SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Volendam bij Twente lag hihiihiih
viesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Volendam bij Twente lag hihiihiih
k okquote:
Tofquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:59 schreef Bloempje. het volgende:
Klinks tuurlijk mag je bruidsmeisje zijn
Hoort mijn vader dat niet te doen enzo?quote:
Ahhww, arm schaapquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:11 schreef Renesite het volgende:
College gaat niet door, of eigenlijk: docent kwam niet. En de pinautomaat geeft een van 20 ipv 2x10 en ik stap op cs in de verkeerde bus.
#sterf
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:11 schreef Renesite het volgende:
College gaat niet door, of eigenlijk: docent kwam niet. En de pinautomaat geeft een van 20 ipv 2x10 en ik stap op cs in de verkeerde bus.
#sterf
nee. Deze fail bewaar ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
verander de titel, dat zal dr leren!
Denk niet dat hij daar de tijd voor heeft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoort mijn vader dat niet te doen enzo?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:11 schreef Renesite het volgende:
#sterf
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:15 schreef Renesite het volgende:
Stopt er een auto omdat ik wil oversteken. ROT OP DAAT LIGT GEEN ZEBRA TE LIGGEN! Ik wil geen medeleven!
Oh. Oke.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:12 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Denk niet dat hij daar de tijd voor heeft.
Ik neem het wel van hem over.
Snowboardenquote:
Ik vond het wel heel leuk jaquote:
Ik dacht een keertje dat mijn gezicht mijn snowboard was en gleed er een paar meter op naar beneden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Snowboarden1 keer gedaan, met sportdag. Op m'n stuitje gevallen, ik kon 3 dagen niet zitten
Dat is niet zo handig om te doen he?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik dacht een keertje dat mijn gezicht mijn snowboard was en gleed er een paar meter op naar beneden.
Auw
Dan maar gewoon veel oefenen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel leuk jaMaar ik heb er geen talent voor
Je kunt ook beter gaan surfen. Is leukerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:21 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb nog nooit op ski's of een snowboard gestaan
Ik ga volgend jaar misschien op surfkampquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan maar gewoon veel oefenen!
[..]
Je kunt ook beter gaan surfen. Is leuker
Ja? Die ik gemaakt had, maar dan echt om op te hangen enzo?quote:
Of je gaat volgend jaar naar Portugal in een hostel en leer je daar surfen. Dan zie ik je daar wel..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar misschien op surfkampAl mijn vriendinnetjes gaan recreatiewerk doen, dus nouja dan maar in mijn eentje op kamp ofzo
Je kunt het altijd een keer proberenquote:
Gewoon op foto formaat of groot op canvas of plaat of wat dan ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja? Die ik gemaakt had, maar dan echt om op te hangen enzo?
1 gewone, 1 iets grotere en 1 a4 (of net iets groter)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Of je gaat volgend jaar naar Portugal in een hostel en leer je daar surfen. Dan zie ik je daar wel..hihi
[..]
Je kunt het altijd een keer proberen
[..]
Gewoon op foto formaat of groot op canvas of plaat of wat dan ook?
Ja, ik ben goed onderwegquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:38 schreef HappyBob het volgende:
Gewoon een hele muur vol met foto's behangen.
Moeten we aan het lot overlaten of we dan in eenzelfde periode gaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Of je gaat volgend jaar naar Portugal in een hostel en leer je daar surfen. Dan zie ik je daar wel..hihi
[..]
Je kunt het altijd een keer proberen
[..]
Gewoon op foto formaat of groot op canvas of plaat of wat dan ook?
Op schuine muren blijft het toch ook wel plakken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, ik ben goed onderwegM'n deur zat al vol, maar die moet even overnieuw. Alleen ik heb allemaal schuine muren
Dan weten we of God het zo heeft gewild. Maar moeten we wel naar hetzelfde hostel gaan!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moeten we aan het lot overlaten of we dan in eenzelfde periode gaan
Eigenlijk ben ik wel gek genoeg om dat uit te testenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op schuine muren blijft het toch ook wel plakken?
[..]
Dan weten we of God het zo heeft gewild. Maar moeten we wel naar hetzelfde hostel gaan!
Ja maar staat minder mooi en uiteindelijk vallen ze dan zo heel zielig als een blaadje naar benedenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op schuine muren blijft het toch ook wel plakken?
[..]
Dan weten we of God het zo heeft gewild. Maar moeten we wel naar hetzelfde hostel gaan!
En anders zit je sowieso in het beste hostel waar ik ooit geweest benquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel gek genoeg om dat uit te testen
Met dubbelzijdig tape blijft het wel zitten hoor.. Nog beter is als je ze op je plafond plaktquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja maar staat minder mooi en uiteindelijk vallen ze dan zo heel zielig als een blaadje naar beneden
Haha en in de zon als het goed, en bij het strand. Altijd goed vermaak.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En anders zit je sowieso in het beste hostel waar ik ooit geweest ben
[..]
Met dubbelzijdig tape blijft het wel zitten hoor.. Nog beter is als je ze op je plafond plakt
Vergeet het surfen niet..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha en in de zon als het goed, en bij het strand. Altijd goed vermaak.
En het eten en de feestjes en de altijd vriendelijke Portugezenquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En het eten en de feestjes en de altijd vriendelijke Portugezen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:06 schreef Patje1987 het volgende:
Nu heb ik zin om op vakantie te gaan als jullie zo praten, hier kou en regen.
zou je dat willen ja?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:18 schreef HappyBob het volgende:
Laten we in plaats van een fok!meet een fok!vakantie organiseren
Gezellig tochquote:
Ongegrond, omdat ik niet nat was. Had zelfs een paraplu mee.quote:
Texel tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:18 schreef HappyBob het volgende:
Laten we in plaats van een fok!meet een fok!vakantie organiseren
quote:
Wat dan ook, als het maar gezellig is doe ik mee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Fok!meets
FOK!VAKANTIES VOOR DE ECKTE!
Alsjeblieft niet zegquote:
Gezelligheid kent geen tijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
[..]
Wat dan ook, als het maar gezellig is doe ik mee.
Ik dacht eerst dat het over de film Twister ging, maar dan slaat de 'free entrance' nergens op. Ik begrijp uiteindelijk weinig van deze post.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:39 schreef Renesite het volgende:
Ow vet. Morgen 21:00 speelt Guy Barzily in Twister. Free entrance.
Guy Barzily speelt in Twister in Groningen. Van TVOHquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het over de film Twister ging, maar dan slaat de 'free entrance' nergens op. Ik begrijp uiteindelijk weinig van deze post.
Vond ik meevallen. Had alleen een vest aan buiten, vanmiddag.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vond ik meevallen. Had alleen een vest aan buiten, vanmiddag.
Het aantal surfers valt wel mee. En die zitten sowieso niet bij het strand waar de meeste mensen liggen. Dus om surfers te ontmoeten zul je zelf moeten surfenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Onmogelijk als er veel surfers rondlopen
Vandaar dat ik het niet begreepquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Guy Barzily speelt in Twister in Groningen. Van TVOH
Ja alleen mobiel bereikbaar dat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:46 schreef Bloempje. het volgende:
Maar Kinksje.. Ben je nou KB wachtwoord kwijt?![]()
Nou. Ik een jas. En ik had het koud verdulleme. En ik was nog natgeregend ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vond ik meevallen. Had alleen een vest aan buiten, vanmiddag.
Nou vooruitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het aantal surfers valt wel mee. En die zitten sowieso niet bij het strand waar de meeste mensen liggen. Dus om surfers te ontmoeten zul je zelf moeten surfen
[..]
Vandaar dat ik het niet begreep
quote:
Shit happensquote:
Jij in wetsuit..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou vooruitIk offer mijn lichaam wel op
Jan heeft verandertquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:49 schreef Bloempje. het volgende:
Jahaaa, dat snap ik wel, maar ik vraag me gewoon af hoe je dat in vredesnaam kwijtraakt
FA's pmen vanaf KB.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:52 schreef Bloempje. het volgende:
Maar kun je dat niet gewoon opvragen dan?
Oh jawel hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:52 schreef Bloempje. het volgende:
Ja stoer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:54 schreef Patje1987 het volgende:
Haha kijk in welke foto ik getagged ben op FB, bazenfoto is dat
Sexyquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met opofferen dus
Zet 'm als profielfoto!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:54 schreef Patje1987 het volgende:
Even bekeken, hij is wel leukquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:54 schreef Patje1987 het volgende:
Hihihiquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sexy
[..]
Zet 'm als profielfoto!
Alleen die kan ik zien.
Er kan wel wat geregeld worden tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:52 schreef Bloempje. het volgende:
Hahahah nicequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:54 schreef Patje1987 het volgende:
Hoe moet dat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sexy
[..]
Zet 'm als profielfoto!
Alleen die kan ik zien.
Gewoon opslaan en dan uploaden bij je profielfoto's.quote:
Ohh er staat ook een knopje gebruiken als profielfotoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon opslaan en dan uploaden bij je profielfoto's.
Amerika. Chille foto welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh er staat ook een knopje gebruiken als profielfoto
Moet ik even aangeven hoe groot die moet zijn.
Ik wil je drooglikken.quote:
Gewoon beetje chillen op een steen, ja tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Amerika. Chille foto wel
[..]
Ik wil je drooglikken.
Grutjes. Daar hou ik me buitenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:19 schreef HappyBob het volgende:
Battle of the bitches:
[ONZ-Awards 2011] Stem-topic!
Ojeequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:19 schreef HappyBob het volgende:
Battle of the bitches:
[ONZ-Awards 2011] Stem-topic!
quote:Dag Rene
Ik heb je opdracht in goede orde ontvangen,
groet [naam]
Goedzo!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:25 schreef Renesite het volgende:
BAM IK BEN EEN FAKCING BAAAASCH!!!!
Tentamen ingeleverd.
Buh.
Tikje gefrustreerd ja? In elk geval weet iedereen hoe ze jouw naam uitsprekenquote:
Ja, dat is op 2 vingers na te tellen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tikje gefrustreerd ja? In elk geval weet iedereen hoe ze jouw naam uitspreken(Neem ik aan dan
).
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dat is op 2 vingers na te tellen.
Er staat gelukkig niet Renee
Daienequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Iedereen spreekt mijn naam altijd uit als DIEEEEJAAANUUUUEEEHHHHHHOke, er staat ook Diane, maar zo heet ik verdorie niet. En na 3 keer zeggen snapt nog niemand dat het op z'n Engels is
Wat wanneer waarquote:
Ow. Dat opteerde ik hier. Zo van: ik woon in Grunna en da's keiverquote:
Ja dat is keiver ja, ik weet er vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Dat opteerde ik hier. Zo van: ik woon in Grunna en da's keiver
Dat was Delfzijl. Dat is bijna een keer zo ver. Maar zodra je in Groningen bent heb je een warm hartjequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat is keiver ja, ik weet er van
oww, ik woon soms ook in Groningen (op dit moment bijvoorbeeld) dus ik ben wel voorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Dat opteerde ik hier. Zo van: ik woon in Grunna en da's keiver
Ow. Ik woon altijd in Groningenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:36 schreef dralion13 het volgende:
[..]
oww, ik woon soms ook in Groningen (op dit moment bijvoorbeeld) dus ik ben wel voor
Hoogezand?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat was Delfzijl. Dat is bijna een keer zo ver. Maar zodra je in Groningen bent heb je een warm hartje
Waar ging jij trouwens in godesnaam langs? Hoogezand zei je of zo?
Ahaaa, waar ongeveer in Grunna cittah?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:38 schreef dralion13 het volgende:
ik heb 19 jaar full-time in groningen gewoond, nu alleen nog maar part-time![]()
Woon nu ook in wageningen namelijk
Ja, zoiets zei jequote:
Het is een complot om Groningen af te sluiten van de buitenwereld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, zoiets zei jeMaar nu ziek ik wel in waarom dat zo zou zijn
! Googlemaps corrupteert de bende door een straat standaard niet te accepteren
Ik ben daar heul niet geweest hoor, zijn via Ten Boer (quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, zoiets zei jeMaar nu ziek ik wel in waarom dat zo zou zijn
! Googlemaps corrupteert de bende door een straat standaard niet te accepteren
Ow. Dan lulde jij jongeeeeeeeuh!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben daar heul niet geweest hoor, zijn via Ten Boer () gereden.
Nee ik heb nimmer beweerd via die badplaats van jou gereden te hebben jij schoffel.quote:
Aan de oostkant van de stadquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ahaaa, waar ongeveer in Grunna cittah?
Civilis ken je krijge!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik heb nimmer beweerd via die badplaats van jou gereden te hebben jij schoffel.
Exact aan de andere kant!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Aan de oostkant van de stad
En jij dan René?
Dit ga ik zeker doen ik zal straks eens een kijkje nemen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:51 schreef Beach het volgende:
lieve vrienden stem op mij in een positieve categorie
Noezquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:51 schreef Renesite het volgende:
Er staat as-we-speak iemand voor mijn deur te stalken![]()
Dralion
Hey maat.quote:
It wasn't mequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:51 schreef Renesite het volgende:
Er staat as-we-speak iemand voor mijn deur te stalken![]()
Dralion
quote:[16:57:16] ...... zegt:
wat ben jij toch een lekkere krulvaren!
[16:57:22] René zegt:
En waarom regent het steeedsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:01 schreef Bloempje. het volgende:
Godvergriebels wat is het koud buiten.
Als jij bij mij aan de deur komt, heb ik een lekkere lollie voor je.quote:
Ik bedoelde eigenlijk met m'n fok ui, maar denk dat ik nu toch wel even bij je aanbelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Als jij bij mij aan de deur komt, heb ik een lekkere lollie voor je.
Uiteraardquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk met m'n fok ui, maar denk dat ik nu toch wel even bij je aanbelMag ik ook een vriendje meebrengen?
Dan was ik het toch denk ikquote:
Ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:54 schreef Furdinand het volgende:
Beatles heeft KB een ban trouwens ofzo??
Grutjes.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja.
Ze heeft mij beledigd.
Heb ik gemeld.
Ik kijk het altijd terugquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:56 schreef JanPiraat het volgende:
Over 5 minuten spangas iedereen !!! Doe de lichten uit, steek de kaarsjes aan en zet de tv op nederland 3
Die ene neger die is homo hoor die nu als een idioot net doet alsof hij een klein mens isquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar er zijn geen homo's nu in de serie, spijtig. Alleen die leraar stof.
Ik blijf hopen en bidden op Eman en die ene andere, Tinkie of zo. Dat die heftige bambam scene in de kamer van Miss Madge.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar er zijn geen homo's nu in de serie, spijtig. Alleen die leraar stof.
Doe eens nietquote:
Die slet moet optakken, je bent van MIJ!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe eens niet!
Die slet houdt mij in de gaten. Dat is genoeg.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die slet moet optakken, je bent van MIJ!
HOE KAN DAT JE BENT EEN MEISJE EN HOUDT NIET VAN GLEE?quote:
Zelfde antwoord als toen je de vorige keer vroeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mij wel he? Ja , Ja.. dat mag dan weer wel
Nee, want Glee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:26 schreef Haarklip het volgende:
[..]
HOE KAN DAT JE BENT EEN MEISJE EN HOUDT NIET VAN GLEE?
Ga niet haten op de homo inbreng.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:26 schreef Beatles het volgende:
Wat is deze, wie is Patrique. Als ik in HOMO SC ga posten he...
Nou.. daar kom ik niet hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:26 schreef Beatles het volgende:
He, doe niet hatenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:26 schreef Beatles het volgende:
Been there..done that.. Zo kenden Paul Walker niet eensquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:26 schreef Beatles het volgende:
Noem je mij een nephomo?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Been there..done that.. Zo kenden Paul Walker niet eensNephomo's.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ga niet haten op de homo inbreng..
quote:
quote:
Ok ok sry sry jongons hoi Patrique welkom hiero. GEZELLIG MAN.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik geloof je nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef Beatles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ok ok sry sry jongons hoi Patrique welkom hiero. GEZELLIG MAN.
Homohaterquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef Beatles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ok ok sry sry jongons hoi Patrique welkom hiero. GEZELLIG MAN.
WAAROM NIET?!quote:
HELEMAAL NIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Stel je even voor dan wat is deze man man man.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Het scheen hier leuk te zijn, werd mij verteld ..
Omdat je zo.. agressief overkomt met je CAPSquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:29 schreef Beatles het volgende:
[..]
WAAROM NIET?!
[..]
HELEMAAL NIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hallo, ik ben het vriendje van!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef Beatles het volgende:
[..]
Stel je even voor dan wat is deze man man man.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Omdat je zo.. agressief overkomt met je CAPS
Van wie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hallo, ik ben het vriendje van!
Van mij!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef Beatles het volgende:
[..]Ik ben soms wel ietwat agressief, vraag Jan en Cosmo.
[..]
Van wie?
Jawel, ik heb jou weleens homo's in elkaar zien slaan omdat ze hand in hand liepen. En jij werd agressief toen Lucas en Edwin met elkaar zoende. Hater.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:29 schreef Beatles het volgende:
[..]
WAAROM NIET?!
[..]
HELEMAAL NIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haarklip zit toch 'in jouw haar'?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef Beatles het volgende:
[..]
Helegaar niet.
Lekkere rel trouwens.
Ah dat was vroegahh, ik was jong en naïef, weet nu wel beter toch.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jawel, ik heb jou weleens homo's in elkaar zien slaan omdat ze hand in hand liepen. En jij werd agressief toen Lucas en Edwin met elkaar zoende. Hater.
Nee, in die van Bobje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Haarklip zit toch 'in jouw haar'?
Je zou dit niet op FOK! zetten...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik werd geslagen door Beatles toen ik Jan een hand gaf puur ter begroeting..
Van die blauwequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef Beatles het volgende:
[..]Ik ben soms wel ietwat agressief, vraag Jan en Cosmo.
[..]
Van wie?
Bedankt voor het maken voor mij!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:34 schreef HappyBob het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?
Origineel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:34 schreef HappyBob het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?
quote:
twitter:michella29 twitterde op zaterdag 15-10-2011 om 00:23:04@PatrickBalkema ja een echte film ster had chukie ook geen rood haar ja he! Hahahhahaha chuckie reageer retweet
Bloem had het over KB Jan en Bloem en ik samen en jij misschien ook ik weet het allemaal niet meer moeilijke tijdenquote:
Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef Beatles het volgende:
Dus Patrique jij bent vriendje van Rene?
Neem jij de witte dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef Renesite het volgende:
Ik heb nog geen hellokitty avatar.
Ik ben vreemd hier.
Snik
Ik claim vrijdag KB voor mezelf hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Bloem had het over KB Jan en Bloem en ik samen en jij misschien ook ik weet het allemaal niet meer moeilijke tijden
Batsen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef Beatles het volgende:
Ehm ja vrijdag wil ik liever alleen met Jan
Een Hello Kitty met een pompoenhoofd, een surfboard en vleermuizen op de achtergrond is mannelijk.quote:
Misschien ik? Ik vroeg het sowieso. Maar ach, ik snap het ook wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Bloem had het over KB Jan en Bloem en ik samen en jij misschien ook ik weet het allemaal niet meer moeilijke tijden
Rawrrr.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een Hello Kitty met een pompoenhoofd, een surfboard en vleermuizen op de achtergrond is mannelijk.
QFTquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een Hello Kitty met een pompoenhoofd, een surfboard en vleermuizen op de achtergrond is mannelijk.
Het is toch niks persoonlijks. Jou zie ik 1 november toch.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Misschien ik? Ik vroeg het sowieso. Maar ach, ik snap het ook wel.
Oh?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:38 schreef Beatles het volgende:
[..]
Het is toch niks persoonlijks. Jou zie ik 1 november toch.
Ik wist het fijne niet, en Bloem had niks over jou gezegd.. maar blijkbaar ging jij dan dus ook meequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Misschien ik? Ik vroeg het sowieso. Maar ach, ik snap het ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |