neger wat?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:15 schreef Flippiee het volgende:
Klaar met kleuteren. Ik PM wel een lieve user voor een aanpassing aan mijn UI.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hehe, laatst moesten we naar zo'n feestje als gangsta, i know, maar ik ben redelijk groot en gespierd, niet dik echt gespierd, kom ik daar aan in zo'n pak vraagt iemand of die erin mag, scheen te denken dat k portier was
harde egoboost
Leuken UIquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat je gespierd bent, zónder foto´s als bewijs te posten, dat weet je he?
Eigenwijs jwtogquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
Je mag het ook gewoon vragen hoor.
Ja he?quote:
Als ik iedere lieve user zou PMen. Dannn PMde ik de hele dag met mijzelfquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik ben ook een.lieve user pm mij
En Bobje![]()
Slaap lekkerquote:
ik wilde je de woorden he lieverd pmen maar hij deed het niet mobielquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik iedere lieve user zou PMen. Dannn PMde ik de hele dag met mijzelf
[..]
Slaap lekker
had je wel /pda achter messages.fok.nl?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik wilde je de woorden he lieverd pmen maar hij deed het niet mobiel
neequote:Op zondag 16 oktober 2011 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
had je wel /pda achter messages.fok.nl?
De helft van 17 schapen heel grappigquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:22 schreef Dimens het volgende:
Ik ken een raadsel.
Ome Henk heeft een boerderij met 17 schapen, op die boerderij werken zijn zoon Jan, zijn neefje Piet en een andere jongen uit het dorp met de naam Jaap.
Ome Henk is al oud en ligt op zijn sterfbed. Naast hem zit zijn zoon, zijn neef en de andere jongen die op de boerderij werkt. Hij vertelt de jongens dat hij niet lang meer zal leven en dat de jongens de 17 schapen moeten verdelen.
Zijn zoon Jan krijg de helft van de schapen, zijn neefje Piet krijgt 1/3e van de schapen en zijn werknemer Jaap krijgt 1/9e van de schapen.
Hoeveel schapen krijgen ze?
16, moet je wel wat schapen door het midden zagen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:22 schreef Dimens het volgende:
Ik ken een raadsel.
Ome Henk heeft een boerderij met 17 schapen, op die boerderij werken zijn zoon Jan, zijn neefje Piet en een andere jongen uit het dorp met de naam Jaap.
Ome Henk is al oud en ligt op zijn sterfbed. Naast hem zit zijn zoon, zijn neef en de andere jongen die op de boerderij werkt. Hij vertelt de jongens dat hij niet lang meer zal leven en dat de jongens de 17 schapen moeten verdelen.
Zijn zoon Jan krijg de helft van de schapen, zijn neefje Piet krijgt 1/3e van de schapen en zijn werknemer Jaap krijgt 1/9e van de schapen.
Jan krijgt er toch 8, Piet 6 en Jaap 3?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:22 schreef Dimens het volgende:
Ik ken een raadsel.
Het is een raadsel, ik ben bloedserieus.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
De helft van 17 schapen heel grappig
Zoon krijgt 8,5 schapen, Piet krijgt 3,4 schapen en Jaap krijgt 1,89 schapen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:22 schreef Dimens het volgende:
Ik ken een raadsel.
Maar dat kan helemaal niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zoon krijgt 8,5 schapen, Piet krijgt 3,4 schapen en Jaap krijgt 1,89 schapen.
HET RAADSEL GAAT EIGENLIJK VERDER EN DAN ZOEKEN DIE JONGENS EEN VROUW OP, KRIJGEN ZE EEN SCHAAP EXTRA. MAAR DAN BLIJKT DAT ZE ER EEN OVER HOUDEN OFZO.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:25 schreef FreezePop het volgende:
HET KAN NIET WANT HELFT 17 SCHAPEN MANMANMAN
Tuurlijk wel, zaagje pakken.quote:
Jan krijgt dan dus te weinig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jan krijgt er toch 8, Piet 6 en Jaap 3?
Oh. Wat onhandig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:26 schreef Dimens het volgende:
De schapen moeten heel bij de 3 jongens aankomen.
ff googlen danquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja 9 moet het zijn, maar ik weet verdorie niet meer hoe die ging
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:27 schreef monkyyy het volgende:
Ome Henk wil de jongens gewoon nog even trollen op zijn sterfbed, de deugniet.
Hoeveel krijgt de rest dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja 9 moet het zijn, maar ik weet verdorie niet meer hoe die ging
Dan drop ik het filmpje wel even bij het topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |