De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja man. Die users!quote:
MAAK MIJ NIET BOOS GEKquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:40 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]TFOE TAZZ POEPHOOFT, WOLLE IK SLA JOU KAPOT.
WACHT WACHT IK BEL NEEF MATTIE JIJ GAAT ZIEN!
Dan heb jij Monopoly en Flippiee nog niet gezien.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
MAAK MIJ NIET BOOS GEKWOLLAH IK KOM MET MOOTJE OUSAMA APPIE AHMED JIJ GAAT ZIEN SWA
Dalandoquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:42 schreef Dalando het volgende:
Spaghettivreter
Ik heb te veel tabs open om op te letten op het tabblad van FOK!
Noem mij eens nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan heb jij Monopoly en Flippiee nog niet gezien.
Nee kloptquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan heb jij Monopoly en Flippiee nog niet gezien.
Baggerpost.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:42 schreef Plastic_zak het volgende:
GEEN VAN MN NIGGERS ZIJN LIEF IN DE CLUB
Heb je nog last van je ogen?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik hossel zelfs dove chicks. Zonder kennis van gebarentaal
Zie de betreffende fobo's.quote:
Op mijn bazenpost haten, ban.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Baggerpost.Het woord 'nigger' gebruiken.
_!
Met behulp van haar vriendin, die wel gebarentaal 'spreekt'.quote:
Ik weet nog steeds hoe je HOER "gebaard"quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met behulp van haar vriendin, die wel gebarentaal 'spreekt'.
als ik nou TR zeg, vind je me dan nog liefquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds hoe je HOER "gebaard"
Licht doen we toch niet aan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen met fel licht doet het pijn. Dus nou ja, dat overleef ik wel.
Waar gebeurde het eigenlijk?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen met fel licht doet het pijn. Dus nou ja, dat overleef ik wel.
Jou kennende maak je daar nog met regelmaat gebruik van.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds hoe je HOER "gebaard"
Het een bazenpost vinden.quote:
Alsof mods zich daar druk om zullen makenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ik nou TR zeg, vind je me dan nog lief
AHAH DENK JE DAT ZE MIJ BOSCHEN? IK POP ZE Gquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het een bazenpost vinden.Als je dat wat in de post stond op straat had gezegd, was je in elkaar geslagen.
Zeker weten, ik doe niets anders bij het uitgaan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jou kennende maak je daar nog met regelmaat gebruik van.
ik vind je liefquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alsof mods zich daar druk om zullen maken_!
Doe eens even normaal.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
AHAH DENK JE DAT ZE MIJ BOSCHEN? IK POP ZE G
Lolwut.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De busbrug, tussen Gors en Zuid in zeg maar.
Het is psychisch.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:48 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Wat ben je helderziend ofzo?
ben je pischiegs ofzo?
nou ik spreek met geesten hey ? maar riagg geloof het niet ha haquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:48 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Wat ben je helderziend ofzo?
ben je pischiegs ofzo?
Ik ben alleen serieus bang om ooit Saloua tegen te komen als ik bij jou de deur uit stap of in die omgeving benquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lolwut.
Daar heb ik nog nooit een levende ziel aan mogen treffen in het midden van de nacht. En jij komt er weer een tegen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is psychisch.Dat wist je zelf ook wel.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nou ik spreek met geesten hey ? maar riagg geloof het niet ha ha
ik had dat ook . toen ze me het huis in brand lieten steken begonnen ze me te geloven! ha, eerst moeten die geesten je verwoesten en dan pas geloven ze jequote:Op zondag 16 oktober 2011 22:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nou ik spreek met geesten hey ? maar riagg geloof het niet ha ha
Jij bent bang voor Saloua?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben alleen serieus bang om ooit Saloua tegen te komen als ik bij jou de deur uit stap of in die omgeving benMaar voor de rest
Zeker Gors en Zuid zijn inderdaad uitgestorven
Daar fiets ik altijd langsquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij bent bang voor Saloua?_!
Dan moet je in ieder geval niet langs die fietsenwinkel bij het Tilburryplein rijden in ieder geval.
Oe ik ga ook nieuwe uiquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:52 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik moet echt een nieuwe UI...
Iemand link naar UI-topic?
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #88quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:52 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik moet echt een nieuwe UI...
Iemand link naar UI-topic?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #88
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar fiets ik altijd langsMaar nouja bang is een groot woord. Ze kijkt mij alleen nog steeds heel vuil aan etc.
Ik ga ook even iemand zoeken daar voor een UIquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #88
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |