En ik heb ook nog eens erg geluk met mijn letters en goeie inspiratiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:50 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb moeilijke letters, maar belangrijker nog: 0,0 inspiratie
Ik weet niet wat het is...
Die was al bezetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:29 schreef Baghdaddy het volgende:
Boriszz zojuist uitgenodigd.
(Ik had 2 dagen geleden Borisz met één Z uitgenodigd)
Ik heb LovelyLady dagen geladen al invited, niets gehoord, nu nog maar een invite gestuurd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:31 schreef iBenny het volgende:
Lijstje is bijgewerkt.
Vanavond is de deadline. Lukt het een beetje?
(En voor die gene die hierboven met meldingen kwamen dat spelers niet/nauwelijks reageren... bedankt voor het melden. Mocht de deadline verstreken zijn zal daar zeker rekening mee gehouden worden.)
Klopt! helemaal!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit al 29 uur te wachten op de zet, maar mijn tegenstander staat wel voor.
Berichtje via WF gestuurd, geen reactie. Wat gaat er gebeuren als hij/zij niet reageerd? Aan mij heeft het niet gelegen
Ze was op vakantiequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb LovelyLady dagen geladen al invited, niets gehoord, nu nog maar een invite gestuurd.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:04 schreef Lutte het volgende:
Ik heb met 393 van MissBliss met 307 gewonnen.
Leuk potje, we hebben het hele bord gehad!
Hij wint 390 - 328.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:29 schreef Baghdaddy het volgende:
Boriszz zojuist uitgenodigd.
(Ik had 2 dagen geleden Borisz met één Z uitgenodigd)
Klinkt geil.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:04 schreef Lutte het volgende:
Leuk potje, we hebben het hele bord gehad!
Leuk potje!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij wint 390 - 328.
In mijn tweede poging R2 gehaald. Over een aantal edities zal ik winnen
Thxquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:47 schreef dudesque het volgende:
[..]
Klopt! helemaal!
Jij mag door! Sorry, ik dacht dat ik je een pm had gestuurd via hier (of dm ik weet het niet meer)
Maar ik zit midden in de examens en zit ook nog eens aan de andere kant van de wereld. sorry sorry sorry.
Correctie voor de statistieken:quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:40 schreef WordFreud het volgende:
Deadline niet goed in de gaten gehouden. Wel gewonnen:
WordFreud - Breng het aan (Woffel) = 458-308
Ik zal Fogel1 uitdagen.
Berichtje van WARE_HEIDEN gisteren via Wordfeud:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:31 schreef iBenny het volgende:
Lijstje is bijgewerkt.
Vanavond is de deadline. Lukt het een beetje?
(En voor die gene die hierboven met meldingen kwamen dat spelers niet/nauwelijks reageren... bedankt voor het melden. Mocht de deadline verstreken zijn zal daar zeker rekening mee gehouden worden.)
Rockiejj is op vakantie, dus daar zal ook geen uitslag van komen denk ik...quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:51 schreef RacerDKB het volgende:
MouzurX en Rockiejj hebben nog geen uitslag gemeld, en tegen 1 van die 2 moet ik
Wat nu?
Ik zie dat er veel mensen nog niet kunnen beginnen aan 7.2, terwijl er al bijna 24 uur voorbij is.
Als ik pas morgen ergens begin weet ik niet of het wel op tijd afkomt, kan het niet allemaal 1 dag verlengd worden?
Als ik in de spreadsheet kijk kunnen er pas 2 van de 16 koppels spelen.
Rockiejj was op vakantie (tot 21-10), althans dat heeft hij zelf gezegd voordat hij op vakantie gingquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Rockiejj is op vakantie, dus daar zal ook geen uitslag van komen denk ik...
Wou het net zelf doorgeven. Sorry dat ik een beetje traag reageerde maar had vakantie dus verveelde me een stuk minder dan dat ik naar school moestquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Berichtje van WARE_HEIDEN gisteren via Wordfeud:
"Haha, geef in het topic maar door dat je gewonnen hebt hoor"
Spelletje is nog niet afgelopen, maar so be it![]()
.
Stand: Anne 362 - WARE_HEIDEN 243
(tiles left: 3)
Ik was op vakantiequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb LovelyLady dagen geladen al invited, niets gehoord, nu nog maar een invite gestuurd.
Ik zat in Parijs en was afhankelijk van Wifi, dus kon niet veel spelen. Plus ik kon al niet meer winnen, dus resignen leek me voor de competitie het beste nuquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:24 schreef woordbakkertje het volgende:
BramMuller heeft 14 uur geleden (11.30 uur za 22/10) geresigned.
Stand op dat moment:
BramMuller - woordbakker 303 - 373
Omdat de inschrijvingen tig weken er voor begint. En er nooit een exacte startdatum staat...quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:15 schreef killfrenzy het volgende:
Beetje rondgelezen maarre waarom schrijven jullie je in als jullie op vakantie gaan of zelfs zijn? Goed voor de voortgang.
Ja, sorryquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:23 schreef RacerDKB het volgende:
Rockiejj was dus op vakantie?
Wel frappant dat MouzurX dan niet door gaat naar 7.2, aangezien 7.1 niet gespeeld kon worden door Rockiejj.
Maargoed, zal nu Rockiejj inviten en hopelijk krijgen we het af. Er is een dag extra zie ik nu, klopt? Was ook wel nodig denk ik
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:15 schreef killfrenzy het volgende:
Beetje rondgelezen maarre waarom schrijven jullie je in als jullie op vakantie gaan of zelfs zijn? Goed voor de voortgang.
Dat, en ik was maar een weekendje weg. Sommige partijen zijn in een paar uur gespeeld.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat de inschrijvingen tig weken er voor begint. En er nooit een exacte startdatum staat...
Mja zelfde vind ik ook gelden voor Rockiejj, hij is degene die op vakantie was.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:41 schreef woordbakkertje het volgende:
Hoe kan het nu dat ik Siegfried - BramMuller in ronde 2 zie staan. Hij is degene die in Parijs zat, niet kon spelen, achterstond en ook nog heeft geresigned. Alles reeds eerder doorgegeven in dit topic. Gelieve e.e.a te corrigeren.
ik ben door, niet koekjestrommel... was ook al begonnen met de 2e rondequote:Op zondag 23 oktober 2011 10:29 schreef svk1985 het volgende:
Potje tegen koekjestrommel1 is nu uitgespeeld. uitslag 442-203
Geen reactie gehadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:34 schreef Andiamo het volgende:
Uitnodiging naar bematic is gestuurd...
Dit was idd een fout van mij. Jij had dikgedrukt moeten zijn en in ronde 2 moeten staan. Is bij dezen gecorrigeerd. Mijn excuses.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:41 schreef woordbakkertje het volgende:
Hoe kan het nu dat ik Siegfried - BramMuller in ronde 2 zie staan. Hij is degene die in Parijs zat, niet kon spelen, achterstond en ook nog heeft geresigned. Alles reeds eerder doorgegeven in dit topic. Gelieve e.e.a te corrigeren.
En dit vind ik ook wel een valide reden. Is bij dezen ook aangepast.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mja zelfde vind ik ook gelden voor Rockiejj, hij is degene die op vakantie was.
Waarom zou je nog loten als het duidelijk is dat een bepaalde speler niet door kan/mag?
Rockiejj is al ruim 8 dagen niet op FOK! geweest dus ik heb weinig hoop dat hij op tijd reageert.
Sorry, dit moet woordbakkertje - woordbakker zijn. Mijn fout.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:35 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Geen reactie gehad
Mijn (blijkbaar) volgende tegenstander BramMuller is bij deze uitgenodigd....
Aha. Ik dacht dat die uitslag gezien was vanuit het document. Mijn fout, is aangepast.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:27 schreef svk1985 het volgende:
[..]
ik ben door, niet koekjestrommel... was ook al begonnen met de 2e ronde
Ohw, jammerquote:
Voor nu ff wachten totdat deze ronde is afgelopen en wachten totdat je een PM krijgt dat de volgende ronde begintquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:07 schreef crv het volgende:
Mag ik ook meedoen en wat moet ik daarvoor doen ?
WFnaam is: Elzass
Ha gaat lekker zoquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, jammer.
In dat geval DKB, is Rockiejj wel je tegenstander.
Duurt dat nog langquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
Voor nu ff wachten totdat deze ronde is afgelopen en wachten totdat je een PM krijgt dat de volgende ronde begint.
Geen probleemquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:04 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
Wou het net zelf doorgeven. Sorry dat ik een beetje traag reageerde maar had vakantie dus verveelde me een stuk minder dan dat ik naar school moest
Ik stop ermee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:56 schreef RacerDKB het volgende:
Rockiejj heeft nog niet gereageerd dus als het zo doorgaat vrees ik dat er geen potje komt.
Dan ga ik gewoon door naar de 3e ronde? Wel jammer want had liever gewoon gespeeld.
Oke, wie weet volgende competitiequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik stop ermee.
Sorry, maar ik heb pas sinds net weer WiFi en internet, en ook dat werkt nog niet super. Ons potje zouden we dus nooit op tijd afkrijgen, en tevens verdien ik het niet om door te gaan. Sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |