De ratings zijn tot nu toe stabiel met 8-9 miljoen kijkers, maar ik kan me niet voorstellen dat het de aantallen zijn die Fox wil zien, zeker gezien het niet kinderachtige budget.quote:Op zondag 23 oktober 2011 07:12 schreef FoXje het volgende:
Blijkbaar toch een hit ...
http://www.latimes.com/en(...)1023,0,7420607.story
En haalt House dat aantal nog steeds?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De ratings zijn tot nu toe stabiel met 8-9 miljoen kijkers, maar ik kan me niet voorstellen dat het de aantallen zijn die Fox wil zien, zeker gezien het niet kinderachtige budget.
Als graadmeter zou je denk ik naar de eerste seizoenen van House MD moeten kijken dat ook om 8.00pm geprogrammeerd stond en destijds tussen de 15-20 miljoen kijkers trok.
Little house on the prairie with dino'squote:Op zondag 23 oktober 2011 07:12 schreef FoXje het volgende:
Blijkbaar toch een hit ...
http://www.latimes.com/en(...)1023,0,7420607.story
Nee, dat is na zeven seizoenen wel structureel minder geworden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:00 schreef truedestiny het volgende:
[..]
En haalt House dat aantal nog steeds?
Oh, dacht dat het al gecancelled was.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Er is geen aflevering deze week, volgende week weer
Ze zal wel hopen dat hij haar nu niet meer per definitie als slecht ziet maar zich gaat afvragen waarom ze doet wat ze doet. En hij heeft geloof ik niet alles wat ze zei aan Taylor verteld.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef Symer het volgende:
[..]
Zij hoeft ook niet naar de basis toe, ze komen hun enige agent vanzelf zoeken. Vind het op z'n minst curieus dat ze zo'n belangrijke troef toegeworpen krijgt en hem dan gewoon laat lopen.
Wat een eikel is SuperJim ook hè. Taylor behandelt hem met alle egards, maakt hem sheriff, maakt er geen probleem van dat hij daar illegaal is, vindt dat extra kind prima en is gewoon superaardig en als dank staat die gast gewoon keihard in z'n gezicht te liegen en heeft ie ineens sympathie voor het volk dat Taylor probeerde te vermoorden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:29 schreef Salamander het volgende:
[..]
Ze zal wel hopen dat hij haar nu niet meer per definitie als slecht ziet maar zich gaat afvragen waarom ze doet wat ze doet. En hij heeft geloof ik niet alles wat ze zei aan Taylor verteld.
Sluit ik me helemaal bij aan. Wat een verschrikkelijk slechte aflevering....quote:
Nee, ga vissen ofzo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:27 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb nu ep 4,5 en die vandaag 6 nog niet gekeken. Is het nog waard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |