De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja man. Die users!quote:
MAAK MIJ NIET BOOS GEKquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:40 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]TFOE TAZZ POEPHOOFT, WOLLE IK SLA JOU KAPOT.
WACHT WACHT IK BEL NEEF MATTIE JIJ GAAT ZIEN!
Dan heb jij Monopoly en Flippiee nog niet gezien.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
MAAK MIJ NIET BOOS GEKWOLLAH IK KOM MET MOOTJE OUSAMA APPIE AHMED JIJ GAAT ZIEN SWA
Dalandoquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:42 schreef Dalando het volgende:
Spaghettivreter
Ik heb te veel tabs open om op te letten op het tabblad van FOK!
Noem mij eens nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan heb jij Monopoly en Flippiee nog niet gezien.
Nee kloptquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan heb jij Monopoly en Flippiee nog niet gezien.
Baggerpost.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:42 schreef Plastic_zak het volgende:
GEEN VAN MN NIGGERS ZIJN LIEF IN DE CLUB
Heb je nog last van je ogen?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik hossel zelfs dove chicks. Zonder kennis van gebarentaal
Zie de betreffende fobo's.quote:
Op mijn bazenpost haten, ban.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Baggerpost.Het woord 'nigger' gebruiken.
_!
Met behulp van haar vriendin, die wel gebarentaal 'spreekt'.quote:
Ik weet nog steeds hoe je HOER "gebaard"quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met behulp van haar vriendin, die wel gebarentaal 'spreekt'.
als ik nou TR zeg, vind je me dan nog liefquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds hoe je HOER "gebaard"
Licht doen we toch niet aan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen met fel licht doet het pijn. Dus nou ja, dat overleef ik wel.
Waar gebeurde het eigenlijk?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen met fel licht doet het pijn. Dus nou ja, dat overleef ik wel.
Jou kennende maak je daar nog met regelmaat gebruik van.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds hoe je HOER "gebaard"
Het een bazenpost vinden.quote:
Alsof mods zich daar druk om zullen makenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ik nou TR zeg, vind je me dan nog lief
AHAH DENK JE DAT ZE MIJ BOSCHEN? IK POP ZE Gquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het een bazenpost vinden.Als je dat wat in de post stond op straat had gezegd, was je in elkaar geslagen.
Zeker weten, ik doe niets anders bij het uitgaan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jou kennende maak je daar nog met regelmaat gebruik van.
ik vind je liefquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alsof mods zich daar druk om zullen maken_!
Doe eens even normaal.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
AHAH DENK JE DAT ZE MIJ BOSCHEN? IK POP ZE G
Lolwut.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De busbrug, tussen Gors en Zuid in zeg maar.
Het is psychisch.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:48 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Wat ben je helderziend ofzo?
ben je pischiegs ofzo?
nou ik spreek met geesten hey ? maar riagg geloof het niet ha haquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:48 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Wat ben je helderziend ofzo?
ben je pischiegs ofzo?
Ik ben alleen serieus bang om ooit Saloua tegen te komen als ik bij jou de deur uit stap of in die omgeving benquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lolwut.
Daar heb ik nog nooit een levende ziel aan mogen treffen in het midden van de nacht. En jij komt er weer een tegen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is psychisch.Dat wist je zelf ook wel.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nou ik spreek met geesten hey ? maar riagg geloof het niet ha ha
ik had dat ook . toen ze me het huis in brand lieten steken begonnen ze me te geloven! ha, eerst moeten die geesten je verwoesten en dan pas geloven ze jequote:Op zondag 16 oktober 2011 22:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nou ik spreek met geesten hey ? maar riagg geloof het niet ha ha
Jij bent bang voor Saloua?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben alleen serieus bang om ooit Saloua tegen te komen als ik bij jou de deur uit stap of in die omgeving benMaar voor de rest
Zeker Gors en Zuid zijn inderdaad uitgestorven
Daar fiets ik altijd langsquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij bent bang voor Saloua?_!
Dan moet je in ieder geval niet langs die fietsenwinkel bij het Tilburryplein rijden in ieder geval.
Oe ik ga ook nieuwe uiquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:52 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik moet echt een nieuwe UI...
Iemand link naar UI-topic?
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #88quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:52 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik moet echt een nieuwe UI...
Iemand link naar UI-topic?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #88
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar fiets ik altijd langsMaar nouja bang is een groot woord. Ze kijkt mij alleen nog steeds heel vuil aan etc.
Ik ga ook even iemand zoeken daar voor een UIquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #88
Niet weten dat er ook een online photoshop isquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen photoshop hebben om een al bestaand UI te bewerken.
whootquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:56 schreef Intronic het volgende:
[..]
Niet weten dat er ook een online photoshop is.
Mensen die dat niet meteen zeggenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:56 schreef Intronic het volgende:
[..]
Niet weten dat er ook een online photoshop is.
ik heb die van mij gemaakt. nu wil je niet meer he.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:56 schreef JellyBeanz het volgende:
Wil iemand mij een coole UI maken?
Niemand reageert op mijn posts
quote:
watquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb die van mij gemaakt. nu wil je niet meer he.
Dankje, eens kieken wat ik er an heb.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:57 schreef Intronic het volgende:
[..]
http://pixlr.com/editor/
http://www.gimp.org/
ff googlen, is niet zo moeilijk. verschillende layers en dan <naam><spatie>(2000ms). opslaan als gif, kies animated, klaar. zoiets.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:57 schreef Dalando het volgende:
Gimp heb ik ook, ik heb alleen geen idee hoe je een filmpje in een gifje maakt.
Word het geen tijd voor een update? De vlag van Liechtenstein erin bijv. ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:58 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb overigens ook mijn eigen gemaakt.
Negers, kip, watermeloen.quote:
Op zich wel. Maar dan wil ik wel in Liechtenstein wonen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Word het geen tijd voor een update? De vlag van Liechtenstein erin bijv. ?
en bling blingquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Negers, kip, watermeloen.
Had gewoon zin om die te posten.
quote:
Als je je ogen dicht doet, dan ben je wat je maar wilt zijn en woon je waar je maar wilt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar dan wil ik wel in Liechtenstein wonen.
Oké.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Negers, kip, watermeloen.
Had gewoon zin om die te posten.
Maar. Maar. Maar. Dan maak ik toch geen gebruik van de voordelen zoals beschreven in je topic?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je je ogen dicht doet, dan ben je wat je maar wilt zijn en woon je waar je maar wilt.
Ik stel voor om Liechtenstein te accepteren in je leven en geniet er maar gewoon van.
Als je even wacht heb ik zo een site voor jequote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Ik request een goed trance album. Ik ben complete noob daarin, iemand een suggestie?
Om het topic schoon te houden moet ik (helaas) ook af en toe haat-reacties posten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk haat jij nu oo soort van
Dat moet wss zeer zwaar voor je zijn!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Om het topic schoon te houden moet ik (helaas) ook af en toe haat-reacties posten.
Oke, alvast bedankt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je even wacht heb ik zo een site voor je
Alex M.O.R.P.Hquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Ik request een goed trance album. Ik ben complete noob daarin, iemand een suggestie?
Armin van Buuren - A State of Trance 500quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Armin.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Het is vreselijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat moet wss zeer zwaar voor je zijn!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Om het topic schoon te houden moet ik (helaas) ook af en toe haat-reacties posten.
Je monitor heen en weer schudden.quote:
Ik bedoel dan ook het album.quote:
En dan gaan ze zeiken vanwege jouw zinloze TR, doe maar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nog een zo'n post en ik geef je aan bij de mods.
Geen TR, gewoon via DM/PM.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook het album.
[..]
En dan gaan ze zeiken vanwege jouw zinloze TR, doe maar.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook het album.
[..]
En dan gaan ze zeiken vanwege jouw zinloze TR, doe maar.
ding dingquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:07 schreef Intronic het volgende:
Kap eens met janken om TR. Anders schiet ik jullie neer.
JIJ HBET HEEL NIET ADRES ENZO@quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:07 schreef Intronic het volgende:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:08 schreef Intronic het volgende:
En die dode neger in de goot kan het bevestigen.
9mm zekerquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:07 schreef Intronic het volgende:
Mag ik jou mijn "wapen" laten zien?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:10 schreef Flippiee het volgende:
"Met een wapen ben je pas echt gangster"
Je knots?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
Mag ik jou mijn "wapen" laten zien?
Jammer genoeg is het niet altijd even effectief.quote:
quote:
Brullende bosapen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zien Gangster eruit, strak gekleed, haartjes naar achter.![]()
Niet brullende bosapen met te grote kleren en nep diamantjes in hun oren.
Srry deze openingszin heb ik al een keer gehoordquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
Mag ik jou mijn "wapen" laten zien?
hehe, laatst moesten we naar zo'n feestje als gangsta, i know, maar ik ben redelijk groot en gespierd, niet dik echt gespierd, kom ik daar aan in zo'n pak vraagt iemand of die erin mag, scheen te denken dat k portier wasquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zien Gangster eruit, strak gekleed, haartjes naar achter.![]()
Niet brullende bosapen met te grote kleren en nep diamantjes in hun oren.
Je mag het ook gewoon vragen hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:15 schreef Flippiee het volgende:
Klaar met kleuteren. Ik PM wel een lieve user voor een aanpassing aan mijn UI.
Je kan niet zeggen dat je gespierd bent, zónder foto´s als bewijs te posten, dat weet je he?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hehe, laatst moesten we naar zo'n feestje als gangsta, i know, maar ik ben redelijk groot en gespierd, niet dik echt gespierd, kom ik daar aan in zo'n pak vraagt iemand of die erin mag, scheen te denken dat k portier was
harde egoboost
neger wat?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:15 schreef Flippiee het volgende:
Klaar met kleuteren. Ik PM wel een lieve user voor een aanpassing aan mijn UI.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hehe, laatst moesten we naar zo'n feestje als gangsta, i know, maar ik ben redelijk groot en gespierd, niet dik echt gespierd, kom ik daar aan in zo'n pak vraagt iemand of die erin mag, scheen te denken dat k portier was
harde egoboost
Leuken UIquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat je gespierd bent, zónder foto´s als bewijs te posten, dat weet je he?
Eigenwijs jwtogquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
Je mag het ook gewoon vragen hoor.
Ja he?quote:
Als ik iedere lieve user zou PMen. Dannn PMde ik de hele dag met mijzelfquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ben ook een.lieve user pm mij
En Bobje![]()
Slaap lekkerquote:
ik wilde je de woorden he lieverd pmen maar hij deed het niet mobielquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik iedere lieve user zou PMen. Dannn PMde ik de hele dag met mijzelf
[..]
Slaap lekker
had je wel /pda achter messages.fok.nl?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik wilde je de woorden he lieverd pmen maar hij deed het niet mobiel
neequote:Op zondag 16 oktober 2011 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
had je wel /pda achter messages.fok.nl?
De helft van 17 schapen heel grappigquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:22 schreef Dimens het volgende:
Ik ken een raadsel.
Ome Henk heeft een boerderij met 17 schapen, op die boerderij werken zijn zoon Jan, zijn neefje Piet en een andere jongen uit het dorp met de naam Jaap.
Ome Henk is al oud en ligt op zijn sterfbed. Naast hem zit zijn zoon, zijn neef en de andere jongen die op de boerderij werkt. Hij vertelt de jongens dat hij niet lang meer zal leven en dat de jongens de 17 schapen moeten verdelen.
Zijn zoon Jan krijg de helft van de schapen, zijn neefje Piet krijgt 1/3e van de schapen en zijn werknemer Jaap krijgt 1/9e van de schapen.
Hoeveel schapen krijgen ze?
16, moet je wel wat schapen door het midden zagen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:22 schreef Dimens het volgende:
Ik ken een raadsel.
Ome Henk heeft een boerderij met 17 schapen, op die boerderij werken zijn zoon Jan, zijn neefje Piet en een andere jongen uit het dorp met de naam Jaap.
Ome Henk is al oud en ligt op zijn sterfbed. Naast hem zit zijn zoon, zijn neef en de andere jongen die op de boerderij werkt. Hij vertelt de jongens dat hij niet lang meer zal leven en dat de jongens de 17 schapen moeten verdelen.
Zijn zoon Jan krijg de helft van de schapen, zijn neefje Piet krijgt 1/3e van de schapen en zijn werknemer Jaap krijgt 1/9e van de schapen.
Jan krijgt er toch 8, Piet 6 en Jaap 3?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:22 schreef Dimens het volgende:
Ik ken een raadsel.
Het is een raadsel, ik ben bloedserieus.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
De helft van 17 schapen heel grappig
Zoon krijgt 8,5 schapen, Piet krijgt 3,4 schapen en Jaap krijgt 1,89 schapen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:22 schreef Dimens het volgende:
Ik ken een raadsel.
Maar dat kan helemaal niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zoon krijgt 8,5 schapen, Piet krijgt 3,4 schapen en Jaap krijgt 1,89 schapen.
HET RAADSEL GAAT EIGENLIJK VERDER EN DAN ZOEKEN DIE JONGENS EEN VROUW OP, KRIJGEN ZE EEN SCHAAP EXTRA. MAAR DAN BLIJKT DAT ZE ER EEN OVER HOUDEN OFZO.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:25 schreef FreezePop het volgende:
HET KAN NIET WANT HELFT 17 SCHAPEN MANMANMAN
Tuurlijk wel, zaagje pakken.quote:
Jan krijgt dan dus te weinig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jan krijgt er toch 8, Piet 6 en Jaap 3?
Oh. Wat onhandig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:26 schreef Dimens het volgende:
De schapen moeten heel bij de 3 jongens aankomen.
ff googlen danquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja 9 moet het zijn, maar ik weet verdorie niet meer hoe die ging
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Ome Henk wil de jongens gewoon nog even trollen op zijn sterfbed, de deugniet.
Hoeveel krijgt de rest dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja 9 moet het zijn, maar ik weet verdorie niet meer hoe die ging
Dan drop ik het filmpje wel even bij het topicquote:
Jup.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dan geef ik het zo makkelijk op
[..]
OJA .Die ander krijgt er 6 en die jongste 2
Ik heb ook geen GIMP.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan drop ik het filmpje wel even bij het topic
Ja kloptquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jup.
17 kun je niet delen, alleen door 1 of 17. Dus we gaan er even vanuit dat Ome Henk 18 schapen heeft.
18 delen door 2 = 9
18 delen door 3 = 6
18 delen door 9 = 2
9 plus 6 plus 2 = 17
Alledrie de jongens krijgen dus meer schapen dan ze recht op hebben, iedereen is blij.
Zo, en nu wachten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:36 schreef Dalando het volgende:
Idee voor een nieuwe ui gevonden
http://fok.dalando.nl/filmpjes%20voor%20ui.zip
Kan iemand bij beide filmpjes, de muis + de titel erbij in een gifje zetten en dan 60*60px maken?
Ik heb zelf al iets gesoept maar toen ik hem ging resizen werd de tekst te klein
Alvast bedankt
Net lang genoeg voor een vluggertje.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk nog een half uur wakker blijven, maar ja ik verveel mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:41 schreef Dalando het volgende:
[..]
Net lang genoeg voor een vluggertje.Maar ik ben niet van de vluggertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:41 schreef Dalando het volgende:
[..]
Net lang genoeg voor een vluggertje.vluggertje van een half.uur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
+ reistijd enzulksquote:
ik ben er nogquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:45 schreef coban het volgende:
Dit vind ik niet leuk. Iedereen is weg net nu ik hier ben.
ik was peentenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:45 schreef coban het volgende:
Zegt genoeg tochquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:45 schreef coban het volgende:
flesje pakkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
WEYOOOW MIJN BLAAS KNAPT
EN NET NU GAAT MN ZUSJE NAAR HET TOILET
BITCH
Dat topic bestaat pas een dag ofzoquote:
Eigenlijk ben ik jaloers op je populariteitquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:47 schreef coban het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel
Thanks voor het inwrijven
Dan kon ik hem gisteren dus niet vindenquote:
Ik ben niet te vindenquote:
oeiiiiiquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg dit is niet leuk meer moet bijna plassennn
Jij bent 837737383 keer populairderderquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik jaloers op je populariteit
En de mensen die je 24/7 in de gaten houden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kon ik hem gisteren dus niet vinden
[..]
Ik ben niet te vindenonzichtbaar voor iedereen behalve mijzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |