heb het item natuurlijk niet gezien maar ik vraag me af of de jongere generatie die alleen maar met CD's en nu met MP3 (of 1,2,3 speler volgens mijn moeder..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:39 schreef Disana het volgende:
Leuk item in Een Vandaag over de terugkomst van het vinyl. Mensen missen het echte geluid. Gelukkig heb ik nog steeds mijn platenspeler.
Het is hot geworden mede door het uitbrengen van platenspelers met USB aansluiting. Daardoor is de interesse weer toegenomenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb het item natuurlijk niet gezien maar ik vraag me af of de jongere generatie die alleen maar met CD's en nu met MP3 (of 1,2,3 speler volgens mijn moeder..)zijn opgegroeid ook weer vinyl gaan kopen.
40+ ers hebben een leven?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:06 schreef Koen66 het volgende:
Zijn er maar zo weinig 40+ Fokkers dat de SC hier heel erg slowwwwww gaat
Hij is lief en leuk. Ik zou hem ook missen als ie anders wel veel post.quote:
Achter de rug. En dat willen ze delen en zeggen hoe het vroeger was.quote:
Niks weggejaagd. Middagje dierenpark Amersfoort met kinderen en kleinkinderen. Zoals gisteren werd opgemerkt hebben 40plussers soms zowaar een levenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:43 schreef Karina het volgende:
Beetje overkill tongJe hebt meteen iedereen weggejaagd zo te zien.
Ga de volgende keer gezellig meequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Sommige veertigplussers hebben een leven, ik niet
Tv kijken en Fokken is ook een leven hoor !quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Een dierentuin vind ik wel leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:01 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Ga de volgende keer gezellig mee
Dat is een soort virtueel levenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:31 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Tv kijken en Fokken is ook een leven hoor !
Vijf op een rijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:08 schreef tong80 het volgende:
Goed gedaan Tong.
Nu nog wachten op Kingstown.
ach, wat is een leven he, ik ben een trouwe huisvader die z'n leven af en toe ook wel eens liever anders zou willenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
En dat zie je op FOK! ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, wat is een leven he, ik ben een trouwe huisvader die z'n leven af en toe ook wel eens liever anders zou willen
Ik dacht dat Kingeding zo ondertussen wel verkering met Eska hadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:13 schreef Lienekien het volgende:
Heb ik nou Kingstown al een paar dagen niet gezien? Die is vaak toch wel duidelijk aanwezig. Moet ik me al zorgen maken?
En daar gaat het dus verkeerdquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kingeding zo ondertussen wel verkering met Eska had![]()
en daarom niet meer kwam, maar Eska is er nog wel, dus dan zal dat wel niet![]()
[40+ SC #5] Waar Fan een Lapo fobie heeft
maar misschien heeft ie gewoon genoeg van ons
Ik was vandaag nog ''daar waar je zus werkt'' en ik heb naar binnen gespiekt maar ik zagquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Nog 15 te gaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik spam dit topic wel effe vol, want dit duurt me te lang dat naamtopic
nah... weet Karina wel... gaat jou niks aanquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
Wie, wat, waar gaat het eigenlijk over ?
Ik heb er al in 18 posts niet gezienquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... weet Karina wel... gaat jou niks aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |