Hij is dan juist wel weer leuk, al is hij in seizoen 2 nog niet echt in beeld geweestquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:19 schreef Jivis het volgende:
Die nerderige, ietwat onhandige Chinees is ook wel een groot cliché trouwens.
Welke Chinees? Er zit wel een Koreaan in de serie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:19 schreef Jivis het volgende:
Clichés make the world go round. And your little sister go WOOP WOOP! SHAKY SHAKY!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:19 schreef Jivis het volgende:
2,5 jaar met een Aziaat gehad en ik zie het verschil nog niet. Kun je nagaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Welke Chinees? Er zit wel een Koreaan in de serie.
Hij zei het anders toch echt zelf in seizoen 1.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
2,5 jaar met een Aziaat gehad en ik zie het verschil nog niet. Kun je nagaan.
Dat is... Een jaar geleden?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij zei het anders toch echt zelf in seizoen 1.
Hahaha precies.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
2,5 jaar met een Aziaat gehad en ik zie het verschil nog niet. Kun je nagaan.
En dat die geneest weten we toch wel zo goed als zeker, want deze serie laat echt geen klein kind sterven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:41 schreef sbientje het volgende:
ik vond er echt geen doorkomen aan. Wat een vreselijk drama was het. Dat ventje, jezus. Genees hem of laat m doodgaan, het wordt toch 1 vd 2. Steeds hetzelfde gezeik over dat Rick weg wil en weet ik het. half uur rennen met dat kind.. Ikh eb m wel 100 keer op pauze gezet om wat anders te doen geloof ik.. Vorig seizoen was er ook 1 zo'n ep waar ik echt niet doorkwam (volgens mij afl 3), daarna werd het wel weer beter dus daar hoop ik nu ook maar op
Jezus. Relax.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:46 schreef NoBody122 het volgende:
Helemaal bij nu.
[..]
Welk deel van "seizoen 1" snap je niet?
Shane en die Jager kunnen zich natuurlijk proberen te verkleden als zombies, moet het alleen niet gaan regenen (zie S1).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:48 schreef vault_tec het volgende:
[..]
dat is niet een bevestiging maar een vraag:')
ohja lol wat een falers zijn hetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:00 schreef Shogo het volgende:
[..]
Shane en die Jager kunnen zich natuurlijk proberen te verkleden als zombies, moet het alleen niet gaan regenen (zie S1).
Het is behoorlijk anders gelopenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:30 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Ik hoop dat een interessant nieuw personage Shane en die hillbilly komt redden en niet dat een verzwakte Rick als messias ineens "hernieuwde krachten" vindt en een "mission from God" voltooid.
Ja ik begrijp het opzich ook wel, maar ik had het niet verwacht.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:00 schreef truedestiny het volgende:
Ja het gaat om te overleven he. Beter iemand anders dan allebei of jij zelf. Wel logisch dat die Annus(?) neer schiet, maar waarom niet in zijn hoofd?
Goede aflevering!
houden de zombies niet gewoon meer van levend vlees?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:00 schreef truedestiny het volgende:
Ja het gaat om te overleven he. Beter iemand anders dan allebei of jij zelf. Wel logisch dat die Annus(?) neer schiet, maar waarom niet in zijn hoofd?
Goede aflevering!
Dat zal het wel zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
houden de zombies niet gewoon meer van levend vlees?
zn hysterische vrouw kan ik ook wel schietenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:53 schreef Jivis het volgende:
Vreemd genoeg vind ik dat de hillbilly en Shane zich ontpoppen tot de meest interessante personages van deze serie, puur omdat ze 'echt' zijn.
Rick met z'n moralistische geleuter kan ik echt niet verdragen.
Ze haar werd er door die dikke uitgetrokken, dat zag je aan het einde.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:04 schreef Mestras het volgende:
ik dacht dat shane gebeten was omdat die zo verschrikt naar zijn hoofd keek....
Dat dacht ik in eerste instantie ook ja.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:04 schreef Mestras het volgende:
ik dacht dat shane gebeten was omdat die zo verschrikt naar zijn hoofd keek....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |