Niet weten dat er ook een online photoshop isquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen photoshop hebben om een al bestaand UI te bewerken.
whootquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:56 schreef Intronic het volgende:
[..]
Niet weten dat er ook een online photoshop is.
Mensen die dat niet meteen zeggenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:56 schreef Intronic het volgende:
[..]
Niet weten dat er ook een online photoshop is.
ik heb die van mij gemaakt. nu wil je niet meer he.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:56 schreef JellyBeanz het volgende:
Wil iemand mij een coole UI maken?
Niemand reageert op mijn posts
quote:
watquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb die van mij gemaakt. nu wil je niet meer he.
Dankje, eens kieken wat ik er an heb.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:57 schreef Intronic het volgende:
[..]
http://pixlr.com/editor/
http://www.gimp.org/
ff googlen, is niet zo moeilijk. verschillende layers en dan <naam><spatie>(2000ms). opslaan als gif, kies animated, klaar. zoiets.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:57 schreef Dalando het volgende:
Gimp heb ik ook, ik heb alleen geen idee hoe je een filmpje in een gifje maakt.
Word het geen tijd voor een update? De vlag van Liechtenstein erin bijv. ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:58 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb overigens ook mijn eigen gemaakt.
Negers, kip, watermeloen.quote:
Op zich wel. Maar dan wil ik wel in Liechtenstein wonen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Word het geen tijd voor een update? De vlag van Liechtenstein erin bijv. ?
en bling blingquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Negers, kip, watermeloen.
Had gewoon zin om die te posten.
quote:
Als je je ogen dicht doet, dan ben je wat je maar wilt zijn en woon je waar je maar wilt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar dan wil ik wel in Liechtenstein wonen.
Oké.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Negers, kip, watermeloen.
Had gewoon zin om die te posten.
Maar. Maar. Maar. Dan maak ik toch geen gebruik van de voordelen zoals beschreven in je topic?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je je ogen dicht doet, dan ben je wat je maar wilt zijn en woon je waar je maar wilt.
Ik stel voor om Liechtenstein te accepteren in je leven en geniet er maar gewoon van.
Als je even wacht heb ik zo een site voor jequote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Ik request een goed trance album. Ik ben complete noob daarin, iemand een suggestie?
Om het topic schoon te houden moet ik (helaas) ook af en toe haat-reacties posten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk haat jij nu oo soort van
Dat moet wss zeer zwaar voor je zijn!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Om het topic schoon te houden moet ik (helaas) ook af en toe haat-reacties posten.
Oke, alvast bedankt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je even wacht heb ik zo een site voor je
Alex M.O.R.P.Hquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Ik request een goed trance album. Ik ben complete noob daarin, iemand een suggestie?
Armin van Buuren - A State of Trance 500quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Armin.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Het is vreselijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat moet wss zeer zwaar voor je zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |