Watquote:
Nee, je moet het ding fysiek hebben toch.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:44 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een vraag.
Over V&A, dat wel, maar jullie weten het antwoord vast wel. In de regels staat:
- Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen/e-tickets (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, Bol.com, Center Parcs, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites.
Valt een NS dagkaart ook daaronder?![]()
o ok.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
verdomme -> voerdoeme -> verfdoeme -> verfdoeken
weg, ben min of meer gekapt met FOK.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, je moet het ding fysiek hebben toch.
Trouwens, waar is je UI?
Ja. Het 'probleem' is dat de echtheid niet gecontroleerd kan worden. Daar zijn in het verleden problemen mee geweest, niet bij NS dagkaarten maar wel bij andere tegoedbonnen.quote:
O.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja. Het 'probleem' is dat de echtheid niet gecontroleerd kan worden. Daar zijn in het verleden problemen mee geweest, niet bij NS dagkaarten maar wel bij andere tegoedbonnen.
Hoezo dat nou weer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
weg, ben min of meer gekapt met FOK.ofja, de SC.
Succes ermeequote:
oh je wilt er een hebben, dat zei je hier nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
O.
Naja, er staat ook specifiek 'aanbieden' terwijl ik het helemaal niet aanbied.
Waarom zou je dat in V&A vragen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
O.
Naja, er staat ook specifiek 'aanbieden' terwijl ik het helemaal niet aanbied.
Oke, zal wel weer terug zetten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:50 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
oh je wilt er een hebben, dat zei je hier nietik zou die andere post toch terugeditten, misschien vinden ze dat als je erom vraagt dat het mag maar je het risico zelf loopt.
Koop er gewoon een, die dingen zijn 15 euro ofzo.quote:
Laten liggen, voor 20 euro heb ik een nieuwe.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat zou jij doen als je telefoon in de prullenbak zou vallen?
Weglopen, wachten tot iemand hem eruit pakt, en dan gauw revindiceren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat zou jij doen als je telefoon in de prullenbak zou vallen?
Jij denkt dat ze altijd te koop zijn?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Koop er gewoon een, die dingen zijn 15 euro ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |