Je moet wel heel dom zijn wil je dit geloven, zelfs als je dood gaat aan kankerquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:43 schreef donald_dick het volgende:
de kuur was toch 430? maar voor 5000 euro mogen ze een voorproefje ?
Wat betekend ditquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pagina 3 / 3
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
1 2 3
stop volgen nieuw topic [TV SC #463] Wildplasser!!» index» film, tv & radio» tv/radio
nieuwe topicsmijn actieve topicsactieve topicsbookmarkscustom menutop 500resetibood.comVis een optie?
© FOK INTERNET SITES 1999-2011 - ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN - ALGEMENE VOORWAARDEN - CONTACT -
ik kopieerde op een of andere manier de tekst onder reageerding mee...quote:
Tsja, ik wil geen geldprijs op dat kind zetten, maar hoeveel turkse lira heb je over voor een oplicherquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je moet wel heel dom zijn wil je dit geloven, zelfs als je dood gaat aan kanker
dat gezin is er toch niet op in gegaan of wel>quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
Waarom lacht Alberto die lui die erin trappen niet gewoon keihard in hun gezicht uit?
in uit, in uit. die kut in met de spuitquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in uit in uit niemand ziet je huid
PARDON PARDONquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
Waarom lacht Alberto die lui die erin trappen niet gewoon keihard in hun gezicht uit?
Wel dus.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat gezin is er toch niet op in gegaan of wel>
Deze gingen naar ALberto om te confronteren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
erin eruit, piemol zonder voorhuid!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in uit in uit niemand ziet je huid
anders krijgt ie geen geld van SBS, want straks zit die familie in een dubbeltje op zijn rand en de grote verbouwingquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
yummmmmmquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
erin eruit, piemol zonder voorhuid!
Nog steeds zoekende helaasquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
iemand die website al gevonden van die oplichter?
Omdat hun dochter huidkanker heeft en die mensen wanhopig zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
anders krijgt ie geen geld van SBS, want straks zit die familie in een dubbeltje op zijn rand en de grote verbouwing
jammer dat ik die tekst op de site niet heb onthouden, kan op islamitische wonderdokter niks vinden iigquote:
Ik ook...Vind veel over de wonderdokter, maar niet over een site of hoe ie eigenlijk heetquote:
Nieuw programmaquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
anders krijgt ie geen geld van SBS, want straks zit die familie in een dubbeltje op zijn rand en de grote verbouwing
de fok research group laat ons in de steek. meestal is MissU er razendsnel meequote:
Doe mn best!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de fok research group laat ons in de steek. meestal is MissU er razendsnel mee
Alberto zou de oorzaak eens moeten confronteren. Achterlijke mongolen zorgen er namelijk voor dat dit soort oplichters daadwerkelijk veel geld verdienenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze gingen naar ALberto om te confronteren.
Dat dit kan!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Kon ook niks vinden als ik zocht op de tekst van de website.. misschien is ie gewoon weggehaald.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
oeps, maak ik nou bekend dat ik de teksten van de Donald Duck verzinquote:
de website wordt meestal voor uitzending uitgeplugdquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel zo slimquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
Misschien is hij ermee gestopt nadat hij geconfronteerd was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |