Viel me ook op ja, ook de boodschap dat zombies ook mensen waren in seizoen 1. Daarmee onderscheiden ze zich van andere films.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:49 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vind trouwens een hoop karakters zich soms als zombies gedragen, ik vraag me af of dit expres zo gespiegeld word. Om te laten zien dat we allemaal een hongerig monster in ons hebben.
Destijds las ik dat de schrijvers vanaf het begin al plannen hadden om te vertrekken mochten hun eigen pilots opgepikt worden. Dat Darabont zelf even later op staande voet ontslagen is kwam wel als donderslag bij heldere hemel.quote:
Dat zie je inderdaad in verschillende topic zoals ook het South Park topic.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:50 schreef Verbal het volgende:
Waar ik mij in deze draad bijzonder over verbaas is het aantal lui dat serie 1 volkomen kut vond, en deze aflevering ook.
Waarom kijk je dan in godesnaam, en ga je er goddomme ook nog over lopen discussiëren?
V.
haha, precies. Ook al zijn sommigen hier ontevreden met de verhaallijnen, het kan zoveel erger...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:26 schreef Symer het volgende:
Wat een verfrissing trouwens om een main character te zien die probeert en faalt als je eerst Terra Nova hebt gekeken.
Er is helemaal geen keuze als je een zombieserie wil kijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:04 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat zie je inderdaad in verschillende topic zoals ook het South Park topic.
Snap het ook niet, kijk dan niet. Er is genoeg keuze.
Death Valleyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er is helemaal geen keuze als je een zombieserie wil kijken.Er is Walking Dead en dat is het.
In het South Park topic zijn het volgens mij vooral lui die de eerdere seizoenen ophemelen en de laatsten afkraken. Hoewel ook een beetje jammer, ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:04 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat zie je inderdaad in verschillende topic zoals ook het South Park topic.
Snap het ook niet, kijk dan niet. Er is genoeg keuze.
Omdat er honderd andere Walkers vlak bij zijn en die komen dan op het geluid af.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:31 schreef Blaxje het volgende:
Ik kijk aflevering 1 van seizoen twee. Ik snap niet: waarom schiet hij die twee walkers niet gewoon dood in dat bos met dat meisje? Hij heeft een gun bij zich, maar hij moet ze zo nodig afleiden en met een steen kapotmaken?
Schieten/herrie maken trekt de aandacht van andere walkers, en dat wil hij niet..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:31 schreef Blaxje het volgende:
Ik kijk aflevering 1 van seizoen twee. Ik snap niet: waarom schiet hij die twee walkers niet gewoon dood in dat bos met dat meisje? Hij heeft een gun bij zich, maar hij moet ze zo nodig afleiden en met een steen kapotmaken?
Ohja tuurlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omdat er honderd andere Walkers vlak bij zijn en die komen dan op het geluid af.
Nou ja, je moet eerder beter opletten aangezien hij het gewoon zei.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ohja tuurlijkMoet er weer helemaal in komen merk ik al wel.
Ik vond juist weer dat sommige zombies zich te levend gedragen. Zoals bijv. de zombie in de RV, de zombie met tuinbroek aan in de kerk. Maar misschien zie ik het hele concept 'zombie' wel anders.quote:Ik vind trouwens een hoop karakters zich soms als zombies gedragen
Ik lette toen even niet opquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, je moet eerder beter opletten aangezien hij het gewoon zei.
Prachtig was dit.quote:
Dit is nog wel leuk slecht, een soort Jericho.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Er is helemaal geen keuze als je een zombieserie wil kijken.Er is Walking Dead en dat is het.
Rare argumentatie. Er is maar een documentairereeks over walvisredders: Whale Wars. Maar goed is het niet, dus kijk ik niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan heb jij minder behoefte om walvissen te zien dan deze mensen om zombies te zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Rare argumentatie. Er is maar een documentairereeks over walvisredders: Whale Wars. Maar goed is het niet, dus kijk ik niet.
V.
Rare argumentatie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Er is maar een documentairereeks over walvisredders: Whale Wars. Maar goed is het niet, dus kijk ik niet.
Dat is meer een verwijzing naar de films van George Romero, waar de zombies ook nooit bij die naam genoemd worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef Jivis het volgende:
Waar ik me eigenlijk het meest aan stoor is dat ze de zombies 'walkers' noemen. Kom op, als je een wandelend lijk ziet dan associeer je dat toch met het woord 'zombie' en ga je er geen nieuw woord voor verzinnen..
idd, net als dat ze bij Falling Skies de aliens Skitters noemen en bij Terra Nova allerlei vreemde dino namen bedacht hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef Jivis het volgende:
Waar ik me eigenlijk het meest aan stoor is dat ze de zombies 'walkers' noemen. Kom op, als je een wandelend lijk ziet dan associeer je dat toch met het woord 'zombie' en ga je er geen nieuw woord voor verzinnen..
"My daddy was eaten bij a slasherquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:36 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, net als dat ze bij Falling Skies de aliens Skitters noemen en bij Terra Nova allerlei vreemde dino namen bedacht hebben.
maar vind The Walking Dead tegenover die series toch vele malen beter
Volgens mij hadden ze wel de Allosaurus genoemd.quote:
Terranovaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef Mirel het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze wel de Allosaurus genoemd.
In seizoen 1 toen die hillbilly op het dak zat ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:07 schreef Platina het volgende:
[..]
Terranova
Heb de eerste aflevering niet eens kunnen afkijken.
Hebben de zombies overigens al eerder trapgelopen in deze serie? Want om die camper binnen te komen moet je over een opstapje.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:45 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Is het iemand al opgevallen dat hun auto helemaal niet door al die auto's heen had kunnen komen?
Met wat goede wil kan je nog opperen dat ze zigzaggend door dat stukje boven die motor zijn gekomen maar dan had die auto nooit in zo'n hoek pech kunnen krijgen (wel als het 90 graden naar rechts met de klok mee was).
[/mierenneuk]
Daar is de oplossing, ze konden er doorheen rijden omdat het zwevende auto's waren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:57 schreef Mirel het volgende:
De 2 auto's links lijken ook achteraf erin gezet te zijn als 3D model. Ze lijken niet voldoende ligging het met asfalt te hebben, meer 'zwevend'. Nu ik zo kijk, wel meerdere auto's.
Indianen.quote:
Walkers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dit zo ziet als still is het wel erg duidelijk hoe nep alles is. Die beige/witte truck achter de camper en die grijze wagen daar linksachter zien er echt uit, de rest (inclusief de zombies) ziet er wel érg CGI-ig uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:45 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Is het iemand al opgevallen dat hun auto helemaal niet door al die auto's heen had kunnen komen?
Met wat goede wil kan je nog opperen dat ze zigzaggend door dat stukje boven die motor zijn gekomen maar dan had die auto nooit in zo'n hoek pech kunnen krijgen (wel als het 90 graden naar rechts met de klok mee was).
[/mierenneuk]
Beetje gaar ja, maar zet een willekeurige andere serie stil bij dit soort shots en dan zitten er net zulke vage dingen in. Ligt gewoon aan het budget.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:30 schreef Symer het volgende:
[..]
Als je dit zo ziet als still is het wel erg duidelijk hoe nep alles is. Die beige/witte truck achter de camper en die grijze wagen daar linksachter zien er echt uit, de rest (inclusief de zombies) ziet er wel érg CGI-ig uit.
edit: die gekantelde truck rechtsachterIs dat met paint gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |