Ja, geen idee hoe dat kwam.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een ogenschijnlijke lege post...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan mag ik me van Wyccie niet voorbereiden op een cultuurshock...
Klinkt als werk van Ben Liebrand.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:21 schreef Etcetera het volgende:
http://michielveenstra.tu(...)p-adele-someone-like
Mooie mash-up
Waar hoor jij de typerende beats van Ben Liebrand?quote:
quote:Doet ie dat eigenlijk nog? De grandmix etc?
Mooi. Maar eens naar zoeken dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar hoor jij de typerende beats van Ben Liebrand?
Dit is 100% geen Ben Liebrand mix...
[..]
De Grand Mixen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zoek je?
Heb alle Grand Mixen vanaf 1984 en tientallen Minimixen......
Zie PM...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De Grand Mixen.
Was toch altijd een hoogtepunt op de radio.
quote:
quote:
Is dat nu al begonnen dan!?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:18 schreef Yurithemaster het volgende:
wie trouwens nog snel even inkopen moet doen voor de kerst kan bij de bijenkorf terecht
Okay, ik zal er naast zitten, maar was jij niet degene waar hij vreemd mee ging? Min of meer?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zodra ze er achter kwam wat nou precies onze geschiedenis was, verbood ze hem min of meer nog met me om te gaan. Hij heeft daar toen een enorm probleem van gemaakt en ze hadden knallende ruzie, maar het heeft wel effect gehad. Ik zie hem nog maar zelden.
En kennelijk moet hij haar nu eerst smsen voor hij mij ziet, zodat ze niet 'onverwachts ons samen ziet' of 'het van een ander moet horen'. Donderdag waren we samen bij een volleybal wedstrijd, dwz, we stonden naast elkaar want praten doen we nauwelijks nog, en zij kwam de gym binnen, maar storme verongelijkt weg na een paar minuten. In die minuten hebben hij en ik geen woord tegen elkaar gezegd. Vervolgens was ze boos dat hij haar niet achterna gekomen was. Vrijdagavond gingen we met een groep naar de talentenjacht, maar omdat de meeste mensen iets moesten doen, eindigden hij en ik naast elkaar zittend, alleen wij twee. Zij was er ook, dus midden in een zin van mij naar hem staat hij op en loopt naar haar toe, mij in mijn eentje daar achter latend (en hij weet dat ik het haat om alleen te zijn). En hij praat hier helemaal niet met me over, het staat gewoon tussen ons in. En dit zijn maar een paar voorbeelden. Fuck het zuigt gewoon zo erg...
En ik heb mijn best gedaan, aardig tegen haar geweest terwijl ze nooit haar best heeft gedaan om aardig te zijn tegen mij, zelfs voor ze iets wist, en haar een berichtje gestuurd toen ik er eenmaal officieel achter was dat ze een probleem met me had, waarin ik mijn excuses aanbood voor het fit dat ze zich rot voelde en ze zich nergens zorgen over hoefde te maken. En dat hoeft ze ook echt niet meer, I swear.
Maar hij kiest gewoon de makkelijkste weg en laat mij zitten en weigert dat toe te geven.
absoluut. dat was helemaal verkeerd. maar dat is ook alweer bijna twee jaar geledenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay, ik zal er naast zitten, maar was jij niet degene waar hij vreemd mee ging? Min of meer?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ah, dit is toepasselijk:
[ afbeelding ]
Al heel lang.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:11 schreef Etcetera het volgende:
http://producten.hema.nl/Ik weet niet hoelang ze dit al zo hebben, maar wat ontzettend tof gedaan
Wat ik daarmee wil zeggen is...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 02:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
absoluut. dat was helemaal verkeerd. maar dat is ook alweer bijna twee jaar geleden
...is dat dat niet waar is. Dat heeftquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die fucking vriendin vanheeft toch zo compleet onze vriendschap verpest
De site is hier ook wel eens gepost. Maar toen zat je vast op Campzonequote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:11 schreef Etcetera het volgende:
http://producten.hema.nl/Ik weet niet hoelang ze dit al zo hebben, maar wat ontzettend tof gedaan
Nee joh, dat is zo standaard. Iemand zoent met een ander, partner wordt boos op die ander. Heb ik nooit gesnaptquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een beetje gek dat ze jou zo vies aankijkt en niet hem.
En dat is precies wat ik bedoel. Dat is raar. Krom.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee joh, dat is zo standaard. Iemand zoent met een ander, partner wordt boos op die ander. Heb ik nooit gesnapt
De band?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zag gisteren een poster hangen van "Venice". Was dat niet jaren 80?
Ja, de bandquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De band?
Die was een paar jaar geleden nog actief...
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen: een restaurant. Daar zijn ze voor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
MM, ik ga zaterdag met mn moeder en schoonzus een dagje naar Amsterdam... wil je me wat tips geven mbt eetgelegenheden? Gewoon niet te moeilijk, maar wel lekker.
Ga lekker simpel voor weinig op de Zeedijk eten bij de Chinees.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
MM, ik ga zaterdag met mn moeder en schoonzus een dagje naar Amsterdam... wil je me wat tips geven mbt eetgelegenheden? Gewoon niet te moeilijk, maar wel lekker.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: een restaurant. Daar zijn ze voor.
sorry, beetje een![]()
![]()
bui hier
![]()
Chinees gaat het niet worden, dat gaan we vrijdag al bij mn ouders eten. En liever niet 2x Chinees achter elkaar. Ik vind het ook niet echt lekker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga lekker simpel voor weinig op de Zeedijk eten bij de Chinees.
Kam Kee (niet te verwarren met het vlak er naast gelegen Kee) is mijn favoriete restaurant daar.
Simpele stoelen en formica tafeltjes, maar het eten is er geweldig...
Spaans? Datis wel erg heavy voor mijn eetgewoontes.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:06 schreef MadMaster het volgende:
En anders Spaans restaurant Centra in de Lange Niezel.
Ook simpel, maar wel echt Spaans...
Of is dat allemaal te heavy voor jouw eetgewoontes?
Zo ja, in welke hoek moet ik het dan zoeken?
Erg goed inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga lekker simpel voor weinig op de Zeedijk eten bij de Chinees.
Kam Kee (niet te verwarren met het vlak er naast gelegen Nam Kee) is mijn favoriete restaurant daar.
Simpele stoelen en formica tafeltjes, maar het eten is er geweldig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |