Niets mis met ouderwets. Gewoon een mooi afrormosia vloertje, of afzelia als het iets rustieker moet, of mutenye als het iets speelser moet (maar de basiskleur is wat minder vind ik). Hout is zoveel leuker!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
echt hout oogt wat ouderwets imho.... niet mijn ding
Zeker. Is ook echt wel lekker.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is even klote ja, maar als je er bent komt het vast wel weer goed
Oeh, zo'n mooie oude houten vloer, dat is echt mooi hoor. Heb in een oud huis gewoon toen ik in Deventer woonde waar de originele houten vloer nog in zat, echt mooi. Alleen het onderhouden is wel wat minder, maar och.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
echt hout oogt wat ouderwets imho.... niet mijn ding
je bent lui bedoel je toch?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben zoals Cue ook al aangaf slecht met plintjes. Dus ik wil het eigenlijk ook laten doen.
Ik heb ook veel hoekjes en gaatjes en lastige dingetjes.
niet mijn dingquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niets mis met ouderwets. Gewoon een mooi afrormosia vloertje, of afzelia als het iets rustieker moet, of mutenye als het iets speelser moet (maar de basiskleur is wat minder vind ik). Hout is zoveel leuker!
Had het gevoel niet het optimale uit mijn training te halen.quote:
Aah oke, ja die heb je van tijd tot tijd wel even nodigquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:23 schreef Godtje het volgende:
Had het gevoel niet het optimale uit mijn training te halen.
De gewoonte is er een beetje in geslepen. Dus ik wil weer ff nieuwe tips, aanwijzingen, schema.
dat laatste is het probleem vaak.... ik neem er graag de tijd voor en als iets niet helemaal goed zit begin ik rustig aan overnieuwquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet zo handig op dat vlak. Vooral weinig geduld.
Nee, van jou verwacht ik niet dat je het kanquote:
dat heb ik de eerste dag ook wel. Maar ik heb liever geen 'projecten' die meer dan 2 dagen kostenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:24 schreef rival het volgende:
dat laatste is het probleem vaak.... ik neem er graag de tijd voor en als iets niet helemaal goed zit begin ik rustig aan overnieuw
Dan is het goedquote:Nee, van jou verwacht ik niet dat je het kan
Leunstoelninja!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga zeker sporten vanavond, op de xbox.
Ik ben een heel ongeduldig persoon. Jij doet het nog een keer en bij mij gaat het door het raam en huur ik alsnog iemand in. Kan ik beter gelijk doen dan. Scheelt een raam.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
dat laatste is het probleem vaak.... ik neem er graag de tijd voor en als iets niet helemaal goed zit begin ik rustig aan overnieuw
[..]
Nee, van jou verwacht ik niet dat je het kan
Zelfkennis is een mooi ietsquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben een heel ongeduldig persoon. Jij doet het nog een keer en bij mij gaat het door het raam en huur ik alsnog iemand in. Kan ik beter gelijk doen dan. Scheelt een raam.
dat gedrag herken ik heel goed (te goedquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben een heel ongeduldig persoon. Jij doet het nog een keer en bij mij gaat het door het raam en huur ik alsnog iemand in. Kan ik beter gelijk doen dan. Scheelt een raam.
Zoals de echte bikkels doenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga zeker sporten vanavond, op de xbox.
quote:
1 keer een auto gekocht waarbij ik er de volgende dag achter kwam dat die geen warme lucht blaasde, dat was geen pretjequote:Op maandag 17 oktober 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
Oh mijn vader is een lieverd, heeft hij toch mooi even geregeld dat de blower in mijn auto het weer doet. Fijn met dat koude weer op komst!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:30 schreef Godtje het volgende:
Jullie zijn te newbie om te weten wie het is![]()
Zie mijn posthis in cul, het topic wat op slot is.
Idd te newbiequote:Op maandag 17 oktober 2011 14:30 schreef Godtje het volgende:
Jullie zijn te newbie om te weten wie het is![]()
Zie mijn posthis in cul, het topic wat op slot is.
Je had ook mij ff kunnen bellen hoor, ik steek m wel op in die auto van je.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
Oh mijn vader is een lieverd, heeft hij toch mooi even geregeld dat de blower in mijn auto het weer doet. Fijn met dat koude weer op komst!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo hard pets ik je ook weer niet op je billen. Licht rood, geen blijvende schade
ik heb er 1 die blijft warme lucht blazen......quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1 keer een auto gekocht waarbij ik er de volgende dag achter kwam dat die geen warme lucht blaasde, dat was geen pretje
Nou hier bleef de blower maar hard blazen, kon ook niet meer uit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1 keer een auto gekocht waarbij ik er de volgende dag achter kwam dat die geen warme lucht blaasde, dat was geen pretje
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je had ook mij ff kunnen bellen hoor, ik steek m wel op in die auto van je.
/maandagmiddaghumor
Je bent best oké, Bateman...quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
/maandagmiddaghumor
Blowers.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
/maandagmiddaghumor
Toevallig eenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou hier bleef de blower maar hard blazen, kon ook niet meer uit.Word je ook niet blij van..
Nee.quote:
Franse degelijkheid hequote:Op maandag 17 oktober 2011 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou hier bleef de blower maar hard blazen, kon ook niet meer uit.Word je ook niet blij van..
Hee, hij doet het weer!quote:
Hij is net weer door de keuring, dus ik hoop nog wel een tijdje.quote:
Understatement.quote:
Ik kan niet stuk, echt niet !quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja, tot je ook stuk gaat zeker.
Ex-blowers.quote:
Keuring is een momentopname, dat zegt niksquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is net weer door de keuring, dus ik hoop nog wel een tijdje.
Ik mag de weg op, dat zegt het.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Keuring is een momentopname, dat zegt niks
Die zijn het ergste!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Trouwens, ik blow ook niet.
Doordeweeks.
Nee, ik ben sinds een week cold turkey gestopt. En hoe triest dat ook moge klinken, daar ben ik trots op.quote:
pardon?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Keuring is een momentopname, dat zegt niks
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die zijn het ergste!
[..]
Nee, ik ben sinds een week cold turkey gestopt. En hoe triest dat ook moge klinken, daar ben ik trots op.
In de mate waarin ik het deed was het behoorlijk freezing turkey.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]Als ik het zomaar in één keer kon, kan jij het ook!
Trotsquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die zijn het ergste!
[..]
Nee, ik ben sinds een week cold turkey gestopt. En hoe triest dat ook moge klinken, daar ben ik trots op.
Ik ben niet bezig met stoppen, maar gestopt. Dat is MIJN state of mind waar ik een hoop aan heb, dank je.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:44 schreef Kluts het volgende:
Thanks for the head's up.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:48 schreef rival het volgende:
over 2 a 3 weken zal ik ook trots op je zijn, mits je dan nog gestopt bent natuurlijk
bezig met stoppen is volgens mij niet eens mogelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet bezig met stoppen, maar gestopt. Dat is MIJN state of mind waar ik een hoop aan heb, dank je.
Nee, daarbij laat je dan alle ruimte over om er weer aan te beginnen. Ik blow gewoon niet meer. Punt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bezig met stoppen is volgens mij niet eens mogelijk.
In de wondere wereld van rival wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bezig met stoppen is volgens mij niet eens mogelijk.
Respect. Nu komen de weird-ass dromen 's nachts weer voorbij...quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
In de mate waarin ik het deed was het behoorlijk freezing turkey.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In de wondere wereld van rival wel.
Ik ben trots op je Klutsie, maar dat wist je al.
Dat jij er nou op kickt dat je wordt uitgemaakt voor mongoolquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Moeten we allemaal gaan vertellen hoe geweldig het is dat je het al een hele week niet doet
Nee, zeg ik dat dan? Je kan ook gewoon je mond houden als je dat niet vind. Jij weet helemaal niet hoe en wat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Moeten we allemaal gaan vertellen hoe geweldig het is dat je het al een hele week niet doet
kommop zeg... een weekquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In de wondere wereld van rival wel.
Ja, pretty vermoeiend is dat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Respect. Nu komen de weird-ass dromen 's nachts weer voorbij...
Hm, heb ik geen last van gehad. Niet meer dan anders zeg maar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Respect. Nu komen de weird-ass dromen 's nachts weer voorbij...
Wat heb jij eraan om me daarin naar beneden te halen?quote:
Ga er nou niet op in joh, is ie niet waard...quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat heb jij eraan om me daarin naar beneden te halen?
Ik vind het knap van jequote:Op maandag 17 oktober 2011 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon mijn mening geven...quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, zeg ik dat dan? Je kan ook gewoon je mond houden als je dat niet vind. Jij weet helemaal niet hoe en wat.
Je weet helemaal niet waar je het over hebt, dus gelukkig hoef ik me van jouw mening dan niks aan te trekken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon mijn mening geven...
Ik vind een week gestopt zijn niks, 3x niks.
ik wil je niet naar beneden halen kluts.... en ik vind het heel goed van je dat je bent gestopt....quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je weet er niets van rival, helemaal niets, dus is je mening idd niets waard.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil je niet naar beneden halen kluts.... en ik vind het heel goed van je dat je bent gestopt....
Maar het is echt maar een weekje..... ik heb zoveel mensen terug zien vallen.... daarom zeg ik, als dit over 2 a 3 weken nog zo is dan ben ik ook trots op je!
ook al is dat toch niks waard he beetman
nee klopt. ik ken totaal geen blowers en heb hier ook nooit wat gelezen over jouw geblowquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet waar je het over hebt, dus gelukkig hoef ik me van jouw mening dan niks aan te trekken.
Tegen mezelf zeggen dat ikgestopt ben, helpt mij, in plaats van het "ik ben bezig met stoppen".quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik wil je niet naar beneden halen kluts.... en ik vind het heel goed van je dat je bent gestopt....
Maar het is echt maar een weekje..... ik heb zoveel mensen terug zien vallen.... daarom zeg ik, als dit over 2 a 3 weken nog zo is dan ben ik ook trots op je!
Ik ook cold-turkey, al maanden geleden!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet zo labiel te reageren op Rival.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tegen mezelf zeggen dat ikgestopt ben, helpt mij, in plaats van het "ik ben bezig met stoppen".
Het heeft bij mij nog met heel veel andere factoren te maken en dan is het gewoon niet leuk als iemand zoiets tegen je zegt.Maar ik weet dat ik het vol ga houden.
Ze is net gestopt, ze IS labiel!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet zo labiel te reageren op Rival.
Ik moet zeggen dat ik me zonder dat blowen 100 keer beter voel dan de afgelopen weken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze is net gestopt, ze IS labiel!
nou hij brengt nogal wat mensen aan het typenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
dus is je mening idd niets waard.
Het leek me verstandig dat ik als labiele nogeigenlijkhelemaalnietexblower mijn mond hield.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:07 schreef Godtje het volgende:
Jullie hebben gvd topic verneukt met dat geblow
Junk!quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het leek me verstandig dat ik als labiele nogeigenlijkhelemaalnietexblower mijn mond hield.
/carequote:Op maandag 17 oktober 2011 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
nou hij brengt nogal wat mensen aan het typen
dat niet alleen, hij laat zich ook nog eens neuken door alles wat er achter hem komtquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij neukt ook echt alles wat er voor je voeten komt he?
Waarom blijf je proberen het te doen klinken als een slecht iets?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij neukt ook echt alles wat er voor je voeten komt he?
twitter:Bas_Taart twitterde op maandag 17-10-2011 om 15:05:56ipv met een kroontje op zijn hoofd niks te zitten doen, had meneer ook naar school kunnen gaan. Met z'n 'Neterlands'.. http://t.co/45pqu2iJ reageer retweet
Je houdt ze ook echt bij?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom blijf je proberen het te doen klinken als een slecht iets?
Overigens, ik kreeg laatst te horen dat mijn aantal sekspartners eigenlijk enorm mee valt
Daar is vast een app voor.quote:
Bij mij niet toch. 2030 ofzo zei je pas?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar wordt je Android te traag van.
hey, ex-krullebolquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:23 schreef Ripley het volgende:
ow ja, het viel inderdaad mee ja stbaby
Heeft ze nu een kort pittig rood kapsel?quote:
Ik heb wel een aantal in mijn hoofd ja. Het loopt niet de tientallen, niet honderdtallen, dus dat is prima bij te houdenquote:
Dat was tijdelijk hoor, ik heb gewoon een steiltang gekochtquote:
Stond je wel goed hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat was tijdelijk hoor, ik heb gewoon een steiltang gekocht
Ik heb steil haar en ooit het idee gehad om een permanent te laten zetten. Ik zei nog "geen kassameisjespermanent!".quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat was tijdelijk hoor, ik heb gewoon een steiltang gekocht
ik vond het ook wel leuk! En is maar een paar minuten werk. Het is alleen niet zo goed voor je haarquote:
Wat is een kassameisjespermanent?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb steil haar en ooit het idee gehad om een permanent te laten zetten. Ik zei nog "geen kassameisjespermanent!".
Gelijk een steiltang gekocht, krullen staan me niet.
Boeiendquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik vond het ook wel leuk! En is maar een paar minuten werk. Het is alleen niet zo goed voor je haar
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is een kassameisjespermanent?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was werkelijk geen porem bij mij.Mijn haar is zo stijl dat de helft er binnen een week gelukkig al uit was.
Ik had ook meer gehoopt op iets als dit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]Nee, dat doet het hem voor mij ook niet
Denk dat je dat niet krijgt met permanentquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had ook meer gehoopt op iets als dit.
[ afbeelding ]
Daar hoop ik ook al jaren opquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vampierquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
Godver, mijn hele bek kapot gebeten
Ik wist dat je een happertje was, maar ditquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wist dat je een happertje was, maar dit.
Verdoving.quote:
Wordt bijten dan niet juist heel moeilijk?quote:
Nee, dat weet ik nu ook. Maar dat vertelde die kapper er niet bij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Denk dat je dat niet krijgt met permanent
Nee. Merken dat je jezelf bijt wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wordt bijten dan niet juist heel moeilijk?
Daarom mocht je ook niet eten, had je maar naar de Fraulein moeten luisteren!quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee. Merken dat je jezelf bijt wel.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom mocht je ook niet eten, had je maar naar de Fraulein moeten luisteren!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Denk dat je dat niet krijgt met permanent
Serieus?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Wil wel met je ruilen hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik nu ook. Maar dat vertelde die kapper er niet bij.
I wish.quote:
Krullen staan me niet.quote:
Ja dat is ook zoquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:58 schreef Evie het volgende:
[..]Ahh, gelukkig heelt je wang best snel!!
Ik heb ook geen krullen, en geen stijl haarquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Krullen staan me niet.
Stiekem lijkt steil haar me ook veel makkelijker in onderhoud, dat is dan wel weer makkelijk.
Dus jij hebt gewoon van dat mooie slagquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb ook geen krullen, en geen stijl haar![]()
Beetje lafjes vindt ik dat altijd.. wil een van beiden
Stijl/Steil (wat is het eigenlijk?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb ook geen krullen, en geen stijl haar![]()
Beetje lafjes vindt ik dat altijd.. wil een van beiden
steil haar is volgens mij juist moeilijker in onderhoud. Krullen vergt goede shampoo en conditioner en een goede borstel, maar veel minder kappersbezoek en je kunt het gewoon laten drogen as it is. Weinig tot geen onderhoud eigenlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Krullen staan me niet.
Stiekem lijkt steil haar me ook veel makkelijker in onderhoud, dat is dan wel weer makkelijk.
Mwah, valt wel mee. Ik laat het nu lang groeien en ben al een half jaar niet naar de kapper geweest. Vooral omdat het nu net over mijn schouders is en als ik het laat punten dan komt het weer op mijn schouders en gaat het heel gek zitten. Was mijn haar met shampoo en conditioner en ik gebruik eigenlijk nooit stylingproducten. Heel soms ga ik er eens met een stijltang doorheen om er een bepaald model in te krijgen, zelfs dan gebruik ik eigenlijk niets. Geen dooie punten iig, het scheelt dan ook dat ik mijn haar niet bleek en zulks.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
steil haar is volgens mij juist moeilijker in onderhoud. Krullen vergt goede shampoo en conditioner en een goede borstel, maar veel minder kappersbezoek en je kunt het gewoon laten drogen as it is. Weinig tot geen onderhoud eigenlijk.
Stijl is meer een mode idee. Steil is een % stijging van een vlak (dacht ikquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Stijl/Steil (wat is het eigenlijk?) haar is heel lastig zodra je het vast wil doen, dan steken overal van die pieken uit.
quote:
Ja, dat dacht ik idd ook.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:06 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Stijl is meer een mode idee. Steil is een % stijging van een vlak (dacht ik)
Nou ja, met mijn haar doe ik ook niet meer dan dat. Dus volgens mij zijn krullen niet meer werk of zoquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee. Ik laat het nu lang groeien en ben al een half jaar niet naar de kapper geweest. Vooral omdat het nu net over mijn schouders is en als ik het laat punten dan komt het weer op mijn schouders en gaat het heel gek zitten. Was mijn haar met shampoo en conditioner en ik gebruik eigenlijk nooit stylingproducten. Heel soms ga ik er eens met een stijltang doorheen om er een bepaald model in te krijgen, zelfs dan gebruik ik eigenlijk niets. Geen dooie punten iig, het scheelt dan ook dat ik mijn haar niet bleek en zulks.
Ik denk dat dat pas opgaat als je van die fijne krullen hebt. Waar je eigenlijk nooit iets mee kan en die je in het vet ofzo moet zetten wil het er niet uitzien als een ragebol.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, met mijn haar doe ik ook niet meer dan dat. Dus volgens mij zijn krullen niet meer werk of zo
Je kon er op wachtenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Jullie scheren je toch allemaal kaal ?
Oh wacht...
Leuk zijn ze he.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Nu ben ik het zat. Dat is al de tweede broek met halen erin door die kat. Niet meer op schoot.
Toen je er niet was gisteravond hoorde ik een stuk of drie keer die dikke in de keuken.quote:
Ah, een PVDA-oplossing.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Nu ben ik het zat. Dat is al de tweede broek met halen erin door die kat. Niet meer op schoot.
Die bieslookplant waar ze elke keer stiekem van vreet zal inmiddels wel op zijn denk ik.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toen je er niet was gisteravond hoorde ik een stuk of drie keer die dikke in de keuken.
Een keer ''poes!'' roepen was voldoende om haar van de wasmachine af te horen springen, en de woonkamer in te zien rennen.
'It wasn't me!''
Je timing was dan ook weer van hoog niveauquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En ik wilde niet TE lang wachten.
Kattenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Dat denk ik wel ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die bieslookplant waar ze elke keer stiekem van vreet zal inmiddels wel op zijn denk ik.
twitter:coenensander twitterde op maandag 17-10-2011 om 17:30:17We hebben een winnaar!! Louwe Pruim is de winnaar van de Schaamnaam 2011!! #CSSHOW #3FM reageer retweet
Of gewoon geen broek meer aanquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Tijnquote:
Barbussequote:
Engelquote:
Kan jij haar niet even troosten? Ik zou namelijk niet weten hoe.quote:
Lekkerquote:
Omdat hypes hip zijnquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:20 schreef -Engel- het volgende:
Waarom zijn cupcakes op dit moment zo'n hype?
Ik weet niet meer wat een hype is sinds ik de Hitkrant niet meer lees.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:20 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb chocolade gehaald want chagrijnig van mn werk. (ruim n uur langer gebleven dan de bedoeling was.quote:
dan hoef je niet gelijk een hele taart in je eentje op te etenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:20 schreef -Engel- het volgende:
Dat beantwoord nog steeds je vraag nietquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat een hype is sinds ik de Hitkrant niet meer lees.
Maar wel 6 cupcakes?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan hoef je niet gelijk een hele taart in je eentje op te eten
hmm...quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan hoef je niet gelijk een hele taart in je eentje op te eten
Ja maar daar passen toch nooit x aantal kaarsjes opquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm...ik heb net gekeken op van die superhuisvrouw sites... maar idd het zijn net kleine taartjes
Daarom eet je je leeftijd aan cupcakes, 1 kaarsje per cupcakequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar daar passen toch nooit x aantal kaarsjes op
je kan ze ook gemakkelijk in een zak gooien en meenemen naar je werk als je er veel hebt. Is met taart toch lastigerquote:
Ieuw, ik vind 2 lekker, maar van 32 word ik ziek...quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daarom eet je je leeftijd aan cupcakes, 1 kaarsje per cupcake
Ik zie mezelf al in de keuken staan....1 cupcake makenquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je kan er ook 1 tegelijk maken.
Ohja, jij bent veel ouder jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ieuw, ik vind 2 lekker, maar van 32 word ik ziek...
Dat doe ik inderdaad.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je kan ze ook gemakkelijk in een zak gooien en meenemen naar je werk als je er veel hebt. Is met taart toch lastigercollegas blij
ik ga t binnenkort n keer doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al in de keuken staan....1 cupcake maken
Zonde dat we geen collega's zijnquote:
Same herequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ieuw, ik vind 2 lekker, maar van 32 word ik ziek...
Oehquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:20 schreef -Engel- het volgende:
Het is besmettelijk! Snel! Berg je voordat ook jij hersenloos in de keuken staat met schort voor!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wij hebben ze ook gemaakt vandaag.
Met de kleine fag?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wij hebben ze ook gemaakt vandaag.
De cupcakes hadden vast roze glaceringquote:
Geen regenboog?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De cupcakes hadden vast roze glacering
En hij had een roze schort omquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De cupcakes hadden vast roze glacering
quote:
En een eenhoorn tekeningquote:
Dat komt door die siliconen vormpjes, dat helpt echt.quote:
Als je condooms voor hem gaat halen....zorg dan wel dat het van die extra stevige zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:49 schreef missbehavin het volgende:
Aren't that the cutest, gayest little cupcakes?
Jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:49 schreef missbehavin het volgende:
Aren't that the cutest, gayest little cupcakes?
Ik heb er niks mee, zoete zooi. Dikke kans dus dat ze van de week van ellende in de prullenbak eindigenquote:
Ja volgens mij moet dat wel kunnen. Geen idee of het te vreten is hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:57 schreef -Engel- het volgende:
vraag ik mij af.... kan je ook een soort van hartige cupcakes maken... ik ben niet zo'n zoetekauw.
Geef mijn maar zoet. Alhoewel hartig ook lekker isquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
http://www.cupcakesenmuffins.nl/tag/hartige-cupcake/
Het kan!
Ik eet bijna allesquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee, zoete zooi. Dikke kans dus dat ze van de week van ellende in de prullenbak eindigen
Hij's meer van het koken dan het eten?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb er niks mee, zoete zooi. Dikke kans dus dat ze van de week van ellende in de prullenbak eindigen
Hij eet één zo'n cupcake en dan vindt hij het wel goed geweestquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij's meer van het koken dan het eten?
Wat een wijf.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:04 schreef missbehavin het volgende:
Hij eet één zo'n cupcake en dan vindt hij het wel goed geweest
Whehe, dat hadden we van de week al vastgesteld, toen hij met mascara en camouflagestift naar de winkel ging.quote:
Wat ging 'ie daarmee doen bij de winkel dan? Klagen over de kwaliteit?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
Whehe, dat hadden we van de week al vastgesteld, toen hij met mascara en camouflagestift naar de winkel ging.
Hij was vergeten dat ie het ophad. En ik eigenlijk ookquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ging 'ie daarmee doen bij de winkel dan? Klagen over de kwaliteit?
Je hebt hem gewoon helemaal verpestquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whehe, dat hadden we van de week al vastgesteld, toen hij met mascara en camouflagestift naar de winkel ging.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:13 schreef missbehavin het volgende:
Hij was vergeten dat ie het ophad. En ik eigenlijk ook
Misschien is het nog niet te laat. Geef hem bierquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt hem gewoon helemaal verpest
Ja, he, hij is er blijkbaar wel goed in, het viel amper op.quote:
Je eigen kleine metromannetje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
Ja, he, hij is er blijkbaar wel goed in, het viel amper op.
quote:
Mam-ik-wil-mij-laten-ombouwen-zodat-ik-zelf-ook-boobies-heb dol?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
Maar wees gerust heren, hij is dol op boobies.
Dan is er nog hoopquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
Groot gelijk wie houdt daar nu niet vanquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
Neuh dat denk ik niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mam-ik-wil-mij-laten-ombouwen-zodat-ik-zelf-ook-boobies-heb dol?
Tja, het blijft toch laf dat hij dat dan weer niet durft met de boobies van je vriendinnen. Terwijl dat nu nog uitgelegd kan worden als lief en onschuldig.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
Hij hangt nog steeds regelmatig de mijne recht
Nee niks, dat is juist heel goedquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, het blijft toch laf dat hij dat dan weer niet durft met de boobies van je vriendinnen. Terwijl dat nu nog uitgelegd kan worden als lief en onschuldig.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
Oh en hij wilde dat ik 'm meenam naar de Hünkelmöllerom een foldertje mee te nemen.
hahaquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
Oh en hij wilde dat ik 'm meenam naar de Hünkelmöllerom een foldertje mee te nemen.
Ik hoop dat hij fapmateriaal nodig heeft en niet dat hij lingerie wil uitzoeken voor zichzelfquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij fapmateriaal nodig heeft en niet dat hij lingerie wil uitzoeken voor zichzelf
Wat een baas!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
Jij ook al?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:30 schreef ArTiC het volgende:
Fappen op lingerieplaatjes...dan voel ik me ook weer 11/12
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij ook al?Nog even, MissB, en hij is klaar voor het ruigere werk, zoals handjes vasthouden en zoenen in het fietsenhok.
Dat is 13/14, daarna komt het vingeren en dan zo op zijn 15/16e prikt ie een vliesje stukquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij ook al?Nog even, MissB, en hij is klaar voor het ruigere werk, zoals handjes vasthouden en zoenen in het fietsenhok.
Oh, 15/16 kan ik mee leven.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is 13/14, daarna komt het vingeren en dan zo op zijn 15/16e prikt ie een vliesje stuk
Zijn rugzakjes sneller of trager met dat soort dingen?quote:
Het is er een van MissB hequote:
Trager denk ik. Maar goed, mijn rugzakje is niet zo'n hele typische. Vind ik dan he.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zijn rugzakjes sneller of trager met dat soort dingen?
Ja en jij kent mij zó goed!quote:
Uiteraard!quote:
Oh, dan heeft ie het al gedaan...daar was het rubber voor nodig.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Trager denk ik. Maar goed, mijn rugzakje is niet zo'n hele typische. Vind ik dan he.
Ze zijn helemaal niet weggegooidquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh, dan heeft ie het al gedaan...daar was het rubber voor nodig.
Uiteindelijk welquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal niet weggegooid
Nou dan toch wel een meisje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
Dan blijft de vraag was het een jongetje of een meisje
Waarschijnlijk tijdens een feest in een garage met veul bier en wietquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is 13/14, daarna komt het vingeren en dan zo op zijn 15/16e prikt ie een vliesje stuk
Dat hoop je. Of beide dat kan natuurlijk ook nogquote:
Op welk honk is de jouwe?quote:
ma'am*quote:
Tuurlijk alles kan. Maar het is wel eens besproken en vooralsnog is ie heel duidelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoop je. Of beide dat kan natuurlijk ook nog
Met moeders praten over seks is not-done!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tuurlijk alles kan. Maar het is wel eens besproken en vooralsnog is ie heel duidelijk.
En die folder nog gehaald voor hem?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tuurlijk alles kan. Maar het is wel eens besproken en vooralsnog is ie heel duidelijk.
Die staat elke dag naakt met mij onder de douche, die is wel op veel plekken geweest met die handjes hoor.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Die staat elke dag naakt met mij onder de douche, die is wel op veel plekken geweest met die handjes hoor.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
L-E die kleine dudes van ons doen het beter dan menig poster hier.
Idd, ik sta nooit met L-E onder de douchequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Het is een gemis.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Idd, ik sta nooit met L-E onder de douche
En wanneer heb jij voor het het laatst samen gedouched met iemand?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
^ op zoonlief naquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wanneer heb jij voor het het laatst samen gedouched met iemand?
Zeer recentelijk hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wanneer heb jij voor het het laatst samen gedouched met iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |