quote:
Dat is toch geen ban mafkeesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:39 schreef Akkerr het volgende:
Een gratis FOK!full account voor akkerr
leuke faal welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:39 schreef Akkerr het volgende:
Een gratis FOK!full account voor akkerr
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:39 schreef smegmanus het volgende:
o.us mag gaan slapen met de visjes, kliko.
Na mailwisseling en miscommunicatie besluit teruggetrokken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:39 schreef smegmanus het volgende:
o.us mag gaan slapen met de visjes, kliko.
ik kom er toch wel door heenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Iedereen die post in een SC
Serververvuiling
Opbokken, permanent!
Kan iemand deze man FA maken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Serververvuiling
Opbokken, permanent!
ja hoiquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:42 schreef coban het volgende:
Iedereen boven en onder mij tot over 61 weken.
wat is een gnoequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:43 schreef smegmanus het volgende:
Patje1987 en Monopoly, pics posten van een drachtige gnoe in elk topic: 48 uur.
Hoe durf je zo'n zin te typen. Tot over 3 jaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:43 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Kan iemand deze man FA maken?
Dank.
klonen, week erbij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:46 schreef o.us het volgende:
utopie, jouw bagger kent geen grenzen. Tot over een week.
ja hoi, na overleg met de FA's ben ik er weerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:46 schreef o.us het volgende:
utopie, jouw bagger kent geen grenzen. Tot over een week.
FOCK YOU!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:38 schreef o.us het volgende:
smegmanus en Dagoduck willen het maar niet begrijpen. Tot over een week.
Ze mag mij altijd een mailtjes sturen hoor!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:43 schreef Akkerr het volgende:
Myraela, mag rond Pasen weer een mailtje sturen
trollquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
utopie: het plaatsen van vunzige teksten, overal: 100 uur
Pizza_Pepperoni, meiltjequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Smegmanus: Stuur rond kerst maar eens een meiltje met je excuses.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
yvonne en Danny: Beetje flauw dit, weten zelf wel waar ik het over heb, mail maar eens rond volgend jaar kerst.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Madame_Paon: Overtreding van de gronwet van de RCD (artikel 13). 62 uur.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:55 schreef Trollscience het volgende:
Topic met potentie, als bepaalde mensen het topic niet gaan gebruiken als bash.
Je faalt met zijn naamquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:59 schreef utopie het volgende:
PiRaNiA, bans worden niet besproken. tot volgende week
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef Plastic_zak het volgende:
Rezania , kutuser, willen we niet, permban.
Excuses voor de DM oorlog, laten we vergeten wat er gebeurt is en gewoon weer normaal verder gaan.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:07 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Excuses voor de DM oorlog, laten we vergeten wat er gebeurt is en gewoon weer normaal verder gaan.
hehe, goed hequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:09 schreef Trollscience het volgende:
utopie, het onaangekondigd nemen van een nieuwe UI.
Chocolate-chick, namen verkeerd schrijven, 48 uur om te oefenen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
Plastic_zal altijd oneens zijn met TS, 2 weken weg
wel perm, tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:12 schreef Oceanview het volgende:
Glennznl Kan maar niet van het nieuw topic knopje afblijven
Deze ja. Permban!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:12 schreef Oceanview het volgende:
Glennznl Kan maar niet van het nieuw topic knopje afblijven, hoeft niet te mailen
Wie is dat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:13 schreef Rezania het volgende:
SuperWormJim voor hypocriet zijn, tot over een half jaar.
Zie edit.quote:
Is dat een ban waardquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:15 schreef Madame_Paon het volgende:
MissVanity, posten in TRU. 1 maand.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:53 schreef utopie het volgende:
De afgelopen dagen is vanuit de crew ge-experimenteerd met het niet langer melden van bans in het banmeldtopic en het gebruik van de auto-unban. Gezien het feit dat niemand hierover heeft geklaagd (of het uberhaupt heeft gemerkt) is besloten het topic niet langer te gebruiken.
In plaats daarvan krijgt de gebande user nu in de meeste gevallen een DM (uitzonderingen kunnen bv buitenlandse spamkloons zijn) en wordt in geval van tijdelijke bans een automatische unban ingesteld. In de DM staat tevens vermeld wanneer de user weer kan posten.
Voor mensen die bang zijn dat iemand die niet meer post is overleden of slechts geband is er nu de mogelijkheid te zien of een user is geband. Dit kun je zien in het userprofiel van de user in kwestie. Indien de user is geband is de gebruikersnaam hier doorgestreept.
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef Dalando het volgende:
Plastic_zak, Als je op de TR of PR knopjes drukt komt er geen snoep uit. Maand.
Nectar en Zolder, ditto.
SuperwormJim, brutaal gedrag tegenover gebruikers en crew. Mail maar met pasen.
Welke spelfout?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Madame_Paon 48 uur wegens spelfout
Wat vaag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bijdehandte moet bijdehante zijn
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:29 schreef Monopoly het volgende:
LompeHork, gevaar voor zijn omgeving. Gaat als een ongeleid projectiel door KPD heen. 48 uur
Rezania, Oceanview, het banmeldtopic is geen topic waar je gewoon je gang kunt gaan. 48 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:25 schreef Rezania het volgende:
Oceanview, vrijstelling van ban, omdat GMTA.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Gummiebeer te verslavend, 2 wekenMensen die dit topic niet snappenquote:
Waar moet ik heen mailen voor een unban dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:37 schreef o.us het volgende:
Apenzoon, iets orgineels verzinnen, 48 uur.
Wat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
Rezania strooit met vleeswaren, 6 maanden
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:33 schreef Rezania het volgende:
Sanasoufi, kuttroll, tot nooit meer ziens.
Apenzoon Dingen vragen doe je maar in FB. + 48 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.forum@fok.nl
Maak daar maar een permban van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
Computerprobleem post een te lang verhaal, 72 uur
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maak daar maar een permban van.
Inmidddels veranderd in een IP-ban, aangifte wegens computervredebreuk, alles.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:11 schreef utopie het volgende:
computerprobleem, heb je hem ook weerhoeft nooit meer weg te komen. user oubliëtte
120 waren er nodig. De hele tijd op f5 liggen te rammen maar het resultaat is erquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:24 schreef LompeHork het volgende:
Haifisch voor het spammen van z'n Youtube kanaalpermaban.
Ik heb niet eens een F5 knopquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
Haifisch ramt op de F5 knop, je snel-reageerknop is 48 uur weg
Haifisch heeft geen F5 knop, 48 uur wordt 1 weekquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:17 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een F5 knop
Trouwens ook geen capslocktoets, windowstoets, en delete knop
Ohja, printscreen heb ik ook niet.
Ik heb geen iPad, iPod, iAnderspulquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:18 schreef Rezania het volgende:
Haifisch, opscheppen met zijn iPad, tot over 4,5 weken.
Je tablet dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:19 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik heb geen iPad, iPod, iAnderspul
Ook nietquote:
Ik heb je een ban gegeven, nou oprotten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:21 schreef Atmosphere82 het volgende:
Mag ik misschien weer in het KPD 18+ forum kijken, lieve admins?!
Heb ook al gemaild naar het algemeen fok emailadres en naar Danny,
maar tot op heden geen reactie!
Alsjeblieft?
PS. Ik zal het dan zeker niet meer over 'neppikken' hebben en me gedragen!
Banquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:21 schreef Atmosphere82 het volgende:
Mag ik misschien weer in het KPD 18+ forum kijken, lieve admins?!
Heb ook al gemaild naar het algemeen fok emailadres en naar Danny,
maar tot op heden geen reactie!
Alsjeblieft?
PS. Ik zal het dan zeker niet meer over 'neppikken' hebben en me gedragen!
En jij maakte een spelfout in je vorige post. Ik zag het wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hooidraad bestrijdt vuur met vuur, 48 uur
Ja maar hoe lang duurt die?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb je een ban gegeven, nou oprotten.
je bent wel op dreef heh ?!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Atmosphere82 blijft zeuren, 1 week weg
Mail maar over 2 jaar, dan komt het vast goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:39 schreef Atmosphere82 het volgende:
Triest hoor dit, maar ja ik houd wel op.
Ik mail dan maar wat meer...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
o.us, wegens het zeuren om het feit dat Atmosphere82 zeurt om de ban die jij hem gegeven hebt en hem daarna nog een langere ban hebt gegeven waar Atmosphere82 dan weer om gaat zeuren.
[ afbeelding ]
Eensquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Serververvuiling
Opbokken, permanent!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neo-Mullen 72 uur voor hielenlikken.
Doorjanken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
klonen. Weekje erbij.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:51 schreef Madame_Paon het volgende:
boem-dikkie vindt Dragonball GT leuker dan Dragonball Z. 48 uur om daar eens goed over na te denken.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:31 schreef LompeHork het volgende:
Prof_Hoax voor het niet wegblijven uit FB2 jaar
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]ik krijg altijd te horen dat ik daar te veel rondhang, maar jij post er vaker dan mij
quote:
Ok ik zal je voortaan met rust laten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
Patje1987, het denegerend optreden tegen de mindervaliden en zwakbegaafde, hoeft niet meer terug te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
Iedereen haat mij, ik ga nu in het hoekje van mijn ronde kamer zitten huilen48 uur voor Prof_Hoax, geen toestemming gevraagd om naar het hoekje in zijn ronde in de kamer te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.→ Kijk niet dit, maar dat. ↑
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:46 schreef Akkerr het volgende:
[..]
48 uur voor Prof_Hoax, geen toestemming gevraagd om naar het hoekje in zijn ronde in de kamer te gaan.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:31 schreef SpermaDonor het volgende:
Gummiebeer Doodsverwensing, mag over 3 dagen mailen.
Gummiebeer, Valt users en crew lastig via DM, mail over 3 maanden nog maar eens. Klikoquote:
Nog steeds geen banquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:46 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Gummiebeer, Valt users en crew lastig via DM, mail over 3 maanden nog maar eens. Kliko
Klonen, mag nu in 2500 mailen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:22 schreef SpermaDonor het volgende:
Rezania Vind het leuk om tetten te posten, mail voorlopig maar niet
Bewijs?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:22 schreef SpermaDonor het volgende:
Rezania Vind het leuk om tetten te posten, mail voorlopig maar niet
Zeuren om bewijs, IP-banquote:
Jawel hoor, moet ik een foto van mijn t-shirt maken ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:26 schreef Rezania het volgende:
SpermaDonor, heeft nog steeds geen sperma gedoneerd, mag mailen zodra hij heeft gedoneerd.
Weet je wel hoe sperma doneren in zijn werk gaat?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:28 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Jawel hoor, moet ik een foto van mijn t-shirt maken ?
Tuurlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je wel hoe sperma doneren in zijn werk gaat?
hehehequote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:34 schreef DolfijntjesLove het volgende:
utopie mag mailen als hij een werkstuk over twittrer af heeft voor ons
Nee niet jij hierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:34 schreef DolfijntjesLove het volgende:
utopie mag mailen als hij een werkstuk over twittrer af heeft voor ons
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Serververvuiling
Opbokken, permanent!
Met kanker schelden alsof het niets is, mag over een maand mailen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:51 schreef Plastic_zak het volgende:
DolfijntjesLove, naaktpics van een minderjarig meisje verspreiden, 2 weken.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:51 schreef Plastic_zak het volgende:
DolfijntjesLove, naaktpics van een minderjarig meisje verspreiden, 2 weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
LompeHork, het overijverig aanwezig zijn in FB. Wannabee modden wordt niet gewaardeerd!
U wordt bij deze gesaluteerd!Prof_HoaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand een ban geven zonder rijm is een doodzonde.
Dus 48 uur de tijd voor een google rijm ronde.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Netsplitterquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Prof_Hoax
Iemand een ban geven zonder rijm is een doodzonde.
Dus 48 uur de tijd voor een google rijm ronde.
ik zal jou eens schenkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
SpermaDonor
Praat in rare taal
Moet zich bewust zijn van deze faal.
Daarom mag jij nu 48 uur gaan nadenken
hoe jij meer toevoeging in rijm kan schenken
Chocolate-chick ze zal vast ervaring hebben in de keuken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
SpermaDonor
Praat in rare taal
Moet zich bewust zijn van deze faal.
Daarom mag jij nu 48 uur gaan nadenken
hoe jij meer toevoeging in rijm kan schenken
wat een kutkick, zeg.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:22 schreef Flodder450 het volgende:
Gogoswedenje voordoen als ouder zijnde dan je bent in KPD, hoeft niet meer terug te komen!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:41 schreef Netsplitter het volgende:
Superthomas 48u wegens kutten trappen.
Is deze serieus of watquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:41 schreef Netsplitter het volgende:
Superthomas 48u wegens kutten trappen.
Are yoe serious???quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waar is het feestdagen banmeldtopic?
ZwartmetSuiker 2 dagen voor zijn domme gedrag.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Waar is het feestdagen banmeldtopic?
Jazeker. Neppe banmeldingenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Are yoe serious???
Banmeldtopic voor de Donkere Dagen
quote:Op donderdag 3 november 2011 09:37 schreef yvonne het volgende:
ZwartmetSuiker dacht een baas
te zijn, maar helaas
er wordt hier toch anders over gedacht
hij is met volle kracht
vooruit in de ban gedaan
want na talloze waarschuwingen doorgaan
is niet slim van je
als je unbanned wordt ben ik allang weer terug in span-je
Madrid
3 november 2011
Bedankt man.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:12 schreef Akkerr het volgende:
[..]
ZwartmetSuiker 2 dagen voor zijn domme gedrag.
Dus zeg dit forum maar even gedag.
Hij weet geeneens het Banmeldttopic voor de donkere dagen te vinden,
Ja daar mag je je best over opwinden,
Daarom ben jij 2 dagen niet meer op dit forum te vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |