 53% natuurlijk.quote:
quote:
Zit wel wat in.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:59 schreef ThaTim het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)utm_source=BP_recent
wat 'n drol die bert van der veer
quote:
Kleine kans man.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:04 schreef Dastan het volgende:
Die verafgoding van VI moet eens afgelopen zijn hier.
Eens.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:04 schreef Dastan het volgende:
Die verafgoding van VI moet eens afgelopen zijn hier.
Moet kunnen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Sommige filmpjes zijn er al drie keer langsgekomen man. Nu weten we het wel.
Van Boskamp nog te weinig gezien hier.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Sommige filmpjes zijn er al drie keer langsgekomen man. Nu weten we het wel.
Ach, anders worden er debiele plaatjes gepost, of muziek gedumpt, VI dumpen moet ook kunnen.quote:
Je kan toch ook gewoon zeggen:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Godgodgod, mensen die je eeuwenlang niet op msn hebt gesproken en die opeens tegen je beginnen te praten met:
-Heeyyy is dat je vriendje?
-Heyy ben je verliefd?
NEE BITCHES DAT IS MN GAY BFF.
Waarom zou dat van belang zijn?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:08 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon zeggen:
Dat is m'n vriendje die ik via internet heb leren kennen!
Nee? Het is gewoon mn gayfriend.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:08 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Van FOK!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:08 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Dan beantwoord je meteen de wedervraag.quote:
Niet zien dat ik iets postquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh zag niet dat jij het wasHoi ETSU.
gekocht op marktplaats klinkt beterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat nou FOK!.Gewoon via een datingssite.
Nah, gevonden op het internet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
gekocht op marktplaats klinkt beter
Habbo?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nah, gevonden op het internet.
Runescape.quote:
Lullig wel eigenlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
God, de derde keer dat ik tegen iemand zeg dat Jan een gayfriend is.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.girlz.nl/girlz-talk/liefde/33/hoe-vind-ik-een-vriendje
Dit topic heeft mij heel erg geholpen. [ afbeelding ]
OMG OMG. HANDIGE TIPS.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.girlz.nl/girlz-talk/liefde/33/hoe-vind-ik-een-vriendje
Dit topic heeft mij heel erg geholpen. [ afbeelding ]
Misschien iets voor jouquote:
Ja tochquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
OMG OMG. HANDIGE TIPS. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik moest hard lachen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien iets voor jou [ afbeelding ][ afbeelding ]
O. Ik wil/heb geen vriendje nodig hoor. Platonisch dit dat. Maar toch bedankt voor je tip.quote:
Ga eens heel snel leren jij.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:56 schreef Kaasrol het volgende:
Hieperdepiep hallo. Ik heb lekker niks te doen voor school.
Hier ook.quote:
Ruilen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:56 schreef Kaasrol het volgende:
Hieperdepiep hallo. Ik heb lekker niks te doen voor school.
Ik wel, maar ik doe niksquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:11 schreef Etsu het volgende:
Arme jullie. Ik heb, zoals altijd, geen flikker te doen.
Hij werd gayquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weten jullie wat er gebeurde toen die ene van Jezus drie keer ontkende Jezus te kennen?
Sorry hoor, maar ik lig 's-avonds normaal toch echt onder/op/naast/achter de bar in een kroeg.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:12 schreef Etsu het volgende:
maar ik heb volgende week wel 2x 's avonds school, zoals een eckte student.
Tis wel 'n gayfoto.quote:
HBO.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik lig 's-avonds normaal toch echt onder/op/naast/achter de bar in een kroeg.
Hij werd aangevallen door een kraaiende gay-haan.quote:
Klote. Dat was ik bijna vergeten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:14 schreef Kaasrol het volgende:
Nou, ik moet eigenlijk 2 reflecties schrijven maar dat komt nog wel.
Goede vraag.quote:
sorryquote:
Reflecties, verslagen, reflecties over verslagen, verslagen over de relecties van de verslagen.quote:
Old starsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef tdrone het volgende:
naar welke film zou ik gaan three muskteers of all stars
verslagen van de verslagenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Reflecties, verslagen, reflecties over verslagen, verslagen over de relecties van de verslagen.
Maarja, WO is ook geen genot.
Beter vatten we allemaal een uitkering en gaan we op een krat pils in de voortuin met elkaar zitten te ouwehoeren.
en weer reflecties ervan of niet????quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
verslagen van de verslagen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou na drie verslagen al met passers naar docenten gaan gooien, hbo gaat 'm echt nooit worden voor mij.
Genot wel, behalve in de zomer, want dan gaat het zo stinken.quote:
Beide bagger. Maar als je toch moet kiezen, Three Musketeers.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef tdrone het volgende:
naar welke film zou ik gaan three muskteers of all stars
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
doe dat maar snel anders vraag ik een banaan
in de volksbuurtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Reflecties, verslagen, reflecties over verslagen, verslagen over de relecties van de verslagen.
Maarja, WO is ook geen genot.
Beter vatten we allemaal een uitkering en gaan we op een krat pils in de voortuin met elkaar zitten te ouwehoeren.
Tilburg-Noord schijnt gezellig te zijn. Woensel-West in Eindje ook. Jij nog suggesties?quote:
Is eenmalig hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als jij liever 3000 euro wil dokken omdat je geen zin had, zelf weten hoor.
Tilburg-Noord gezellig???!? WAT?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tilburg-Noord schijnt gezellig te zijn. Woensel-West in Eindje ook. Jij nog suggesties?
hier in het verre zuiden zijn vooral gezellige buurten te vinden in geleen en heerlen, als je toch meer een familiair type bent zijn in maastricht de betere woonwagenkampen te vindenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tilburg-Noord schijnt gezellig te zijn. Woensel-West in Eindje ook. Jij nog suggesties?
Sarcasme, man, sarcasme.quote:
Oke, een paar keer dan, morgen maar even een zes scoren en ik heb mijn eerste vak gehaaldquote:
oh,quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sarcasme, man, sarcasme.
Bazenmentaliteit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:24 schreef xCore het volgende:
[..]
Oke, een paar keer dan, morgen maar even een zes scoren en ik heb mijn eerste vak gehaald
Had je dat echt niet door?quote:
welquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had je dat echt niet door?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit bericht wordt pas geplaatst als je op invoeren hebt gedrukt
Dit formulier kun je gebruiken om de crew op topics of posts te wijzen die de policy overschrijdenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Preview van een nieuw bericht
Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:32 schreef xCore het volgende:
[..]
Dit formulier kun je gebruiken om de crew op topics of posts te wijzen die de policy overschrijden
Je kan jezelf een prive bericht sturenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
IK KAN GODVERDOMME NIET EENS MIJN EIGEN BERICHTEN REPORTEN
Genot, even doen, dan lijk ik populair.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:33 schreef xCore het volgende:
[..]
Je kan jezelf een prive bericht sturen
quote:[quote]
1 |
1 2 3 | <?php ?> |
[..]quote:
hahahah viese reclamequote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed lied, sterke tekst, leuke performance. Ik geef er een 10 voor.
nouja zegquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:54 schreef GlowMouse het volgende:
niet de GM boos maken, kb, jp en R_R.
kan gebuerenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zie die post niet nu wel sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |