als ik nou TR zeg, vind je me dan nog liefquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds hoe je HOER "gebaard"
Licht doen we toch niet aan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen met fel licht doet het pijn. Dus nou ja, dat overleef ik wel.
Waar gebeurde het eigenlijk?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen met fel licht doet het pijn. Dus nou ja, dat overleef ik wel.
Jou kennende maak je daar nog met regelmaat gebruik van.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds hoe je HOER "gebaard"
Het een bazenpost vinden.quote:
Alsof mods zich daar druk om zullen makenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ik nou TR zeg, vind je me dan nog lief
AHAH DENK JE DAT ZE MIJ BOSCHEN? IK POP ZE Gquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het een bazenpost vinden.Als je dat wat in de post stond op straat had gezegd, was je in elkaar geslagen.
Zeker weten, ik doe niets anders bij het uitgaan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jou kennende maak je daar nog met regelmaat gebruik van.
ik vind je liefquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alsof mods zich daar druk om zullen maken_!
Doe eens even normaal.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
AHAH DENK JE DAT ZE MIJ BOSCHEN? IK POP ZE G
Lolwut.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De busbrug, tussen Gors en Zuid in zeg maar.
Het is psychisch.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:48 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Wat ben je helderziend ofzo?
ben je pischiegs ofzo?
nou ik spreek met geesten hey ? maar riagg geloof het niet ha haquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:48 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Wat ben je helderziend ofzo?
ben je pischiegs ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |