Ik vind je een beetje eng.quote:
Afgezien van de krullen:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:09 schreef Bakakame het volgende:
Ik ben alleen nog maar stomme chars of chars die niet lijken
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:42 schreef NoWay. het volgende:
Maar wacht, mijn vriendin gaat boos worden! Ze zegt wel dat ze over hem heen is maar ze werd die ene keer vet boos op me omdat ik met hem in de pauze stond achter de lerarenkamer..en als we praten ofzo.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een meisje staat achter de lerarenkamer met een jongen, mij hou je niet voor de gek, ik ken mijn animé; je hebt hem gekokuhakút!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:40 schreef NoWay. het volgende:
[..]
Dat is geen afgelegen plaats ofzo, er lopen alleen veel leraren langs.. Hij wou me iets vertellen maar het sloeg nergens op want hij vroeg verkering voor een vriend van hem en toen probeerde hij me te zoenen..
VASH! Die wil ik wel zijn!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Afgezien van de krullen:
[ afbeelding ]
waar komt die vandaan? (google werkt niet mee)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Yuuno is zo liefelijk ik snap eigenlijk helemaal niet wat ze in die hoer van een Yukiteru ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef kristyle het volgende:
Kotonoha Katsura![]()
Ohja, niet klikken als je school days niet gezien hebt.Ik heb m niet gezien. Maar ik wist het einde al omdat dit het internet is, en niemand kan op het internet z'n mond houden. Dus ik heb lekker wel gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rebel without a cause!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:35 schreef PAAC het volgende:
Gaat aardig snel hier...
En geen flauw idee op welk character ik zou lijken
Iets met grijs haar, dat wel...(en ben nog niet boven de 30)
Ofquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:21 schreef kristyle het volgende:
Kotonoha Katsura![]()
Ohja, niet klikken als je school days niet gezien hebt.En dat weet ik dus helaas al. Maar misschien is het juist een reden om het te gaan kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die andere lijkt er meer opquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Of
[ afbeelding ]
Voor alsie lang haar heeft en niet gespierd is.
Nee hier had ik google voor nodig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Komt die uit je animeplaatjesverzameling?
Gelbooru bezoeker, je bent betrapt!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:15 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Nee hier had ik google voor nodig.
Ik had 40 tot 50 nodig. (kwam door de switch van het ouden rijden naar het nieuwe rijden (zuinig rijden en compleet nieuwe examen enzo)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vraagje aan de rijvaardige animékijkers: hoeveel autorijlessen hebben jullie nodig gehad?
Als jullie het nog weten hoeveel betaalden jullie per les? Voor het theorie-examen? En voor het praktijk-examen?
Pff, dat is veel. Wat ben ik blij dat mijn ouders het gaan betalenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik had 40 tot 50 nodig. (kwam door de switch van het ouden rijden naar het nieuwe rijden (zuinig rijden en compleet nieuwe examen enzo))
Per les 60 euro betaald (1.5 uur lang).
Per uur: 41 euroquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Vraagje aan de rijvaardige animékijkers: hoeveel autorijlessen hebben jullie nodig gehad?
Als jullie het nog weten hoeveel betaalden jullie per les? Voor het theorie-examen? En voor het praktijk-examen?
whuutt.... ik moet er eens tijd voor vrij gaan maken..quote:
die actie is nog maar 1 uur en 38 minuten beschikbaar heurquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dan is ¤300,- voor tien lessen van zestig minuten helemaal niet slecht. Ach ik heb toch nog 9 uur om te beslissen of ik 'm ga halen en kan het altijd bij die tien lessen laten als de organisatie niet bevalt.
32 lessen, 2 keer theorie, 1 keer praktijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Want:
* Repelsteeltju begluurt Groupon en klonen al een tijdje vanwege de aanbiedingen en wil weten of de kortingen eigenlijk wel zo groot zijn als ze je willen laten geloven dat ze zijn.
Shigofumi is trouwens best goed geschreven, al zijn de de hoofdpersonen niet boeiend, sowieso:
shinigami postbode mahou shoujo![]()
En:
* Repelsteeltju heeft net omurice gemaakt en gegeten.
Wel zonder hartje van tomatenketchup en liefdesverklaring van het meisje dat me leuk vindt.
Dit is totaal niet zoals in mijn animé!!!!!![]()
Maar het was wel lekker.
6gb en 30gb zijn beide primaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
whuutt.... ik moet er eens tijd voor vrij gaan maken..
ow en meegenomen vanuit de DIG slowchat..
[ afbeelding ]![]()
Ìk kan wel af en toe langskomen, ga wat series inhalen en hoef eindelijk niet te werken 's nachts.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:14 schreef Xaryna het volgende:
Nachtje doorhalen om deadlines te halen. Wie houdt me gezelschap?
Ik maak nu een samenvatting af die voor 12 af moet! Dus tot 12 ben ik bezig!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:14 schreef Xaryna het volgende:
Nachtje doorhalen om deadlines te halen. Wie houdt me gezelschap?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb dagen gehad dat ik tot half 5 op fok zat.. maar gezien dat mijn dag ritme verneukt heb ik dat maar afgeschaft...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:31 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben sowieso vaak tot half 1 op FOK!
Ik moet morgen om 6:15 op en waarschijnlijk slaap ik pas tond 2:00.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb dagen gehad dat ik tot half 5 op fok zat.. maar gezien dat mijn dag ritme verneukt heb ik dat maar afgeschaft...
zometeen maar filmpje opzetten en daarna pitten
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ìk kan wel af en toe langskomen, ga wat series inhalen en hoef eindelijk niet te werken 's nachts.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik maak nu een samenvatting af die voor 12 af moet! Dus tot 12 ben ik bezig!Spoiler gaf me hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je het afgekregen?
Ik wil ook slapen, ik heb mezelf vanacht maar 6 uur slaap gegeven, maar ik heb gewoon te weinig tijd om het af te maken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb dagen gehad dat ik tot half 5 op fok zat.. maar gezien dat mijn dag ritme verneukt heb ik dat maar afgeschaft...
zometeen maar filmpje opzetten en daarna pitten
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Ben nog niet begonnen sinds m'n laatste postquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[..]
Spoiler gaf me hoop.Heb je het afgekregen?
[..]
Ik wil ook slapen, ik heb mezelf vanacht maar 6 uur slaap gegeven, maar ik heb gewoon te weinig tijd om het af te maken.
"je had toch beter moeten plannen" wordt er dan altijd tegen mij gezegd...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:44 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[..]
Spoiler gaf me hoop.Heb je het afgekregen?
[..]
Ik wil ook slapen, ik heb mezelf vanacht maar 6 uur slaap gegeven, maar ik heb gewoon te weinig tijd om het af te maken.
Ik heb ook wel eens gehad dat ik alles uitstelde of het verkeerd ingeschat had en alles de nacht van tevoren zat te doen. Maar tot nu toe is 't altijd goed gekomen! Het kan wel!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:48 schreef Xaryna het volgende:
Ik liep aardig op schema. Tot ik me een weekend kut voelde en niks gedaan had.En ik dacht dat ik het allemaal wat sneller kon. Maar 'even een auto texturen' duurt toch langer dan twee uur.
Ach, ik geef mezelf de schuld, daar hoef je echt niet nog een schepje bovenop te doen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehad dat ik alles uitstelde of het verkeerd ingeschat had en alles de nacht van tevoren zat te doen. Maar tot nu toe is 't altijd goed gekomen! Het kan wel!Ik werk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met nachtje doorhalen moet het makkelijk lukken, incl tegenslagen en overal een uur bij opgeteld.
Zolang ik wakker blijf, tenminste.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
geen SS?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:23 schreef .Cake. het volgende:
Ik snap nooit hoe mensen het doen, nachtje doorhalen met studeren. Na 5 uur s'middags heb ik het meestal wel gehad met studeren of schrijven van essays n such.
Shinryaku?! Ika Musume 3, Bakuman 3 en Ben-to 2 gehad, allemaal weer erg leuk.
Nu nieuwe Last Exile beginnen, daarna Mirai Nikki 2, Gundam AGE 2 en rest van Evangelion 1.11 afkijken.
Nee, ik ben waarschijnlijk de enige hier die Shana kut vindt.quote:
En zonder mij is het niet gezellig, natuurlijk.quote:
Uit boeken leren kan ik niet 's nachts, daar moet ik helder en uitgerust voor zijn. Maar in geval van stress kan ik het wel behoorlijk lang volhouden. Dit is allerlei opdrachten afmaken, dat kan best 's nachts. Stress helpt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:23 schreef .Cake. het volgende:
Ik snap nooit hoe mensen het doen, nachtje doorhalen met studeren. Na 5 uur s'middags heb ik het meestal wel gehad met studeren of schrijven van essays n such.
Shinryaku?! Ika Musume 3, Bakuman 3 en Ben-to 2 gehad, allemaal weer erg leuk.
Nu nieuwe Last Exile beginnen, daarna Mirai Nikki 2, Gundam AGE 2 en rest van Evangelion 1.11 afkijken.
heiligschennis..!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:24 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nee, ik ben waarschijnlijk de enige hier die Shana kut vindt.
iedereen gaat zo weg, dus het is niet gezellig meer (straks)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:26 schreef Xaryna het volgende:
[..]
En zonder mij is het niet gezellig, natuurlijk.
http://www.animesuki.com/ heeft wel een rss feed dacht ikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:30 schreef redboyke het volgende:
zijn er ergens rss feeds voor torrent voor anime?
heb nu paar rss feeds voor tv shows dat ik volg en da's wel handig als je nietmeer moet zoeken.
ik heb net full metal alchemist: brotherhood gekeken maar vond het minder spannend.
weet niet of ik nu aan het einde zit of er nog een vervolg komt.
ben op zoek naar iets nieuws. Bleach vind ik ook al afgezaagd te worden.
alleen naruto dat blijft spannend.
ben op zoek naar iets nieuws met mooi diep verhaal,
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:31 schreef mschol het volgende:
[..]
iedereen gaat zo weg, dus het is niet gezellig meer (straks)
Blijf nog wel een tijd, denk ik zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:31 schreef mschol het volgende:
[..]
iedereen gaat zo weg, dus het is niet gezellig meer (straks)
die rss toont precies allesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:33 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.animesuki.com/ heeft wel een rss feed dacht ik
http://tokyotosho.info/ heeft ook wel wat zo te zien
En de fantastische Duitse internetradio die ik aan heb.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, jij hebt je werk nog om je gezelschap te houden
Begin met je smaak te verbreden door Clannad te gaan kijken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:40 schreef redboyke het volgende:
[..]
die rss toont precies alles
had meer aan zoiets gedacht http://showrss.karmorra.info/feeds/46.rss
hey mschol weet je nog iets leuks om te kijken?
iets in de aard als deathnote of naruto, of fullmetal alchemist.
basicly wat vechten enzo maar geen robot mecha dingen
niet helemaal mijn genre, maar one piece, bleach, fairy tail?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:40 schreef redboyke het volgende:
[..]
die rss toont precies alles
had meer aan zoiets gedacht http://showrss.karmorra.info/feeds/46.rss
hey mschol weet je nog iets leuks om te kijken?
iets in de aard als deathnote of naruto, of fullmetal alchemist.
basicly wat vechten enzo maar geen robot mecha dingen
ja maar die romatische series zijn allemaal 1 pot nat vind ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Begin met je smaak te verbreden door Clannad te gaan kijken.![]()
met 3G is het idd niet handig veel te downloaden..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja maar die romatische series zijn allemaal 1 pot nat vind ik.
naruto is ook niet zomaar vechten zit nog een mooi verhaal in.
bij one piece wat moet ik me daarbij voorstellen? huckleberry fin?
da's het eerste waar ik aan dacht een jongen met een stro hoed.
wat mij van weerhoud om alles te downloaden is gewoon omdat ik niet zoveel kan downloaden.
op moment zit ik op 3G via telefoon in het ziekenhuis. maar thuis heb ik maar 50GB en moet ik dat nog delen met m'n zus.
Ik denk daThij een belg is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:48 schreef mschol het volgende:
[..]
met 3G is het idd niet handig veel te downloaden..
en maar 50GB? koop een externe schijf a 60 euro voor 1 - 1,5TB
ik bedoel 50GB datalimiet lol ik heb een externe van 1TB staat meeste vol met series niet anime.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:48 schreef mschol het volgende:
[..]
met 3G is het idd niet handig veel te downloaden..
en maar 50GB? koop een externe schijf a 60 euro voor 1 - 1,5TB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |