En ik heb ook nog eens erg geluk met mijn letters en goeie inspiratiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:50 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik heb moeilijke letters, maar belangrijker nog: 0,0 inspiratie
Ik weet niet wat het is...
Die was al bezetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:29 schreef Baghdaddy het volgende:
Boriszz zojuist uitgenodigd.
(Ik had 2 dagen geleden Borisz met één Z uitgenodigd)
Ik heb LovelyLady dagen geladen al invited, niets gehoord, nu nog maar een invite gestuurd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:31 schreef iBenny het volgende:
Lijstje is bijgewerkt.
Vanavond is de deadline. Lukt het een beetje?
(En voor die gene die hierboven met meldingen kwamen dat spelers niet/nauwelijks reageren... bedankt voor het melden. Mocht de deadline verstreken zijn zal daar zeker rekening mee gehouden worden.)
Klopt! helemaal!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit al 29 uur te wachten op de zet, maar mijn tegenstander staat wel voor.
Berichtje via WF gestuurd, geen reactie. Wat gaat er gebeuren als hij/zij niet reageerd? Aan mij heeft het niet gelegen
Ze was op vakantiequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb LovelyLady dagen geladen al invited, niets gehoord, nu nog maar een invite gestuurd.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:04 schreef Lutte het volgende:
Ik heb met 393 van MissBliss met 307 gewonnen.
Leuk potje, we hebben het hele bord gehad!
Hij wint 390 - 328.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:29 schreef Baghdaddy het volgende:
Boriszz zojuist uitgenodigd.
(Ik had 2 dagen geleden Borisz met één Z uitgenodigd)
Klinkt geil.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:04 schreef Lutte het volgende:
Leuk potje, we hebben het hele bord gehad!
Leuk potje!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij wint 390 - 328.
In mijn tweede poging R2 gehaald. Over een aantal edities zal ik winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |