Ja, geen idee hoe dat kwam.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een ogenschijnlijke lege post...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan mag ik me van Wyccie niet voorbereiden op een cultuurshock...
Klinkt als werk van Ben Liebrand.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:21 schreef Etcetera het volgende:
http://michielveenstra.tu(...)p-adele-someone-like
Mooie mash-up
Waar hoor jij de typerende beats van Ben Liebrand?quote:
quote:Doet ie dat eigenlijk nog? De grandmix etc?
Mooi. Maar eens naar zoeken dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar hoor jij de typerende beats van Ben Liebrand?
Dit is 100% geen Ben Liebrand mix...
[..]
De Grand Mixen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zoek je?
Heb alle Grand Mixen vanaf 1984 en tientallen Minimixen......
Zie PM...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Grand Mixen.
Was toch altijd een hoogtepunt op de radio.
quote:
quote:
Is dat nu al begonnen dan!?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:18 schreef Yurithemaster het volgende:
wie trouwens nog snel even inkopen moet doen voor de kerst kan bij de bijenkorf terecht
Okay, ik zal er naast zitten, maar was jij niet degene waar hij vreemd mee ging? Min of meer?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zodra ze er achter kwam wat nou precies onze geschiedenis was, verbood ze hem min of meer nog met me om te gaan. Hij heeft daar toen een enorm probleem van gemaakt en ze hadden knallende ruzie, maar het heeft wel effect gehad. Ik zie hem nog maar zelden.
En kennelijk moet hij haar nu eerst smsen voor hij mij ziet, zodat ze niet 'onverwachts ons samen ziet' of 'het van een ander moet horen'. Donderdag waren we samen bij een volleybal wedstrijd, dwz, we stonden naast elkaar want praten doen we nauwelijks nog, en zij kwam de gym binnen, maar storme verongelijkt weg na een paar minuten. In die minuten hebben hij en ik geen woord tegen elkaar gezegd. Vervolgens was ze boos dat hij haar niet achterna gekomen was. Vrijdagavond gingen we met een groep naar de talentenjacht, maar omdat de meeste mensen iets moesten doen, eindigden hij en ik naast elkaar zittend, alleen wij twee. Zij was er ook, dus midden in een zin van mij naar hem staat hij op en loopt naar haar toe, mij in mijn eentje daar achter latend (en hij weet dat ik het haat om alleen te zijn). En hij praat hier helemaal niet met me over, het staat gewoon tussen ons in. En dit zijn maar een paar voorbeelden. Fuck het zuigt gewoon zo erg...
En ik heb mijn best gedaan, aardig tegen haar geweest terwijl ze nooit haar best heeft gedaan om aardig te zijn tegen mij, zelfs voor ze iets wist, en haar een berichtje gestuurd toen ik er eenmaal officieel achter was dat ze een probleem met me had, waarin ik mijn excuses aanbood voor het fit dat ze zich rot voelde en ze zich nergens zorgen over hoefde te maken. En dat hoeft ze ook echt niet meer, I swear.
Maar hij kiest gewoon de makkelijkste weg en laat mij zitten en weigert dat toe te geven.
absoluut. dat was helemaal verkeerd. maar dat is ook alweer bijna twee jaar geledenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay, ik zal er naast zitten, maar was jij niet degene waar hij vreemd mee ging? Min of meer?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ah, dit is toepasselijk:
[ afbeelding ]
Al heel lang.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:11 schreef Etcetera het volgende:
http://producten.hema.nl/Ik weet niet hoelang ze dit al zo hebben, maar wat ontzettend tof gedaan
Wat ik daarmee wil zeggen is...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 02:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
absoluut. dat was helemaal verkeerd. maar dat is ook alweer bijna twee jaar geleden
...is dat dat niet waar is. Dat heeftquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die fucking vriendin vanheeft toch zo compleet onze vriendschap verpest
De site is hier ook wel eens gepost. Maar toen zat je vast op Campzonequote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:11 schreef Etcetera het volgende:
http://producten.hema.nl/Ik weet niet hoelang ze dit al zo hebben, maar wat ontzettend tof gedaan
Nee joh, dat is zo standaard. Iemand zoent met een ander, partner wordt boos op die ander. Heb ik nooit gesnaptquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een beetje gek dat ze jou zo vies aankijkt en niet hem.
En dat is precies wat ik bedoel. Dat is raar. Krom.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee joh, dat is zo standaard. Iemand zoent met een ander, partner wordt boos op die ander. Heb ik nooit gesnapt
De band?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zag gisteren een poster hangen van "Venice". Was dat niet jaren 80?
Ja, de bandquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De band?
Die was een paar jaar geleden nog actief...
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen: een restaurant. Daar zijn ze voor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
MM, ik ga zaterdag met mn moeder en schoonzus een dagje naar Amsterdam... wil je me wat tips geven mbt eetgelegenheden? Gewoon niet te moeilijk, maar wel lekker.
Ga lekker simpel voor weinig op de Zeedijk eten bij de Chinees.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
MM, ik ga zaterdag met mn moeder en schoonzus een dagje naar Amsterdam... wil je me wat tips geven mbt eetgelegenheden? Gewoon niet te moeilijk, maar wel lekker.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: een restaurant. Daar zijn ze voor.
sorry, beetje een![]()
![]()
bui hier
![]()
Chinees gaat het niet worden, dat gaan we vrijdag al bij mn ouders eten. En liever niet 2x Chinees achter elkaar. Ik vind het ook niet echt lekker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga lekker simpel voor weinig op de Zeedijk eten bij de Chinees.
Kam Kee (niet te verwarren met het vlak er naast gelegen Kee) is mijn favoriete restaurant daar.
Simpele stoelen en formica tafeltjes, maar het eten is er geweldig...
Spaans? Datis wel erg heavy voor mijn eetgewoontes.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:06 schreef MadMaster het volgende:
En anders Spaans restaurant Centra in de Lange Niezel.
Ook simpel, maar wel echt Spaans...
Of is dat allemaal te heavy voor jouw eetgewoontes?
Zo ja, in welke hoek moet ik het dan zoeken?
Erg goed inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga lekker simpel voor weinig op de Zeedijk eten bij de Chinees.
Kam Kee (niet te verwarren met het vlak er naast gelegen Nam Kee) is mijn favoriete restaurant daar.
Simpele stoelen en formica tafeltjes, maar het eten is er geweldig...
Wat raar.quote:
Vast Maurice?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:14 schreef Etcetera het volgende:
De teringJan de Hoop heeft een hond. Die hond heeft een twitter account.
Heet die hond Maurice?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:14 schreef Etcetera het volgende:
De teringJan de Hoop heeft een hond. Die hond heeft een twitter account.
quote:
Ik snap 'm nietquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik snap 'm nietMaar nee
Bob de boxer
Kunnen wij het maken???quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik snap 'm nietMaar nee
Bob de boxer
Maurice......de.....Hond....quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik snap 'm nietMaar nee
Bob de boxer
Ohquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maurice......de.....Hond....
/hapt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Poe, daar was ik al bang voor...
Als ik in Amsterdam uit eten ga (en dat doe ik meestal niet meer), dan is het in 99% van de gevallen geen Hollandse of Franse pot.
Maar voor authentieke simpele kost, kijk eens op http://www.haesjeclaes.nl/ :
Visgerechten - Gebakken doradefilet met witte wijnsaus ¤ 16.75
Visgerechten - Vis van de dag Informeert u bij de bediening ¤ 17,50
Visgerechten - Gebakken kabeljauwfilet met grove mosterdsaus ¤ 18,75
Visgerechten - Visstoofpotje gegratineerd met kaas ¤ 16.50
Visgerechten - Gebakken zalmfilet met kreeftensaus ¤ 16.95
Visgerechten - Gepocheerde zalmfilet met Bèarnaisesaus ¤ 16,95
Visgerechten - Gebakken noordzee sliptong met champignons ¤ 25.50
Visgerecht - Mosselen in het pannetje (seizoen) ¤ 16.50
Vleesgerechten - Stooflapje met rode kool,puree en appelcompote ¤ 16.25
Vleesgerechten - Kalfslever met gebakken spek, uien en appel ¤ 17.95
Vleesgerechten - Kappucijners met gekonfijte varkenswangetjes ¤ 16.95
Vleesgerechten - Kalfsentrecote met blauw kaassaus ¤ 21.95
Vleesgerechten - Kippenborstfilet met rode portsaus ¤ 15,95
Vleesgerechten - Gebakken kippenlevertjes met uien en spek ¤ 15,95
Vleesgerechten - Eendenbout gekonfijt in ganzenvet ,zuurkool en rode portsaus ¤ 17,95
Vleesgerechten - Lamscarré met spitskoolstamppotje en rode portsaus ¤ 24.50
Vleesgerechten - Hollandse biefstuk met bearnaise en champignons ¤ 17.95
Vleesgerechten - Hollandse biefstuk met pepersaus ¤ 16,95
Vleesgerechten - Ossenhaas (tournedos) bearnaisesaus, champignons ¤ 22,95
Bruine bonen met gehakt, worst, spek en piccalilly ¤ 15,75
Vleesgerechten - Ossenhaas (tournedos) met pepersaus ¤ 22.25
Vegetarische gerechten - Schotel met puree, verse groenten, champignons en vegetarische kroketjes ¤ 15,95
Vegetarische gerechten - Lasagne van verse groenten en champignons ¤ 15,95
Stamppotten - Hutspot met gehakt, worst en spek Seizoensgebonden ¤ 15,75
Stamppotten - Zuurkool stamppot met gehakt, worst en spek ¤ 15,75
Stamppotten - Boerenkool stamppot met gehakt, worst en spek ¤ 15,75
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik zal eens kijken!! Anders ga ik gewoon naar die tent waar wij de vorige keer met jullie hebben gegeten. Dat was echt heel erg lekker!!
Komt wel goed... als ik de saus maar er niet hoef bij te nemen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:20 schreef MadMaster het volgende:
Diaan, zit er iets van je gading tussen of moet ik verder zoeken voor je?
Ik neem aan dat je die er niet per se bij hoeft te nemen...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Komt wel goed... als ik de saus maar er niet hoef bij te nemen.
Soms is het standaard of in saus aangemaakt... maar ik ga nog wel even neuzen vanavond als ik thuis ben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die er niet per se bij hoeft te nemen...
Proefde jij ooit wel de potjes Olvarit voor je kinderen of niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Soms is het standaard of in saus aangemaakt... maar ik ga nog wel even neuzen vanavond als ik thuis ben.
Bij Red thuis?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik zal eens kijken!! Anders ga ik gewoon naar die tent waar wij de vorige keer met jullie hebben gegeten. Dat was echt heel erg lekker!!
Of anders dit!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:41 schreef Cobra4 het volgende:
Wil je helemaal dagelijkse kost eten dan is "De keuken van 1870" ook een optie.
Ik ken een winkel die zich het hele jaar aan Kerst toewijdt.quote:
Die heeft hele slechte recensies lees ik net snel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:41 schreef Cobra4 het volgende:
Wil je helemaal dagelijkse kost eten dan is "De keuken van 1870" ook een optie.
Nope...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Proefde jij ooit wel de potjes Olvarit voor je kinderen of niet?
Nee, MM en mw. MM zijn samen met Peace en moi naar een concert geweest en we hebben eerst samen gegeten in de stad.quote:
Niet vertellen van onze mini-meet...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, MM en mw. MM zijn samen met Peace en moi naar een concert geweest en we hebben eerst samen gegeten in de stad.
Ja, dat ziet er goed uit!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, Stoop en Stoop is ook best okay
Oeps... te laat!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet vertellen van onze mini-meet...
Kijk, zo leer je weer eens iets.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, Stoop en Stoop is ook best okay
http://www.stoopenstoop.nl/nlquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, zo leer je weer eens iets.
Ken die tent niet...
Klinkt als prima voor ons.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.stoopenstoop.nl/nl
Studenteneetcafe eigenlijk. Zit net naast het Leidse maar er is geen toerist te vinden. Goedkoop, lekker eten voor als je even wat moet eten voor een concert zonder 3 uur te moeten zitten.
Verwacht geen liflafjes maar wel prima eetcafe-voer
Als we 's avonds gaan eten, lijkt me dit voor overdag niet echt wat. Maar binnenkort gaan we ook nog een keer met de kinderen een dagje naar Amsterdam en dan gaan we hier langs!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:50 schreef MadMaster het volgende:
En Diaan, voor de beste patat van Amsterdam: http://www.yelp.nl/biz/vleminckx-vlaamse-friet-amsterdam
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leek me ook alquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klinkt als prima voor ons.Ook kaart waar zelfs ik kan kiezen. Hihi.
Ja, had al zitten kijken, leuke simpele menukaart.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.stoopenstoop.nl/nl
Studenteneetcafe eigenlijk. Zit net naast het Leidse maar er is geen toerist te vinden. Goedkoop, lekker eten voor als je even wat moet eten voor een concert zonder 3 uur te moeten zitten.
Verwacht geen liflafjes maar wel prima eetcafe-voer
Daar ben ik 2 keer geweest en 2 keer vond ik het niet lekker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
En de andere mensen zou ik Bojo willen aanraden. Ook erg lekker. http://www.bojo.nl/
Heb ik ook regelmatig gegeten. En ook voor mensen met pindaallergie.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar ben ik 2 keer geweest en 2 keer vond ik het niet lekker.
Is m.i. ook een beetje een toeristentent...
Indonesisch ging ik altijd eten in de Damstraat bij Sukasari, maar die zijn er van de één op de andere week tussen uitgeknepen...
Ik ben momenteel een beetje op zoek naar een nieuwe, goede Indonees in de binnenstad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik sta uiteraard open voor andere suggesties
Goed ingeschat!quote:
Oh. Dan moet je wel naar het sexmuseum. Daar zijn alleen toeristen te vinden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed ingeschat!![]()
Nu nog leuke "toeristische" tips...We gaan niet om te winkelen, maar willen een keer dagje "de toerist" uithangen.
Rijksmuseum?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed ingeschat!![]()
Nu nog leuke "toeristische" tips...We gaan niet om te winkelen, maar willen een keer dagje "de toerist" uithangen.
Daar is mn moeder al geweest. Met rondleiding over de wallen door die acteur.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh. Dan moet je wel naar het sexmuseum. Daar zijn alleen toeristen te vinden.
En daarna 35 euro betalen voor de Casa Rosso voor een flauwe show om een afzakkertje te halen in de bananenbar?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh. Dan moet je wel naar het sexmuseum. Daar zijn alleen toeristen te vinden.
Uiteraard de Wallen dan, Bananenbar, Casa Rosso.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed ingeschat!![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En daarna 35 euro betalen voor de Casa Rosso voor een flauwe show om een afzakkertje te halen in de bananenbar?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard de Wallen dan, Bananenbar, Casa Rosso.
Even bijkomen bij The Bulldog en dan tenslotte The Old Sailor in voor een kopstoot...
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rijksmuseum?
/duikt weg voor MM.
Desalniettemin een fijne tip. Ik ben er niet altijd alleen mar voor concertenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben momenteel een beetje op zoek naar een nieuwe, goede Indonees in de binnenstad.
In Amsterdam-West, vlak bij ons, zit een hele goede (http://www.asiantaste.nl/), maar om daarvoor vanuit de binnenstad om te rijden voorafgaande aan je concert of bios-bezoek...
Jij was toch tegen het gebouw?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rijksmuseum is prima, ben er zelf te lang al niet meergeweest...
Dokter Erik uit Medisch Centrum West...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar is mn moeder al geweest. Met rondleiding over de wallen door die acteur.
Echt waar?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dokter Erik uit Medisch Centrum West...![]()
[ afbeelding ]
Om eerlijk te zijn, nee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Desalniettemin een fijne tip. Ik ben er niet altijd alleen mar voor concerten
Ik zoek eigenlijk een erg goed Indiaas restaurant. Daar ervaring mee?
Jammer...goede curries zijn zo'n beetje mijn favoriet...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, nee.
Ik ben niet zo van de curries...
[..]
Even bijkomen bij The Bulldog en dan tenslotte The Old Sailor in voor een kopstoot...
Ja, die!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind ze vaak te pittig en dat is iets waar ik echt allergisch voor ben...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jammer...goede curries zijn zo'n beetje mijn favoriet...
Dan heb je volgens mij altijd de verkeerde te pakken gehadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind ze vaak te pittig en dat is iets waar ik echt allergisch voor ben...
Grappig man. Past ook totaal bij 'm. Volgens mij speelde hij vooral zichzelf in de seriequote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.robvanhulst.nl/Default.aspx?arrangementen
Ik ken Medisch Centrum West, maar wie is Dokter Erik in dit gevalquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tweede van rechts, met die bril.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ken Medisch Centrum West, maar wie is Dokter Erik in dit geval
Ik heb ook wel die milde curries met cocos en zo gehad, maar daar vind ik niet veel aan....quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb je volgens mij altijd de verkeerde te pakken gehad
Er zijn er zoveel te vinden die niet pittig zijn. Je kunt het zelf aangeven bij het bestellen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig man. Past ook totaal bij 'm. Volgens mij speelde hij vooral zichzelf in de serie
quote:Vervolgens gaat Rob nog een wandeling door de buurt maken. Dit onder politie-
begeleiding. Er wordt dan geen uitleg meer gegeven maar uitsluitend visueel
geabsorbeerd.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:28 schreef MadMaster het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)p_schoolplein__.html
Die kinderen van tegenwoordig ook...
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:28 schreef MadMaster het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)p_schoolplein__.html
Die kinderen van tegenwoordig ook...
Telegraafquote:Zit uw kind op deze school en maakt u zich zorgen? Mail De Telegraaf
Of je dochter is gewoon een sletquote:Een withete moeder zegt in de Gelderlander echter dat ze ervan overtuigd is, op basis van wat haar dochter thuis vertelt, dat sommige opdrachten wel degelijk zijn uitgevoerd. De moeder verwijt de school dat die laks optreedt.
Onder politiebegeleiding? Pardon?quote:
Of je dochter is gewoon op een sexuele ontdekkingstocht!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
Telegraaf
[..]
Of je dochter is gewoon een slet
Haar dochter?! Hoe durf je dat te zeggenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:32 schreef Yurithemaster het volgende:
Of je dochter is gewoon een slet
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Onder politiebegeleiding? Pardon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eensquote:
Dat. Of ze liegt natuurlijk keihard. Maargoed, je moet het gedrag op school zeker de kop indrukken. Wat ze in hun vrije tijd doen moeten ze zelf maar weten.quote:Of je dochter is gewoon een slet
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]GadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Juist, net als de rest van de klas.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Of je dochter is gewoon op een sexuele ontdekkingstocht!
Nou, sowieso niet op kosten van de gemeenschap nee. Maar dan kan 'ie nog steeds kiezen voor een niet verlepte stripper.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Dr. Erik niet op kosten van de gemeenschap () een diender mee neemt...
Maar ik had die keuze bij Google afbeeldingen helaas niet...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, sowieso niet op kosten van de gemeenschap nee. Maar dan kan 'ie nog steeds kiezen voor een niet verlepte stripper.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist, net als de rest van de klas.
Doktertje spelen, anyone?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist, net als de rest van de klas.
Doktertje spelen, anyone?
Ik bedoelde dat het voor kinderen niet een heel rare bezigheid is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]volgens mij ligt die tijd achter me.
Dat dus!quote:
Ik dacht dat je doktertje met ons wilde spelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het voor kinderen niet een heel rare bezigheid is.
Ander meisje, nieuwe. Zij zijn nu bijna acht maanden samen. Ze weet er niet van, dat hij vreemd ging. Mocht ze daar ooit achterkomen dan gaat ie aan de ketting. ijn ex, weet ik eigenlijk nooit zeker of die het wist. Ik geloof trouwens wel dat hij het vreemdgaan achter zich heeft gelaten, maar goed. Hij is inderdaad best een lul wat dat betreft.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik daarmee wil zeggen is...
[..]
...is dat dat niet waar is. Dat heeftzelf gedaan. Door (meerdere keren) vreemd te gaan. Blijkbaar heeft ze alle reden om die kerel totaal niet te vertrouwen.
Eigenlijk is het een beetje gek dat ze jou zo vies aankijkt en niet hem.
Dat 'ie het zogezegd achter zich heeft gelaten is natuurlijk geen argument.
Wat gewoon totaal beter zou zijn is als die 2 uit elkaar gaan want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op
Maar ga nou niet beweren dat zij hier fout zit.
Nee dat dacht ik ook. Kinderen lijken nu eenmaal jonger te beginnen met de gedachtes, tegewoordig. Toen ik in groep 8 zat werd er ook al getongzoend en over seks gegiecheld.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het voor kinderen niet een heel rare bezigheid is.
Of ze weet het wel. Er wordt immers een hoop geroddeld dus ze kan het zomaar weten natuurlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ander meisje, nieuwe. Zij zijn nu bijna acht maanden samen. Ze weet er niet van, dat hij vreemd ging. Mocht ze daar ooit achterkomen dan gaat ie aan de ketting. ijn ex, weet ik eigenlijk nooit zeker of die het wist. Ik geloof trouwens wel dat hij het vreemdgaan achter zich heeft gelaten, maar goed. Hij is inderdaad best een lul wat dat betreft.
Pcies.quote:Nee dat dacht ik ook. Kinderen lijken nu eenmaal jonger te beginnen met de gedachtes, tegewoordig. Toen ik in groep 8 zat werd er ook al getongzoend en over seks gegiecheld.
Ik zou woest zijn op beide personen. Tenminste, als die ander wist dat m'n vriend bezet was (en dat wist PS, toch?).quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee joh, dat is zo standaard. Iemand zoent met een ander, partner wordt boos op die ander. Heb ik nooit gesnapt
yup. Ik zat sowieso ook fout hoor. Ben er niet trots op. Ik vidn het iets afgezwakt worden door het feit dat hij me echt heel actief achterna zat en ik een dom naief gansje was (ben?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou woest zijn op beide personen. Tenminste, als die ander wist dat m'n vriend bezet was (en dat wist PS, toch?).
Eigenlijk staat dat ook niet meer ter discussie..maar meer het schuld toeschuiven richting die huidige vriendin.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
yup. Ik zat sowieso ook fout hoor. Ben er niet trots op. Ik vidn het iets afgezwakt worden door het feit dat hij me echt heel actief achterna zat en ik een dom naief gansje was (ben?) en nog nooit echt zo actief gewild had gevoeld. Maakt niet uit in het grotere geheel, het was niet cool van mij. Geef ik zo toe.
Ja nou ik denk nog steeds dat ze het nu misschien wél weet. Of in ieder geval dat er iemand wat zaadjes geplant heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tja zo voel ik dat nog steeds hoor... De eerste zes maanden van hun relatie had niemand een probleem namelijk, alleen wist zij niet dat we een geschiedenis hadden. En ware wij gewoon normale vrienden ondanks wat ik toen misschien nog voor hem voelde. Dat is nu ook allemaal weg hoor trouwens, er zijn genoeg nieuwe mensen mijn leven in gerold
Wij vroegen het bij het bestellen... 'wat is het verschil tussen onbeperkt spareribs zoals buiten staat, en de spareribs op het menu'quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:30 schreef wyccie het volgende:
Maar dan moet je bij het afrekenen dus wel zeggen dat je het voor 10 euro wil, anders betaal je de volle mep?
Goed gedacht inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:08 schreef Whiteguy het volgende:
Uit de categorie restaurants in Amsterdam, afgelopen zaterdag hier gegeten.
Best OK gezien de prijs. 10 Euro voor onbeperkt spareribs.
En voor de mensen die het bord buiten niet gezien hebben, is het 16,75 voor die zelfde spareribs niet-onbeperkt
Maar ik voel hem zo aankomen dat Diaan spareribs niet zo ziet zitten...
Ik kijk elke dag hoopvol of deze tv in 40" uitvoering een keer voor een schappelijke prijs voorbij komt. Zal wel niet gaan gebeuren :|quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:44 schreef wyccie het volgende:
Ah, daar staat ook de Senz paraplu bij voor een nette prijs, maar helaas wel de onhandige grote versie. Gelukkig maar, ik heb toch niet zo veel geld op de rekening.
Voor maar een paar honderd euro heb je een veel handzamer telefoontje waar je veel meer mee kunt!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:52 schreef Whiteguy het volgende:
Ik kijk elke dag hoopvol of deze tv in 40" uitvoering een keer voor een schappelijke prijs voorbij komt. Zal wel niet gaan gebeuren :|
Maar die heb ik al ...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Voor maar een paar honderd euro heb je een veel handzamer telefoontje waar je veel meer mee kunt!
Voor android en ios is er een teletekst app... kan je het op je mobiel kijken...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:04 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zo'n gewone tv met een enorme achterkant, 68cm en voldoet nog prima.
Het enige nadeel is dat ik de originele afstandsbediening heb moeten vervangen door zo'n universele, waardoor ik Teletekst niet in halve pagina's kan bekijken (slechte bril).
Hola.quote:
[..]
Ik zou er niet in trappen, het zou een valstrik kunnen zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:40 schreef Whiteguy het volgende:
Uit de categorie 'wat stom'
Keek net even op www.dagaanbieding.net
iDiva adverteert met een simlockvrije iphone 4s. 1499 1100,-
Sowieso duurder dan elders, maar welke mafkees gaat er ruim 1k aan een telefoontje uitgeven
want duurkoop is goedkoop?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou er niet in trappen, het zou een valstrik kunnen zijn.
Het refrein neem ik de komende 3 weken als beltoon...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:13 schreef Whiteguy het volgende:
Nieuwe Martin Solveig
De vorige twee vond ik beter... Zowel qua muziek als qua clip.
Niet het aardbeving alarm?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het refrein neem ik de komende 3 weken als beltoon...
Dat zijn de goede originele en een slechte cover.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:31 schreef Whiteguy het volgende:
Je kan altijd ook deze nog overwegen
Of het origineel, welke overigens wel enorm kut klinkt imo
Cover vind ik ook niet je-van-het hoor.. maar het origineel is mij wel erg sloom/traag.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn de goede originele en een slechte cover.
Ik moet met mijn tijd meegaan...
Het origineel is niet voor niets het origineel en was in 1986 een gigahit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Cover vind ik ook niet je-van-het hoor.. maar het origineel is mij wel erg sloom/traag.
Tenzij je op toeristen mikt en dat doe je op die locatie.quote:
Er is vast een handjevol mongole die dat doetquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:40 schreef Whiteguy het volgende:
Uit de categorie 'wat stom'
Keek net even op www.dagaanbieding.net
iDiva adverteert met een simlockvrije iphone 4s. 1499 1100,-
Sowieso duurder dan elders, maar welke mafkees gaat er ruim 1k aan een telefoontje uitgeven
Altijd vreemd om te beseffen inderdaadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vind ik ook altijd wel mooi on te zien, van die kleine handjes en voetjes en dat dat straks allemaal "normale" afmetingen krijgt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:12 schreef shiznuts het volgende:
En de winnaars zijn geworden...
Etcetera, MMUFC, rodeparaplu, xCore en GhostWhisperer. Jullie krijgen de 2 kaartjes om The Change-Up te gaan kijken, daarbovenop ook het T-shirt en de sporttas van de film binnenkort toegezonden!
Ben je benieuwd geraakt? The Change-Up draait vanaf vandaag in de bioscopen!Winnaars gefeliciteerd! Jullie worden hier ook nog per PM van op de hoogte gebracht!
Ook wil ik graag iedereen bedanken voor het meedoen en hoop jullie terug te zien bij een van de vele andere leuke acties hier op FOK!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou wel eens willen ruilen met m'n zus, dan weet ik eindelijk of ze nou gewoon een heel somber en pessimistisch ingesteld persoon is of dat dat juist wel meevalt en ze er niks aan kan doen dat ze dat uitstraalt. En dan weet ik ook meteen eens hoe het is om getrouwd te zijn en een eigen huis te hebben![]()
Wat ik niet zou willen weten: hoe het is om seks te hebben als haar, want daar kan (en wil) ik me absoluut geen voorstelling van maken
quote:
Leuk antwoord, zowel het eerste als het tweede deel...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:18 schreef Etcetera het volgende:
De vraag beantwoorden: Met wie zou jij weleens van lichaam willen verwisselen?
Mijn antwoord:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:18 schreef Etcetera het volgende:
De vraag beantwoorden: Met wie zou jij weleens van lichaam willen verwisselen?
Mijn antwoord:
[..]
je had al vaker wat gewonnen, toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:20 schreef Etcetera het volgende:
En ik zag gisteren pas dat die prijsvraag er was
Dit is de 3de keer dat ik iets win op FOK!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je had al vaker wat gewonnen, toch?
Ben je er zo eentje die alle prijsvragen afgaat?
Dat is grappig..ik hoor het verhaal meestal andersom...dat de patient dat gevoel had, niet de huisarts.quote:Het fingerspitzengefühl is weliswaar niet nauwkeurig, maar wel een belangrijk diagnostisch instrument, concludeert het Nederlands instituut voor onderzoek van de gezondheidszorg (Nivel) in een donderdag gepubliceerd onderzoek.
Zo blijkt dat in twee derde van de gevallen de huisarts het gevoel had dat er iets niet in orde was en dat gevoel later juist bleek.
Idd geclaimed door NTC.quote:
quote:
Frustrerend om te zien wat voor conclusies mensen trekken die nergens op gebaseerd zijnquote:
Fijn he?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:48 schreef MadMaster het volgende:
Ben bezig om onze wandeling naar het hotel vanaf het metrostation in Fukuoka te bepalen:
[ afbeelding ]
Van de kruising met de MacDonalds en de Starbucks naar de kruising met de Kentucky Fried Chicken en dan nog 300 meter naar links.
Lang leve Google Maps!!
Ja, in dit soort landen wel.quote:
Dat is dan snel gegaan...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
Hij schijnt ondertussen dood te zijn.
Da's rap.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
Jij had een blackberry he ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, in dit soort landen wel.
Het klinkt wel leuk dat het hotel op 1-15-31 Akasaka in Fukuoka gevestigd is, maar zo staat het daar nergens aangegeven. Wel als ヴァリエホテル赤坂 ...
Tja, als je zwaargewond bent kan het binnen een paar seconden afgelopen zijn he?quote:
En da's waar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, als je zwaargewond bent kan het binnen een paar seconden afgelopen zijn he?
Khadaffi was dus de laatste man...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
En jij denkt dat ik met welke telefoon dan ook Japanse tekens ga vertalen naar het Engels als het daar niet in het Engels aangegeven wordt en ze niet of nauwelijks Engels spreken?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jij had een blackberry he ?
Op google telefoons kan je ook direct vertalen EN-> JAP en omgekeerd
Welnee, jij en ik zijn er toch ook nog?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Khadaffi was dus de laatste man...
Je moet het ook niet laten slingerenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb wel een Japans woordenboek (met plaatjes zelfs!!), maar daar breek ik mijn nek ook al over...
Dan hebben we geluk gehad...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, jij en ik zijn er toch ook nog?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je moet het ook niet laten slingeren
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik met welke telefoon dan ook Japanse tekens ga vertalen naar het Engels als het daar niet in het Engels aangegeven wordt en ze niet of nauwelijks Engels spreken?
Ik heb wel een Japans woordenboek (met plaatjes zelfs!!), maar daar breek ik mijn nek ook al over...
Kan voor dagelijkse woorden en zinnen ('Goedemorgen, kan ik hier een bougie laten vervangen?') wel handig zijn, maar voor straatnamen gaat die vlieger denk ik niet op...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nederlands, Japans en nog meer talen zijn laatst toegevoegd.
Dacht ook dat je foto's kon nemen van teskt / tekens en dat dan on the fly kan laten vertalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
Foto na gevangenneming volgens NRC:Toch wel herkenbaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, zo zie ik er elke zondagochtend ook uit...quote:
Alleen als je de dag er voor bietjes hebt gegeten, mag ik hopen...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad, zo zie ik er elke zondagochtend ook uit...
Nou, zelfs dan mag ik toch hopen van nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen als je de dag er voor bietjes hebt gegeten, mag ik hopen...
Ik heb wel wat gemaild maar ik vermoed dat het een no-reply adresje is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou erachteraan gaan als ik de tijd zou hebben
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
Foto na gevangenneming volgens NRC:Hij had denk ik beter Hitler na kunnen doen: zelfmoord plegen voor zijn gevangenname. Komt ie er minder pijnlijk vanaf gok ik zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Maar die heeft WOII ook overleefd - schijntquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij had denk ik beter Hitler na kunnen doen: zelfmoord plegen voor zijn gevangenname. Komt ie er minder pijnlijk vanaf gok ik zo...
Ho, die theorie is achterhaald.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij had denk ik beter Hitler na kunnen doen: zelfmoord plegen voor zijn gevangenname. Komt ie er minder pijnlijk vanaf gok ik zo...
Is dat bewezen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ho, die theorie is achterhaald.
Adolf is pas in 1962 in Argentinië overleden...
Net zo zeer als zijn zelfmoord...quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
Oh God..alsjeblieft jullie niet ook...
Ja als je het zo bekijktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net zo zeer als zijn zelfmoord...
In het Kadaffi topic begon er ook al iemand over en ik word de hele dag al omringd door aluhoedjesquote:
Oh nou daar heb ik ook geen trek in hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In het Kadaffi topic begon er ook al iemand over en ik word de hele dag al omringd door aluhoedjes
Geef nooit op..maar ze sprongen in een gat, niet een ballenbakquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:00 schreef Etcetera het volgende:
Tering.... er was een tv-programma, voor kinderen. Die hadden een wens om iets te doen, en sprongen in een ballenbak ofzo en dan 'landden' ze op de juiste locatie. HOE HEET HET!!!!
GEEF NOOIT OP, JE KOMT ER WEL ACHTERquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:00 schreef Etcetera het volgende:
Tering.... er was een tv-programma, voor kinderen. Die hadden een wens om iets te doen, en sprongen in een ballenbak ofzo en dan 'landden' ze op de juiste locatie. HOE HEET HET!!!!
Hmmm..dat staat me ook wel bij. Maar ook dat gatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:02 schreef Bart het volgende:
Ze sprongen toch gewoon omhoog? En dan landden ze op een andere plek?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geef nooit op..maar ze sprongen in een gat, niet een ballenbak
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:02 schreef CaLeX het volgende:
[..]
GEEF NOOIT OP, JE KOMT ER WEL ACHTER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:RT @0boy According to Twitter, #gadhafi has been shot, captured, killed, revived & escaped under 5 different name spellings in the last hour
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:"Japan you sucked at art"
Buffalo Wild Wingsquote:
Sportbar, bekend om de kippenvleugeltjes met pittige sausquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:30 schreef Etcetera het volgende:
Bar ofzo?
Ik moet trouwens m'n series en films hashen, en dat duurt fokking lang en dat is kut. Had zondag bedacht dat ik elke avond deze week zou hashen, maar ben het volledig vergeten
Kwam hem gisteren ook tegen op teh youtoebs, maar ben er nog niet helemaal over uit. Scooter is een beetje te veel de jumpstyle kant op gegaan imo. De 'oudjes' zijn beter dan de nieuwe meuk iig. Toen maakten ze clips ook nog zo NSFW dat youtube er niet eens aan begon ze te bannen:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:31 schreef Etcetera het volgende:
Zoooooo fucking lekker![]()
![]()
Muziek hard, sorry buren, dit móét gewoon!
quote:Een Australische vrouw die vier minderjarigen dronken voerde en seks met hen had, is er met een voorwaardelijke gevangenisstraf vanaf gekomen. De kinderen waren 12 tot 15 jaar.
De 20-jarige Laura O'Donnell zorgde er drie keer voor dat de jongens dronken werden, waarna ze misbruik van hen maakte. Het gaat om een jongen van 12, een van 15 en twee van 14. De eerste twee keer had ze seks met een van hen, de derde keer met alle vier. Het misbruik vond plaats tussen februari en juni 2010 in Ballarat, in de deelstaat Victoria.
O'Donnell had een celstraf van twee jaar en vijf maanden kunnen krijgen, maar de rechter legde haar een alternatieve werkstraf van 18 maanden op. Als verzachtende omstandigheden golden de moeilijke jeugd, de lage zelfdunk en alcoholproblemen van O'Donnell.
Noel McNamara, voorzitter van Crime Victims Support Association, noemt de straf een schande. 'Als hier een man had terechtgestaan, hadden we een heel andere uitspraak gekregen.'
Die aflevering is zo gaafquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kwam hem gisteren ook tegen op teh youtoebs, maar ben er nog niet helemaal over uit. Scooter is een beetje te veel de jumpstyle kant op gegaan imo. De 'oudjes' zijn beter dan de nieuwe meuk iig. Toen maakten ze clips ook nog zo NSFW dat youtube er niet eens aan begon ze te bannen:
[..]
Heeft ie er ook nog een omgekeerd gemaakt?quote:
Zou je met 1137 delen niet bijna alles al een keer besproken hebben?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hebben we het niet al es eerder in dit topic over arretjescake gehad?
Waarschijnlijk omdat ik het wilde gaan makenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik herinner me een directe link tussen jou en arretjescake.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik het wilde gaan maken
Ik héb een keer arretjescake gemaakt, met volkorenbiscuits. Veel te zwaar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik herinner me het te maken gehad te hebben (quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik herinner me een directe link tussen jou en arretjescake.
ah dat dusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik héb een keer arretjescake gemaakt, met volkorenbiscuits. Veel te zwaar.
Bedankt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heeft ie er ook nog een omgekeerd gemaakt?
Jouw shit bekeken door lots of assholes ?
Is immers ook redelijk toepasselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |