Ja. Koffie?quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is geeneens 8.15 uur en het is hier drukkig
Probeer ik eens aardig te zijn....quote:
een pussy thermostaat dus. Het is algemeen bekend dat pussy's het eerder koud hebben dan eikelsquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:33 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben geen pussy, Nederland ligt gewoon te noordelijk voor mijn persoonlijke thermostaat...
Als ik 's ochtends wakker wordt, en het is 16 graden in huis, is het te koud, voor wie dan ook, als je in je ondergoed rond loopt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een pussy thermostaat dus. Het is algemeen bekend dat pussy's het eerder koud hebben dan eikels
quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:37 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders hadden hier gister de verwarming aangezet. 23 graden
Daar staat hij bij mij 's avonds op. Heerlijk. 20 graden of kouder, is overal, wanneer dan ook, te koud.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:37 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders hadden hier gister de verwarming aangezet. 23 graden
Ik heb hem zelf op 17 graden staan ja, maar zou hem liever op 19 hebben maar geen idee hoe dat ding werkt. Maar mijn god, die 23 graden was echt een klap in het gezicht toen ik binnenkwamquote:
Gewoon dekentje eroverquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:42 schreef stbabylon het volgende:
Lekker hoor, masturberen in de 17 graden
Handdoekje erbijquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Makkelijk praten voor iemand die niet de hele bende er onder smeert.
Ik wel. Even 5 min de kou uit de lucht en vloer.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:40 schreef Cue_ het volgende:
ik ben niet zo van de verwarming aanzetten. En zeker niet in de ochtend of als je er maar even bent.
Thuis zal het steeds kouder worden
Gelukkig regende het niet. Krijg je zo'n lekkere benauwde nattehondenluchtquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:42 schreef Cue_ het volgende:
De bus was had vandaag de verwarming aan. Heerlijk het gevoel van warme lucht
Als dat een uurtal is.. dan moet het ook weer verdwenen zijn tussen 700 en 800!quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:49 schreef stbabylon het volgende:
Regen (en sneeuw etc.) mogen van mij wegblijven tot na 2100.
waarom niet gewoon vrij nemenquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:51 schreef Godtje het volgende:
Ik denk vrijdag thuis werken.
#klaagmaandag
quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:50 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon altijd als ik naar buiten ga, het zonnetje en geen regen/sneeuw
Daarna (als ik droog zit (want warm is het niet altijd) dan mag de pleuris uitbreken!
Waarom een vakantiedag inleveren om niks te doen als je ook niks kan doen zonder iets in te leveren?quote:
Ja dan ligt het anders. Ik hoef er niets voor in te leveren (pauzecompensatie dat dan weer wel, maar toch).quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:54 schreef Godtje het volgende:
Waarom een vakantiedag inleveren om niks te doen als je ook niks kan doen zonder iets in te leveren?
Als je vrij neemt kost het je toch een dag? Of kan jij gewoon onbeperkt vrij nemen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dan ligt het anders. Ik hoef er niets voor in te leveren (pauzecompensatie dat dan weer wel, maar toch).
En zolang je maar niets hoeft te doen
Ow nee heb t dan wel over deze vrijdag. Werk elke dag een half uurtje langer en dan kan je dus mooi middagje of dagje of paar uurtjes vrijnemen. Dusja het 'kost' wel wat natuurlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:56 schreef Godtje het volgende:
Als je vrij neemt kost het je toch een dag? Of kan jij gewoon onbeperkt vrij nemen?
Dan zou ik gewoon elke dag vrij nemen. Je krijgt toch betaald.
En je er 20x overheen kijkt voordat je het zietquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:57 schreef stbabylon het volgende:
Haakjes, accolades, quotes en dubbele quotes die niet worden afgesloten, zorgen voor problemen in de code. Verder heb ik er geen last van
Langer werkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow nee heb t dan wel over deze vrijdag. Werk elke dag een half uurtje langer en dan kan je dus mooi middagje of dagje of paar uurtjes vrijnemen. Dusja het 'kost' wel wat natuurlijk.
Wat een feest zou het zijn andres
Dat is wel lekker dat je dat kunt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow nee heb t dan wel over deze vrijdag. Werk elke dag een half uurtje langer en dan kan je dus mooi middagje of dagje of paar uurtjes vrijnemen. Dusja het 'kost' wel wat natuurlijk.
Wat een feest zou het zijn andres
Ieuw nee een uur langer voor een middagje vrij..quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:00 schreef stbabylon het volgende:
Als ik elke dag een uurtje langer zou doorwerken, zodat ik vrijdag maar een halve dag hoef te werkenzou ik het niet doen.
Eens in de twee weken een dag vrij?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:00 schreef stbabylon het volgende:
Als ik elke dag een uurtje langer zou doorwerken, zodat ik vrijdag maar een halve dag hoef te werkenzou ik het niet doen.
4x een uur langer hequote:Op maandag 17 oktober 2011 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ieuw nee een uur langer voor een middagje vrij..
Ik ga wel 32h p/w werkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eens in de twee weken een dag vrij?
Ja dat snap ik.. als t 1 dag 1 uur was en dan een middag.. Dan welquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:01 schreef stbabylon het volgende:
4x een uur langer he
4x pas om 19:15 thuis, dan nog eten, afwassen, etc. etc. Oftewel 4 avonden redelijk kort in ruil voor een middag.
Hier schijnt dus een 'rook' beleid te zijn. Die moeten allemaal een half uur langer werkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:02 schreef Godtje het volgende:
Je werkt nu maar effectief 5 uur met dat roken van je.
Gewoon laten klokken. Ben je van het gezeik afquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier schijnt dus een 'rook' beleid te zijn. Die moeten allemaal een half uur langer werken
De rookpauzes?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:05 schreef Godtje het volgende:
Gewoon laten klokken. Ben je van het gezeik af
Ik rook maar 2 sigaretten per dag op mijn werk, ik zou dat prima vinden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat je niet helemaal 100 bentquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:06 schreef Barbusse het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk zo vroeg op terwijl ik pas om 14:00 hoef te werken?
5 vind ik nog veel hoor! 10 minuten roken/10 minuten werken. Toch zeker!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je werkt nu maar effectief 5 uur met dat roken van je.
Ik ga er niet eens over nadenken.. Je bent gewoon gekquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:06 schreef Barbusse het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk zo vroeg op terwijl ik pas om 14:00 hoef te werken?
Als je twee keer een uur weg blijft je baas nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik rook maar 2 sigaretten per dag op mijn werk, ik zou dat prima vinden.
Dan moeten ze sowieso eerst wat met het kloksysteem gaan doen. We moeten al in/uit klokken, maar met de data wordt niets gedaanquote:
Per week had ik het over.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
5 vind ik nog veel hoor! 10 minuten roken/10 minuten werken. Toch zeker!
Ik weet nog wel een heleboel meer dingen die dan wel geklokt mogen worden. Lang niet allemaal zijn ze zo goed voor mini-overlegjes en je netwerk als rokenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je twee keer een uur weg blijft je baas niet
Allemaal rokers bullshit. En ja ik weet het uit ervaring.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een heleboel meer dingen die dan wel geklokt mogen worden. Lang niet allemaal zijn ze zo goed voor mini-overlegjes en je netwerk als roken
Bij de meeste bedrijven waar ik werk/heb gewerkt was het kloksysteem voornamelijk om bij te houden wie er in het pand is, bij ontruimingen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moeten ze sowieso eerst wat met het kloksysteem gaan doen. We moeten al in/uit klokken, maar met de data wordt niets gedaan
Daar heb je geen kloksysteem voor nodig. Dan voldoet een toegangssysteem al.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij de meeste bedrijven waar ik werk/heb gewerkt was het kloksysteem voornamelijk om bij te houden wie er in het pand is, bij ontruimingen.
Je komt daar in aanraking met mensen van afdelingen waar je normaal nooit mee kletst. Dat is gewoon een feit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Allemaal rokers bullshit. En ja ik weet het uit ervaring.
Geeft niks maar het is gewoon niet waar. Misschien voor de anti sociale autisten die nu in een hok worden gedwongen tot praten/luisteren en die normaal niet weg zouden komen.
Ik weet dat ze die gegevens daar hier niet voor gebruiken. Dat gaat gewoon onder 'zijn al je collega's hier'quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij de meeste bedrijven waar ik werk/heb gewerkt was het kloksysteem voornamelijk om bij te houden wie er in het pand is, bij ontruimingen.
Arbo wetgeving dicteert dat je elk uur 5 minuten van je (computer)werkplek weg moet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga regelmatig even langs m'n collega's in het kantoor hiernaast. Gewoon puur omdat ik niet 3 uur achter elkaar achter de pc moet zitten en gewoon m'n gedachtes even ergens anders moet hebben.
Weet wel dat de leiding (directeuren hier) daar afkeurend tegenover staan. Ze zijn zo goed voor hun medewerkers
Dat is een feit maar die kom ik ook tegen zonder dat ik rook.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je komt daar in aanraking met mensen van afdelingen waar je normaal nooit mee kletst. Dat is gewoon een feit.
Ik heb ooit een voorstel goedgekeurd gekregen omdat het hoogste pak mij kende van het rookhok.
Waar automatisch een timestamp wordt bewaardquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar heb je geen kloksysteem voor nodig. Dan voldoet een toegangssysteem al.
Ik jaag niet actief achter een netwerk uitbreiding aan. Dus dit is wel prettig mee genomenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is een feit maar die kom ik ook tegen zonder dat ik rook.
Het is niet uniek.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Arbo wetgeving dicteert dat je elk uur 5 minuten van je (computer)werkplek weg moet.
Definieer productief?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso, iedereen die beweert 8 uur per dag productief te zijn is voornamelijk 1 ding, een leugenaar.
Zeker die mensen die hier dat op FOK! durven te beweren.
Zou je dat hier altijd opvallend doen.. dan krijg je een slechte naam bij de leiding. dat is 1ding dat zeker is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Arbo wetgeving dicteert dat je elk uur 5 minuten van je (computer)werkplek weg moet.
Nouhouquote:
Maargoed, daar valt natuurlijk ook naar het koffieautomaat toe, naar de wc toegaan etc.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:15 schreef stbabylon het volgende:
Volgens de arbo kun je in die 5 minuten dan ook wat anders gaan doen wat wel werkgerelateerd is, maar ja, dan moet er wel ander werk zijn.
Stimmt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maargoed, daar valt natuurlijk ook naar het koffieautomaat toe, naar de wc toegaan etc.
Die 5 minuten heb je zo.
twitter:bertbrussen twitterde op maandag 17-10-2011 om 08:50:44'Werktuigen Neanderthalers gevonden in Limburg' ja, DUH! reageer retweet
Ik moet nu aan Office Space denkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso, iedereen die beweert 8 uur per dag productief te zijn is voornamelijk 1 ding, een leugenaar.
Zeker die mensen die hier dat op FOK! durven te beweren.
quote:Bob Slydell: You see, what we're actually trying to do here is, we're trying to get a feel for how people spend their day at work... so, if you would, would you walk us through a typical day, for you?
Peter Gibbons: Yeah.
Bob Slydell: Great.
Peter Gibbons: Well, I generally come in at least fifteen minutes late, ah, I use the side door - that way Lumbergh can't see me, heh heh - and, uh, after that I just sorta space out for about an hour.
Bob Porter: Da-uh? Space out?
Peter Gibbons: Yeah, I just stare at my desk; but it looks like I'm working. I do that for probably another hour after lunch, too. I'd say in a given week I probably only do about fifteen minutes of real, actual, work.
Ik drink geen koffie. Eigenlijk helemaal niks uit het automaat. Ik vind dat mensen die koffie halen, moeten klokkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En daarna even naar de wc en gelijk een kop koffie halen.. 10 minuten
Je hebt dus niet veel aan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:27 schreef Cue_ het volgende:
ik word hier voor gek uitgemaakt omdat ik het koud heb
de beide heren hebben het namelijk warm.. te warm
quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:30 schreef stbabylon het volgende:
quote:
Op maandag 17 oktober 2011 09:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waarom vraag je dit hier en niet in OUD?
Verkapte doodsverwensing!!
het klonk zo logischquote:
Daar dus in jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vrouwen zonder eigen identiteit
quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vrouwen zonder eigen identiteit
quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
Inderdaad, laatst ook, krijg ik een friendrequest op facebook van mijn aller eerste vriendinnetje uit de brugklas. Staat geen enkele foto van haarzelf erop, alleen maar foto's van d'r kinders en d'r man. Met als beroep 'trotse mamma' . Daar koop ik toch niets voor? Ik wil zien hoe lelijk ze is geworden, verdomme![]()
Terechte klacht.
M´n zus had het ook gedaan op FB. Voor een half uurtje. Na een commentaar van iemand "De jaren hebben je goed gedaan, wat zie je er nog jeugdig uit!" was de foto wegquote:
Dan heb jij echt de verkeerde mensen op FB, ik zie dat nooit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:07 schreef HeatWave het volgende:
Mijn grootste ergernis op FB is inmiddels wel die "hyvesplaatjes" de hele tijd....
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:08 schreef Watertornado het volgende:
What the fuck zijn "hyvesplaatjes"?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:08 schreef Watertornado het volgende:
What the fuck zijn "hyvesplaatjes"?
#pogingtotgeilepostquote:
Ik zou het niet weten.quote:
Kill me, kill me nowquote:
Sja, er zitten een paar overblijfselen uit het verleden tussenquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb jij echt de verkeerde mensen op FB, ik zie dat nooit.
Ja, dan moet je het maar gewoon aannemen hequote:
Zou daar ook een hyves plaatje van zijn?quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dan moet je het maar gewoon aannemen he
Je weet wel hoe een stijve piemel voelt, mag ik toch aannemen
Dit is het moment om krokodil te gaan gebruikenquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er spuit pus uit mijn ogen! What has been seen
Nou, het is bekend wie je laatste neukertjes waren, daar kun je niet veel van hebben gevoeldquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]Jeetje, zo lang geleden is het ook weer niet babs.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou daar ook een hyves plaatje van zijn?
Dat is helemaal niet bekend.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, het is bekend wie je laatste neukertjes waren, daar kun je niet veel van hebben gevoeld
Peu?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, het is bekend wie je laatste neukertjes waren, daar kun je niet veel van hebben gevoeld
HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚquote:
Namenquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is al weer gecompenseerdquote:
Laat me raden..quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat je een keer naar bed moet met een echte man
quote:
Komt me niet echt bekend voor, maar ik kan me wel voorstellen dat dit soort plaatjes gelardeerd worden met kreten als wzntb en wjnmk en dergelijke.quote:
Ik ben al bezet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Ach, bij jou wacht ik gewoon weer tot je multivitaminesap ophebt, works like a charm.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben al bezet.
Mogguh allen.
Beetman heeft een br33zaH mentaliteit?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, bij jou wacht ik gewoon weer tot je multivitaminesap ophebt, works like a charm.
Present.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
Idd, jij moet ook maar eens naar bed met een echte manquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, jij moet ook maar eens naar bed met een echte man.
Iemand die jij toch niet kent.quote:
Uhuhquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetman heeft een br33zaH mentaliteit?
Oh ok.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iemand die jij toch niet kent.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beetman heeft een br33zaH mentaliteit?
Als je het zo leest, en weet wat daar scheikundig staat, vraag je je af waarom mensen dat in hemelsnaam in hun lijf gooien. Maar goed, dat geldt ook voor Natriumchloride. En zelfs voor Dihydroxide.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Breezer Methyleendioxymethamfetamine vooral.
Ik heb een zolder vol lego babs, playdate?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik zag gisteren in een folder een pakket lego met een complete trein en ladingen extra spoor. Voor maar 130e.. Eigenlijk... wil ik die hebben...
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Breezer Methyleendioxymethamfetamine vooral.
Beetman wordt er makkelijk van, wat meer wil je weten?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Wat houdt je tegen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik zag gisteren in een folder een pakket lego met een complete trein en ladingen extra spoor. Voor maar 130e.. Eigenlijk... wil ik die hebben...
Waar te halen zodat ik het hier in de cocktailbar uit kan delen natuurlijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beetman wordt er makkelijk van, wat meer wil je weten?
Mijn (en die van broerlief) Lego ligt bij broer in de kelder. En het is heel veel. Maar we hadden nooit een trein van Lego, terwijl je daar, in combi met andere Lego, vet coole dingen mee kunt maken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb een zolder vol lego babs, playdate?
Dat stel ik toch ook voorquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn (en die van broerlief) Lego ligt bij broer in de kelder. En het is heel veel. Maar we hadden nooit een trein van Lego, terwijl je daar, in combi met andere Lego, vet coole dingen mee kunt maken.
En dat soort voorstellen moet je mee oppassen. Ik ga ws. liever naar jou toe om dan op zolder met de Lego te spelen, dan om je te neuken
Bij de lokale XTC-dealer.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar te halen zodat ik het hier in de cocktailbar uit kan delen natuurlijk
orly?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat stel ik toch ook voorviespeuk.
Het fijne is natuurlijk dat je het ook weer kan opbergenquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ruimtegebrek. Zeker nu met de verbouwing
Uiteraard. Maar ik moet dus nog wachten tot na de verbouwingquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het fijne is natuurlijk dat je het ook weer kan opbergen
Surequote:Op maandag 17 oktober 2011 10:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan ken je MissB nog niet. Die doet niet aan dubbelzinnige opmerkingen.
Wat een onzinquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik moet dus nog wachten tot na de verbouwing
Het veroorzaakt geheel verkeerde prioriteiten dat is me wel duidelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij heeft overduidelijk geen helder beeld bij wat mijn verbouwing in houdt en veroorzaakt
ik ben nog op zoek naar interessante nieuwe boeken. Maar vind het lastig. Op 1 of andere manier vind ik maar heel weinig boeiend genoegquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:54 schreef Godtje het volgende:
http://www.whyilovethisbook.com/category/boekrecensie-2/
Je krijgt gelijk zin om te lezen.![]()
Helaas ben ik ff te druk om serieus te lezen.
Dan ga je naar die link en luister je naar de reviewsquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik ben nog op zoek naar interessante nieuwe boeken. Maar vind het lastig. Op 1 of andere manier vind ik maar heel weinig boeiend genoeg
En ik vind lezen leuk en heb zeeeen van tijd.
Ik lees ze liever, kan ik wat makkelijker skippen door niet interessante stukkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan ga je naar die link en luister je naar de reviews
Te ver wegquote:
Er staat een geschreven intro naastquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik lees ze liever, kan ik wat makkelijker skippen door niet interessante stukken
Wat een onzin.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:54 schreef Godtje het volgende:
Helaas ben ik ff te druk om serieus te lezen.
Ik ben het helemaal met je eens dat Lego een veel hogere prioriteit heeft. Helaas, heb ik een vriendinquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het veroorzaakt geheel verkeerde prioriteiten dat is me wel duidelijk.
Dumpen in een lego kistquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens dat Lego een veel hogere prioriteit heeft. Helaas, heb ik een vriendin
Lego kan je makkelijker schoonmaken als je ze hebt afgezeken hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft positieve punten die Lego niet kan vervangen.
De lego moet je handmatig schoonmaken.. die vriendin kan het zelf.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lego kan je makkelijker schoonmaken als je ze hebt afgezeken hoor.
Goed Punt Cuequote:Op maandag 17 oktober 2011 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De lego moet je handmatig schoonmaken.. die vriendin kan het zelf.
Lego ging in een zak in de wasmachine.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:06 schreef Cue_ het volgende:
De lego moet je handmatig schoonmaken.. die vriendin kan het zelf.
Maar dat kan je ook met je vriendin. En dan kan je nog extra verwend worden, terwijl zij ondertussen schoon wordt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:08 schreef Godtje het volgende:
Goed Punt Cue
Goed punt. Als kan je wel de bak met lego meeenemen onder de douche. Dan heb je er ook weinig moeite aan.
Dan een vriendin? uhm.. ligt aan de vriendin denk ik zo.. of vriend.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Maar dat kan je ook met je vriendin. En dan kan je nog extra verwend worden, terwijl zij ondertussen schoon wordt.
Ik blijf erbij. Lego is meer werk
Volgens mij moet je leren dat Nederlands de voertaal is op FOK!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:13 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Net ff pagga geslagen. Met dezelfde hand heb ik net een dame een hand gegeven. Volgens mij heb ik nu indirect sex gehad !!!
Wen er is an! Dat is nederlands auwe! Jij bend egt domquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij moet je leren dat Nederlands de voertaal is op FOK!
Dat is waar natuurlijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan een vriendin? uhm.. ligt aan de vriendin denk ik zo.. of vriend.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:25 schreef Godtje het volgende:
Ik heb echt echt echt geen zin vandaag.
Niet eens zin om te sporten.
Net als gister weer lekker de PS3 dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:25 schreef Godtje het volgende:
Ik heb echt echt echt geen zin vandaag.
Niet eens zin om te sporten.
Denk het. Maar toen had ik drank misbruik brakheid excuus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net als gister weer lekker de PS3 dan?
Benieuwd wat dat overtuigende bewijs dan is...quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:28 schreef Godtje het volgende:
En ik post gewoon door.
Hitler leeft nog
http://www.powned.tv/nieu(...)hitler_ontsnapt.html
Moet je natuurlijk eerst dat boek kopen he!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Benieuwd wat dat overtuigende bewijs dan is...
Zelfs een puber snapt het.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Benieuwd wat dat overtuigende bewijs dan is...
Ik mag me daar toch wel buiten stellen hoop ikquote:
quote:Me vriendin vroeg of ik nou eens kon stoppen met masturberen.. "Waarom?!" Vroeg ik "Het is de natuur!"- Ja.. maar we zijn op een begrafenis!
niet als die 92 je geboortejaar isquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:36 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Ik mag me daar toch wel buiten stellen hoop ik
Dat is het!quote:
quote:
Ja, dat is het meest storende aan die post.quote:
Beschouw mezelf iig geen puber meerquote:
Nee, want pubers kunnen daar niet zelf over bepalenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:40 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Beschouw mezelf iig geen puber meer![]()
Telt dat?
Nee, maar vooruitquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]Sorry godt, ik zit nog onder de verdoving, mag ik het daar op schuiven?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, want pubers kunnen daar niet zelf over bepalen
Held!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, maar vooruit
http://www.express.co.uk/(...)itler-escape-%20?%3E
Middagquote:
verdoving?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]Sorry godt, ik zit nog onder de verdoving, mag ik het daar op schuiven?
Tandarts, de ene kant boven, de andere kant onder, nu heb ik een hele rare scheve bek.quote:
Ooooh dat is zo leuk!! Gekke bekken trekken voor de spiegel en foto's makenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tandarts, de ene kant boven, de andere kant onder, nu heb ik een hele rare scheve bek.
Een beetje als sylvester stallone?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tandarts, de ene kant boven, de andere kant onder, nu heb ik een hele rare scheve bek.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Ooooh dat is zo leuk!! Gekke bekken trekken voor de spiegel en foto's maken
Drinken dan? Ga je aan de yoghurt!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
Het ergste is dat ik niet mag eten. Ik heb honger verdomme
quote:
Ligt eraan.. tuurlijk mag je wel eten als je oppast dat je niet op je wang of tong kauwtquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:46 schreef missbehavin het volgende:
Het ergste is dat ik niet mag eten. Ik heb honger verdomme
Waar was je?!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
zo voelt het goed om er weer te zijn
De rekening vind ik een stuk vervelender.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:45 schreef Cue_ het volgende:
Irritantste aan de tandarts is dat felle licht in je ogen
Ze zei heel duidelijk 'Niet eten tot de verdoving helemaal weg is!'. En ze is Duitse en alles klinkt streng met dat accent en ik krijg altijd de neiging 'Jawohl' te antwoorden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:48 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Ligt eraan.. tuurlijk mag je wel eten als je oppast dat je niet op je wang of tong kauwt
Dan staat de lamp verkeerd he.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:45 schreef Cue_ het volgende:
Moet je een mooie tandarts nemen, kan je in zijn ogen kijkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:45 schreef Cue_ het volgende:
En sinds wanneer luister jij ergens naar?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze zei heel duidelijk 'Niet eten tot de verdoving helemaal weg is!'. En ze is Duitse en alles klinkt streng met dat accent en ik krijg altijd de neiging 'Jawohl' te antwoorden.
Dat zeg ik, ze is zo streng!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En sinds wanneer luister jij ergens naar?
Mweh duurt 6 uur voordat die is uitgewerkt.... en opzich kan het wel afhankelijk van wat ze gedaan heeft..quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze zei heel duidelijk 'Niet eten tot de verdoving helemaal weg is!'. En ze is Duitse en alles klinkt streng met dat accent en ik krijg altijd de neiging 'Jawohl' te antwoorden.
Zo'n huge lamp aan het plafond!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan staat de lamp verkeerd he.![]()
Die moet in je bek schijnen niet in je ogen.
Was je weg?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
zo voelt het goed om er weer te zijn
Oh daar gaan we maar niet op wachten, mijn maag knortquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Mweh duurt 6 uur voordat die is uitgewerkt.... en opzich kan het wel afhankelijk van wat ze gedaan heeft..Als je maar goed oppast
Neem wat yoghurt dan oid..quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh daar gaan we maar niet op wachten, mijn maag knort
ben niet weg geweest. heb geshopt/geklust voor/aan mijn huis (ik moet alleen nog een mooie lamp in de keuken en wat foto's aan de muur dan ben ik er (eindelijk) klaar meequote:Op maandag 17 oktober 2011 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker
Waarheen? Als ik zo vrij mag zijn. En met wie? Als ik zo vrij mag zijn.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze is er nu toch niet bij.
Ze ziet het echt niet als jij een biefstukje naar binnen schuift
Neuh, niet in huis. Ik wacht nog even en dan vind ik het wel best.quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
ben niet weg geweest. heb geshopt/geklust voor/aan mijn huis (ik moet alleen nog een mooie lamp in de keuken en wat foto's aan de muur dan ben ik er (eindelijk) klaar mee)
en verder voornamelijk gerelaxt...
en mijn verjaardag gevierd!
He, hoe waren de peppers?quote:
Omdat jij niet vertelde dat je jarig wasquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Simpel. Omdat je mij niet feliciteerde op mijn verjaardag.
TOF! Ben geen diehardfan, dus ik wist niet wat ik live kon verwachten, maar ze waren goed in vorm, veel verschillende nummers, zowel oud als nieuw zegmaar, dak ging er wel af daar!quote:
Cool!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
TOF! Ben geen diehardfan, dus ik wist niet wat ik live kon verwachten, maar ze waren goed in vorm, veel verschillende nummers, zowel oud als nieuw zegmaar, dak ging er wel af daar!
Nicequote:Op maandag 17 oktober 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
TOF! Ben geen diehardfan, dus ik wist niet wat ik live kon verwachten, maar ze waren goed in vorm, veel verschillende nummers, zowel oud als nieuw zegmaar, dak ging er wel af daar!
Ja, maar al even geleden....quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:58 schreef Godtje het volgende:
Heb je ook een vloer laten leggen toevallig? En stucen?
M'n broer was er ookquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan je zien op Fok!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat jij niet vertelde dat je jarig was
okquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, maar al even geleden....
laminaat zelf gedaan, tapijt laten leggen...
Das altijd zoquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:05 schreef lwxo92 het volgende:
Alleen had ie een zitplaats en vondt ie dat er bij de staanplaatsen veel meer sfeer was.
Had ik hem ook wel van te voren kunnen vertellen, maar ja. Die kerel heeft het al maanden gepland, vertelt ie pas op zondag dat ie naar een concert gaatquote:
laminaatje of tapijt?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
ok
Wil misschien ook wat laten leggen het liefste. Eventueel dan wel
Wij hadden ook een zitplaats, moet zeggen dat het bij RHCP niet zo erg was. Als ik naar de Prodigy ga wil ik natuurlijk kunnen springen, maar nu kon ik tenminste wat zien, wat met staanplaatsen niet het geval is bij mij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:05 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
M'n broer was er ookHij zei dat het echt wel vet was! Alleen had ie een zitplaats en vondt ie dat er bij de staanplaatsen veel meer sfeer was.
Klopt, eerder ook wel gedaan. Maar nu door m'n hele appartementje laten leggen, incl alle plintjes netjes om de tig hoekjes die ik heb.. en dan ook nog zo dat het mooi doorvloeit tussen de kamersquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
zo zonde van het geld, iedereen kan laminaat in elkaar klikken
Tapijt is echt kut ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
laminaatje of tapijt?
ik wilde alles zelf doen maar heb tapijt op de trap genomen... dat bleek lastig te leggen.. vandaar dat het tapijt is laten doen. (ik wilde alleen de trap laten doen maar als hij dan alles zou leggen kwam er maar 100 euro extra op de totaalprijs dusja)
Ja dat was nog een reden dat ze een zitplaats hadden geloof ik, een van zijn vrienden heeft een probleem met z'n oor.. kan niet tegen al te hard geluid. Gaat ie naar een concert..quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij hadden ook een zitplaats, moet zeggen dat het bij RHCP niet zo erg was. Als ik naar de Prodigy ga wil ik natuurlijk kunnen springen, maar nu kon ik tenminste wat zien, wat met staanplaatsen niet het geval is bij mij.Daarbij was het geluid veel beter voor ons dan op de vloer.
Wat dacht je van: http://www.flexxfloors.nl/ Maar lijkt me een echte pain in the ass om het weer weg te halen mocht je iets verkeerd leggen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tapijt is echt kut ja.
Ik wil het liefste een houtenvloer, waarschijnlijk zo een tussen variant.
Klik hout zal ik maar zeggen. MOet even kijken wat dat kost.
Nou, dat geluid was op de tribune harder dan op de vloer hoor, het knalde behoorlijk!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:09 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Ja dat was nog een reden dat ze een zitplaats hadden geloof ik, een van zijn vrienden heeft een probleem met z'n oor.. kan niet tegen al te hard geluid. Gaat ie naar een concert..
Gelukkig!quote:
Lelijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:10 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Wat dacht je van: http://www.flexxfloors.nl/ Maar lijkt me een echte pain in the ass om het weer weg te halen mocht je iets verkeerd leggen.
Kan je toch in alle kleuren en maten krijgen, of niet?quote:
Wat snap je niet aan het gegeven dat ik hout wil?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:14 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Kan je toch in alle kleuren en maten krijgen, of niet?Dus ook 'parket look'
Had je dat gezegd?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het gegeven dat ik hout wil?
Qua uiterlijk gaat er weinig boven echt hout, voor mij, maar akoestisch heb ik veel liever vloerbedekking.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:16 schreef lwxo92 het volgende:
[..]
Had je dat gezegd?
Verder ben ik wel met je eens, hout > andere vloeren
oh is kwa leggen hetzelfde... heb weleens een eiken houten vloer geplaatst ook dat was in principe zo te doen...quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tapijt is echt kut ja.
Ik wil het liefste een houtenvloer, waarschijnlijk zo een tussen variant.
Klik hout zal ik maar zeggen. MOet even kijken wat dat kost.
Wat is dat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:18 schreef Kluts het volgende:
Wij hadden vroeger thuis van dat woongrind, ideaal. Als je er een keer een glas cola eroverheen liet flikkeren zag je dat zowat niet, een keer in de zoveel tijd de waterstofzuiger eroverheen en klaar. Als ik ooit geld over heb wil ik dat ook thuis.
Nu moet je welquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:17 schreef Godtje het volgende:
FUCK FUCK FUCK! Ik ben te moe voor de sportschool dat had ik al besloten.
Krijg ik fucking reminder dat ik een training met begeleiding hebt vanmiddag.![]()
Zelf ingeboekt maar godverdomme vergeten.
Succesquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:17 schreef Godtje het volgende:
FUCK FUCK FUCK! Ik ben te moe voor de sportschool dat had ik al besloten.
Krijg ik fucking reminder dat ik een training met begeleiding hebt vanmiddag.![]()
Zelf ingeboekt maar godverdomme vergeten.
Ik ben zoals Cue ook al aangaf slecht met plintjes. Dus ik wil het eigenlijk ook laten doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
oh is kwa leggen hetzelfde... heb weleens een eiken houten vloer geplaatst ook dat was in principe zo te doen...
volgens mij is dat allemaal wel wat duurder...
quote:
Trekzequote:Op maandag 17 oktober 2011 14:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Top dat thuis werken, even lekker een paar baantjes trekken.. Houdoe!
tabee!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Top dat thuis werken, even lekker een paar baantjes trekken.. Houdoe!
echt hout oogt wat ouderwets imho.... niet mijn dingquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Qua uiterlijk gaat er weinig boven echt hout, voor mij, maar akoestisch heb ik veel liever vloerbedekking.
Aaah, okquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je in elke kleur krijgen, je kan ook patronen erin laten leggen eventueel. Gewoon een brij met steentjes wordt er gestort en dat hardt uit. Dan heb je een vloer.
Het is even klote ja, maar als je er bent komt het vast wel weer goedquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:20 schreef Godtje het volgende:
Ja, wel goed maar trek het even slecht.
Voordeel ik moet op tijd weg van werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |