Ik vind je een beetje eng.quote:
Afgezien van de krullen:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:09 schreef Bakakame het volgende:
Ik ben alleen nog maar stomme chars of chars die niet lijken
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:42 schreef NoWay. het volgende:
Maar wacht, mijn vriendin gaat boos worden! Ze zegt wel dat ze over hem heen is maar ze werd die ene keer vet boos op me omdat ik met hem in de pauze stond achter de lerarenkamer..en als we praten ofzo.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een meisje staat achter de lerarenkamer met een jongen, mij hou je niet voor de gek, ik ken mijn animé; je hebt hem gekokuhakút!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:40 schreef NoWay. het volgende:
[..]
Dat is geen afgelegen plaats ofzo, er lopen alleen veel leraren langs.. Hij wou me iets vertellen maar het sloeg nergens op want hij vroeg verkering voor een vriend van hem en toen probeerde hij me te zoenen..
VASH! Die wil ik wel zijn!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Afgezien van de krullen:
[ afbeelding ]
waar komt die vandaan? (google werkt niet mee)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Yuuno is zo liefelijk ik snap eigenlijk helemaal niet wat ze in die hoer van een Yukiteru ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef kristyle het volgende:
Kotonoha Katsura![]()
Ohja, niet klikken als je school days niet gezien hebt.Ik heb m niet gezien. Maar ik wist het einde al omdat dit het internet is, en niemand kan op het internet z'n mond houden. Dus ik heb lekker wel gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rebel without a cause!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef PAAC het volgende:
Gaat aardig snel hier...
En geen flauw idee op welk character ik zou lijken
Iets met grijs haar, dat wel...(en ben nog niet boven de 30)
Ofquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef kristyle het volgende:
Kotonoha Katsura![]()
Ohja, niet klikken als je school days niet gezien hebt.En dat weet ik dus helaas al. Maar misschien is het juist een reden om het te gaan kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die andere lijkt er meer opquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Of
[ afbeelding ]
Voor alsie lang haar heeft en niet gespierd is.
Nee hier had ik google voor nodig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Komt die uit je animeplaatjesverzameling?
Gelbooru bezoeker, je bent betrapt!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:15 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Nee hier had ik google voor nodig.
Ik had 40 tot 50 nodig. (kwam door de switch van het ouden rijden naar het nieuwe rijden (zuinig rijden en compleet nieuwe examen enzo)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vraagje aan de rijvaardige animékijkers: hoeveel autorijlessen hebben jullie nodig gehad?
Als jullie het nog weten hoeveel betaalden jullie per les? Voor het theorie-examen? En voor het praktijk-examen?
Pff, dat is veel. Wat ben ik blij dat mijn ouders het gaan betalenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik had 40 tot 50 nodig. (kwam door de switch van het ouden rijden naar het nieuwe rijden (zuinig rijden en compleet nieuwe examen enzo))
Per les 60 euro betaald (1.5 uur lang).
Per uur: 41 euroquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vraagje aan de rijvaardige animékijkers: hoeveel autorijlessen hebben jullie nodig gehad?
Als jullie het nog weten hoeveel betaalden jullie per les? Voor het theorie-examen? En voor het praktijk-examen?
whuutt.... ik moet er eens tijd voor vrij gaan maken..quote:
die actie is nog maar 1 uur en 38 minuten beschikbaar heurquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dan is ¤300,- voor tien lessen van zestig minuten helemaal niet slecht. Ach ik heb toch nog 9 uur om te beslissen of ik 'm ga halen en kan het altijd bij die tien lessen laten als de organisatie niet bevalt.
32 lessen, 2 keer theorie, 1 keer praktijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Want:
* Repelsteeltju begluurt Groupon en klonen al een tijdje vanwege de aanbiedingen en wil weten of de kortingen eigenlijk wel zo groot zijn als ze je willen laten geloven dat ze zijn.
Shigofumi is trouwens best goed geschreven, al zijn de de hoofdpersonen niet boeiend, sowieso:
shinigami postbode mahou shoujo![]()
En:
* Repelsteeltju heeft net omurice gemaakt en gegeten.
Wel zonder hartje van tomatenketchup en liefdesverklaring van het meisje dat me leuk vindt.
Dit is totaal niet zoals in mijn animé!!!!!![]()
Maar het was wel lekker.
6gb en 30gb zijn beide primaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
whuutt.... ik moet er eens tijd voor vrij gaan maken..
ow en meegenomen vanuit de DIG slowchat..
[ afbeelding ]![]()
Ìk kan wel af en toe langskomen, ga wat series inhalen en hoef eindelijk niet te werken 's nachts.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:14 schreef Xaryna het volgende:
Nachtje doorhalen om deadlines te halen. Wie houdt me gezelschap?
Ik maak nu een samenvatting af die voor 12 af moet! Dus tot 12 ben ik bezig!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:14 schreef Xaryna het volgende:
Nachtje doorhalen om deadlines te halen. Wie houdt me gezelschap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb dagen gehad dat ik tot half 5 op fok zat.. maar gezien dat mijn dag ritme verneukt heb ik dat maar afgeschaft...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:31 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben sowieso vaak tot half 1 op FOK!
Ik moet morgen om 6:15 op en waarschijnlijk slaap ik pas tond 2:00.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb dagen gehad dat ik tot half 5 op fok zat.. maar gezien dat mijn dag ritme verneukt heb ik dat maar afgeschaft...
zometeen maar filmpje opzetten en daarna pitten
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ìk kan wel af en toe langskomen, ga wat series inhalen en hoef eindelijk niet te werken 's nachts.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik maak nu een samenvatting af die voor 12 af moet! Dus tot 12 ben ik bezig!Spoiler gaf me hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je het afgekregen?
Ik wil ook slapen, ik heb mezelf vanacht maar 6 uur slaap gegeven, maar ik heb gewoon te weinig tijd om het af te maken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb dagen gehad dat ik tot half 5 op fok zat.. maar gezien dat mijn dag ritme verneukt heb ik dat maar afgeschaft...
zometeen maar filmpje opzetten en daarna pitten
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Ben nog niet begonnen sinds m'n laatste postquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[..]
Spoiler gaf me hoop.Heb je het afgekregen?
[..]
Ik wil ook slapen, ik heb mezelf vanacht maar 6 uur slaap gegeven, maar ik heb gewoon te weinig tijd om het af te maken.
"je had toch beter moeten plannen" wordt er dan altijd tegen mij gezegd...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[..]
Spoiler gaf me hoop.Heb je het afgekregen?
[..]
Ik wil ook slapen, ik heb mezelf vanacht maar 6 uur slaap gegeven, maar ik heb gewoon te weinig tijd om het af te maken.
Ik heb ook wel eens gehad dat ik alles uitstelde of het verkeerd ingeschat had en alles de nacht van tevoren zat te doen. Maar tot nu toe is 't altijd goed gekomen! Het kan wel!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:48 schreef Xaryna het volgende:
Ik liep aardig op schema. Tot ik me een weekend kut voelde en niks gedaan had.En ik dacht dat ik het allemaal wat sneller kon. Maar 'even een auto texturen' duurt toch langer dan twee uur.
Ach, ik geef mezelf de schuld, daar hoef je echt niet nog een schepje bovenop te doen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehad dat ik alles uitstelde of het verkeerd ingeschat had en alles de nacht van tevoren zat te doen. Maar tot nu toe is 't altijd goed gekomen! Het kan wel!Ik werk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met nachtje doorhalen moet het makkelijk lukken, incl tegenslagen en overal een uur bij opgeteld.
Zolang ik wakker blijf, tenminste.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
geen SS?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:23 schreef .Cake. het volgende:
Ik snap nooit hoe mensen het doen, nachtje doorhalen met studeren. Na 5 uur s'middags heb ik het meestal wel gehad met studeren of schrijven van essays n such.
Shinryaku?! Ika Musume 3, Bakuman 3 en Ben-to 2 gehad, allemaal weer erg leuk.
Nu nieuwe Last Exile beginnen, daarna Mirai Nikki 2, Gundam AGE 2 en rest van Evangelion 1.11 afkijken.
Nee, ik ben waarschijnlijk de enige hier die Shana kut vindt.quote:
En zonder mij is het niet gezellig, natuurlijk.quote:
Uit boeken leren kan ik niet 's nachts, daar moet ik helder en uitgerust voor zijn. Maar in geval van stress kan ik het wel behoorlijk lang volhouden. Dit is allerlei opdrachten afmaken, dat kan best 's nachts. Stress helpt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:23 schreef .Cake. het volgende:
Ik snap nooit hoe mensen het doen, nachtje doorhalen met studeren. Na 5 uur s'middags heb ik het meestal wel gehad met studeren of schrijven van essays n such.
Shinryaku?! Ika Musume 3, Bakuman 3 en Ben-to 2 gehad, allemaal weer erg leuk.
Nu nieuwe Last Exile beginnen, daarna Mirai Nikki 2, Gundam AGE 2 en rest van Evangelion 1.11 afkijken.
heiligschennis..!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:24 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nee, ik ben waarschijnlijk de enige hier die Shana kut vindt.
iedereen gaat zo weg, dus het is niet gezellig meer (straks)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:26 schreef Xaryna het volgende:
[..]
En zonder mij is het niet gezellig, natuurlijk.
http://www.animesuki.com/ heeft wel een rss feed dacht ikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:30 schreef redboyke het volgende:
zijn er ergens rss feeds voor torrent voor anime?
heb nu paar rss feeds voor tv shows dat ik volg en da's wel handig als je nietmeer moet zoeken.
ik heb net full metal alchemist: brotherhood gekeken maar vond het minder spannend.
weet niet of ik nu aan het einde zit of er nog een vervolg komt.
ben op zoek naar iets nieuws. Bleach vind ik ook al afgezaagd te worden.
alleen naruto dat blijft spannend.
ben op zoek naar iets nieuws met mooi diep verhaal,
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:31 schreef mschol het volgende:
[..]
iedereen gaat zo weg, dus het is niet gezellig meer (straks)
Blijf nog wel een tijd, denk ik zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:31 schreef mschol het volgende:
[..]
iedereen gaat zo weg, dus het is niet gezellig meer (straks)
die rss toont precies allesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:33 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.animesuki.com/ heeft wel een rss feed dacht ik
http://tokyotosho.info/ heeft ook wel wat zo te zien
En de fantastische Duitse internetradio die ik aan heb.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, jij hebt je werk nog om je gezelschap te houden
Begin met je smaak te verbreden door Clannad te gaan kijken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:40 schreef redboyke het volgende:
[..]
die rss toont precies alles
had meer aan zoiets gedacht http://showrss.karmorra.info/feeds/46.rss
hey mschol weet je nog iets leuks om te kijken?
iets in de aard als deathnote of naruto, of fullmetal alchemist.
basicly wat vechten enzo maar geen robot mecha dingen
niet helemaal mijn genre, maar one piece, bleach, fairy tail?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:40 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja maar die romatische series zijn allemaal 1 pot nat vind ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Begin met je smaak te verbreden door Clannad te gaan kijken.![]()
met 3G is het idd niet handig veel te downloaden..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja maar die romatische series zijn allemaal 1 pot nat vind ik.
naruto is ook niet zomaar vechten zit nog een mooi verhaal in.
bij one piece wat moet ik me daarbij voorstellen? huckleberry fin?
da's het eerste waar ik aan dacht een jongen met een stro hoed.
wat mij van weerhoud om alles te downloaden is gewoon omdat ik niet zoveel kan downloaden.
op moment zit ik op 3G via telefoon in het ziekenhuis. maar thuis heb ik maar 50GB en moet ik dat nog delen met m'n zus.
Ik denk daThij een belg is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:48 schreef mschol het volgende:
[..]
met 3G is het idd niet handig veel te downloaden..
en maar 50GB? koop een externe schijf a 60 euro voor 1 - 1,5TB
ik bedoel 50GB datalimiet lol ik heb een externe van 1TB staat meeste vol met series niet anime.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:48 schreef mschol het volgende:
[..]
met 3G is het idd niet handig veel te downloaden..
en maar 50GB? koop een externe schijf a 60 euro voor 1 - 1,5TB
Berserk iets voor je? Of elfen lied?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:40 schreef redboyke het volgende:
[..]
incl hentai?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:52 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik bedoel 50GB datalimiet lol ik heb een externe van 1TB staat meeste vol met series niet anime.
maar was wel aan het denken om een nieuwe te kopen in holand en die dan vol te laten zetten met stuff door mschol
Eerst de wiet, en nu het internet!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:52 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik bedoel 50GB datalimiet lol ik heb een externe van 1TB staat meeste vol met series niet anime.
maar was wel aan het denken om een nieuwe te kopen in holand en die dan vol te laten zetten met stuff door mschol
ja klinkt als een mop maar is wel zo:
hoe herken je een belg online. aan z'n datalimiet
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
bij one piece wat moet ik me daarbij voorstellen? huckleberry fin?
da's het eerste waar ik aan dacht een jongen met een stro hoed.
ken ik allemaal niet maar zal straks proberen zien ok ik een aflevering online kan vinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Berserk iets voor je? Of elfen lied?
ga gewoon eerst een fatsoenlijke provider vinden dan..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:55 schreef redboyke het volgende:
[..]
ken ik allemaal niet maar zal straks proberen zien ok ik een aflevering online kan vinden.
op 3G heb ik een limiet van 2GB maar heb al 7,71GB verbruikt. die meter werkt niet en ik durf niet op de site gaan kijken bang dat ze dan mail gaan sturen dat ik terug moet herladen
Nou, nee. Of je hebt geheid een trage klote verbinding.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ga gewoon eerst een fatsoenlijke provider vinden dan..
Fair use providers hebben ze toch ook in belgie..
dommel.bequote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nou, nee. Of je hebt geheid een trage klote verbinding.
Dank je wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:01 schreef Bakakame het volgende:
WAAROM VERTELT NIEMAND DEZE JONGEMAN OVER TENGEN TOPPA GURREN LAGANN?!
En nu echt welterusten![]()
Succes Xar!
Aussie internet is inderdaad bizar kut van wat een vriend me vertelde.. Zelfs op de uni was er datalimietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:03 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dank je wel.
En willen jullie nou echt beweren dat het internet in Australië beter is dan in België?
ja maar in australie moet je je usb stick in de kangoeroe's steken en die brengen dat wegquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:03 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dank je wel.
En willen jullie nou echt beweren dat het internet in Australië beter is dan in België?
trigun was dat niet zo western? volgens mij heb ik die al gezien waren niet zoveel afleveringen van.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:07 schreef Bakakame het volgende:
Trigun is trouwens ook een aanrader, kijk de eerste aflevering maarEnige is dat ik nog nergens de hele serie door 1 subber heb gevonden, de torrent die ik heb zitten er 3 in. Prima kwaliteit volgens mij, dat wel. Als je tot morgen kunt wachten kan ik je evt die torrent wel geven als het je interessant lijkt
Oh, moet die film nog downloaden!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:07 schreef Bakakame het volgende:
Trigun is trouwens ook een aanrader, kijk de eerste aflevering maarEnige is dat ik nog nergens de hele serie door 1 subber heb gevonden, de torrent die ik heb zitten er 3 in. Prima kwaliteit volgens mij, dat wel. Als je tot morgen kunt wachten kan ik je evt die torrent wel geven als het je interessant lijkt
24. Cowboy bebop kan je dan ook meteen meenemen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:09 schreef redboyke het volgende:
[..]
trigun was dat niet zo western? volgens mij heb ik die al gezien waren niet zoveel afleveringen van.
Australie lijkt me sowieso niet echt toffer dan nederland om te wonen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:03 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Dank je wel.
Vroeger wel, toen mocht je samen met de kerk nog aboriginals ontvoeren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:12 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Australie lijkt me sowieso niet echt toffer dan nederland om te wonen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Probeer Romance of the 12 Kingdoms eens. Anders Code Geass of D.Gray-Man.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Yukiteru is een mannelijke hoer.
quote:
Yukiteru is idd de bitch van de serie. Maar als het mijn leven zou redden...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Yukiteru is een mannelijke hoer.
De hoofdpersoon is een vrouw... en in het begin is ze wat angstig, maar ze staat al snel haar mannetje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:18 schreef redboyke het volgende:
is goed ik ga die romance of the 12 kingdoms proberen. o weee als het voor chicks is
Hij tongt met een meisje, dat hij eigenlijk maar een raar en eng kind vindt, omdat hij iets van haar wil.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ga dan ook maar grave of the fireflies en 5 cm per second kijken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:22 schreef Quaintrelle het volgende:
Ik heb net eindelijk Millennium Actress gekeken en ik zit nu nog te janken.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hij tongt met een meisje, dat hij eigenlijk maar een raar en eng kind vindt, omdat hij iets van haar wil.En daarom is het een hoer/slet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
grave of the fireflies heb ik ook gezien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:31 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ga dan ook maar grave of the fireflies en 5 cm per second kijken.
Die staan inderdaad ook al heel lang op mijn lijstje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:31 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ga dan ook maar grave of the fireflies en 5 cm per second kijken.
Hij is zeker weten geen slet (want sletten zijn promiscue) maar ja dat maakt van hem een gigolo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
En daarom is het een hoer/slet?
Tokyo Godfathers al gezien? Het was echt een heerlijke film!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:36 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
Eerst maar de rest van Satoshi Kon's oeuvre afwerken.
quote:Paranoia Agent vond ik ook al zo geniaal.
val ook altijd in slaap met paprika heb het dan verwijderd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:50 schreef Yi-Long het volgende:
Over Mill Actress gesproken: Ik heb nu een stuk of 4 keer geprobeerd om Paprika te kijken, maar ik val iedere keer in slaap ...
Als je niet vies bent van het lezen van manga, is Battle Royale echt een aanrader.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:49 schreef redboyke het volgende:
kan dat nergens vinden om te downloaden romance of the 12 kingdoms
lezen nooit echt mijn ding geweest maar heb wel de film ervan gezien vond ik wel goedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:52 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
Als je niet vies bent van het lezen van manga, is Battle Royale echt een aanrader.
je hebt dmquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:49 schreef redboyke het volgende:
kan dat nergens vinden om te downloaden romance of the 12 kingdoms
De film is echt niets vergeleken met de manga, dus als je je ooit verveelt, geef het een kans.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:53 schreef redboyke het volgende:
[..]
lezen nooit echt mijn ding geweest maar heb wel de film ervan gezien vond ik wel goed
Naast azumanga daioh is battle royal de enige mangaserie die ik compleet heb.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:55 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
De film is echt niets vergeleken met de manga, dus als je je ooit verveelt, geef het een kans.
ik heb manga watcher op galaxy s staan maar scherm is te klein om te lezen vind ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:55 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
De film is echt niets vergeleken met de manga, dus als je je ooit verveelt, geef het een kans.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Naast azumanga daioh is battle royal de enige mangaserie die ik compleet heb.
Waarschijnlijk is de roman nòg beter. Dat is bijna altijd zo met adaptaties.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:55 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
CDisplay op de PC gebruiken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:59 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb manga watcher op galaxy s staan maar scherm is te klein om te lezen vind ik.
ik wou beginnen met manga lezen aangezien ik niks anders kon downloaden maar dan vond ik dat sommige dingen in zwart wit waren en niet in kleur en dan had ik zoiets van laat maarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de roman nòg beter. Dat is bijna altijd zo met adaptaties.
[..]
CDisplay op de PC gebruiken.
En je zus dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:12 schreef redboyke het volgende:
voor de mensen die het dus niet weten ik zit dus in psychiatrische instelling
die zit thuis gaat naar school. ik heb mcddquote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
En je zus dan?
Kanata Kara is trouwens een geweldige manga, helaas geen anime van gemaakt.
Ja, door Yuji Oniki naar het Engels. Of hij in het Nederlands vertaald is weet ik niet.quote:
Ben het nu aan het lezen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Kanata Kara is trouwens een geweldige manga, helaas geen anime van gemaakt.
Maar eens op zoek gaan naar een kopie dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja, door Yuji Oniki naar het Engels. Of hij in het Nederlands vertaald is weet ik niet.
McDonald's Disorder?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:17 schreef redboyke het volgende:
[..]
die zit thuis gaat naar school. ik heb mcdd
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 06:39 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb een inzinking~~
[ afbeelding ]
Ik ben bijna klaar.quote:
nog niet, het is bijna klaarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:12 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Omg... Het is je werkelijk gelukt.
ik ben gewoon gaan pitten hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:45 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ben je al die tijd bezig geweest
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben gewoon gaan pitten hoorOp m'n telefoon zie ik geen UISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij geniet hiervan, he?quote:
je kan natuurlijk alleen even de eerste paar afleveringen downloaden en kijken of het wat is?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:41 schreef redboyke het volgende:
k'heb al 2,72GB gedownload van 12 kingdom. nog 3 dagen downloaden
weet nietmeer hoe dat moet met utorrent zo bestanden selecteren uit een torrentquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan natuurlijk alleen even de eerste paar afleveringen downloaden en kijken of het wat is?
selecteer de torrent, dan zie je rechtersonder een rij tabjes..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
weet nietmeer hoe dat moet met utorrent zo bestanden selecteren uit een torrent
kende ik nog niet. had hiervoor vuze en die vroeg altijd voor het downloaden welke bestanden enzo dat je wil.. zijn er 45 heb de eerste 3 gepakt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
selecteer de torrent, dan zie je rechtersonder een rij tabjes..
daar moet je "files" selecteren
vervolgens kan je b.v. files 3 t/m 26 (geen idee hoeveel het zijn) met shift klik selecteren.
dan rechtermuis klik -> (priority ->) dont download
in utorrent krijg ik standaard de melding van waar ik em wil opslaan, daar kan ik ook de bestanden die ik wil downloaden selecterenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:58 schreef redboyke het volgende:
[..]
kende ik nog niet. had hiervoor vuze en die vroeg altijd voor het downloaden welke bestanden enzo dat je wil.. zijn er 45 heb de eerste 3 gepakt.
Wie zegt dat de stukjes van file 1 op dat moment beschikbaar zijn?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef redboyke het volgende:
eigenlijk dom dat die torrent niet begint met file 1 en dan file 2.etc dat die overal stukjes van pakt zodat je niks binnen hebt.
je kan wel aangeven bij de geavanceerde eigenschappen dat hij de eerste en laatste blocks zo snel mogelijk binnen moet halen, maar met een torrent waar meerdere bestanden inzitten betekent dit dus het eerste deel van bestand a en het laatste deel van bestand Bquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef redboyke het volgende:
eigenlijk dom dat die torrent niet begint met file 1 en dan file 2.etc dat die overal stukjes van pakt zodat je niks binnen hebt.
Neu, als je bepaalde bestanden hoge prioriteit geeft, gaat hij zich daar eerst op focussen.:)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:37 schreef Xaryna het volgende:
En je kan in uTorrent toch gewoon je torrent selecteren, dan naar het tabblad Files gaan en dan de prioriteit aanpassen van de files die je als eerste klaar wilt hebben, en bij anderen Niet Downloaden selecteren? Of ben ik nou gek?
Dat is juist de kracht van torrents. Hij pakt meteen wat hij pakken kan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef redboyke het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier oprecht om lachen.
Waar is je gevoel voor humor?quote:
Je kan bestanden ook de prioriteit skip geven met de don't download-knop. In BIttorrent tenminste. Dat zorgt ervoor dat hij dat bestand niet download, maar maakt het tegelijkertijd heel gemakkelijk om dat bestand weer wel te downloaden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Neu, als je bepaalde bestanden hoge prioriteit geeft, gaat hij zich daar eerst op focussen.:)
Ja ik!quote:
Wat hij zegtquote:
Yups op beidequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:58 schreef Qunix het volgende:
Iemand die Mirai Nikki volgt?
En? Leuk?
dat plaatje i.c.m. dat eerdere plaatje, like wtfquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:14 schreef NeeEcht het volgende:
[..]
Ja ik!
Ben school days aan het kijken omdat iemand laatst zon plaatje poste met dat afgehakte hoofd maar wtf![]()
[ afbeelding ]
Nee deze serie is júíst leuker zo! Lekker raden wat er gaat gebeuren!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:58 schreef mschol het volgende:
ik wacht wel totie grotendeels af is.. hij klinkt iig wel geinig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen wel jammer datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trouwens, wat kijken jullie: 10bit of 8bit?
Ik kijk nu 10bit, ik merk er niks van maar ook alleen maar omdat het "beter zou zijn."![]()
8 bit enquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:04 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, wat kijken jullie: 10bit of 8bit?
Ik kijk nu 10bit, ik merk er niks van maar ook alleen maar omdat het "beter zou zijn."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef Weakling het volgende:
[..]
8 bit enDit voelt als S;G bespreken aan, alleen maar spoilertagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de manga trouwens al helemaal klaar?![]()
10 bit?
8 bit == 1 byte
16 bit zou het volgende zijn. Een extra 1/0?
Volgens mij is het onzin.
Edit: http://en.wikipedia.org/wiki/8b/10b_encoding![]()
![]()
Ja he!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:28 schreef Bakakame het volgende:
Dit voelt als S;G bespreken aan, alleen maar spoilertagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en overquote:denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee, maar degene die de Engelse vertaling aan het lezen waren zijn mooi genaaid als ik de wiki mag geloven, omdat Tokyopop niet meer in Noord Amerika uitgeeft.quote:Is de manga trouwens al helemaal klaar?Niet alles hoeft precies in een byte om gedecodeerd te kunnen worden en die link gaat over een andere 10b ding. Maar idd, het is een beetje onzinnig vooralsnog.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef Qunix het volgende:
10 bit?
8 bit == 1 byte
16 bit zou het volgende zijn. Een extra 1/0?
Volgens mij is het onzin.
Edit: http://en.wikipedia.org/wiki/8b/10b_encoding
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dit voelt als S;G bespreken aan, alleen maar spoilertagsManga is klaar jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de manga trouwens al helemaal klaar?![]()
kheb de manga gelezen, extra motivatie voor me om de anime ook te gaan kijken![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:44 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ja he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en over
[..]
denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Geen idee, maar degene die de Engelse vertaling aan het lezen waren zijn mooi genaaid als ik de wiki mag geloven, omdat Tokyopop niet meer in Noord Amerika uitgeeft.
[..]
Niet alles hoeft precies in een byte om gedecodeerd te kunnen worden en die link gaat over een andere 10b ding. Maar idd, het is een beetje onzinnig vooralsnog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik volg Mirai Nikki ook, best gaaf ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP is iig erg nice!:
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:16 schreef .Cake. het volgende:
Ik volg Mirai Nikki ook, best gaaf ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP is iig erg nice!:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
toch stiekum even Mirai_Nikki opgezet..
eerste ep ergerde ik mij dood aan die yuki, en die yuno is beetje vreemd typ..
2de ep was al beter...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verleidelijk, al die Mirai Nikki spoilers hier.
Toch geduld blijven opbrengen om te wachten tot ie klaar is.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Hey, weer iets wat we met z'n allen samen kunnen volgen dus?quote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Hey, weer iets wat we met z'n allen samen kunnen volgen dus?![]()
![]()
Nou, ik kwam gister om half zes thuis, met het plan even een par uurtjes te slapen, dan wat te eten en dan rond een of 11 weer naar bed. Wekker gezet en alles.
Werd inderdaad om 8 uur wakker.... 's ochtends.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Heb de anime een tijdje gevolgd, maar de afleveringen zijn soms zo ontzettend flauw... Er gebeurt eigenlijk niet zo heel veel spannends meer. Meestal gaat het over wat voor dingen Keroro fout doet. En de OP's en ED's vind ik vaak verschrikkelijk!quote:
Ik ben blijven steken ergerns op 135 ofzo.![]()
Full Metal Panic is zowaar leuker dan alles wat dit seizoen loopt --behalve Fate/Zero natuurlijk maar dat telt niet.“An interesting thing is a good thing.”![]()
kwam gister trouwens uit op Nana to Kaoru
qua beschrijving leek die wel aardig (eerder, wtfdie moet ik zien), maar helaas alleen een manga of OVA (die al een een tijd stil staat)
![]()
Hopelijk komt die ook hier naartoequote:![]()
![]()
Komtie!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hopelijk komt die ook hier naartoe![]()
Nu kijken!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Afleveringen 1 en 2 van Mirai Nikki binnen. Straks kijken.![]()
![]()
Hoop dat je het tof gaat vinden!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Afleveringen 1 en 2 van Mirai Nikki binnen. Straks kijken.![]()
![]()
Nog één dag en een paar uur, en dan is Fate/Zero aflevering 4 alweer uit.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Type-Moonquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nog één dag en een paar uur, en dan is Fate/Zero aflevering 4 alweer uit.![]()
![]()
Zit dit weekend bij m'n ouders, dus moet maar zien of ik tijd heb om Guilty Crown of Fate/Zero te kijken ....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nog één dag en een paar uur, en dan is Fate/Zero aflevering 4 alweer uit.
ANIMEES.
- Scamp![]()
Guilty Crown is nu al uit. Als je tijd hebt kan je hem vandaag al kijken. Of niet.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Heb m ook al binnen, maar niet echt tijd om te kijken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
Guilty Crown is nu al uit. Als je tijd hebt kan je hem vandaag al kijken. Of niet.ANIMEES.
- Scamp![]()
Nope.. Japan only... MAAR! Je kan hem importeren aangezien PS3 regio-vrij is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hopelijk komt die ook hier naartoe
Ik wil hem ook wel. Alleen Japans wordt lastig....![]()
kolere Inori Yuzuriha; krijg het!
Zonder haar zou Guilty Crown nog enigszins dragelijk zijn, maar als deze serie niet héél snel beter wordt laat ik 'm vallen. Bij de eerste aflevering kon ik mijn hoge verwachtingen nog de schuld geven van mijn afschuw... nu is er niets dat het afschuwelijke misbruik van clichés excuseert.
Ik heb bijna onophoudelijk voor de laatste 10 minuten van de aflevering 'nee, nee, nee, nee' gezegd omdat ik precies wist wat er zou gaan gebeuren en het walgelijk was. Guilty Crown is een schoolvoorbeeld van hoe je níét hoort te schrijven. Ik heb nog nooit zo'n slecht geschreven shõnen gezien. Dit verslaat misschien met enige moeite zelfs de troeperigste Bleach filler, de meest weerzinwekkende One Piece aflevering en de slechtste Naruto arc.
Bible Black heeft een beter plot dan dit.
Ik moest bijna kotsen van Inori's kamelenteen.![]()
rant\
Als ik dit van te voren had geweten zou ik geen noedels gegeten hebben terwijl ik dit keek.
[ Bericht 2% gewijzigd door Repelsteeltju op 21-10-2011 19:36:57 ]“An interesting thing is a good thing.”![]()
Hij schijnt in 2012 juist naar het Westen te komen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nope.. Japan only... MAAR! Je kan hem importeren aangezien PS3 regio-vrij is.
Ik wil hem ook wel. Alleen Japans wordt lastig....![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hij schijnt in 2012 juist naar het Westen te komen!![]()
![]()
Ikke! Goede anime!quote:
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Iedereen die iets goeds te zeggen heeft over de tweede aflevering van Guilty Crown heeft ruzie met me.“An interesting thing is a good thing.”![]()
De OP is wel leukquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Iedereen die iets goeds te zeggen heeft over de tweede aflevering van Guilty Crown heeft ruzie met me.![]()
Was het écht zo erg? Geen hele goede aflevering, nee, maar er is erger out therequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Iedereen die iets goeds te zeggen heeft over de tweede aflevering van Guilty Crown heeft ruzie met me.
En dat achter Inori kruipen aan was inderdaad iets té...![]()
Oké voor zo ver dat afschuwelijke engrisch niet gebezigd wordt en Inori haar kop niet laat zien.quote:Supercell is wel kewl
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Was het écht zo erg? Geen hele goede aflevering, nee, maar er is erger out there
En dat achter Inori kruipen aan was inderdaad iets té...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Bible Black heeft een beter plot dan dit.
Ik moest bijna kotsen van Inori's kamelenteen.![]()
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik erg weinig...heb eps 2 verwijderd na een minuut of 5quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Iedereen die iets goeds te zeggen heeft over de tweede aflevering van Guilty Crown heeft ruzie met me.niet mijn serie (voornamelijk verhaallijn zuigt)
Vond ep 2 van Guilty Crown goed te doen, dus ik denk dat ik ruzie heb met Repel. Briljant? Nee, maar wel vermakelijk. Ik hou er wel van als er wat foute dingen in zitten zoals achter Inori aan kruipen, maar ook als ze grof zijn zoalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet dat ik dat grappig vind of zo, maar wel gedurft.
Daarnaast zorgt het einde van deze ep voor een paar vragen, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is mij niet duidelijk en maakt wel dat ik de volgende aflevering ook weer wil zien.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Ik moet m nog steeds zien. Ben erg benieuwd, punt is alleen dat ik hoop nog steeds een onbevooroordeelde mening te kunnen vormen
ANIMEES.
- Scamp![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:00 schreef Weakling het volgende:
Vond ep 2 van Guilty Crown goed te doen, dus ik denk dat ik ruzie heb met Repel. Briljant? Nee, maar wel vermakelijk. Ik hou er wel van als er wat foute dingen in zitten zoals achter Inori aan kruipen, maar ook als ze grof zijn zoalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet dat ik dat grappig vind of zo, maar wel gedurft.
Daarnaast zorgt het einde van deze ep voor een paar vragen, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is mij niet duidelijk en maakt wel dat ik de volgende aflevering ook weer wil zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hetzelfde trouwens, niet bijzonder goed, wel vermakelijk.![]()
Ik vind je niet meer aardig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:00 schreef Weakling het volgende:
Vond ep 2 van Guilty Crown goed te doen, dus ik denk dat ik ruzie heb met Repel.
quote:Hij zegt letterlijk: usou deshou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is mij niet duidelijk en maakt wel dat ik de volgende aflevering ook weer wil zien.
vrij vertaald iets als: dit toch een leugen of dit kan toch niet waar zijn.
Een vrij standaard retorische vraag die een protagonist zich bijna altijd stelt als dit cliché zich aandient.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vind je niet meer aardig.
[..]
Hij zegt letterlijk: usou deshou?
vrij vertaald iets als: dit toch een leugen of dit kan toch niet waar zijn.
Een vrij standaard retorische vraag die een protagonist zich bijna altijd stelt als dit cliché zich aandient.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guilty Crown is gewoon stiekem door een twaalfjarige met een TV-tropes verslaving geschreven.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Yes, Repelsteeltju vond me aardig! Awww ...quote:
En wat betreft de Inori onduidelijkheid: dan zul je toch de volgende ep ook moeten kijken!There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
![]()
10bit loopt niet lekker, tips?
Veel andere scenes gaan wel goed...Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Meest recente versie van CCCP al gedownload?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:11 schreef Xaryna het volgende:
[ afbeelding ]
10bit loopt niet lekker, tips?“An interesting thing is a good thing.”![]()
Dit inderdaad. Bij mij verhielp dit hetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Meest recente versie van CCCP al gedownload?
Ik heb gewoon CCCP helemaal opnieuw gedownload![]()
![]()
Wettelijk verplicht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:18 schreef redboyke het volgende:
waarom doen japaners eigenlijk blokjes om geslachtsdelen?Euh, geen idee. Het is ook maar een heel klein stukje van de hele aflevering dat het niet doet, plus af en toe een random blokje ergens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Meest recente versie van CCCP al gedownload?
Ik probeer CCCP opnieuw dingesen wel.Chocoladetaartjes.
Zo, morgen maar kijken of ik tijd heb voor de rest van de series.. Tentamens komen eraan en ik ben drukdrukdruk
Maar nu lekker slapenTot morgen!
![]()
![]()
Oant moarn![]()
Persona is verdomd stijlvol, maar wanneer krijgt Chie nou haar eigen hipsterbrilletje?“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ze schamen voor zichzelf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:18 schreef redboyke het volgende:
waarom doen japaners eigenlijk blokjes om geslachtsdelen?![]()
Voor export.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom brengen ze dan ook uncensored shit uit? (of zijn dat de amerikanen die dat doen?)
Chocoladetaartjes.
Ik meen mij te herinneren dat de meeste censuur er is vanwege de zenders en waarschijnlijk de zendtijden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom brengen ze dan ook uncensored shit uit? (of zijn dat de amerikanen die dat doen?)“An interesting thing is a good thing.”![]()
Chocoladetaartjes.
10-bit loopt nu prima, trouwens.
Chocoladetaartjes.
O, vandaar dat ik het niet wist, we hebben het natuurlijk over Japanse porno en niet de gebruikelijk censuur in ecchi series --waar de censuur overigens wel vrijwillig is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:03 schreef Xaryna het volgende:
http://www.japanprobe.com(...)anese-porn-censored/Zo mag ik het horen!quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Was door de reacties nieuwschierig geworden en kheb de eerste 2 episodes gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Iedereen die iets goeds te zeggen heeft over de tweede aflevering van Guilty Crown heeft ruzie met me.
Tot nu toe niet echt mijn genre, maar daar kan verandering in komen mss(gezien het einde).![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mirai Nikki is tof. Ik ga meekijken.
Chocoladetaartjes.
de dronken SC kennende wel jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 04:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
verwachten dat het om deze tijd nog levend is![]()
![]()
Pyro Jack
Ik was niet dronken toen ik het om 6 uur 's ochtends vol spamde.quote:
Chocoladetaartjes.
Randomc heeft er een cap van gemaaktquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:10 schreef outcast_within het volgende:
guilty crown 2. assbump interface![]()
![]()
Deze tetten anime heeft belachelijk uitgebreide achtergrond wereld waar ik niks van meekrijg. Senjou no horizon![]()
![]()
Uurtje of half 5?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Sorry, ik was niet uit in Utrecht en vervolgens in de nachttrein
Misschien vanavond!It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Ik volg tot nu toe best veel series. Working s2
De 2 kleintjes zijn de senpai en die grote een elementary schoolgirl.![]()
![]()
Ben je het topic aan het volspammen met screencaps?
Chocoladetaartjes.
Topic is bijna vol.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:58 schreef Xaryna het volgende:
Ben je het topic aan het volspammen met screencaps?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: