Shane en die Jager kunnen zich natuurlijk proberen te verkleden als zombies, moet het alleen niet gaan regenen (zie S1).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:48 schreef vault_tec het volgende:
[..]
dat is niet een bevestiging maar een vraag:')
ohja lol wat een falers zijn hetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:00 schreef Shogo het volgende:
[..]
Shane en die Jager kunnen zich natuurlijk proberen te verkleden als zombies, moet het alleen niet gaan regenen (zie S1).
Het is behoorlijk anders gelopenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:30 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Ik hoop dat een interessant nieuw personage Shane en die hillbilly komt redden en niet dat een verzwakte Rick als messias ineens "hernieuwde krachten" vindt en een "mission from God" voltooid.
Ja ik begrijp het opzich ook wel, maar ik had het niet verwacht.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:00 schreef truedestiny het volgende:
Ja het gaat om te overleven he. Beter iemand anders dan allebei of jij zelf. Wel logisch dat die Annus(?) neer schiet, maar waarom niet in zijn hoofd?
Goede aflevering!
houden de zombies niet gewoon meer van levend vlees?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:00 schreef truedestiny het volgende:
Ja het gaat om te overleven he. Beter iemand anders dan allebei of jij zelf. Wel logisch dat die Annus(?) neer schiet, maar waarom niet in zijn hoofd?
Goede aflevering!
Dat zal het wel zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
houden de zombies niet gewoon meer van levend vlees?
zn hysterische vrouw kan ik ook wel schietenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:53 schreef Jivis het volgende:
Vreemd genoeg vind ik dat de hillbilly en Shane zich ontpoppen tot de meest interessante personages van deze serie, puur omdat ze 'echt' zijn.
Rick met z'n moralistische geleuter kan ik echt niet verdragen.
Ze haar werd er door die dikke uitgetrokken, dat zag je aan het einde.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:04 schreef Mestras het volgende:
ik dacht dat shane gebeten was omdat die zo verschrikt naar zijn hoofd keek....
Dat dacht ik in eerste instantie ook ja.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:04 schreef Mestras het volgende:
ik dacht dat shane gebeten was omdat die zo verschrikt naar zijn hoofd keek....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |