Ik zit naar deze te kijken, maar ben wel benieuwd of android wel werkt als media center.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:05 schreef 08gnoT. het volgende:
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar, zat ik ook naar te kijken van de week.
De reacties eronder (bij DX) zijn iets minder lovendquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:06 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Ik zit naar deze te kijken, maar ben wel benieuwd of android wel werkt als media center.
EDIT:Ziet er toch best vet uit![]()
Idem hiero. Een Dropad aangeschaft maar die ligt ook alleen maar stof te verzamelen in de kast, vooral omdat ik een android smartphone heb.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:31 schreef Skiet het volgende:
Ik ga ook niet aan een Android media player beginnen. Ik heb hier nog 2 android tablets liggen. De zt-180 en de 7 inch G10 van Pandawill. Beide gebruik ik nooit meer. Zonde eigenlijk.
Android 3.0+ tablets zijn ook honderd keer beter dan die 2.3 dingenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:54 schreef Skiet het volgende:
En de schermkwaliteit is gewoon matig. Ik ga binnenkort wel een tablet aanschaffen, maar dan gewoon een hier uit de winkel. Denk de Asus EEE Pad. Voornamelijk om wat korte video's (geen films/series ofzo) te kijken en PDF files te lezen. (iemand tips welke goedkope pad lange batterij heeft en goedkoop is )
100 varkentjes à 1 cent = 1 USD = 0,723327306 euro'squote:
1. het is nog geen maand, niet eens 45 dagen...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:55 schreef Miniem het volgende:
Van FP nog steeds mijn horloge die op 27-09 geshipped is niet ontvangen.
Estimated date stond op 17-10.
Claimen? of nog ff wachten?
Vraag het na zou ik zeggen... het is niet alsof wij de status kunnen nagaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:31 schreef Repeating het volgende:
Een horloge binnen van Ebay na 10 dagen levertijd. Toch snel.
Daarnaast heb ik via DX een RMA moeten aanmaken omdat ik 2 defecte oortjes binnenkreeg. Ze zeggen dat ze nieuwe opsturen maar deze staat niet bij 'mijn account'. Is dit normaal? Dit is nl. de eerste keer dat ik zo'n RMA aanmaak bij hun.
Verder is PostNLWebcare redelijk traag. Gisteravond hun gebombardeerd met track and trace codes maar nog geen Nederlandse code mogen ontvangen..
Ik wacht welquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:56 schreef shiznuts het volgende:
1. het is nog geen maand, niet eens 45 dagen...
2. heb je geprobeerd eerst informatie te vergaren en te waarschuwen?
Varkentjes zijn waardevaster dan euro's of dollarsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:56 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Android 3.0+ tablets zijn ook honderd keer beter dan die 2.3 dingen
[..]
100 varkentjes à 1 cent = 1 USD = 0,723327306 euro's![]()
Vroeg ik ook helmaal niet na. Ik vroeg gewoon of iemand hier al ervaringen had met een RMA request wanneer iets defect was.. Tjeeeee..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
1. het is nog geen maand, niet eens 45 dagen...
2. heb je geprobeerd eerst informatie te vergaren en te waarschuwen?
[..]
Vraag het na zou ik zeggen... het is niet alsof wij de status kunnen nagaan.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:02 schreef Repeating het volgende:
[..]
Vroeg ik ook helmaal niet na. Ik vroeg gewoon of iemand hier al ervaringen had met een RMA request wanneer iets defect was.. Tjeeeee..
Dan vraag je hen toch...quote:Ze zeggen dat ze nieuwe opsturen maar deze staat niet bij 'mijn account'. Is dit normaal?
Dan weet je het toch?quote:Zeg, jullie zeggen een nieuwe op te sturen, maar deze staat niet bij mijn account, hoort dit of is er iets nog niet goed gegaan?
Ja natuurlijk. Maar om weer naar DX te gaan, te wachten op die crap DX chat ect.. is het makkelijker om gewoon hier te vragen. Die minachtende opmerkingen ook altijd hier.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Dan vraag je hen toch...
[..]
Dan weet je het toch?
Aah, kan. Rechtstreeks uit mijn webmail gekopieerd..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:50 schreef Skippy_ball het volgende:
Nee,
De url vraagt ook om een wachtwoord.
Hmmm ik ben geen apple fanboy, al hebben ze mooie producten..quote:
En wat dacht je van Google?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmmm ik ben geen apple fanboy, al hebben ze mooie producten..
maar ik heb toch zeker mooiere steve jobs cases gezien...
de ANDROID() tag vind ik dan ook niet zo gepast hierop..
Had ik deze besteld. Maar gecanceld inmiddels.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmmm ik ben geen apple fanboy, al hebben ze mooie producten..
maar ik heb toch zeker mooiere steve jobs cases gezien...
de ANDROID() tag vind ik dan ook niet zo gepast hierop..
quote:
Die had ik idd ook al gezien, dies al wat kleiner..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets vind ik dan nog op zijn minst gepast:![]()
Omdat Applefanboy.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:12 schreef Skippy_ball het volgende:
Waarom zou je nou in godsnaam zo'n lelijk hoesje van die man willen?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:15 schreef serqie het volgende:
Weet iemand waar ik deze horloges misschien goedkoper zou kunnen vinden? heb op talloze sites gekeken maar zonder resultaat, en oja laatst had ik 10 stuks van deze horloges bestelt, normaal gaat dit zonder problemen kwa douane enz, maar sinds TNT POST door POSTNL is overgenomen controleren ze strenger en moest ik dus gewoon invoerrechten betalen, dus beter verdelen mensen hun bestelling ipv 1 grote bestelling.
En ook niet over handel.quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
tis niet voor handel XD,quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:18 schreef serqie het volgende:
[..]
tis niet voor handel XD,
ik draag eentje om mijn pols, de andere om mijn enkel, ik verdeel die 10 stuks over me lichaam dus ik weet niet hoe je bij handel komt ;o
+1quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:18 schreef serqie het volgende:
[..]
tis niet voor handel XD,
ik draag eentje om mijn pols, de andere om mijn enkel, ik verdeel die 10 stuks over me lichaam dus ik weet niet hoe je bij handel komt ;o
Ik ga de uitdaging aan:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:32 schreef witbiertje het volgende:
Wat zou het mooi zijn als de chinezen deze eens gaan aanbieden: http://www.dodocase.com/
Ik kan 'm niet vinden en ga er niet van uit dat jullie beter kunnen zoeken, maar toch..
Iets met zoekmachines van EVB en spam..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:42 schreef DarkNoize het volgende:
Net de CK-700 CKDUN oordopjes besteld op **********.
Hopelijk is het geluid beter dan die van Samsung, en voor die ¤4,50
EDIT:
Waarom wordt Ever-buying vervangen door sterretjes?
Is dit iets?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:39 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Ik ga de uitdaging aan:
1 varkentje voor degene die m weet te vinden...(bij de chinees, op ebay staat ie wel 2e hands, die bedoel ik niet)
idd, ik heb 10% korting bij een of andere schoensite en 10% korting bij een of andere hebbedingetjes-spul-site.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:13 schreef Miniem het volgende:
Wat een bout"prijzen" bij PostNL grabbeldagen![]()
Stomme kortingsbon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |