abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103262925

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime is de Japanse variant op "onze" tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet.
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte afbeeldingen (hentai) of onze (kinderlijke) series (op Jetix, Nickelodeon).
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende genres. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jongens (Shonen): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series "Bleach" en "Naruto" vallen in dit gedeelte

Gericht op meisjes (Shoujo): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn "Sailor Moon", "Cardcaptor Sakura" en "Fruits Basket"

Gericht op de jong volwassen vrouw (Josei): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series "Nana", "Paradise Kiss" en "Honey and Clover" zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn "Junjou Romantica" en "Gravitation"

Gericht op de jong volwassen man (Seinen): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn "Elfen Lied" en "Ghost in the Shell".

Gericht op kinderen (Kodomo): "Hello Kitty" en "Hamtaro" - dit spreekt voor zich.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC rondvragen, een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen, het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer eerst deze eerst te downloaden.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!

http://randomc.net/2011/06/25/summer-2011-preview/

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | http://img228.imageshack.us/img228/9673/summerseasonv4m.jpg (copy/paste deze link) | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | http://img580.imageshack.us/img580/8232/winterv3.jpg (copy/paste deze link) | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #17
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Animé/Manga meetingtopic dl. 5 - beware of the Ice tea.
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #17
[ANIME] One Piece

http://www.animenewsnetwork.com/
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

http://animenfo.com/
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

http://anidb.net/
De anime-database.

http://anime-planet.com/
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

http://myanimelist.net/
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
.Cake. 8-)
Bakakame
Qunix
Xaryna
ArcticBlizzard
SleepSub
Denninho
NeeEcht
Gaddle
Robin007bond
Sinterklaaskapoentje

Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!

Iedereen is welkom, behalve Naruto fanboys.
pi_103262947
FIPO! :D
pi_103263007
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:01 schreef Klipnap het volgende:
Ik in animestijl:
[ afbeelding ]
Ik vind je een beetje eng. :@
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_103263009
TS ik keur de TT goed.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_103263069
Dit ben ik.
pi_103263123
Ik wil ook een loli zijn.
pi_103263259
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
TS ik keur de TT goed.
*O*
pi_103263313
dit keer dekt de TT wel de lading ja :+
pi_103263314
Ik ben alleen nog maar stomme chars of chars die niet lijken
pi_103263368
quote:
9s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:09 schreef Bakakame het volgende:
Ik ben alleen nog maar stomme chars of chars die niet lijken
Afgezien van de krullen:

pi_103263590
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:42 schreef NoWay. het volgende:
Maar wacht, mijn vriendin gaat boos worden! Ze zegt wel dat ze over hem heen is maar ze werd die ene keer vet boos op me omdat ik met hem in de pauze stond achter de lerarenkamer..en als we praten ofzo.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Een meisje staat achter de lerarenkamer met een jongen, mij hou je niet voor de gek, ik ken mijn animé; je hebt hem gekokuhakút!
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:40 schreef NoWay. het volgende:

[..]

Dat is geen afgelegen plaats ofzo, er lopen alleen veel leraren langs.. Hij wou me iets vertellen maar het sloeg nergens op want hij vroeg verkering voor een vriend van hem en toen probeerde hij me te zoenen..
pi_103263658
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:17 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

[..]

[..]

WTF :D

:9
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_103263704
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:10 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Afgezien van de krullen:

[ afbeelding ]
VASH! Die wil ik wel zijn! :D 8-) *O*
Trigun O+ Keek laatst een paar afleveringen met m'n huisgenoot mee, wat een fantastische serie is dat O+ O+
pi_103263727
En nu is het tijd om te gaan slapen, veel plezier met arme verwarde verliefde pubermeisjes pesten 8-)
pi_103263814
Het zou zo uit een animé kunnen komen.
pi_103264703

Yuuno is zo liefelijk ik snap eigenlijk helemaal niet wat ze in die hoer van een Yukiteru ziet.
pi_103264762
quote:
17s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Yuuno is zo liefelijk ik snap eigenlijk helemaal niet wat ze in die hoer van een Yukiteru ziet.
waar komt die vandaan? (google werkt niet mee)
pi_103264983
Haar naam is Yuuno Gaisai en zij is de deuteragonist van Toekomst Dagboek (Mirai Nikki in de taal der weebo's).
pi_103267533
Jullie gaan hard man.
pi_103269010
quote:
11s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 08:37 schreef Qunix het volgende:
Jullie gaan hard man.
No speed, no life!
pi_103269041
No life, sit in closet!
pi_103270150
Nobody knows!
pi_103278925
Dat einde van School Days.

SICK! :D
pi_103278962
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:17 schreef robin007bond het volgende:
Dat einde van School Days.

SICK! :D
:P
  woensdag 19 oktober 2011 @ 14:49:15 #28
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103280351

Maar dan iets minder smal. En die neus telt niet. Telt überhaupt niet in anime.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_103280494
DIE BOOT!

Maar ik vond het wel knap van Katsura dat ze in het donker kon zien dat er geen zygote van twee maanden oud in Sekai's baarmoeder zat. Vooral gezien al dat bloed dat in de rondte vloog.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:12:26 #30
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103284046
haha. ik had de comments op animees aangepast zodat je ook dikke letters kan maken enzo.
blijkt de schrijver russisch te zijn. dus de mouseovers zijn in het cyrillisch.

Goed verhaal, true story.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_103284498
Kotonoha Katsura O+

Ohja, niet klikken als je school days niet gezien hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:28:18 #32
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103284834
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef kristyle het volgende:
Kotonoha Katsura O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb m niet gezien. Maar ik wist het einde al omdat dit het internet is, en niemand kan op het internet z'n mond houden. Dus ik heb lekker wel geklikt :P

Rebel without a cause!
ANIMEES.
- Scamp
pi_103285747
geen anime maar toch

ik wil dit beeldje !!! :D
http://www.nedgame.nl/twi(...)le-statue+merch.html
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_103290001
Gaat aardig snel hier...

En geen flauw idee op welk character ik zou lijken :P
Iets met grijs haar, dat wel...(en ben nog niet boven de 30)
pi_103291515
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef PAAC het volgende:
Gaat aardig snel hier...

En geen flauw idee op welk character ik zou lijken :P
Iets met grijs haar, dat wel...(en ben nog niet boven de 30)
pi_103292578
Maji de Watashi ni Koishinasai! schijnt een goede VN te zijn.

Die komt op mijn lijstje. Eerst moet ik nog Heaven's Feel van FS/N uitspelen. :)
pi_103293163
quote:
Of

Voor alsie lang haar heeft en niet gespierd is. :P

Trouwens, die serie heeft enorm veel westers uitziende karakters. Dus voor degenen die nog geen evenbeeld gevonden hebben: http://anisearch.de/?page=anime&id=407&s=seiyuu
Chocoladetaartjes.
pi_103293556
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef kristyle het volgende:
Kotonoha Katsura O+

SPOILER
En dat weet ik dus helaas al. Maar misschien is het juist een reden om het te gaan kijken.
pi_103293730
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:44 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Of
[ afbeelding ]
Voor alsie lang haar heeft en niet gespierd is. :P
Die andere lijkt er meer op :P
pi_103293904
quote:
Komt die uit je animeplaatjesverzameling?
pi_103294717
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Komt die uit je animeplaatjesverzameling?
Nee hier had ik google voor nodig.
pi_103296333
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:15 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Nee hier had ik google voor nodig.
Gelbooru bezoeker, je bent betrapt! :P

Overigens is Gelbooru wel een bazensite, dat terzijde.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2011 20:45:14 ]
pi_103296632

_O- :')
pi_103300821
Vraagje aan de rijvaardige animékijkers: hoeveel autorijlessen hebben jullie nodig gehad?
Als jullie het nog weten hoeveel betaalden jullie per les? Voor het theorie-examen? En voor het praktijk-examen?

Want:

* Repelsteeltju begluurt Groupon en klonen al een tijdje vanwege de aanbiedingen en wil weten of de kortingen eigenlijk wel zo groot zijn als ze je willen laten geloven dat ze zijn.

Shigofumi is trouwens best goed geschreven, al zijn de de hoofdpersonen niet boeiend, sowieso:
shinigami postbode mahou shoujo :')

En:

:Y) * Repelsteeltju heeft net omurice gemaakt en gegeten.

Wel zonder hartje van tomatenketchup en liefdesverklaring van het meisje dat me leuk vindt.
Dit is totaal niet zoals in mijn animé!!!!! :'(

Maar het was wel lekker. :9
pi_103300968
quote:
4s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vraagje aan de rijvaardige animékijkers: hoeveel autorijlessen hebben jullie nodig gehad?
Als jullie het nog weten hoeveel betaalden jullie per les? Voor het theorie-examen? En voor het praktijk-examen?
Ik had 40 tot 50 nodig. (kwam door de switch van het ouden rijden naar het nieuwe rijden (zuinig rijden en compleet nieuwe examen enzo) :r )
Per les 60 euro betaald (1.5 uur lang).
pi_103301116
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ik had 40 tot 50 nodig. (kwam door de switch van het ouden rijden naar het nieuwe rijden (zuinig rijden en compleet nieuwe examen enzo) :r )
Per les 60 euro betaald (1.5 uur lang).
Pff, dat is veel. Wat ben ik blij dat mijn ouders het gaan betalen ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2011 22:05:30 ]
  woensdag 19 oktober 2011 @ 22:08:42 #48
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_103301327
quote:
Per uur: 41 euro
Uren nodig gehad: 42 = ¤1722
Theorie examen ¤33,50
Praktijkexamen ¤215,00 dacht ik
pi_103301349
quote:
whuutt.... ik moet er eens tijd voor vrij gaan maken..

ow en meegenomen vanuit de DIG slowchat..
:')

[ Bericht 16% gewijzigd door mschol op 19-10-2011 22:17:12 ]
pi_103302104
Dan is ¤300,- voor tien lessen van zestig minuten helemaal niet slecht. Ach ik heb toch nog 9 uur om te beslissen of ik 'm ga halen en kan het altijd bij die tien lessen laten als de organisatie niet bevalt. :)
pi_103302220
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dan is ¤300,- voor tien lessen van zestig minuten helemaal niet slecht. Ach ik heb toch nog 9 uur om te beslissen of ik 'm ga halen en kan het altijd bij die tien lessen laten als de organisatie niet bevalt. :)
die actie is nog maar 1 uur en 38 minuten beschikbaar heur :P
pi_103302388
FUUUU die klok zei net nog 8 uur.. een keertje op f5 drukken en hij springt naar 1 uur.

suteki.

Ik laat 'm wel voorbij gaan gaan dan. Of ik noteer de prijs en bel ze later of ze nog steeds voor diezelfde prijs willen spelen...
pi_103302463
Kijk maar goed naar de slagingspercentage.

66%+ zit je goed.
pi_103302498
quote:

Want:

* Repelsteeltju begluurt Groupon en klonen al een tijdje vanwege de aanbiedingen en wil weten of de kortingen eigenlijk wel zo groot zijn als ze je willen laten geloven dat ze zijn.

Shigofumi is trouwens best goed geschreven, al zijn de de hoofdpersonen niet boeiend, sowieso:
shinigami postbode mahou shoujo :')

En:

:Y) * Repelsteeltju heeft net omurice gemaakt en gegeten.

Wel zonder hartje van tomatenketchup en liefdesverklaring van het meisje dat me leuk vindt.
Dit is totaal niet zoals in mijn animé!!!!! :'(

Maar het was wel lekker. :9
32 lessen, 2 keer theorie, 1 keer praktijk.
weet niet mer wat het individueel koste, maar was totaal ongeveer 1300 euro kwijt.
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_103302538
SEED bij episode 4 is het al aardig spannend. En al vanaf 1 is er al veel actie.
pi_103302639
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:08 schreef mschol het volgende:

[..]

whuutt.... ik moet er eens tijd voor vrij gaan maken..

ow en meegenomen vanuit de DIG slowchat..
[ afbeelding ] :')
6gb en 30gb zijn beide prima :)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 22:44:20 #57
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103303542
26 lessen, 1x theorie en 2x examen (kutfietsers), ca. ¤800,-.

Maar dit was iets van 8 jaar geleden.
ANIMEES.
- Scamp
pi_103305550
Nachtje doorhalen om deadlines te halen. Wie houdt me gezelschap? :D
Chocoladetaartjes.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 23:26:12 #59
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103306326
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:14 schreef Xaryna het volgende:
Ìk kan wel af en toe langskomen, ga wat series inhalen en hoef eindelijk niet te werken 's nachts.
ANIMEES.
- Scamp
pi_103306622
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:14 schreef Xaryna het volgende:
Ik maak nu een samenvatting af die voor 12 af moet! Dus tot 12 ben ik bezig!
SPOILER
pi_103306667
Ik ben sowieso vaak tot half 1 op FOK! ;(
pi_103307154
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:31 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben sowieso vaak tot half 1 op FOK! ;(
ik heb dagen gehad dat ik tot half 5 op fok zat.. maar gezien dat mijn dag ritme verneukt heb ik dat maar afgeschaft...

zometeen maar filmpje opzetten en daarna pitten
pi_103307288
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:41 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb dagen gehad dat ik tot half 5 op fok zat.. maar gezien dat mijn dag ritme verneukt heb ik dat maar afgeschaft...

Ik moet morgen om 6:15 op en waarschijnlijk slaap ik pas tond 2:00.

Daarom heb ik vaak dat ik achter m'n pc 's middags in slaap val bij het lezen van F/SN :')
pi_103307343
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ìk kan wel af en toe langskomen, ga wat series inhalen en hoef eindelijk niet te werken 's nachts.
*O*
quote:
6s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:31 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik maak nu een samenvatting af die voor 12 af moet! Dus tot 12 ben ik bezig!
SPOILER
Spoiler gaf me hoop. ;( Heb je het afgekregen?
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:41 schreef mschol het volgende:

[..]

Ik wil ook slapen, ik heb mezelf vanacht maar 6 uur slaap gegeven, maar ik heb gewoon te weinig tijd om het af te maken. ;(
Chocoladetaartjes.
pi_103307390
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:44 schreef Xaryna het volgende:

[..]

*O*

[..]

[..]

Ik wil ook slapen, ik heb mezelf vanacht maar 6 uur slaap gegeven, maar ik heb gewoon te weinig tijd om het af te maken. ;(
Ben nog niet begonnen sinds m'n laatste post :P
Maar moet lukken, heb nog 11 minuten *O*

I perform best under pressure 8-)
pi_103307391
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:44 schreef Xaryna het volgende:

[..]

*O*

[..]

[..]

"je had toch beter moeten plannen" wordt er dan altijd tegen mij gezegd...
pi_103307535
Ik liep aardig op schema. Tot ik me een weekend kut voelde en niks gedaan had. :P En ik dacht dat ik het allemaal wat sneller kon. Maar 'even een auto texturen' duurt toch langer dan twee uur.

Ach, ik geef mezelf de schuld, daar hoef je echt niet nog een schepje bovenop te doen. :P
Chocoladetaartjes.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 23:52:04 #68
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103307734
Ganbare!

*O*
ANIMEES.
- Scamp
pi_103307895
Mij lijkt het me leuk om goed manga/anime art te kunnen tekenen.

Een vriend van me kan echt goed ecchi en hentai tekenen _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2011 23:55:12 ]
pi_103308611
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:48 schreef Xaryna het volgende:
Ik liep aardig op schema. Tot ik me een weekend kut voelde en niks gedaan had. :P En ik dacht dat ik het allemaal wat sneller kon. Maar 'even een auto texturen' duurt toch langer dan twee uur.

Ach, ik geef mezelf de schuld, daar hoef je echt niet nog een schepje bovenop te doen. :P
Ik heb ook wel eens gehad dat ik alles uitstelde of het verkeerd ingeschat had en alles de nacht van tevoren zat te doen. Maar tot nu toe is 't altijd goed gekomen! Het kan wel! *O*
SPOILER
pi_103309192
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:07 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens gehad dat ik alles uitstelde of het verkeerd ingeschat had en alles de nacht van tevoren zat te doen. Maar tot nu toe is 't altijd goed gekomen! Het kan wel! *O*
SPOILER
Ik werk ook :D

Met nachtje doorhalen moet het makkelijk lukken, incl tegenslagen en overal een uur bij opgeteld. :Y
Zolang ik wakker blijf, tenminste. :')
Chocoladetaartjes.
pi_103309311
Oh, hier is de gezelligheid!? :)
pi_103309360
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:22 schreef blessed19 het volgende:
nee want Xaryna moet werken..
  donderdag 20 oktober 2011 @ 00:23:48 #74
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103309382
Ik snap nooit hoe mensen het doen, nachtje doorhalen met studeren. Na 5 uur s'middags heb ik het meestal wel gehad met studeren of schrijven van essays n such.

Shinryaku?! Ika Musume 3, Bakuman 3 en Ben-to 2 gehad, allemaal weer erg leuk.

Nu nieuwe Last Exile beginnen, daarna Mirai Nikki 2, Gundam AGE 2 en rest van Evangelion 1.11 afkijken.
ANIMEES.
- Scamp
pi_103309392
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:22 schreef blessed19 het volgende:
Ja :P
pi_103309399
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:23 schreef .Cake. het volgende:
Ik snap nooit hoe mensen het doen, nachtje doorhalen met studeren. Na 5 uur s'middags heb ik het meestal wel gehad met studeren of schrijven van essays n such.

Nu nieuwe Last Exile beginnen, daarna Mirai Nikki 2, Gundam AGE 2 en rest van Evangelion 1.11 afkijken.
geen SS?
pi_103309411
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja :P
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:23 schreef mschol het volgende:

[..]

donderdag 20 oktober 2011 @ 00:24:47 #78
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103309422
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:24 schreef mschol het volgende:

[..]

geen SS?
Nee, ik ben waarschijnlijk de enige hier die Shana kut vindt.
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 20 oktober 2011 @ 00:25:07 #79
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103309435
Of is dat te grof?
ANIMEES.
- Scamp
pi_103309463
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:25 schreef .Cake. het volgende:
Of is dat te grof?
Ohohohohhhhoh!!!! :o

Mama las mee en zegt dat ik hier nooit meer mag komen nu. Bedankt ;(
pi_103309475
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:23 schreef mschol het volgende:

[..]

En zonder mij is het niet gezellig, natuurlijk. :7
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:23 schreef .Cake. het volgende:

Uit boeken leren kan ik niet 's nachts, daar moet ik helder en uitgerust voor zijn. Maar in geval van stress kan ik het wel behoorlijk lang volhouden. Dit is allerlei opdrachten afmaken, dat kan best 's nachts. Stress helpt. :P
Chocoladetaartjes.
pi_103309504
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:24 schreef mschol het volgende:

[..]

[..]

Ik ben toch ook gezellig :'(
pi_103309517
Jullie gaan me te snel. :@
pi_103309648
zijn er ergens rss feeds voor torrent voor anime?

heb nu paar rss feeds voor tv shows dat ik volg en da's wel handig als je nietmeer moet zoeken.
ik heb net full metal alchemist: brotherhood gekeken maar vond het minder spannend.
weet niet of ik nu aan het einde zit of er nog een vervolg komt.
ben op zoek naar iets nieuws. Bleach vind ik ook al afgezaagd te worden.
alleen naruto dat blijft spannend.

ben op zoek naar iets nieuws met mooi diep verhaal,
pi_103309659
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:24 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Nee, ik ben waarschijnlijk de enige hier die Shana kut vindt.
heiligschennis..!

pi_103309698
quote:
6s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:26 schreef Xaryna het volgende:

[..]

En zonder mij is het niet gezellig, natuurlijk. :7
iedereen gaat zo weg, dus het is niet gezellig meer (straks)
pi_103309766
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:30 schreef redboyke het volgende:
zijn er ergens rss feeds voor torrent voor anime?

heb nu paar rss feeds voor tv shows dat ik volg en da's wel handig als je nietmeer moet zoeken.
ik heb net full metal alchemist: brotherhood gekeken maar vond het minder spannend.
weet niet of ik nu aan het einde zit of er nog een vervolg komt.
ben op zoek naar iets nieuws. Bleach vind ik ook al afgezaagd te worden.
alleen naruto dat blijft spannend.

ben op zoek naar iets nieuws met mooi diep verhaal,
http://www.animesuki.com/ heeft wel een rss feed dacht ik
http://tokyotosho.info/ heeft ook wel wat zo te zien
pi_103309864
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:31 schreef mschol het volgende:

[..]

;( Jammer ;(
Chocoladetaartjes.
pi_103309910
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:36 schreef Xaryna het volgende:

[..]

;( Jammer ;(
ach, jij hebt je werk nog om je gezelschap te houden :7
pi_103309914
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:36 schreef Xaryna het volgende:

[..]

;( Jammer ;(
Wees niet gevreesd. ;)
pi_103309939
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:31 schreef mschol het volgende:

[..]

Blijf nog wel een tijd, denk ik zo.
pi_103310001
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:33 schreef mschol het volgende:

[..]

http://www.animesuki.com/ heeft wel een rss feed dacht ik
http://tokyotosho.info/ heeft ook wel wat zo te zien
die rss toont precies alles

had meer aan zoiets gedacht http://showrss.karmorra.info/feeds/46.rss

hey mschol weet je nog iets leuks om te kijken?
iets in de aard als deathnote of naruto, of fullmetal alchemist.
basicly wat vechten enzo maar geen robot mecha dingen :P
pi_103310056
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:37 schreef mschol het volgende:

[..]

ach, jij hebt je werk nog om je gezelschap te houden :7
En de fantastische Duitse internetradio die ik aan heb. *O*
Chocoladetaartjes.
pi_103310060
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:40 schreef redboyke het volgende:

[..]

Begin met je smaak te verbreden door Clannad te gaan kijken. ^O^ :P
pi_103310070
quote:

[..]

niet helemaal mijn genre, maar one piece, bleach, fairy tail?

en er was een andere serie waar een gozer moest trainen in martial arts ofzo bij zijn oom ofzo.. kan alleen niet op de naam komen _O-
pi_103310165
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:42 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Begin met je smaak te verbreden door Clannad te gaan kijken. ^O^ :P
ja maar die romatische series zijn allemaal 1 pot nat vind ik.
naruto is ook niet zomaar vechten zit nog een mooi verhaal in.

bij one piece wat moet ik me daarbij voorstellen? huckleberry fin?
da's het eerste waar ik aan dacht een jongen met een stro hoed.

wat mij van weerhoud om alles te downloaden is gewoon omdat ik niet zoveel kan downloaden.
op moment zit ik op 3G via telefoon in het ziekenhuis. maar thuis heb ik maar 50GB en moet ik dat nog delen met m'n zus.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2011 00:47:18 ]
pi_103310237
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:45 schreef redboyke het volgende:

[..]

ja maar die romatische series zijn allemaal 1 pot nat vind ik.
naruto is ook niet zomaar vechten zit nog een mooi verhaal in.

wat mij van weerhoud om alles te downloaden is gewoon omdat ik niet zoveel kan downloaden.
op moment zit ik op 3G via telefoon in het ziekenhuis. maar thuis heb ik maar 50GB en moet ik dat nog delen met m'n zus.
met 3G is het idd niet handig veel te downloaden..
en maar 50GB? koop een externe schijf a 60 euro voor 1 - 1,5TB :+
pi_103310305
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:48 schreef mschol het volgende:

[..]

Ik denk daThij een belg is. ;)
pi_103310344
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:50 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik denk daThij een belg is. ;)
:'( datalimieten :'( :'(

gecondoleerd!
pi_103310374
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:48 schreef mschol het volgende:

[..]

ik bedoel 50GB datalimiet lol ik heb een externe van 1TB staat meeste vol met series niet anime.
maar was wel aan het denken om een nieuwe te kopen in holand en die dan vol te laten zetten met stuff door mschol >:)

ja klinkt als een mop maar is wel zo:

hoe herken je een belg online. aan z'n datalimiet

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2011 00:53:14 ]
pi_103310395
quote:

[..]

Berserk iets voor je? Of elfen lied?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 00:53:25 #102
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103310412
Die nieuwe Last Exile, is dat voor of na de eerste serie?

Dio is iig terug! *O*
ANIMEES.
- Scamp
pi_103310434
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:52 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik bedoel 50GB datalimiet lol ik heb een externe van 1TB staat meeste vol met series niet anime.
maar was wel aan het denken om een nieuwe te kopen in holand en die dan vol te laten zetten met stuff door mschol >:)
incl hentai?
dan hebbie ruwweg 2,5TB nodig :+
pi_103310443
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:52 schreef redboyke het volgende:

[..]

ja klinkt als een mop maar is wel zo:

hoe herken je een belg online. aan z'n datalimiet
Eerst de wiet, en nu het internet! :')
pi_103310451
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:45 schreef redboyke het volgende:

[..]

_O_ Dat is ook het allereerste wat ik dacht toen ik voor het eerst de hoofdpersoon zag. Ik denk niet dat het jouw tijd waard is.

Probeer Romance of the 12 Kindoms eens. Anders Code Geass of D.Gray-Man.
pi_103310487
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:52 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Berserk iets voor je? Of elfen lied?
ken ik allemaal niet maar zal straks proberen zien ok ik een aflevering online kan vinden.
op 3G heb ik een limiet van 2GB maar heb al 7,71GB verbruikt. die meter werkt niet en ik durf niet op de site gaan kijken bang dat ze dan mail gaan sturen dat ik terug moet herladen :P

code geass heb ik gezien, naruto;deathnote ook de film gezien maar vond ik ni zo goed, bleach een tijdje gevolgd maar nu nietmeer.
initial D vond ik goed en dan nog paar dat ik naam nietmeer van weet maar love hina was er een van. en dragonball Z was eigenlijk het eerste dat ik heb gezien en de vervolgen enzo.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2011 00:59:20 ]
pi_103310526
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:55 schreef redboyke het volgende:

[..]

ken ik allemaal niet maar zal straks proberen zien ok ik een aflevering online kan vinden.
op 3G heb ik een limiet van 2GB maar heb al 7,71GB verbruikt. die meter werkt niet en ik durf niet op de site gaan kijken bang dat ze dan mail gaan sturen dat ik terug moet herladen :P
ga gewoon eerst een fatsoenlijke provider vinden dan..
Fair use providers hebben ze toch ook in belgie..
pi_103310613
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:56 schreef mschol het volgende:

[..]

ga gewoon eerst een fatsoenlijke provider vinden dan..
Fair use providers hebben ze toch ook in belgie..
Nou, nee. Of je hebt geheid een trage klote verbinding. :')
pi_103310659
WAAROM VERTELT NIEMAND DEZE JONGEMAN OVER TENGEN TOPPA GURREN LAGANN?! :(
En nu echt welterusten :* :W Succes Xar!
pi_103310666
probleem in belgie kan je maar kiezen uit 2 Kabel(telenet) of ADSL(belgacom)
telenet is de snelste en daar maakt afstand naar de centrale niks uit en da's bij belgacom wel anders
telenet heb ik op moment zelf thuis maar volgend jaar denk ik dat ik ga overstappen naar scarlet ofzo weet nog niet wat ik wil kiezen maar ik wil onbeperkt internet kan ik alles downloaden wat ik wil :P

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2011 01:02:15 ]
pi_103310685
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:59 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Nou, nee. Of je hebt geheid een trage klote verbinding. :')
dommel.be

voor belgische begrippen niet slecht..
pi_103310722
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:01 schreef Bakakame het volgende:
WAAROM VERTELT NIEMAND DEZE JONGEMAN OVER TENGEN TOPPA GURREN LAGANN?! :(
En nu echt welterusten :* :W Succes Xar!
Dank je wel. :*

En willen jullie nou echt beweren dat het internet in Australië beter is dan in België? :D
Chocoladetaartjes.
pi_103310723
Oh en als je Death Note wat vond, dit seizoen is er Mirai Nikki, ook mindgames ;)
pi_103310760
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:03 schreef Xaryna het volgende:

[..]

En willen jullie nou echt beweren dat het internet in Australië beter is dan in België? :D
Aussie internet is inderdaad bizar kut van wat een vriend me vertelde.. Zelfs op de uni was er datalimiet _O-
pi_103310794
quote:

[..]

ja maar in australie moet je je usb stick in de kangoeroe's steken en die brengen dat weg :P
pi_103310832
Trigun is trouwens ook een aanrader, kijk de eerste aflevering maar ;) Enige is dat ik nog nergens de hele serie door 1 subber heb gevonden, de torrent die ik heb zitten er 3 in. Prima kwaliteit volgens mij, dat wel. Als je tot morgen kunt wachten kan ik je evt die torrent wel geven als het je interessant lijkt :)
pi_103310880
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:07 schreef Bakakame het volgende:
Trigun is trouwens ook een aanrader, kijk de eerste aflevering maar ;) Enige is dat ik nog nergens de hele serie door 1 subber heb gevonden, de torrent die ik heb zitten er 3 in. Prima kwaliteit volgens mij, dat wel. Als je tot morgen kunt wachten kan ik je evt die torrent wel geven als het je interessant lijkt :)
trigun was dat niet zo western? volgens mij heb ik die al gezien waren niet zoveel afleveringen van.
pi_103310890
Trigun is kewl. Ik ben een rare vogel die de eerste aflevering meteen de beste vond, ook al kwam Wolfwood er niet in voor en is de film misschien nog wel de enige 'episode' die ik vermakelijker vond.
pi_103310892
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:07 schreef Bakakame het volgende:
Oh, moet die film nog downloaden!
pi_103310920
Trigun is een sci-fi western met twee seizoenen en een film.
pi_103310922
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:09 schreef redboyke het volgende:

[..]

trigun was dat niet zo western? volgens mij heb ik die al gezien waren niet zoveel afleveringen van.
24. Cowboy bebop kan je dan ook meteen meenemen.
pi_103310986
quote:

[..]

Australie lijkt me sowieso niet echt toffer dan nederland om te wonen.
pi_103311020
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:12 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Australie lijkt me sowieso niet echt toffer dan nederland om te wonen.
Vroeger wel, toen mocht je samen met de kerk nog aboriginals ontvoeren. >:)
pi_103311030
denk dat ik die via winamp heb gezien samen met vanhesing
pi_103311046
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:54 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Probeer Romance of the 12 Kingdoms eens. Anders Code Geass of D.Gray-Man.

[ Bericht 6% gewijzigd door Repelsteeltju op 20-10-2011 01:21:01 ]
pi_103311157
[quote]0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:14 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

[/quoteis goed ik ga die romance of the 12 kingdoms proberen. o weee als het voor chicks is :P
  donderdag 20 oktober 2011 @ 01:19:13 #127
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103311184
Mirai Nikki 2

_O_
ANIMEES.
- Scamp
pi_103311218
Yukiteru is een mannelijke hoer.
pi_103311246
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
:?
pi_103311276
Ik heb net eindelijk Millennium Actress gekeken en ik zit nu nog te janken. :@
  donderdag 20 oktober 2011 @ 01:23:20 #131
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103311292
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:21 schreef blessed19 het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Yukiteru is idd de bitch van de serie. Maar als het mijn leven zou redden...
ANIMEES.
- Scamp
  † In Memoriam † donderdag 20 oktober 2011 @ 01:25:56 #132
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_103311346
we zijn allemaal animé chars?

ik ben dokuro-chan

pupirupirupirupipirupiii
pi_103311349
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:18 schreef redboyke het volgende:

is goed ik ga die romance of the 12 kingdoms proberen. o weee als het voor chicks is :P
De hoofdpersoon is een vrouw... en in het begin is ze wat angstig, maar ze staat al snel haar mannetje.
pi_103311408
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:21 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Hij tongt met een meisje, dat hij eigenlijk maar een raar en eng kind vindt, omdat hij iets van haar wil. :P

SPOILER
pi_103311454
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:22 schreef Quaintrelle het volgende:
Ik heb net eindelijk Millennium Actress gekeken en ik zit nu nog te janken. :@
Ga dan ook maar grave of the fireflies en 5 cm per second kijken. ;)
pi_103311469
Is Kaiji misschien iets voor hem? :)
Chocoladetaartjes.
pi_103311476
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:29 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Hij tongt met een meisje, dat hij eigenlijk maar een raar en eng kind vindt, omdat hij iets van haar wil. :P

SPOILER
En daarom is het een hoer/slet? :')
pi_103311510
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:31 schreef blessed19 het volgende:

[..]

grave of the fireflies heb ik ook gezien.
pi_103311546
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:31 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Die staan inderdaad ook al heel lang op mijn lijstje.
Eerst maar de rest van Satoshi Kon's oeuvre afwerken.
Paranoia Agent vond ik ook al zo geniaal.
pi_103311642
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:32 schreef blessed19 het volgende:

[..]

En daarom is het een hoer/slet? :')
Hij is zeker weten geen slet (want sletten zijn promiscue) maar ja dat maakt van hem een gigolo. :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:36 schreef Quaintrelle het volgende:

[..]

Eerst maar de rest van Satoshi Kon's oeuvre afwerken.
Tokyo Godfathers al gezien? Het was echt een heerlijke film!
quote:
Paranoia Agent vond ik ook al zo geniaal.
_O_
pi_103311788
kan dat nergens vinden om te downloaden romance of the 12 kingdoms
pi_103311798
Nee. Tokyo Godfathers, Perfect Blue en Paprika moet ik allemaal nog zien. xD
  donderdag 20 oktober 2011 @ 01:50:51 #143
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_103311806
Over Mill Actress gesproken: Ik heb nu een stuk of 4 keer geprobeerd om Paprika te kijken, maar ik val iedere keer in slaap ... :'(
pi_103311820
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:50 schreef Yi-Long het volgende:
Over Mill Actress gesproken: Ik heb nu een stuk of 4 keer geprobeerd om Paprika te kijken, maar ik val iedere keer in slaap ... :'(
val ook altijd in slaap met paprika heb het dan verwijderd.
pi_103311840
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:49 schreef redboyke het volgende:
Als je niet vies bent van het lezen van manga, is Battle Royale echt een aanrader.
pi_103311857
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:52 schreef Quaintrelle het volgende:

[..]

Als je niet vies bent van het lezen van manga, is Battle Royale echt een aanrader.
lezen nooit echt mijn ding geweest maar heb wel de film ervan gezien vond ik wel goed
pi_103311867
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:49 schreef redboyke het volgende:
je hebt dm
pi_103311891
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:53 schreef redboyke het volgende:

[..]

lezen nooit echt mijn ding geweest maar heb wel de film ervan gezien vond ik wel goed
De film is echt niets vergeleken met de manga, dus als je je ooit verveelt, geef het een kans. O+
pi_103311920
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:55 schreef Quaintrelle het volgende:

[..]

De film is echt niets vergeleken met de manga, dus als je je ooit verveelt, geef het een kans. O+
Naast azumanga daioh is battle royal de enige mangaserie die ik compleet heb. :)
pi_103311952
quote:

[..]

ik heb manga watcher op galaxy s staan maar scherm is te klein om te lezen vind ik.
pi_103311965
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:57 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Naast azumanga daioh is battle royal de enige mangaserie die ik compleet heb. :)
:D
pi_103311998
quote:

[..]

Waarschijnlijk is de roman nòg beter. Dat is bijna altijd zo met adaptaties.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:59 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik heb manga watcher op galaxy s staan maar scherm is te klein om te lezen vind ik.
CDisplay op de PC gebruiken. ~O>
pi_103312062
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 02:02 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is de roman nòg beter. Dat is bijna altijd zo met adaptaties.

[..]

CDisplay op de PC gebruiken. ~O>
ik wou beginnen met manga lezen aangezien ik niks anders kon downloaden maar dan vond ik dat sommige dingen in zwart wit waren en niet in kleur en dan had ik zoiets van laat maar
pi_103312095
Is de roman al vertaald ?
pi_103312149
voor de mensen die het dus niet weten ik zit dus in psychiatrische instelling
pi_103312201
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 02:12 schreef redboyke het volgende:
voor de mensen die het dus niet weten ik zit dus in psychiatrische instelling
En je zus dan? :o

Kanata Kara is trouwens een geweldige manga, helaas geen anime van gemaakt.
Chocoladetaartjes.
pi_103312223
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 02:15 schreef Xaryna het volgende:

[..]

En je zus dan? :o

die zit thuis gaat naar school. ik heb mcdd
pi_103312244
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 02:09 schreef Quaintrelle het volgende:
Is de roman al vertaald ?
Ja, door Yuji Oniki naar het Engels. Of hij in het Nederlands vertaald is weet ik niet.
pi_103312360
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 02:15 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ben het nu aan het lezen.
Bedankt voor de tip. n__n

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 02:19 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ja, door Yuji Oniki naar het Engels. Of hij in het Nederlands vertaald is weet ik niet.
Maar eens op zoek gaan naar een kopie dan. :)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 02:41:53 #160
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_103312466
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 02:17 schreef redboyke het volgende:

[..]

die zit thuis gaat naar school. ik heb mcdd
McDonald's Disorder?

Heb ik ook, maar daar sluiten ze je toch niet voor op, joh...!?
pi_103312562

Ik moest hier oprecht om lachen.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 03:26:01 #162
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103312913
Evangelion 1.11 You Are (Not) Alone is beter dan NGE is. Tenminste, tot nu toe. Morgen 2.22 You Can (Not) Advance maar kijken.

Minder Shinji en zijn emoheid. Iets meer gepoogd om de psychologische meltdown over te brengen.

En meer van dit soort lasers lijkt het wel. Awesome.

FUCK YOU, MOUNTAIN!
ANIMEES.
- Scamp
pi_103313032
Ik krijg zowaar dingen af. :D

Ik moet dit vaker doen...
Chocoladetaartjes.
pi_103313183
Zo eenzaam en alleen~~

Chocoladetaartjes.
pi_103313203
Met zijn twee~~

Chocoladetaartjes.
pi_103313275
Ik ga nog steeds goed~~

Chocoladetaartjes.
pi_103313306
Ik heb een inzinking~~

Chocoladetaartjes.
pi_103313331
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 06:39 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb een inzinking~~

[ afbeelding ]
_O-
pi_103313344
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 06:48 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O-
JE BENT WAKKER. *O*

:O
Chocoladetaartjes.
pi_103313357
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 06:53 schreef Xaryna het volgende:

[..]

JE BENT WAKKER. *O*

:O
:o *O* :z
pi_103313360
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 06:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

:o *O* :z
*O* *O* *O*

:Z
Chocoladetaartjes.
pi_103313476
Nou, ik vind dat ik vanavond wel een anime marathon verdiend heb.
Chocoladetaartjes.
pi_103314431
En, is het gelukt?
pi_103314749
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:20 schreef Bakakame het volgende:
En, is het gelukt?
Ik ben bijna klaar. :')
Chocoladetaartjes.
pi_103315662
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:37 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik ben bijna klaar. :')
Omg... Het is je werkelijk gelukt. :)
pi_103315924
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:12 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Omg... Het is je werkelijk gelukt. :)
nog niet, het is bijna klaar :+
pi_103316565
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:21 schreef mschol het volgende:

[..]

Ben je al die tijd bezig geweest :o
pi_103316597
quote:
15s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:45 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ben je al die tijd bezig geweest :o
ik ben gewoon gaan pitten hoor :7

SPOILER
pi_103317385
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:46 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ben gewoon gaan pitten hoor :7

SPOILER
Op m'n telefoon zie ik geen UI ;(
pi_103317867
Pretty much. Wel korte pauzes gehad natuurlijk, maar grootendeels gewoon bezig geweest. :Y

Moet wel zeggen dat mijn concentratievermogen rond half 7 compleet instortte.
Chocoladetaartjes.
pi_103317954
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:21 schreef mschol het volgende:

[..]

Jij geniet hiervan, he? :P
Chocoladetaartjes.
pi_103318249
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:28 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Jij geniet hiervan, he? :P
ach, een lolletje moet kunnen zo op z'n tijd :P
pi_103318450
k'heb al 2,72GB gedownload van 12 kingdom. nog 3 dagen downloaden :{
pi_103318545
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:41 schreef redboyke het volgende:
k'heb al 2,72GB gedownload van 12 kingdom. nog 3 dagen downloaden :{
je kan natuurlijk alleen even de eerste paar afleveringen downloaden en kijken of het wat is?
pi_103318592
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:44 schreef mschol het volgende:

[..]

je kan natuurlijk alleen even de eerste paar afleveringen downloaden en kijken of het wat is?
weet nietmeer hoe dat moet met utorrent zo bestanden selecteren uit een torrent
pi_103318788
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:45 schreef redboyke het volgende:

[..]

weet nietmeer hoe dat moet met utorrent zo bestanden selecteren uit een torrent
selecteer de torrent, dan zie je rechtersonder een rij tabjes..
daar moet je "files" selecteren
vervolgens kan je b.v. files 3 t/m 26 (geen idee hoeveel het zijn) met shift klik selecteren.
dan rechtermuis klik -> (priority ->) dont download
pi_103319072
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:50 schreef mschol het volgende:

[..]

selecteer de torrent, dan zie je rechtersonder een rij tabjes..
daar moet je "files" selecteren
vervolgens kan je b.v. files 3 t/m 26 (geen idee hoeveel het zijn) met shift klik selecteren.
dan rechtermuis klik -> (priority ->) dont download
kende ik nog niet. had hiervoor vuze en die vroeg altijd voor het downloaden welke bestanden enzo dat je wil.. zijn er 45 heb de eerste 3 gepakt.
pi_103319291
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:58 schreef redboyke het volgende:

[..]

kende ik nog niet. had hiervoor vuze en die vroeg altijd voor het downloaden welke bestanden enzo dat je wil.. zijn er 45 heb de eerste 3 gepakt.
in utorrent krijg ik standaard de melding van waar ik em wil opslaan, daar kan ik ook de bestanden die ik wil downloaden selecteren

aan te zetten via: options -> preferences -> UI Settings -> "Show a window that displays the files inside the torrent" (laatste checkbox)

zelf vink ik ook altijd nog de optie "Append .!ut to incomplete files" aan bij General, maakt het goed overzichtelijk wat klaar is en niet als je utorrent er niet bij wilt pakken :P
pi_103319685
eigenlijk dom dat die torrent niet begint met file 1 en dan file 2.etc dat die overal stukjes van pakt zodat je niks binnen hebt.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 12:17:24 #190
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_103319825
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:13 schreef redboyke het volgende:
eigenlijk dom dat die torrent niet begint met file 1 en dan file 2.etc dat die overal stukjes van pakt zodat je niks binnen hebt.
Wie zegt dat de stukjes van file 1 op dat moment beschikbaar zijn? ;)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_103319931
quote:
je kan wel aangeven bij de geavanceerde eigenschappen dat hij de eerste en laatste blocks zo snel mogelijk binnen moet halen, maar met een torrent waar meerdere bestanden inzitten betekent dit dus het eerste deel van bestand a en het laatste deel van bestand B :')
pi_103320500
Done! *O*
Chocoladetaartjes.
pi_103320666
En je kan in uTorrent toch gewoon je torrent selecteren, dan naar het tabblad Files gaan en dan de prioriteit aanpassen van de files die je als eerste klaar wilt hebben, en bij anderen Niet Downloaden selecteren? Of ben ik nou gek? :P
Chocoladetaartjes.
pi_103320727
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:37 schreef Xaryna het volgende:
En je kan in uTorrent toch gewoon je torrent selecteren, dan naar het tabblad Files gaan en dan de prioriteit aanpassen van de files die je als eerste klaar wilt hebben, en bij anderen Niet Downloaden selecteren? Of ben ik nou gek? :P
Neu, als je bepaalde bestanden hoge prioriteit geeft, gaat hij zich daar eerst op focussen.:)
pi_103320757
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:32 schreef Xaryna het volgende:
Done! *O*
Is een beroep nachtportier niet iets voor je? :P
pi_103320784
quote:
Dat is juist de kracht van torrents. Hij pakt meteen wat hij pakken kan. :)
pi_103320858
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 02:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier oprecht om lachen.
pi_103321228
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:42 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Waar is je gevoel voor humor? :D

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:39 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Neu, als je bepaalde bestanden hoge prioriteit geeft, gaat hij zich daar eerst op focussen.:)
Je kan bestanden ook de prioriteit skip geven met de don't download-knop. In BIttorrent tenminste. Dat zorgt ervoor dat hij dat bestand niet download, maar maakt het tegelijkertijd heel gemakkelijk om dat bestand weer wel te downloaden. ;)
pi_103340194
Iemand die Mirai Nikki volgt?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:14:23 #200
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_103341082
quote:
5s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:58 schreef Qunix het volgende:
Ja ik!

Ben school days aan het kijken omdat iemand laatst zon plaatje poste met dat afgehakte hoofd maar wtf :')

pi_103341317
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:14 schreef NeeEcht het volgende:

[..]

Ja ik!
En? Leuk?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:19:53 #202
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_103341402
quote:
5s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:18 schreef Qunix het volgende:

[..]

En? Leuk?
Ik vind het wel vermakelijk :)
pi_103343131
quote:
Ik!
Edit:

quote:
5s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:18 schreef Qunix het volgende:

[..]

En? Leuk?
Ja!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:54:32 #204
27648 Weakling
available in strong mint
pi_103343510
quote:
6s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:48 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik!
Edit:

[..]

Ja!
Wat hij zegt
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103343628
Dan ga ik meedoen.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 21:04:28 #206
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_103344116
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:56 schreef Qunix het volgende:
Dan ga ik meedoen.
*O* *O*
pi_103344226
quote:

En? Leuk?
Yups op beide :)
pi_103344298
Mirai nikki it is! :D *O*
pi_103344499
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:14 schreef NeeEcht het volgende:

[..]

Ja ik!

Ben school days aan het kijken omdat iemand laatst zon plaatje poste met dat afgehakte hoofd maar wtf :')

[ afbeelding ]
dat plaatje i.c.m. dat eerdere plaatje, like wtf :')
pi_103344881
Ik had de OVA al gezien en vond dat vet!

Was hem helemaal vergeten :o
pi_103345653
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:07 schreef blessed19 het volgende:
Ik ga hem ook volgen :Y
pi_103346357
Ep 1 gezien en is tof.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 21:57:28 #213
27648 Weakling
available in strong mint
pi_103347341
He bah, nou iedereen Mirai gaat volgen vind ik het helemaal niet leuk meer, drop! ... :P
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_103347385
ik wacht wel totie grotendeels af is.. hij klinkt iig wel geinig :)
pi_103347640
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:58 schreef mschol het volgende:
ik wacht wel totie grotendeels af is.. hij klinkt iig wel geinig :)
Nee deze serie is júíst leuker zo! Lekker raden wat er gaat gebeuren!

Twee dingen waar ik vraagtekens bij had gezet, zijn in elk geval al beantwoord!
SPOILER
en
SPOILER
Alleen wel jammer dat
SPOILER
pi_103347782
Trouwens, wat kijken jullie: 10bit of 8bit?

Ik kijk nu 10bit, ik merk er niks van maar ook alleen maar omdat het "beter zou zijn."
pi_103348064
Mirai Nikki is tof :Y
pi_103348354
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:08 schreef Qunix het volgende:
Mirai Nikki is tof :Y
Aflevering 2 ook al gezien?
pi_103348376
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:13 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Aflevering 2 ook al gezien?
:Y
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:18:11 #220
27648 Weakling
available in strong mint
pi_103348664
quote:
5s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:04 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, wat kijken jullie: 10bit of 8bit?

Ik kijk nu 10bit, ik merk er niks van maar ook alleen maar omdat het "beter zou zijn."
8 bit en
SPOILER
pi_103349290
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef Weakling het volgende:

[..]

8 bit en
SPOILER
Dit voelt als S;G bespreken aan, alleen maar spoilertags :P
SPOILER
Is de manga trouwens al helemaal klaar?
pi_103349912
10 bit?
8 bit == 1 byte
16 bit zou het volgende zijn. Een extra 1/0? :')

Volgens mij is het onzin.

Edit: http://en.wikipedia.org/wiki/8b/10b_encoding :7
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:44:54 #223
27648 Weakling
available in strong mint
pi_103350484
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:28 schreef Bakakame het volgende:
Ja he!
SPOILER
en over
quote:
SPOILER
denk ik
SPOILER
quote:
Geen idee, maar degene die de Engelse vertaling aan het lezen waren zijn mooi genaaid als ik de wiki mag geloven, omdat Tokyopop niet meer in Noord Amerika uitgeeft.
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef Qunix het volgende:
10 bit?
8 bit == 1 byte
16 bit zou het volgende zijn. Een extra 1/0? :')

Volgens mij is het onzin.

Edit: http://en.wikipedia.org/wiki/8b/10b_encoding :7
Niet alles hoeft precies in een byte om gedecodeerd te kunnen worden en die link gaat over een andere 10b ding. Maar idd, het is een beetje onzinnig vooralsnog.
pi_103350805
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:28 schreef Bakakame het volgende:

[..]

SPOILER
Manga is klaar ja :)

kheb de manga gelezen, extra motivatie voor me om de anime ook te gaan kijken
pi_103351199
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:44 schreef Weakling het volgende:

[..]

Ja he!
SPOILER
en over

[..]

denk ik
SPOILER
[..]

Geen idee, maar degene die de Engelse vertaling aan het lezen waren zijn mooi genaaid als ik de wiki mag geloven, omdat Tokyopop niet meer in Noord Amerika uitgeeft.

[..]

Niet alles hoeft precies in een byte om gedecodeerd te kunnen worden en die link gaat over een andere 10b ding. Maar idd, het is een beetje onzinnig vooralsnog.
SPOILER
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:16:37 #226
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103352177
Ik volg Mirai Nikki ook, best gaaf ja!

SPOILER
OP is iig erg nice!:

^O^
ANIMEES.
- Scamp
pi_103352286
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:16 schreef .Cake. het volgende:
Ik volg Mirai Nikki ook, best gaaf ja!

SPOILER
OP is iig erg nice!:

^O^
SPOILER
pi_103356431
toch stiekum even Mirai_Nikki opgezet..

eerste ep ergerde ik mij dood aan die yuki, en die yuno is beetje vreemd typ..

2de ep was al beter...

SPOILER
pi_103357186
Verleidelijk, al die Mirai Nikki spoilers hier.
Toch geduld blijven opbrengen om te wachten tot ie klaar is.
pi_103357205
Keroro iemand?
pi_103357962
Hey, weer iets wat we met z'n allen samen kunnen volgen dus? :D
pi_103360631
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:47 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:07 schreef blessed19 het volgende:
*O*
pi_103360639
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:47 schreef -Strawberry- het volgende:
:Y
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:23:15 #234
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_103361038
Nou, ik kwam gister om half zes thuis, met het plan even een par uurtjes te slapen, dan wat te eten en dan rond een of 11 weer naar bed. Wekker gezet en alles.

Werd inderdaad om 8 uur wakker.... 's ochtends.

:+
Chocoladetaartjes.
pi_103361430
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:23 schreef Longcat. het volgende:
Keroro iemand?
Heb de anime een tijdje gevolgd, maar de afleveringen zijn soms zo ontzettend flauw... Er gebeurt eigenlijk niet zo heel veel spannends meer. Meestal gaat het over wat voor dingen Keroro fout doet. En de OP's en ED's vind ik vaak verschrikkelijk!

Ik ben blijven steken ergerns op 135 ofzo.
pi_103363740
Full Metal Panic is zowaar leuker dan alles wat dit seizoen loopt --behalve Fate/Zero natuurlijk maar dat telt niet.
pi_103364164
Mirai Nikki zit ik nu ook te volgen. Episode 1 is gaaf ^O^
pi_103364851
kwam gister trouwens uit op Nana to Kaoru
qua beschrijving leek die wel aardig (eerder, wtf :') die moet ik zien), maar helaas alleen een manga of OVA (die al een een tijd stil staat)
pi_103373913
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:55 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hopelijk komt die ook hier naartoe :P
Komtie!
pi_103374101
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:57 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Komtie!
*O*
pi_103374200
Afleveringen 1 en 2 van Mirai Nikki binnen. Straks kijken. :)
pi_103374478
guilty crown 2. assbump interface
pi_103374501
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Nu kijken! :D
pi_103374904
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoop dat je het tof gaat vinden! :)
pi_103375526
Nog één dag en een paar uur, en dan is Fate/Zero aflevering 4 alweer uit.
pi_103375747
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
Type-Moon *O*
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:54:28 #249
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103378979
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zit dit weekend bij m'n ouders, dus moet maar zien of ik tijd heb om Guilty Crown of Fate/Zero te kijken ....

-O-
ANIMEES.
- Scamp
pi_103379388
Guilty Crown is nu al uit. Als je tijd hebt kan je hem vandaag al kijken. Of niet.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:25:18 #251
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103380451
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
Guilty Crown is nu al uit. Als je tijd hebt kan je hem vandaag al kijken. Of niet.
Heb m ook al binnen, maar niet echt tijd om te kijken.
ANIMEES.
- Scamp
pi_103383531
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 14:55 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hopelijk komt die ook hier naartoe :P
Nope.. Japan only... MAAR! Je kan hem importeren aangezien PS3 regio-vrij is.

Ik wil hem ook wel. Alleen Japans wordt lastig....
pi_103384854
kolere Inori Yuzuriha; krijg het!

Zonder haar zou Guilty Crown nog enigszins dragelijk zijn, maar als deze serie niet héél snel beter wordt laat ik 'm vallen. Bij de eerste aflevering kon ik mijn hoge verwachtingen nog de schuld geven van mijn afschuw... nu is er niets dat het afschuwelijke misbruik van clichés excuseert.

Ik heb bijna onophoudelijk voor de laatste 10 minuten van de aflevering 'nee, nee, nee, nee' gezegd omdat ik precies wist wat er zou gaan gebeuren en het walgelijk was. Guilty Crown is een schoolvoorbeeld van hoe je níét hoort te schrijven. Ik heb nog nooit zo'n slecht geschreven shõnen gezien. Dit verslaat misschien met enige moeite zelfs de troeperigste Bleach filler, de meest weerzinwekkende One Piece aflevering en de slechtste Naruto arc.

Bible Black heeft een beter plot dan dit.

Ik moest bijna kotsen van Inori's kamelenteen. :r

rant\

Als ik dit van te voren had geweten zou ik geen noedels gegeten hebben terwijl ik dit keek. :+

[ Bericht 2% gewijzigd door Repelsteeltju op 21-10-2011 19:36:57 ]
pi_103387763
quote:
4s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 18:53 schreef Qunix het volgende:

[..]

Nope.. Japan only... MAAR! Je kan hem importeren aangezien PS3 regio-vrij is.

Ik wil hem ook wel. Alleen Japans wordt lastig....
Hij schijnt in 2012 juist naar het Westen te komen!
pi_103387778
quote:
5s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 20:19 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Hij schijnt in 2012 juist naar het Westen te komen!
:o
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:02:18 #256
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_103390628
quote:
Ikke! Goede anime! :)
pi_103391077
Zo, nu Guilty Crown - 02 kijken, eens zien of dat wat is

OP O+
pi_103391437
Iedereen die iets goeds te zeggen heeft over de tweede aflevering van Guilty Crown heeft ruzie met me.
pi_103391573
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Iedereen die iets goeds te zeggen heeft over de tweede aflevering van Guilty Crown heeft ruzie met me.
De OP is wel leuk
pi_103392469
quote:
Was het écht zo erg? Geen hele goede aflevering, nee, maar er is erger out there :P
En dat achter Inori kruipen aan was inderdaad iets té...
pi_103392594
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:17 schreef Bakakame het volgende:

[..]

De OP is wel leuk
Oké voor zo ver dat afschuwelijke engrisch niet gebezigd wordt en Inori haar kop niet laat zien. :@ Supercell is wel kewl
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 21:30 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Was het écht zo erg? Geen hele goede aflevering, nee, maar er is erger out there :P
En dat achter Inori kruipen aan was inderdaad iets té...
quote:
8s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 19:23 schreef Repelsteeltju het volgende:

Bible Black heeft een beter plot dan dit.

Ik moest bijna kotsen van Inori's kamelenteen. :r

:P
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 21:49:51 #262
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_103393778
quote:
Ik erg weinig...heb eps 2 verwijderd na een minuut of 5 :X niet mijn serie (voornamelijk verhaallijn zuigt)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:00:50 #263
27648 Weakling
available in strong mint
pi_103394579
Vond ep 2 van Guilty Crown goed te doen, dus ik denk dat ik ruzie heb met Repel. Briljant? Nee, maar wel vermakelijk. Ik hou er wel van als er wat foute dingen in zitten zoals achter Inori aan kruipen, maar ook als ze grof zijn zoals
SPOILER
niet dat ik dat grappig vind of zo, maar wel gedurft.

Daarnaast zorgt het einde van deze ep voor een paar vragen, want
SPOILER
Dat is mij niet duidelijk en maakt wel dat ik de volgende aflevering ook weer wil zien.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:10:04 #264
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_103395412
Ik moet m nog steeds zien. Ben erg benieuwd, punt is alleen dat ik hoop nog steeds een onbevooroordeelde mening te kunnen vormen :P
ANIMEES.
- Scamp
pi_103395755
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:00 schreef Weakling het volgende:
Vond ep 2 van Guilty Crown goed te doen, dus ik denk dat ik ruzie heb met Repel. Briljant? Nee, maar wel vermakelijk. Ik hou er wel van als er wat foute dingen in zitten zoals achter Inori aan kruipen, maar ook als ze grof zijn zoals
SPOILER
niet dat ik dat grappig vind of zo, maar wel gedurft.

Daarnaast zorgt het einde van deze ep voor een paar vragen, want
SPOILER
Dat is mij niet duidelijk en maakt wel dat ik de volgende aflevering ook weer wil zien.
SPOILER
Ik heb hetzelfde trouwens, niet bijzonder goed, wel vermakelijk.
pi_103395983
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:00 schreef Weakling het volgende:
Vond ep 2 van Guilty Crown goed te doen, dus ik denk dat ik ruzie heb met Repel.

Ik vind je niet meer aardig. :(
quote:
SPOILER
Hij zegt letterlijk: usou deshou?
vrij vertaald iets als: dit toch een leugen of dit kan toch niet waar zijn.
Een vrij standaard retorische vraag die een protagonist zich bijna altijd stelt als dit cliché zich aandient. :O

SPOILER
pi_103396146
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

[..]

Hij zegt letterlijk: usou deshou?
vrij vertaald iets als: dit toch een leugen of dit kan toch niet waar zijn.
Een vrij standaard retorische vraag die een protagonist zich bijna altijd stelt als dit cliché zich aandient. :O

SPOILER
SPOILER
pi_103396764
quote:
13s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Bakakame het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Guilty Crown is gewoon stiekem door een twaalfjarige met een TV-tropes verslaving geschreven.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 22:33:26 #269
27648 Weakling
available in strong mint
pi_103397307
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Yes, Repelsteeltju vond me aardig! Awww ...

En wat betreft de Inori onduidelijkheid: dan zul je toch de volgende ep ook moeten kijken!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:11:04 #270
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_103399765

10bit loopt niet lekker, tips? :D

Veel andere scenes gaan wel goed...
Chocoladetaartjes.
pi_103400202
waarom doen japaners eigenlijk blokjes om geslachtsdelen?
pi_103400859
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 23:11 schreef Xaryna het volgende:
[ afbeelding ]

10bit loopt niet lekker, tips? :D
Meest recente versie van CCCP al gedownload?
pi_103400887
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 23:31 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Bij mij verhielp dit het ^O^

Ik heb gewoon CCCP helemaal opnieuw gedownload :)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:37:05 #274
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_103401165
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 23:18 schreef redboyke het volgende:
Wettelijk verplicht.
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 23:31 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Euh, geen idee. Het is ook maar een heel klein stukje van de hele aflevering dat het niet doet, plus af en toe een random blokje ergens. :D
Ik probeer CCCP opnieuw dingesen wel.
Chocoladetaartjes.
pi_103401291
Zo, morgen maar kijken of ik tijd heb voor de rest van de series.. Tentamens komen eraan en ik ben drukdrukdruk ;(

Maar nu lekker slapen :D Tot morgen! :W
pi_103401801
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 23:37 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Wettelijk verplicht.
waarom brengen ze dan ook uncensored shit uit? (of zijn dat de amerikanen die dat doen?)
pi_103401879
Oant moarn :W

Persona is verdomd stijlvol, maar wanneer krijgt Chie nou haar eigen hipsterbrilletje?
pi_103402305
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 23:18 schreef redboyke het volgende:
Ze schamen voor zichzelf.
pi_103402424
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 23:47 schreef mschol het volgende:

[..]

waarom brengen ze dan ook uncensored shit uit? (of zijn dat de amerikanen die dat doen?)
Voor export. :Y
Chocoladetaartjes.
pi_103402551
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 23:47 schreef mschol het volgende:

[..]

Ik meen mij te herinneren dat de meeste censuur er is vanwege de zenders en waarschijnlijk de zendtijden.
pi_103402577
Chocoladetaartjes.
pi_103402929
10-bit loopt nu prima, trouwens. ^O^
Chocoladetaartjes.
pi_103403359
quote:
O, vandaar dat ik het niet wist, we hebben het natuurlijk over Japanse porno en niet de gebruikelijk censuur in ecchi series --waar de censuur overigens wel vrijwillig is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 00:10 schreef Xaryna het volgende:
10-bit loopt nu prima, trouwens. ^O^
Zo mag ik het horen!
pi_103403613
quote:
Was door de reacties nieuwschierig geworden en kheb de eerste 2 episodes gezien.
Tot nu toe niet echt mijn genre, maar daar kan verandering in komen mss(gezien het einde).
pi_103406045
quote:
11s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:18 schreef Bakakame het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Mirai Nikki is tof. Ik ga meekijken. *O*
Chocoladetaartjes.
pi_103407531
tis gewoon dood hierr, kan ik niet meelurken..
dan maar pitten.. :{w :Z
  † In Memoriam † zaterdag 22 oktober 2011 @ 04:02:24 #287
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_103407950
verwachten dat het om deze tijd nog levend is :')
pi_103409110
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 04:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
verwachten dat het om deze tijd nog levend is :')
de dronken SC kennende wel ja :Y
pi_103409301
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 09:59 schreef mschol het volgende:

[..]

Sorry, ik was niet uit in Utrecht en vervolgens in de nachttrein ;(

Misschien vanavond! *O*
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 10:24:43 #290
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_103409416
Pyro Jack *O*
pi_103410478
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 09:59 schreef mschol het volgende:

[..]

Ik was niet dronken toen ik het om 6 uur 's ochtends vol spamde. 8-)
Chocoladetaartjes.
pi_103410850
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:10 schreef outcast_within het volgende:
guilty crown 2. assbump interface
Randomc heeft er een cap van gemaakt
pi_103410899
Will there be a triangle? chihayafuru
pi_103410911
Sup dog. Mirai nikki 02
pi_103410958
Deze tetten anime heeft belachelijk uitgebreide achtergrond wereld waar ik niks van meekrijg. Senjou no horizon
pi_103410977
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 10:14 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Sorry, ik was niet uit in Utrecht en vervolgens in de nachttrein ;(

Misschien vanavond! *O*
Uurtje of half 5?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_103411039
Vechten om een lunchpakketje ben-to 02
pi_103411072
Ik volg tot nu toe best veel series. Working s2
De 2 kleintjes zijn de senpai en die grote een elementary schoolgirl.
pi_103411126
Ben je het topic aan het volspammen met screencaps? :P
Chocoladetaartjes.
pi_103411265
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 11:58 schreef Xaryna het volgende:
Ben je het topic aan het volspammen met screencaps? :P
Topic is bijna vol. :)
pi_103411276
Hoppa! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')