Niet elke kut is goed.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hey! Kut is goed hoor!
Of ben je spontaan homo geworden?
Bij de MGD hielden we altijd eerst een gesprek waarna we ons 'meest beangstigende' wapen inzetten, namelijk de Tandartsquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:24 schreef Pumatje het volgende:
Hoi lui
Ik ben Teun, stem groen links , haat tanks en ik snap in godsnaam niet hoe jullie dit achterlijke tijd rovende slapjanus beroep hebben gekozen, wil je echt resutlaat is een gesprek altijd toch veel handiger in plaats van te moeten grijpen naar wapens...
Even over dat SBK, ik heb me er verder nog niet in verdiept, hoe ziet het er in grote lijnen uit?quote:
Ik heb een poging gedaan om het te lezen. Nog niet alles gehad maar weet wel dat collegae met 10-21 dienstjaren het meest de sjaak zijn mbt compensaties e.d.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Even over dat SBK, ik heb me er verder nog niet in verdiept, hoe ziet het er in grote lijnen uit?
Ben nu veel te druk met bier drinken met de Duitse collega's.
Maar ook lang niet elke kut is slecht! Niet alle kutten over een kam scheren aub...quote:
Correct. Een geschoren kut kun je niet kammen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar ook lang niet elke kut is slecht! Niet alle kutten over een kam scheren aub...
True. Maar die zijn ook gewoon goed (mits meerderjarig).quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct. Een geschoren kut kun je niet kammen.
Ja! Het is dat Lotusss er over begon.quote:
Hmm, waar ik dus weer net in val...quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan om het te lezen. Nog niet alles gehad maar weet wel dat collegae met 10-21 dienstjaren het meest de sjaak zijn mbt compensaties e.d.
Gaat helemaal goed, allemaal bekenden.quote:Enne, proost.
Klopt. Ik geef jou ook niet de schuldquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja! Het is dat Lotusss er over begon.
Idem.quote:
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Klopt. Ik geef jou ook niet de schuld.
Omdat ik een kut heb zekerquote:
quote:
Ja, vies mens!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, vies mens!
Je praat trouwens alsof je er zelf nog nooit een hebt gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Je weet wel dat ik maar een beetje aan 't kloten benquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je praat trouwens alsof je er zelf nog nooit een hebt gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |