Either love it or hate itquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:48 schreef Cylon_nr13 het volgende:
En toch blijf ik kijken want er blijft potentieel. Zombies he
Aan het binnenhalenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:15 schreef Tim86 het volgende:
History.Channel.Zombies.A.Living.History.HDTV.XviD-DiVERGE
Toffe shit, zit het nu te kijken. Dacht dat ik veel over zombies wist al, maar veel leuke nieuwe feiten. Wellicht ook leuk voor de mensen hier
Feiten???quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:15 schreef Tim86 het volgende:
History.Channel.Zombies.A.Living.History.HDTV.XviD-DiVERGE
Toffe shit, zit het nu te kijken. Dacht dat ik veel over zombies wist al, maar veel leuke nieuwe feiten. Wellicht ook leuk voor de mensen hier
Kan meer mee vervoerd worden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:40 schreef BasvB het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom ze nog steeds in deze camper rijden, dat ding is al zo vaak kapot gegaan.
Wat Happel zegt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:40 schreef BasvB het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom ze nog steeds in deze camper rijden, dat ding is al zo vaak kapot gegaan.
het moet wel een beetje grauw blijven. In allerlei splinternieuwe auto's rondrijden past niet bepaald bij de settingquote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:31 schreef Quisho het volgende:
[..]
Wat Happel zegt.
Maar dan rijd die ene gozer met een hele luidruchtige chopper, alsof dat geen walkers aantrekt. En dan rijden ze ook nog in die oude Jeep erachter, terwijl er een heleboel nieuwe auto's beschikbaar zijn.
je snapt wat ik bedoelquote:
Je hebt ook nog de mini-serie Dead Set, is ook wel vet, goede schrikmomenten enzo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er is helemaal geen keuze als je een zombieserie wil kijken.Er is Walking Dead en dat is het.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Excuusnegerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:08 schreef Blaxje het volgende:
Waarom zit die neger nog in de serie. Totaal overbodig karakter.
Duh, denk eens na, joh. Hij gaat er als eerste van de groep aan, dan zijn de kijkers opgelucht omdat ie zo fokking vervelend en negatief is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:08 schreef Blaxje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
voor de diversiteit. Misschien is ie ook nog gay.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:08 schreef Blaxje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |