Ja. Koffie?quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is geeneens 8.15 uur en het is hier drukkig
Probeer ik eens aardig te zijn....quote:
een pussy thermostaat dus. Het is algemeen bekend dat pussy's het eerder koud hebben dan eikelsquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:33 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben geen pussy, Nederland ligt gewoon te noordelijk voor mijn persoonlijke thermostaat...
Als ik 's ochtends wakker wordt, en het is 16 graden in huis, is het te koud, voor wie dan ook, als je in je ondergoed rond loopt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
een pussy thermostaat dus. Het is algemeen bekend dat pussy's het eerder koud hebben dan eikels
quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:37 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders hadden hier gister de verwarming aangezet. 23 graden
Daar staat hij bij mij 's avonds op. Heerlijk. 20 graden of kouder, is overal, wanneer dan ook, te koud.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:37 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders hadden hier gister de verwarming aangezet. 23 graden
Ik heb hem zelf op 17 graden staan ja, maar zou hem liever op 19 hebben maar geen idee hoe dat ding werkt. Maar mijn god, die 23 graden was echt een klap in het gezicht toen ik binnenkwamquote:
Gewoon dekentje eroverquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:42 schreef stbabylon het volgende:
Lekker hoor, masturberen in de 17 graden
Handdoekje erbijquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Makkelijk praten voor iemand die niet de hele bende er onder smeert.
Ik wel. Even 5 min de kou uit de lucht en vloer.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:40 schreef Cue_ het volgende:
ik ben niet zo van de verwarming aanzetten. En zeker niet in de ochtend of als je er maar even bent.
Thuis zal het steeds kouder worden
Gelukkig regende het niet. Krijg je zo'n lekkere benauwde nattehondenluchtquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:42 schreef Cue_ het volgende:
De bus was had vandaag de verwarming aan. Heerlijk het gevoel van warme lucht
Als dat een uurtal is.. dan moet het ook weer verdwenen zijn tussen 700 en 800!quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:49 schreef stbabylon het volgende:
Regen (en sneeuw etc.) mogen van mij wegblijven tot na 2100.
waarom niet gewoon vrij nemenquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:51 schreef Godtje het volgende:
Ik denk vrijdag thuis werken.
#klaagmaandag
quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:50 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon altijd als ik naar buiten ga, het zonnetje en geen regen/sneeuw
Daarna (als ik droog zit (want warm is het niet altijd) dan mag de pleuris uitbreken!
Waarom een vakantiedag inleveren om niks te doen als je ook niks kan doen zonder iets in te leveren?quote:
Ja dan ligt het anders. Ik hoef er niets voor in te leveren (pauzecompensatie dat dan weer wel, maar toch).quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:54 schreef Godtje het volgende:
Waarom een vakantiedag inleveren om niks te doen als je ook niks kan doen zonder iets in te leveren?
Als je vrij neemt kost het je toch een dag? Of kan jij gewoon onbeperkt vrij nemen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dan ligt het anders. Ik hoef er niets voor in te leveren (pauzecompensatie dat dan weer wel, maar toch).
En zolang je maar niets hoeft te doen
Ow nee heb t dan wel over deze vrijdag. Werk elke dag een half uurtje langer en dan kan je dus mooi middagje of dagje of paar uurtjes vrijnemen. Dusja het 'kost' wel wat natuurlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:56 schreef Godtje het volgende:
Als je vrij neemt kost het je toch een dag? Of kan jij gewoon onbeperkt vrij nemen?
Dan zou ik gewoon elke dag vrij nemen. Je krijgt toch betaald.
En je er 20x overheen kijkt voordat je het zietquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:57 schreef stbabylon het volgende:
Haakjes, accolades, quotes en dubbele quotes die niet worden afgesloten, zorgen voor problemen in de code. Verder heb ik er geen last van
Langer werkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow nee heb t dan wel over deze vrijdag. Werk elke dag een half uurtje langer en dan kan je dus mooi middagje of dagje of paar uurtjes vrijnemen. Dusja het 'kost' wel wat natuurlijk.
Wat een feest zou het zijn andres
Dat is wel lekker dat je dat kunt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow nee heb t dan wel over deze vrijdag. Werk elke dag een half uurtje langer en dan kan je dus mooi middagje of dagje of paar uurtjes vrijnemen. Dusja het 'kost' wel wat natuurlijk.
Wat een feest zou het zijn andres
Ieuw nee een uur langer voor een middagje vrij..quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:00 schreef stbabylon het volgende:
Als ik elke dag een uurtje langer zou doorwerken, zodat ik vrijdag maar een halve dag hoef te werkenzou ik het niet doen.
Eens in de twee weken een dag vrij?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:00 schreef stbabylon het volgende:
Als ik elke dag een uurtje langer zou doorwerken, zodat ik vrijdag maar een halve dag hoef te werkenzou ik het niet doen.
4x een uur langer hequote:Op maandag 17 oktober 2011 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ieuw nee een uur langer voor een middagje vrij..
Ik ga wel 32h p/w werkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eens in de twee weken een dag vrij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |