Is dit een subtiel hintje dat je me een keertje wilt ontmoeten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Over naaimachines gesproken... ik zocht op chinaprices op 'fluffy'. Pinkcoon wist wel iets![]()
De drift lijkt mij de meest realistische kleuren te hebben. Ik kan natuurlijk niet ruiken hoe dat zand er echt uitziet maar het gedeelte in de stad oogt veel natuurlijker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:04 schreef Skippy_ball het volgende:
Uit dat filmpje... Welke vind je zelf beter? ik weet het eigenlijk zo net nog niet..
Daar koop ik dus uit principe al niks, gewoon omdat ze me spammen (had ook een mail).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:49 schreef Racer88 het volgende:
Deze site bekend bij iemand, kreeg ineens mail in me inbox ervan
http://www.discoverybargain.com/
RF069794680SGquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hier het zelfde, vandaag code gekregen maar nog geen tracking mogelijk![]()
Tip voor iedereen die in de periode van 10 oktober tot 3 november een pakketje uit China krijgt met tracking: www.Grabbeldagen.nlNatuurlijk ook als het niet uit China komt
[..]
Wat voor layout heeft de code? (uit nieuwsgierigheid, nog nooit Singapore tracking gehad)
Je kunt altijd proberen via webcare (twitter) of het telefoonnummer uit de OP te laten omnummeren, mocht het niet lukken dan melden ze het vanzelf
Die kunnen ze (indien in Nederland) omnummerenquote:
Hoezo..? Is de jouwe ook 10 centimeter en alleen geschikt voor de achteringang?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Is dit een subtiel hintje dat je me een keertje wilt ontmoeten?
Nee, zijn schaamhaar is roze en kroesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:25 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hoezo..? Is de jouwe ook 10 centimeter en alleen geschikt voor de achteringang?
Overigens die autoladers zijn niet aan te raden. Ik heb er 2 in de auto zitten en krijg ze er met geen mogelijkheid meer uit...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:50 schreef Tjado het volgende:
Oh you guys![]()
Iemand al een keer zoiets tegengekomen?
[ http://img28.imageshack.us/img28/6500/imgtekstk.jpg (copy/paste deze link) ]
Micro-USB kabeltjes in verschillende kleurenkan ze zelf niet vinden..
We hebben een zoekmachine. Zoek op car usb adapter.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:50 schreef Tjado het volgende:
Oh you guys![]()
Iemand al een keer zoiets tegengekomen?
[ http://img28.imageshack.us/img28/6500/imgtekstk.jpg (copy/paste deze link) ]
Micro-USB kabeltjes in verschillende kleurenkan ze zelf niet vinden..
http://www.ebay.com/sch/i(...)=p3286.c0.m270.l1313quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:54 schreef Tjado het volgende:
Ik ben dus niet op zoek naar die autoladers...misschien beetje onduidelijkmaar naar die microUSB kabeltjes in verschillende kleuren!
Autoladers heb ik ondertussen idd ook genoeg liggen
[ afbeelding ]
Staan wel op alibaba, maar op taobao kom ik ze niet tegen
10% korting bij villavino..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hier het zelfde, vandaag code gekregen maar nog geen tracking mogelijk![]()
Tip voor iedereen die in de periode van 10 oktober tot 3 november een pakketje uit China krijgt met tracking: www.Grabbeldagen.nlNatuurlijk ook als het niet uit China komt
Ik moest echt even hard lachen om dezequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:25 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hoezo..? Is de jouwe ook 10 centimeter en alleen geschikt voor de achteringang?
Academische zoek skillsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:42 schreef shiznuts het volgende:
Zijn wij nou echt zo skilled in zoeken, of is de rest nou zo slecht?
We zijn gewoon veel te ervaren door jarenlang rondsnuffelenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:42 schreef shiznuts het volgende:
Zijn wij nou echt zo skilled in zoeken, of is de rest nou zo slecht?
Verder natuurlijk voor wat meer geld absolute toppers de Brainwavz-series bij www.mp4nation.net , eventueel op eBay/Amazon ook wat leuke dingen te vinden. Vergeet ook niet: www.lendmeurears.com en www.xears.com (XT2 Proquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Which ones? We hebben al vaak oortjes aanbevolen hier hè...
O.a. de XKDUN CK-700 , maar ook kun je kijken voor Kanen en Songqu eventueel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |