beterschap! ik eet straks tapasquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:29 schreef Bienelientjee het volgende:
Proberen om een beker melk en een witte boterham naar binnen te werken. Hele dag nog niets gegeten, behalve een banaan, want ziek.....
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wil na het eten wel schoonmaken enzo, tuin doen, whatever
Ik eet bloemkool met een koolvis, alleen thuis en bloemkool vind ik heerlijk
Had nog een bos peen, dus peentjes gekookt in een staartje witte wijn met boter, wat safraan en zout, en doppertjes voor contrast in kleur.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben wat dadels aan het weken in port, daar gaat straks parmaham omheen en worden dan kort gebakken.
Het warme voorgerecht.
Dan een garnalen cocktail van machine gepelde garnalen en zelfgemaakte citroenmayonaise.
Hoofdgerecht het varkensvleesgebraad met krokante zwoerd, met een rozemarijn barolosaus, gebakken aardappelnoedels, en een rucolasalade met tomaten.
Toetje wordt een Mangovanille sorbet van een echte rijpe mango.
Wordt smullen vanavond.
ach, die is er al min of meer aanquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Stel dat, je figuur gaat er wel aan waarschijnlijk.
Hoe kun je of een mango rijp is?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Het was erg lekker, ijs staat nu te draaien. Een rijpe mango, wat citroensap, druivensuiker en wat vanillesiroop.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had nog een bos peen, dus peentjes gekookt in een staartje witte wijn met boter, wat safraan en zout, en doppertjes voor contrast in kleur.
Uitnodiging? Piet?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:45 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]![]()
Piet, wanneer nodig je ons allemaal eens uit om bij je te komen eten? We doen met liefde de afwas. En nemen een lekker flesje wijn mee. En, en..![]()
[..]
als het ietsjes meegeeft en lekker geurt. Zodra het begint te ruiken naar petroleum kun je het beter niet meer eten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |