Ik heb passend gereplyed op die tweet.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:14 schreef Glenn0 het volgende:
Zo slecht nog niet dus..twitter:FOX_Research twitterde op dinsdag 08-11-2011 om 17:10:31#TERRANOVA posted a 2.6/6 A18-49 & 7.7m viewers, up +24% and +17% vs. last week’s performance (2.1/6 & 6.6m viewers) reageer retweet
Mjah. En ook vaag dat die emergency exit van The Eye niet groot genoeg was voor een volwassen ventquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom zou je een revolver met maar één kogel hebben? Ik neem aan dat hij niet de rest van kogels al verschoten heeft. Wat heeft ie immers om op te schieten?
Toch fijn zo'n mod die zich zo dapper voor de dinosaurussen gooit en deze bagger trouw blijft kijken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:44 schreef remlof het volgende:
Het is best wel een faalserie, maar ik blijf nog even kijken.
Sowieso, wat heb je aan een slot op de deur naar je super-fancy-memory-core als je er een override-hendel naast zet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah. En ook vaag dat die emergency exit van The Eye niet groot genoeg was voor een volwassen vent
Om de spinnen buiten te houden?quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Sowieso, wat heb je aan een slot op de deur naar je super-fancy-memory-core als je er een override-hendel naast zet?
Maar goed, eigenlijk moet ik gewoon niet meer kijken en niet meer zeiken.
Volgens mij paste hij er best door, dat was nog het stomste. En die handle inderdaad, superbeveiliging maar buiten gewoon een deur die je zo openmaakt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah. En ook vaag dat die emergency exit van The Eye niet groot genoeg was voor een volwassen vent
Dat kan (volgens mij) alleen door een Faraday Cage tegen gehouden worden, maar correct me if I'm wrong. Ik had iig een idee dat er geen zak van klopte.quote:Op dinsdag 8 november 2011 23:09 schreef Mirel het volgende:
het was dus geen emergency exit maar een random schacht die voor het verhaal dientDie kamer had overigens nog wel licht dus ergens daar deed de electriciteit het. Ik dacht, is het anti EMP (bestaat dat?), of was het buiten bereik van de EMP? Walkietalkie was dan wel weer kapot. Als het anti EMP is, dan moet er wel meer in Terra Nova zijn zoals dat, belangrijke dingen zoals het ziekenhuis, maar nee hoor
Dat ding was antiek he..ze hebben daar al jaren geen guns meer maar alleen die elektrische dingen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 22:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom zou je een revolver met maar één kogel hebben? Ik neem aan dat hij niet de rest van kogels al verschoten heeft. Wat heeft ie immers om op te schieten?
Je kan natuurlijk een beetje meedenken met die serie en er vanuit gaan dat als die handle normaal gesproken wordt gebruikt dat er een alarm dan af gaat.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:21 schreef Karina het volgende:
Ik blijf het toch een veredelde kinderserie vinden. Kindje kruipt door schacht, meisje verdwaalt met vriendje, puberliefde met Skye, broertje en Hunter met slang in zijn buik.
En volgens mij (weet het niet zeker) is er ook nog niemand dood gegaan, ook typisch iets voor een kinderserie, was bij bv. The A-Team ook altijd.
[..]
Volgens mij paste hij er best door, dat was nog het stomste. En die handle inderdaad, superbeveiliging maar buiten gewoon een deur die je zo openmaakt.
Die Core kan best in zo een soort van Cage zitten evenals die stroomvoorziening speciaal voor die core, alleen het gedeelte er om heen zit daar niet in, waaronder die kamer.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:39 schreef SevD het volgende:
[..]
Dat kan (volgens mij) alleen door een Faraday Cage tegen gehouden worden, maar correct me if I'm wrong. Ik had iig een idee dat er geen zak van klopte.
Ze lopen elke aflevering met guns rond joh. Alleen zijn die kogels blijkbaar van piepschuim want die dino's voelen er niets van.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat ding was antiek he..ze hebben daar al jaren geen guns meer maar alleen die elektrische dingen.
alle guns zijn elektrisch.. daarom werkte er niets meer..normale pistolen hebben ze niet meer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ze lopen elke aflevering met guns rond joh. Alleen zijn die kogels blijkbaar van piepschuim want die dino's voelen er niets van.
De slagpinnen waren elektrisch zeiden ze. Hun geweren schieten nog steeds kogels en vallen onder "guns". Als niet-dodelijke aanvulling daarop hebben ze die pulswapens.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
alle guns zijn elektrisch.. daarom werkte er niets meer..normale pistolen hebben ze niet meer.
Zit Skyler niet in Breaking Bad?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:31 schreef PPL het volgende:
Wanneer wordt Skyler nou ens flink uitgewoond door Josh?
Alsof wij in dat verhaallijntje met die gozer in de 'friendszone' trappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |