Mja zelfde vind ik ook gelden voor Rockiejj, hij is degene die op vakantie was.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:41 schreef woordbakkertje het volgende:
Hoe kan het nu dat ik Siegfried - BramMuller in ronde 2 zie staan. Hij is degene die in Parijs zat, niet kon spelen, achterstond en ook nog heeft geresigned. Alles reeds eerder doorgegeven in dit topic. Gelieve e.e.a te corrigeren.
ik ben door, niet koekjestrommel... was ook al begonnen met de 2e rondequote:Op zondag 23 oktober 2011 10:29 schreef svk1985 het volgende:
Potje tegen koekjestrommel1 is nu uitgespeeld. uitslag 442-203
Geen reactie gehadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:34 schreef Andiamo het volgende:
Uitnodiging naar bematic is gestuurd...
Dit was idd een fout van mij. Jij had dikgedrukt moeten zijn en in ronde 2 moeten staan. Is bij dezen gecorrigeerd. Mijn excuses.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:41 schreef woordbakkertje het volgende:
Hoe kan het nu dat ik Siegfried - BramMuller in ronde 2 zie staan. Hij is degene die in Parijs zat, niet kon spelen, achterstond en ook nog heeft geresigned. Alles reeds eerder doorgegeven in dit topic. Gelieve e.e.a te corrigeren.
En dit vind ik ook wel een valide reden. Is bij dezen ook aangepast.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mja zelfde vind ik ook gelden voor Rockiejj, hij is degene die op vakantie was.
Waarom zou je nog loten als het duidelijk is dat een bepaalde speler niet door kan/mag?
Rockiejj is al ruim 8 dagen niet op FOK! geweest dus ik heb weinig hoop dat hij op tijd reageert.
Sorry, dit moet woordbakkertje - woordbakker zijn. Mijn fout.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:35 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Geen reactie gehad
Mijn (blijkbaar) volgende tegenstander BramMuller is bij deze uitgenodigd....
Aha. Ik dacht dat die uitslag gezien was vanuit het document. Mijn fout, is aangepast.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:27 schreef svk1985 het volgende:
[..]
ik ben door, niet koekjestrommel... was ook al begonnen met de 2e ronde
Ohw, jammerquote:
Voor nu ff wachten totdat deze ronde is afgelopen en wachten totdat je een PM krijgt dat de volgende ronde begintquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:07 schreef crv het volgende:
Mag ik ook meedoen en wat moet ik daarvoor doen ?
WFnaam is: Elzass
Ha gaat lekker zoquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, jammer.
In dat geval DKB, is Rockiejj wel je tegenstander.
Duurt dat nog langquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
Voor nu ff wachten totdat deze ronde is afgelopen en wachten totdat je een PM krijgt dat de volgende ronde begint.
Geen probleemquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:04 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
Wou het net zelf doorgeven. Sorry dat ik een beetje traag reageerde maar had vakantie dus verveelde me een stuk minder dan dat ik naar school moest
Ik stop ermee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:56 schreef RacerDKB het volgende:
Rockiejj heeft nog niet gereageerd dus als het zo doorgaat vrees ik dat er geen potje komt.
Dan ga ik gewoon door naar de 3e ronde? Wel jammer want had liever gewoon gespeeld.
Oke, wie weet volgende competitiequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik stop ermee.
Sorry, maar ik heb pas sinds net weer WiFi en internet, en ook dat werkt nog niet super. Ons potje zouden we dus nooit op tijd afkrijgen, en tevens verdien ik het niet om door te gaan. Sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |