SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Volendam bij Twente lag hihiihiih
viesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Volendam bij Twente lag hihiihiih
k okquote:
Tofquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:59 schreef Bloempje. het volgende:
Klinks tuurlijk mag je bruidsmeisje zijn
Hoort mijn vader dat niet te doen enzo?quote:
Ahhww, arm schaapquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:11 schreef Renesite het volgende:
College gaat niet door, of eigenlijk: docent kwam niet. En de pinautomaat geeft een van 20 ipv 2x10 en ik stap op cs in de verkeerde bus.
#sterf
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:11 schreef Renesite het volgende:
College gaat niet door, of eigenlijk: docent kwam niet. En de pinautomaat geeft een van 20 ipv 2x10 en ik stap op cs in de verkeerde bus.
#sterf
nee. Deze fail bewaar ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
verander de titel, dat zal dr leren!
Denk niet dat hij daar de tijd voor heeft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoort mijn vader dat niet te doen enzo?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:11 schreef Renesite het volgende:
#sterf
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:15 schreef Renesite het volgende:
Stopt er een auto omdat ik wil oversteken. ROT OP DAAT LIGT GEEN ZEBRA TE LIGGEN! Ik wil geen medeleven!
Oh. Oke.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:12 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Denk niet dat hij daar de tijd voor heeft.
Ik neem het wel van hem over.
Snowboardenquote:
Ik vond het wel heel leuk jaquote:
Ik dacht een keertje dat mijn gezicht mijn snowboard was en gleed er een paar meter op naar beneden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Snowboarden1 keer gedaan, met sportdag. Op m'n stuitje gevallen, ik kon 3 dagen niet zitten
Dat is niet zo handig om te doen he?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik dacht een keertje dat mijn gezicht mijn snowboard was en gleed er een paar meter op naar beneden.
Auw
Dan maar gewoon veel oefenen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel leuk jaMaar ik heb er geen talent voor
Je kunt ook beter gaan surfen. Is leukerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:21 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb nog nooit op ski's of een snowboard gestaan
Ik ga volgend jaar misschien op surfkampquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan maar gewoon veel oefenen!
[..]
Je kunt ook beter gaan surfen. Is leuker
Ja? Die ik gemaakt had, maar dan echt om op te hangen enzo?quote:
Of je gaat volgend jaar naar Portugal in een hostel en leer je daar surfen. Dan zie ik je daar wel..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar misschien op surfkampAl mijn vriendinnetjes gaan recreatiewerk doen, dus nouja dan maar in mijn eentje op kamp ofzo
Je kunt het altijd een keer proberenquote:
Gewoon op foto formaat of groot op canvas of plaat of wat dan ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja? Die ik gemaakt had, maar dan echt om op te hangen enzo?
1 gewone, 1 iets grotere en 1 a4 (of net iets groter)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Of je gaat volgend jaar naar Portugal in een hostel en leer je daar surfen. Dan zie ik je daar wel..hihi
[..]
Je kunt het altijd een keer proberen
[..]
Gewoon op foto formaat of groot op canvas of plaat of wat dan ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |