Je moet wel heel dom zijn wil je dit geloven, zelfs als je dood gaat aan kankerquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:43 schreef donald_dick het volgende:
de kuur was toch 430? maar voor 5000 euro mogen ze een voorproefje ?
Wat betekend ditquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pagina 3 / 3
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
1 2 3
stop volgen nieuw topic [TV SC #463] Wildplasser!!» index» film, tv & radio» tv/radio
nieuwe topicsmijn actieve topicsactieve topicsbookmarkscustom menutop 500resetibood.comVis een optie?
© FOK INTERNET SITES 1999-2011 - ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN - ALGEMENE VOORWAARDEN - CONTACT -
ik kopieerde op een of andere manier de tekst onder reageerding mee...quote:
Tsja, ik wil geen geldprijs op dat kind zetten, maar hoeveel turkse lira heb je over voor een oplicherquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je moet wel heel dom zijn wil je dit geloven, zelfs als je dood gaat aan kanker
dat gezin is er toch niet op in gegaan of wel>quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
Waarom lacht Alberto die lui die erin trappen niet gewoon keihard in hun gezicht uit?
in uit, in uit. die kut in met de spuitquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in uit in uit niemand ziet je huid
PARDON PARDONquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
Waarom lacht Alberto die lui die erin trappen niet gewoon keihard in hun gezicht uit?
Wel dus.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat gezin is er toch niet op in gegaan of wel>
Deze gingen naar ALberto om te confronteren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
erin eruit, piemol zonder voorhuid!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in uit in uit niemand ziet je huid
anders krijgt ie geen geld van SBS, want straks zit die familie in een dubbeltje op zijn rand en de grote verbouwingquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
yummmmmmquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
erin eruit, piemol zonder voorhuid!
Nog steeds zoekende helaasquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
iemand die website al gevonden van die oplichter?
Omdat hun dochter huidkanker heeft en die mensen wanhopig zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
anders krijgt ie geen geld van SBS, want straks zit die familie in een dubbeltje op zijn rand en de grote verbouwing
jammer dat ik die tekst op de site niet heb onthouden, kan op islamitische wonderdokter niks vinden iigquote:
Ik ook...Vind veel over de wonderdokter, maar niet over een site of hoe ie eigenlijk heetquote:
Nieuw programmaquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
anders krijgt ie geen geld van SBS, want straks zit die familie in een dubbeltje op zijn rand en de grote verbouwing
de fok research group laat ons in de steek. meestal is MissU er razendsnel meequote:
Doe mn best!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de fok research group laat ons in de steek. meestal is MissU er razendsnel mee
Alberto zou de oorzaak eens moeten confronteren. Achterlijke mongolen zorgen er namelijk voor dat dit soort oplichters daadwerkelijk veel geld verdienenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze gingen naar ALberto om te confronteren.
Dat dit kan!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Kon ook niks vinden als ik zocht op de tekst van de website.. misschien is ie gewoon weggehaald.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
oeps, maak ik nou bekend dat ik de teksten van de Donald Duck verzinquote:
de website wordt meestal voor uitzending uitgeplugdquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel zo slimquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
Misschien is hij ermee gestopt nadat hij geconfronteerd was.
Nooit geweten dat als je wanhopig bent je IQ opeens naar onder de 70 daalt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Omdat hun dochter huidkanker heeft en die mensen wanhopig zijn.
quote:UTRECHT - Undercoverjournalist Alberto Stegeman is woensdag aangehouden in Utrecht. Dat heeft de politie gemeld. Stegeman werd volgens een woordvoerder aangehouden bij opnames voor zijn programma. ''Tijdens die opnames is er geduwd en getrokken. Een van de betrokkenen, een vrouw, heeft besloten aangifte te doen.'' Volgens de politie is het normaal dat iemand dan even wordt vastgehouden.
De aanhouding heeft volgens de woordvoerder niets te maken met de beveiliging van politiebureaus in Utrecht. Vorige week kwam Stegeman in het nieuws omdat collega-journalisten een poster met zijn afbeelding in een Utrechts bureau hadden zien hangen. Op die poster staat een waarschuwing tegen Stegeman. Hij wist eerder binnen te sluipen bij Schiphol en Defensie. Hij toonde daarmee aan dat de beveiliging daar rammelde.
Stegeman liet weten dat de politie na zijn verhoor geen reden zag hem langer vast te houden. ''Ik heb vijf uur in de cel gezeten, ben daarna vijf minuten verhoord en toen naar huis gegaan.''
Volgens Stegeman is de vrouw in kwestie een huisjesmelker naar wier praktijken hij voor zijn tv-programma onderzoek doet. ''Ik wilde de vrouw confronteren met mijn bevindingen, maar zij wilde niet op tv.'' De dame is daarop een woning binnengegaan, van waaruit zij kennelijk de politie heeft gebeld. ''Tot mijn stomme verbazing stopte er even later een politieauto en werd ik meegenomen.''
Stegeman ontkent dat hij de vrouw heeft mishandeld. ''Ik heb haar hooguit twee seconden aan haar jas vastgepakt, omdat ik met haar wilde spreken.''
Overigens heeft Stegeman in het politiebureau wel even rondgekeken op zoek naar de bewuste poster met zijn beeldenis
Te makkelijk. In plaats van dat je ageert tegen die achterlijke oplichter probeer je het om te draaien. Als jouw dochter kanker heeft grijp je alles aan om haar te genezen en ben je veel gevoeliger voor dit soort onzin.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit geweten dat als je wanhopig bent je IQ opeens naar onder de 70 daalt.
Ze heette eerst anders HOE KAN DIT??!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit is de standaard vrouwelijke collega van alberto
Undercover voor FOK! en dan hier vertellen over ALbertoquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:54 schreef Doler12 het volgende:
Lekker mod op fok en bij Alberto werken!
goed voor recyclingquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:54 schreef kwiwi het volgende:
dit is nieuw, medicijnen in tweedehands plastic flessen
waar is de PI?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:54 schreef kwiwi het volgende:
niemand weet de oorzaak van kanker maar hij heeft er medicijnen voor, wat een baas
He?quote:
Als ik ooit 5000 euro betaal aan een vage allochtoon voor een fles rivella mag je me afschieten, direct.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Te makkelijk. In plaats van dat je ageert tegen die achterlijke oplichter probeer je het om te draaien. Als jouw dochter kanker heeft grijp je alles aan om haar te genezen en ben je veel gevoeliger voor dit soort onzin.
dat ttrekt toch in je huid jij weet ook niksquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:55 schreef Karina het volgende:
Even schudden en het wordt groenSmren op je lymfesysteem, uh, dat zit onder je huid, beetje lastig.
Alleen met aanvullend kruidenpakket.quote:
Kamelenpis.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ben benieuwd wat het daadwerkelijk is
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:57 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alleen met aanvullend kruidenpakket.
Wat kruiden gemixt in thee ofzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ben benieuwd wat het daadwerkelijk is
En Egypte dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:58 schreef Palomar het volgende:
[..]
giraffenpis, want alleen uit afrika.
weer achtervolgen tot hij weet te ontsnappen waarschijnlijkquote:
zelf op een papiertje geschreven zekerquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
Right, zwart op wit dat hij kanker heeft genezen
dan naar de drukkerij gerendquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zelf op een papiertje geschreven zeker
dat wordt het komende half uur verteldquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
war bestond het nou uit!?!
het is de kruidendokter met de grote blouse aan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:03 schreef donald_dick het volgende:
jammer dat ie nu reclame maakt maar we weten niet iwe het is
youssef & kamal nieuw liedjequote:
alberto gaat nooit naar de politiequote:Op zondag 16 oktober 2011 22:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
hoe kan zo'n mongool niet opgepakt worden?
Pak hem dan gewoon voor belastingfraude.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alternatieve geneeskunde is volgens mij legaal.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
verkeerde linkquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
youssef & kamal nieuw liedje?
Zwart werken niet inderdaad, wat hierboven al gezegd werd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alternatieve geneeskunde is volgens mij legaal.
echt niet als je beweert dat het bepaalde ziekten geneest.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Maas in de wet? Je kunt toch geen Cola verkopen voor melk...?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
klopt, maar dan ben je nog geen echte artsquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
misschien onderhand alles verwijderd en gevlucht ofzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:05 schreef donald_dick het volgende:
de tering, ik kan echt 0.0 vinden over die roffelaap
Wat doet hij verkeerd? Er is blijkbaar een markt voor dit soort kwakzalvers doordat er talloze mongolen in Nederland rondlopen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vreemd als enige arts die kanker kan genezen zou je toch wel wat moeten kunnen vinden tochquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:05 schreef donald_dick het volgende:
de tering, ik kan echt 0.0 vinden over die roffelaap
jah ben bang van wel, is hij vast weer medicijnman in zn apenlandjequote:Op zondag 16 oktober 2011 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
misschien onderhand alles verwijderd en gevlucht ofzo
Volgende weekquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
geen sperma deze aflevering?
Tja, wetenschappelijk gezien zou acupunctuur dan ook niet mogen enzo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:05 schreef Palomar het volgende:
[..]
echt niet als je beweert dat het bepaalde ziekten geneest.
Kan me het niet voor de geest halen.quote:
waar de mond vol van is...quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
geen sperma deze aflevering?
Er is een fout opgetreden!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:07 schreef missU het volgende:
altijd leuk om te zien waar mensen intrhttp://www.opgelichtopint(...)?board=Thailandappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |