Hmmm ik ben geen apple fanboy, al hebben ze mooie producten..quote:
En wat dacht je van Google?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmmm ik ben geen apple fanboy, al hebben ze mooie producten..
maar ik heb toch zeker mooiere steve jobs cases gezien...
de ANDROID() tag vind ik dan ook niet zo gepast hierop..
Had ik deze besteld. Maar gecanceld inmiddels.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmmm ik ben geen apple fanboy, al hebben ze mooie producten..
maar ik heb toch zeker mooiere steve jobs cases gezien...
de ANDROID() tag vind ik dan ook niet zo gepast hierop..
quote:
Die had ik idd ook al gezien, dies al wat kleiner..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoiets vind ik dan nog op zijn minst gepast:![]()
Omdat Applefanboy.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:12 schreef Skippy_ball het volgende:
Waarom zou je nou in godsnaam zo'n lelijk hoesje van die man willen?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:15 schreef serqie het volgende:
Weet iemand waar ik deze horloges misschien goedkoper zou kunnen vinden? heb op talloze sites gekeken maar zonder resultaat, en oja laatst had ik 10 stuks van deze horloges bestelt, normaal gaat dit zonder problemen kwa douane enz, maar sinds TNT POST door POSTNL is overgenomen controleren ze strenger en moest ik dus gewoon invoerrechten betalen, dus beter verdelen mensen hun bestelling ipv 1 grote bestelling.
En ook niet over handel.quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.
tis niet voor handel XD,quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:18 schreef serqie het volgende:
[..]
tis niet voor handel XD,
ik draag eentje om mijn pols, de andere om mijn enkel, ik verdeel die 10 stuks over me lichaam dus ik weet niet hoe je bij handel komt ;o
+1quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:18 schreef serqie het volgende:
[..]
tis niet voor handel XD,
ik draag eentje om mijn pols, de andere om mijn enkel, ik verdeel die 10 stuks over me lichaam dus ik weet niet hoe je bij handel komt ;o
Ik ga de uitdaging aan:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:32 schreef witbiertje het volgende:
Wat zou het mooi zijn als de chinezen deze eens gaan aanbieden: http://www.dodocase.com/
Ik kan 'm niet vinden en ga er niet van uit dat jullie beter kunnen zoeken, maar toch..
Iets met zoekmachines van EVB en spam..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:42 schreef DarkNoize het volgende:
Net de CK-700 CKDUN oordopjes besteld op **********.
Hopelijk is het geluid beter dan die van Samsung, en voor die ¤4,50
EDIT:
Waarom wordt Ever-buying vervangen door sterretjes?
Is dit iets?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:39 schreef witbiertje het volgende:
[..]
Ik ga de uitdaging aan:
1 varkentje voor degene die m weet te vinden...(bij de chinees, op ebay staat ie wel 2e hands, die bedoel ik niet)
idd, ik heb 10% korting bij een of andere schoensite en 10% korting bij een of andere hebbedingetjes-spul-site.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:13 schreef Miniem het volgende:
Wat een bout"prijzen" bij PostNL grabbeldagen![]()
Stomme kortingsbon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |