Niets mis met ouderwets. Gewoon een mooi afrormosia vloertje, of afzelia als het iets rustieker moet, of mutenye als het iets speelser moet (maar de basiskleur is wat minder vind ik). Hout is zoveel leuker!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
echt hout oogt wat ouderwets imho.... niet mijn ding
Zeker. Is ook echt wel lekker.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is even klote ja, maar als je er bent komt het vast wel weer goed
Oeh, zo'n mooie oude houten vloer, dat is echt mooi hoor. Heb in een oud huis gewoon toen ik in Deventer woonde waar de originele houten vloer nog in zat, echt mooi. Alleen het onderhouden is wel wat minder, maar och.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
echt hout oogt wat ouderwets imho.... niet mijn ding
je bent lui bedoel je toch?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben zoals Cue ook al aangaf slecht met plintjes. Dus ik wil het eigenlijk ook laten doen.
Ik heb ook veel hoekjes en gaatjes en lastige dingetjes.
niet mijn dingquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niets mis met ouderwets. Gewoon een mooi afrormosia vloertje, of afzelia als het iets rustieker moet, of mutenye als het iets speelser moet (maar de basiskleur is wat minder vind ik). Hout is zoveel leuker!
Had het gevoel niet het optimale uit mijn training te halen.quote:
Aah oke, ja die heb je van tijd tot tijd wel even nodigquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:23 schreef Godtje het volgende:
Had het gevoel niet het optimale uit mijn training te halen.
De gewoonte is er een beetje in geslepen. Dus ik wil weer ff nieuwe tips, aanwijzingen, schema.
dat laatste is het probleem vaak.... ik neem er graag de tijd voor en als iets niet helemaal goed zit begin ik rustig aan overnieuwquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet zo handig op dat vlak. Vooral weinig geduld.
Nee, van jou verwacht ik niet dat je het kanquote:
dat heb ik de eerste dag ook wel. Maar ik heb liever geen 'projecten' die meer dan 2 dagen kostenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:24 schreef rival het volgende:
dat laatste is het probleem vaak.... ik neem er graag de tijd voor en als iets niet helemaal goed zit begin ik rustig aan overnieuw
Dan is het goedquote:Nee, van jou verwacht ik niet dat je het kan
Leunstoelninja!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga zeker sporten vanavond, op de xbox.
Ik ben een heel ongeduldig persoon. Jij doet het nog een keer en bij mij gaat het door het raam en huur ik alsnog iemand in. Kan ik beter gelijk doen dan. Scheelt een raam.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
dat laatste is het probleem vaak.... ik neem er graag de tijd voor en als iets niet helemaal goed zit begin ik rustig aan overnieuw
[..]
Nee, van jou verwacht ik niet dat je het kan
Zelfkennis is een mooi ietsquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben een heel ongeduldig persoon. Jij doet het nog een keer en bij mij gaat het door het raam en huur ik alsnog iemand in. Kan ik beter gelijk doen dan. Scheelt een raam.
dat gedrag herken ik heel goed (te goedquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben een heel ongeduldig persoon. Jij doet het nog een keer en bij mij gaat het door het raam en huur ik alsnog iemand in. Kan ik beter gelijk doen dan. Scheelt een raam.
Zoals de echte bikkels doenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga zeker sporten vanavond, op de xbox.
quote:
1 keer een auto gekocht waarbij ik er de volgende dag achter kwam dat die geen warme lucht blaasde, dat was geen pretjequote:Op maandag 17 oktober 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
Oh mijn vader is een lieverd, heeft hij toch mooi even geregeld dat de blower in mijn auto het weer doet. Fijn met dat koude weer op komst!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:30 schreef Godtje het volgende:
Jullie zijn te newbie om te weten wie het is![]()
Zie mijn posthis in cul, het topic wat op slot is.
Idd te newbiequote:Op maandag 17 oktober 2011 14:30 schreef Godtje het volgende:
Jullie zijn te newbie om te weten wie het is![]()
Zie mijn posthis in cul, het topic wat op slot is.
Je had ook mij ff kunnen bellen hoor, ik steek m wel op in die auto van je.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
Oh mijn vader is een lieverd, heeft hij toch mooi even geregeld dat de blower in mijn auto het weer doet. Fijn met dat koude weer op komst!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo hard pets ik je ook weer niet op je billen. Licht rood, geen blijvende schade
ik heb er 1 die blijft warme lucht blazen......quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1 keer een auto gekocht waarbij ik er de volgende dag achter kwam dat die geen warme lucht blaasde, dat was geen pretje
Nou hier bleef de blower maar hard blazen, kon ook niet meer uit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1 keer een auto gekocht waarbij ik er de volgende dag achter kwam dat die geen warme lucht blaasde, dat was geen pretje
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je had ook mij ff kunnen bellen hoor, ik steek m wel op in die auto van je.
/maandagmiddaghumor
Je bent best oké, Bateman...quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
/maandagmiddaghumor
Blowers.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
/maandagmiddaghumor
Toevallig eenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou hier bleef de blower maar hard blazen, kon ook niet meer uit.Word je ook niet blij van..
Nee.quote:
Franse degelijkheid hequote:Op maandag 17 oktober 2011 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou hier bleef de blower maar hard blazen, kon ook niet meer uit.Word je ook niet blij van..
Hee, hij doet het weer!quote:
Hij is net weer door de keuring, dus ik hoop nog wel een tijdje.quote:
Understatement.quote:
Ik kan niet stuk, echt niet !quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja, tot je ook stuk gaat zeker.
Ex-blowers.quote:
Keuring is een momentopname, dat zegt niksquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is net weer door de keuring, dus ik hoop nog wel een tijdje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |