SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Volendam bij Twente lag hihiihiih
viesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Volendam bij Twente lag hihiihiih
k okquote:
Tofquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:59 schreef Bloempje. het volgende:
Klinks tuurlijk mag je bruidsmeisje zijn
Hoort mijn vader dat niet te doen enzo?quote:
Ahhww, arm schaapquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:11 schreef Renesite het volgende:
College gaat niet door, of eigenlijk: docent kwam niet. En de pinautomaat geeft een van 20 ipv 2x10 en ik stap op cs in de verkeerde bus.
#sterf
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:11 schreef Renesite het volgende:
College gaat niet door, of eigenlijk: docent kwam niet. En de pinautomaat geeft een van 20 ipv 2x10 en ik stap op cs in de verkeerde bus.
#sterf
nee. Deze fail bewaar ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
verander de titel, dat zal dr leren!
Denk niet dat hij daar de tijd voor heeft.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoort mijn vader dat niet te doen enzo?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:11 schreef Renesite het volgende:
#sterf
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:15 schreef Renesite het volgende:
Stopt er een auto omdat ik wil oversteken. ROT OP DAAT LIGT GEEN ZEBRA TE LIGGEN! Ik wil geen medeleven!
Oh. Oke.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:12 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Denk niet dat hij daar de tijd voor heeft.
Ik neem het wel van hem over.
Snowboardenquote:
Ik vond het wel heel leuk jaquote:
Ik dacht een keertje dat mijn gezicht mijn snowboard was en gleed er een paar meter op naar beneden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Snowboarden1 keer gedaan, met sportdag. Op m'n stuitje gevallen, ik kon 3 dagen niet zitten
Dat is niet zo handig om te doen he?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:21 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik dacht een keertje dat mijn gezicht mijn snowboard was en gleed er een paar meter op naar beneden.
Auw
Dan maar gewoon veel oefenen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel leuk jaMaar ik heb er geen talent voor
Je kunt ook beter gaan surfen. Is leukerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:21 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb nog nooit op ski's of een snowboard gestaan
Ik ga volgend jaar misschien op surfkampquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan maar gewoon veel oefenen!
[..]
Je kunt ook beter gaan surfen. Is leuker
Ja? Die ik gemaakt had, maar dan echt om op te hangen enzo?quote:
Of je gaat volgend jaar naar Portugal in een hostel en leer je daar surfen. Dan zie ik je daar wel..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar misschien op surfkampAl mijn vriendinnetjes gaan recreatiewerk doen, dus nouja dan maar in mijn eentje op kamp ofzo
Je kunt het altijd een keer proberenquote:
Gewoon op foto formaat of groot op canvas of plaat of wat dan ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja? Die ik gemaakt had, maar dan echt om op te hangen enzo?
1 gewone, 1 iets grotere en 1 a4 (of net iets groter)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Of je gaat volgend jaar naar Portugal in een hostel en leer je daar surfen. Dan zie ik je daar wel..hihi
[..]
Je kunt het altijd een keer proberen
[..]
Gewoon op foto formaat of groot op canvas of plaat of wat dan ook?
Ja, ik ben goed onderwegquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:38 schreef HappyBob het volgende:
Gewoon een hele muur vol met foto's behangen.
Moeten we aan het lot overlaten of we dan in eenzelfde periode gaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Of je gaat volgend jaar naar Portugal in een hostel en leer je daar surfen. Dan zie ik je daar wel..hihi
[..]
Je kunt het altijd een keer proberen
[..]
Gewoon op foto formaat of groot op canvas of plaat of wat dan ook?
Op schuine muren blijft het toch ook wel plakken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, ik ben goed onderwegM'n deur zat al vol, maar die moet even overnieuw. Alleen ik heb allemaal schuine muren
Dan weten we of God het zo heeft gewild. Maar moeten we wel naar hetzelfde hostel gaan!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moeten we aan het lot overlaten of we dan in eenzelfde periode gaan
Eigenlijk ben ik wel gek genoeg om dat uit te testenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op schuine muren blijft het toch ook wel plakken?
[..]
Dan weten we of God het zo heeft gewild. Maar moeten we wel naar hetzelfde hostel gaan!
Ja maar staat minder mooi en uiteindelijk vallen ze dan zo heel zielig als een blaadje naar benedenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op schuine muren blijft het toch ook wel plakken?
[..]
Dan weten we of God het zo heeft gewild. Maar moeten we wel naar hetzelfde hostel gaan!
En anders zit je sowieso in het beste hostel waar ik ooit geweest benquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel gek genoeg om dat uit te testen
Met dubbelzijdig tape blijft het wel zitten hoor.. Nog beter is als je ze op je plafond plaktquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja maar staat minder mooi en uiteindelijk vallen ze dan zo heel zielig als een blaadje naar beneden
Haha en in de zon als het goed, en bij het strand. Altijd goed vermaak.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En anders zit je sowieso in het beste hostel waar ik ooit geweest ben
[..]
Met dubbelzijdig tape blijft het wel zitten hoor.. Nog beter is als je ze op je plafond plakt
Vergeet het surfen niet..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha en in de zon als het goed, en bij het strand. Altijd goed vermaak.
En het eten en de feestjes en de altijd vriendelijke Portugezenquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En het eten en de feestjes en de altijd vriendelijke Portugezen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:06 schreef Patje1987 het volgende:
Nu heb ik zin om op vakantie te gaan als jullie zo praten, hier kou en regen.
zou je dat willen ja?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:18 schreef HappyBob het volgende:
Laten we in plaats van een fok!meet een fok!vakantie organiseren
Gezellig tochquote:
Ongegrond, omdat ik niet nat was. Had zelfs een paraplu mee.quote:
Texel tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:18 schreef HappyBob het volgende:
Laten we in plaats van een fok!meet een fok!vakantie organiseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |