Nee, ik ben ingelogd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:09 schreef CraHeX het volgende:
Ow, je bent al uitgelogd zeker?
Ben iets te enthousiast vanwege me pakketje D:
Solvedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, ik ben ingelogd.
Moet je uitgelogd zijn om iemand te kunnen recommenden dan?
Ah, blijkbaar wel.
Wist ik veel![]()
Pictures or it didn't happenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:13 schreef CraHeX het volgende:
Dit hoesje is uberleet!
Ik ben echt zo blij nu
In het cardreader kastje naast het chinese artikelen kastjequote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:15 schreef CraHeX het volgende:
Komt er an, zeker.
Ff cardreader zoeke.
Had dees al voor dat ik in China kocht.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:16 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
In het cardreader kastje naast het chinese artikelen kastje
Dat zijn de linkjes naar de thumbnails.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:22 schreef CraHeX het volgende:
[ http://img42.imageshack.us/img42/8849/bild0035ov.th.jpg (copy/paste deze link) ]
iPod scherm wat viesjes
[ http://img812.imageshack.us/img812/4213/bild0034g.th.jpg (copy/paste deze link) ]
editquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:25 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat zijn de linkjes naar de thumbnails.
Ik zit naar deze te kijken, maar ben wel benieuwd of android wel werkt als media center.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:05 schreef 08gnoT. het volgende:
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar, zat ik ook naar te kijken van de week.
De reacties eronder (bij DX) zijn iets minder lovendquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:06 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Ik zit naar deze te kijken, maar ben wel benieuwd of android wel werkt als media center.
EDIT:Ziet er toch best vet uit![]()
Idem hiero. Een Dropad aangeschaft maar die ligt ook alleen maar stof te verzamelen in de kast, vooral omdat ik een android smartphone heb.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:31 schreef Skiet het volgende:
Ik ga ook niet aan een Android media player beginnen. Ik heb hier nog 2 android tablets liggen. De zt-180 en de 7 inch G10 van Pandawill. Beide gebruik ik nooit meer. Zonde eigenlijk.
Android 3.0+ tablets zijn ook honderd keer beter dan die 2.3 dingenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:54 schreef Skiet het volgende:
En de schermkwaliteit is gewoon matig. Ik ga binnenkort wel een tablet aanschaffen, maar dan gewoon een hier uit de winkel. Denk de Asus EEE Pad. Voornamelijk om wat korte video's (geen films/series ofzo) te kijken en PDF files te lezen. (iemand tips welke goedkope pad lange batterij heeft en goedkoop is )
100 varkentjes à 1 cent = 1 USD = 0,723327306 euro'squote:
1. het is nog geen maand, niet eens 45 dagen...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:55 schreef Miniem het volgende:
Van FP nog steeds mijn horloge die op 27-09 geshipped is niet ontvangen.
Estimated date stond op 17-10.
Claimen? of nog ff wachten?
Vraag het na zou ik zeggen... het is niet alsof wij de status kunnen nagaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:31 schreef Repeating het volgende:
Een horloge binnen van Ebay na 10 dagen levertijd. Toch snel.
Daarnaast heb ik via DX een RMA moeten aanmaken omdat ik 2 defecte oortjes binnenkreeg. Ze zeggen dat ze nieuwe opsturen maar deze staat niet bij 'mijn account'. Is dit normaal? Dit is nl. de eerste keer dat ik zo'n RMA aanmaak bij hun.
Verder is PostNLWebcare redelijk traag. Gisteravond hun gebombardeerd met track and trace codes maar nog geen Nederlandse code mogen ontvangen..
Ik wacht welquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:56 schreef shiznuts het volgende:
1. het is nog geen maand, niet eens 45 dagen...
2. heb je geprobeerd eerst informatie te vergaren en te waarschuwen?
Varkentjes zijn waardevaster dan euro's of dollarsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:56 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Android 3.0+ tablets zijn ook honderd keer beter dan die 2.3 dingen
[..]
100 varkentjes à 1 cent = 1 USD = 0,723327306 euro's![]()
Vroeg ik ook helmaal niet na. Ik vroeg gewoon of iemand hier al ervaringen had met een RMA request wanneer iets defect was.. Tjeeeee..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
1. het is nog geen maand, niet eens 45 dagen...
2. heb je geprobeerd eerst informatie te vergaren en te waarschuwen?
[..]
Vraag het na zou ik zeggen... het is niet alsof wij de status kunnen nagaan.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:02 schreef Repeating het volgende:
[..]
Vroeg ik ook helmaal niet na. Ik vroeg gewoon of iemand hier al ervaringen had met een RMA request wanneer iets defect was.. Tjeeeee..
Dan vraag je hen toch...quote:Ze zeggen dat ze nieuwe opsturen maar deze staat niet bij 'mijn account'. Is dit normaal?
Dan weet je het toch?quote:Zeg, jullie zeggen een nieuwe op te sturen, maar deze staat niet bij mijn account, hoort dit of is er iets nog niet goed gegaan?
Ja natuurlijk. Maar om weer naar DX te gaan, te wachten op die crap DX chat ect.. is het makkelijker om gewoon hier te vragen. Die minachtende opmerkingen ook altijd hier.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Dan vraag je hen toch...
[..]
Dan weet je het toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |