Watquote:
Nee, je moet het ding fysiek hebben toch.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een vraag.
Over V&A, dat wel, maar jullie weten het antwoord vast wel. In de regels staat:
- Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen/e-tickets (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, Bol.com, Center Parcs, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites.
Valt een NS dagkaart ook daaronder?![]()
o ok.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
verdomme -> voerdoeme -> verfdoeme -> verfdoeken
weg, ben min of meer gekapt met FOK.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, je moet het ding fysiek hebben toch.
Trouwens, waar is je UI?
Ja. Het 'probleem' is dat de echtheid niet gecontroleerd kan worden. Daar zijn in het verleden problemen mee geweest, niet bij NS dagkaarten maar wel bij andere tegoedbonnen.quote:
O.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja. Het 'probleem' is dat de echtheid niet gecontroleerd kan worden. Daar zijn in het verleden problemen mee geweest, niet bij NS dagkaarten maar wel bij andere tegoedbonnen.
Hoezo dat nou weer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
weg, ben min of meer gekapt met FOK.ofja, de SC.
Succes ermeequote:
oh je wilt er een hebben, dat zei je hier nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
O.
Naja, er staat ook specifiek 'aanbieden' terwijl ik het helemaal niet aanbied.
Waarom zou je dat in V&A vragen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
O.
Naja, er staat ook specifiek 'aanbieden' terwijl ik het helemaal niet aanbied.
Oke, zal wel weer terug zetten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:50 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
oh je wilt er een hebben, dat zei je hier nietik zou die andere post toch terugeditten, misschien vinden ze dat als je erom vraagt dat het mag maar je het risico zelf loopt.
Koop er gewoon een, die dingen zijn 15 euro ofzo.quote:
Laten liggen, voor 20 euro heb ik een nieuwe.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat zou jij doen als je telefoon in de prullenbak zou vallen?
Weglopen, wachten tot iemand hem eruit pakt, en dan gauw revindiceren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat zou jij doen als je telefoon in de prullenbak zou vallen?
Jij denkt dat ze altijd te koop zijn?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Koop er gewoon een, die dingen zijn 15 euro ofzo.
doorspoelen ofcquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha jullie
En als hij in de wc pot zou vallen?;;
Gebruik dan gewoon je gratis OVquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze altijd te koop zijn?
Bij Kruidvat zijn ze in het weekend geldig en ik ga vrijdag naar Jordy, dus ik heb vrijdag er een nodig.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha jullie
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Laten liggen, voor 20 euro heb ik een nieuwe.
Niet grappig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gebruik dan gewoon je gratis OV
Oh wacht...
dan roep ik kbquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha jullie
Sorry, was te makkelijkquote:
Retourtje Sittard is 40 euro, en een dagkaart is 14 euro, dus ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Sorry, was te makkelijk
Is een dagkaart goedkoper dan een retourtje ofzo?
oei. Kun je niet een dagkaart halen bij de NS ofzo? Als kruidvat alleen in het weekend verkoopt lijkt het me sterk dat iemand hier een voordelige zal hebben voor doordeweeks.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Retourtje Sittard is 40 euro, en een dagkaart is 14 euro, dus ja.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:01 schreef Etsu het volgende:
Nee maar ik hád een dagkaart, tot vanavond. Ik wilde hem gaan verzilveren, maar die site bleef hangen en toen wilde ik opnieuw gaan verzilveren, stond er "code is al gebruikt", dus nu heb ik én geen mailtje én geen treinkaartje én 14 euro weggegooid.
In augustus was zo'n actie bij de AH, en geldig tot eind oktober.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
oei. Kun je niet een dagkaart halen bij de NS ofzo? Als kruidvat alleen in het weekend verkoopt lijkt het me sterk dat iemand hier een voordelige zal hebben voor doordeweeks.
Lijkt me sterk dat iemand dat nog heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
In augustus was zo'n actie bij de AH, en geldig tot eind oktober.Dus misschien dat toch iemand vanaf wil ofzo.
![]()
Ik blijf slapen en enkeltje is 22 euro, en dagkaart 12 euro, dus nu moet ik alsnog wss 22 euro dokken.
Hoezo dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat iemand dat nog heeft.
die haalt hem er voor mij uitquote:
mail gewoonquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:01 schreef Etsu het volgende:
Nee maar ik hád een dagkaart, tot vanavond. Ik wilde hem gaan verzilveren, maar die site bleef hangen en toen wilde ik opnieuw gaan verzilveren, stond er "code is al gebruikt", dus nu heb ik én geen mailtje én geen treinkaartje én 14 euro weggegooid.
Je gaat toch niet zo'n ding kopen als je niet eens weet of je hem wel nodig gaat hebben. En zelfs als, dan zal ie al wel op marktplaats staan ofzoquote:
Marktplaats hè... Niet aan gedacht. Even kijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zo'n ding kopen als je niet eens weet of je hem wel nodig gaat hebben. En zelfs als, dan zal ie al wel op marktplaats staan ofzo
De prijzen liggen veel hoger of je moet bieden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Marktplaats hè... Niet aan gedacht. Even kijken.
Dat is dus echt het eerste waar ik dan aan denk. Hoe kun je dat nou vergeten...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Marktplaats hè... Niet aan gedacht. Even kijken.
Nou, dan doe je dat hè.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
De prijzen liggen veel hoger of je moet bieden.Dan koop ik liever een enkeltje.
Sowieso dit trouwensquote:
why so serious?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alleen als je niet gepoept of geplast hebt hoor
Adam en Evaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:10 schreef Etsu het volgende:
Online formulier
Wij proberen u binnen 5 werkdagen antwoord te geven. Klik hier om naar Eva te gaan vul in e-mail. U krijgt vervolgens het contactformulier dat u na invullen direct aan ons kunt sturen.
Vrijdag is overmorgen, dus weet niet of het zin gaat hebben, maar kan wel proberen natuurlijk.
* Etsu opent Kladblok
Je hebt mijn vraag uit het vorige topic niet beantwoord.quote:
Antwoord: you wishquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je hebt mijn vraag uit het vorige topic niet beantwoord.
je bent te lief voor mijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]o sorry, ben gewoon behulpzaam
min of meerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
Is hier nog nachtleven? forum is echt deudt.
weettochquote:
Hey man leef jij ook nogquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
Is hier nog nachtleven? forum is echt deudt.
Wat dacht je dan, als ik dood was had ik het wel even laten weten...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weettoch
[..]
Hey man leef jij ook nog
http://www.ns.nl/reizigers/klantenservicequote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:22 schreef Etsu het volgende:
waar the fuck staat het mailadres op de NS site? ik zie het nergens staanen ik word doorverwezen naar zo'n vraag en antwoord functie wat tijdelijk is uitgeschakeld
help me
Contact -> Contact -> 'Klik hier' -> ??????quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.ns.nl/reizigers/klantenservice
Wat wil je weten dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Contact -> Contact -> 'Klik hier' -> ??????
quote:Fout
Door een technische storing is de helpfunctie tijdelijk niet beschikbaar, probeert u het later nog eens.
Waarom, wil je ze stalken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het mailadres van iemand van de NS naar wie ik kan mailen.
wat een pauperbedrijfquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:26 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, NS heeft geen mailadres, alleen klantenservice of bellen.
Idd, voortaan maar met arriva reizen...quote:
Noord-Nederland.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd, voortaan maar met arriva reizen...
Terechte klacht.quote:
Ik ga sowieso bijna nooit met de treinquote:
Jij ook? Kom je morgen bier drinken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dagoduck ook uit NH dat weet ik nog wel
Jij woonde in Den Helder toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij ook? Kom je morgen bier drinken?
Ja! Hallo hallo!! ik herken je username wel hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij woonde in Den Helder toch?
Hallo waarom ben je mij vergeten
Iedereen is aan het fappenquote:
Denk niet dat daar het probleem ligtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:31 schreef tdrone het volgende:
dan moeten wij je maar niet teveel afleiden
Goed zo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef Kutstudent het volgende:
Dastan, ik heb Gauloises Blondes gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |