SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu maar kijken of er een seizoen 2 komt
en bovendienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan hoeft de serie toch niet extreem goed te zijn, als je zoiets kan doen
BAM!
quote:Op vrijdag 23 december 2011 03:34 schreef dekatophetspek het volgende:
Erg aangename serie. Elke week in spanning op zitten te wachten tot ie online kwam. Topper. Zeker de moeite waard om op dvd aan te schaffen als ie uit is...
/care. Ik heb liever de boobies van Skye, en die leeft nogquote:Op donderdag 22 december 2011 13:11 schreef Mirel het volgende:
Zien we eindelijk de boobies van Wash, gaat ze dood
Kan me nog wel een aflevering herinneren waarin een soldaat off-screen door een dinosaurus gedood werd. Later zag je een hologram van zijn aan stukken gescheurde lijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:06 schreef Karina het volgende:
Ik was verbaasd dat Wash doodging: tot nu toe waren er volgens mij nog geen mensen doodgegaan, tenminste, niet zodat je het echt zag.
Dat is een logisch gevolg van de 11 (!) executive producers die ze vanaf het begin hadden die elk hun eigen ideeën hebben over de richting van de serie. 3 of 4 daarvan hebben volgens IMDB vrijwel geen enkele ervaring in de tv-wereld, dus waarom ze allemaal nodig zijn is me een raadsel. Tijdens het filmen van de pilot werd hiervoor al gewaarschuwd door recensenten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:16 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Kan me nog wel een aflevering herinneren waarin een soldaat off-screen door een dinosaurus gedood werd. Later zag je een hologram van zijn aan stukken gescheurde lijk.
Het is een beetje een schizofrene serie. Het ene moment is een kleuter haar baby dino aan het knuffelen, vervolgens komt er een lijk voorbij.
whehehehehe suuuuuffffquote:Op vrijdag 23 december 2011 03:34 schreef dekatophetspek het volgende:
Erg aangename serie. Elke week in spanning op zitten te wachten tot ie online kwam. Topper. Zeker de moeite waard om op dvd aan te schaffen als ie uit is...
Het verschil in totale kwaliteit is nog altijd zo groot, dat je deze vergelijking niet mag maken. Verder bleef Dexter ondanks de zwakheden nog wel leuk, terwijl Terra Nova gewoon tergend was. Verder was het bij Dexter geen zaak van al het geld in de pilot en het seizoensslot.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:13 schreef Mirel het volgende:
Terra Nova S1 is netzoals Dexter S6. Begint leuk, wordt steeds kutter (kinder zijverhalen, onlogische dingen), bij het eind wordt het desondanks de onzin toch nog wel spannend, en het eindigt met een eigenlijk wel interessante cliffhanger.
Haha, dat is inderdaad het eerste wat ik dacht toen ik het zat te kijken. Alsof dat niet opvalt. En waarom niet even omdraaien oid?quote:
Door de portal zat de plaats vast waar ze uit konden komen, als ik het goed begreep. Taylor zei ook iets dat voordat de portal er was iedereen overal en nergens opdook.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:58 schreef Karina het volgende:
Wat ik eigenlijk niet helemaal begreep: waarom moesten de "boeven" gelijkertijd met de pelgrims door de portal? Konden de boeven niet zelf een portal openen?
Clicks zijn dus mijlen. Weet ik dat ook weer.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:01 schreef PPL het volgende:
... binnen drie mijl van de Terminus.
Wel 'mazzel' dan dat Phoenix precies voor de poort van de Colony terecht komt zodar de Terminus aan TN-zijde is opgeblazen.
Maar verder... leuke serie, leuke finale.
Tuurlijk valt er wel wat te schieten op de verhaallijnen met een sterke rol van Captain Obvious, maar toch kijk ik er graag naar en vermaak ik mij.
1 ding afgeleerd 2 dingen bijgeleerd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Een klick is een kilometer.
http://en.wikipedia.org/wiki/Klick_(unit_of_length)
Ik ook. Wist wel dat het van kilometer af kwam, maar dat ze er vervolgens gewoon een 'c' van hadden gemaakt omdat het woord dat ze al kennen eveneens zo geschreven wordt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:27 schreef Mirel het volgende:
Ik stelde het me altijd voor als 'click' en niet 'klick'
Volgens mij hebben de boeven Hope Plaza (waar ze door de portal gaan) niet helemaal onder controle, dus kunnen ze niet zomaar een portal in 2149 openen. Ze moesten wachten tot er al een geopend was.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:58 schreef Karina het volgende:
Wat ik eigenlijk niet helemaal begreep: waarom moesten de "boeven" gelijkertijd met de pelgrims door de portal? Konden de boeven niet zelf een portal openen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |