Ik kan je totaal niet volgen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:09 schreef Lienekien het volgende:
Ok, nog één keer. Vroeger mocht er meer, toen bestond er een geaccepteerde spelling (wat jij noemt de niet-voorkeursspelling) naast de voorkeursspelling. Toen de voorkeursspelling werd afgeschaft werd de voorkeursspelling de enig geaccepteerde spelling.
We hadden vroeger twee spellingen: de voorkeurspelling en nog een spelling. Voorkeurspelling was bijv. cadeau, maar wat ook mocht, was kado. In 1984 is dat afgeschaft. Vanaf 1984 is alleen cadeau nog goed. Dat heet het afschaffen van de voorkeurspelling. Het lijkt verwarrend, omdat je zou denken dat de voorkeurspelling verdwijnt, dus dat cadeau niet meer juist zou zijn. Maar het betekent dat de voorkeurspelling de enig juiste spelling is geworden.quote:
Nah... dat is liefquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Fan is een leuke userGoedemiddag overigens
He ! jou had is hier niet meer verwacht je was foetsie !quote:
Waarom niet Fanquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... dat is liefal zijn de meningen daar vast over verdeeld
![]()
en eh... Kingeding dit is ECHT niet mijn eerste naarmtopic
Ben ik ook ... behalve als ik boos benquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom niet FanJij bent toch aardig heur.
Dat heb ik ook niet gezegd....doe ik eens wat liefs is het weer niet goed.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en eh... Kingeding dit is ECHT niet mijn eerste naarmtopic
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gezegd....doe ik eens wat liefs is het weer niet goed.![]()
Vrouwen.![]()
Nu weet ik het wel en mag je hopen dat ik niet weer de Lapo heb.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
IK HAAT NAAMTOPICS !vooral als het over mij gaat, maar dat kon jij niet weten
misschien heb ik zomaar ineens straks wel de lapoquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu weet ik het wel en mag je hopen dat ik niet weer de Lapo heb.![]()
Heb ik je toch binnen een halve dag van een fobie afgeholpen....ik moet psych worden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
misschien heb ik zomaar ineens straks wel de lapo
Nou is 'straks' wel een heel ruim begrip in deze SC.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
misschien heb ik zomaar ineens straks wel de lapo
da's waarquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:26 schreef Eska het volgende:
[..]
Nou is 'straks' wel een heel ruim begrip in deze SC.
Een slimme psych wel; eerst een fobie aanpraten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:26 schreef Kingstown het volgende:
Heb ik je toch binnen een halve dag van een fobie afgeholpen....ik moet psych worden.
Zo wimpel ik altijd mensen af die ik "binnenkort" wel weer eens ga bellen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:26 schreef Eska het volgende:
[..]
Nou is 'straks' wel een heel ruim begrip in deze SC.
Hoe werkt dat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
da's waarwe kenne natuurlijk ook een keer ons best doen, gewoon voor de fun,
kijken of wij ''oudjes' HET nog in ons hebben enzo
Oh, jij bent al gevorderd!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:29 schreef Kingstown het volgende:
Zo wimpel ik altijd mensen af die ik "binnenkort" wel weer eens ga bellen.
Als er geen aanbod is, dan moet je de vraag zelf maar creëeren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:28 schreef Eska het volgende:
[..]
Een slimme psych wel; eerst een fobie aanpraten.
Ik heb een vliegfobie. Ik stap voor geen goud een vliegtuig in. Zelfs niet als die niet gaat vliegen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen met een Fobie?
Ik heb een koltrui Fobiedan lijkt het net alsof iemand mijn strot dichtknijpt
![]()
ken ik niet tegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |