De Sp!ts was nog eerder dan de FP zelf. Ga je schamen pberends.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:10 schreef pberends het volgende:
FP: 'Loden Leeuw voor Johan Derksen'
Lol, hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:41 schreef Tarado het volgende:
Het is wel Dany Vera, maar ik heb het ook ingevuld
No Way dat dat Danny vera isquote:Op donderdag 10 november 2011 13:41 schreef Tarado het volgende:
Het is wel Dany Vera, maar ik heb het ook ingevuld
Hmm, ik had wel gelezen dat we massaal zouden stemmen bij de Loden Leeuw op JD, maar deze uitgebreide toelichting had ik niet gezien...quote:Op woensdag 9 november 2011 19:28 schreef pberends het volgende:
http://www.trosradar.nl/lodenleeuw/ Loden Leeuw 2011: Welke reclame wilt u voordragen?
Allemaal innvullen:
NLEnergie
Johan Derksen zit in een talkshow-achtige omgeving en adviseert de kijker om over te stappen op NLEnergie.
Slecht geacteerd, ongeloofwaardig, misbruik makend van een nagemaakte Voetbal International-setting, slechte imitatie Danny Very-band en NLEnergie is een beroerde energieleverancier.
Johan Derksen
[ code verwijderd ]
Zal Johan een rotzorg zijn. Die heeft in een uurtje meer verdiend dan de meeste mensen in een jaarquote:Op donderdag 10 november 2011 15:12 schreef pberends het volgende:
HP/De Tijd doet er nog een schepje bovenop: volgens berekeningen van het tijdschrift kloppen de bedragen die NLEnergie in haar papieren advertenties met Derksen zet van geen kant: NLEnergie blijkt in de eerste drie jaar altijd duurder uit te zijn dan de concurrentie, omdat NLEnergie wel erg creatief omgaat met bepaalde bedragen en belastingen.
http://www.hpdetijd.nl/20(...)ng-klopt-van-geen-ka
Johan.
Ze hebben hun artikeltje (voorlopig) weer ingetrokkenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:12 schreef pberends het volgende:
HP/De Tijd doet er nog een schepje bovenop: volgens berekeningen van het tijdschrift kloppen de bedragen die NLEnergie in haar papieren advertenties met Derksen zet van geen kant: NLEnergie blijkt in de eerste drie jaar altijd duurder uit te zijn dan de concurrentie, omdat NLEnergie wel erg creatief omgaat met bepaalde bedragen en belastingen.
http://www.hpdetijd.nl/20(...)ng-klopt-van-geen-ka
Johan.
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:18 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ze hebben hun artikeltje (voorlopig) weer ingetrokken
Heb geen mailadres ingevuld.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:44 schreef Symer het volgende:
Kregen jullie ook zo'n rare bevestigingsmail van Radar dat ze je mail niet persoonlijk kunnen beantwoorden en dat je op het forum moet zijn of dat ze anders je bericht doorsturen naar de redactie?
Paul Verhoeven haalde ooit zelf zijn Razzie voor Showgirls op.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:53 schreef Zipportal het volgende:
Johan D zit nu bij Studio Rijnmond. Die Lodenleeuw kan hem niks schelen, maar hij wil 'm wel ophalen zei die.En over die reclame: "Ordinair zakkenvullen"
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:53 schreef Zipportal het volgende:
Johan D zit nu bij Studio Rijnmond. Die Lodenleeuw kan hem niks schelen, maar hij wil 'm wel ophalen zei die.En over die reclame: "Ordinair zakkenvullen"
Weet ik. Maar citeer alleen Mr Big Star.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:49 schreef Veerboot het volgende:
De Loden Leeuw hoef je overigens niet op te halen, die komt dat mens van Radar bij je bezorgen
quote:OUDEWATER / GOUDA - Johan Derksen uit Oudewater stopt in 2013 als hoofdredacteur van Voetbal International.
Hij heeft met de raad van commissarissen afgesproken, dat het dan genoeg is geweest, laat Derksen weten in een interview in het jubileumnummer van het blad ELF Voetbal.
Derksen wil, nadat hij zijn taken als hoofdredacteur heeft neergelegd, nog wel een jaar of vier door als commentator op de televisie en als columnist voor het blad. "Dat is voor VI belangrijk. Net zoals het ook belangrijk was dat Jort Kelder op de tv kwam namens Quote en Ciska Dresselhuis namens Opzij. Zodra zij niet meer als gezicht van die media te zien waren, vielen de bladen ver terug. Dat kan en wil ik me niet permitteren."
Derksen won onlangs tegen wil en dank de Gouden Televizierring met de tv-versie van Voetbal International.
Huh ohquote:Op maandag 14 november 2011 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft Derksen in de uitzending inmiddels zelf al ontkracht.
http://www.hpdetijd.nl/2011-11-11/rectificatie-inzake-nlenergiequote:Op donderdag 10 november 2011 22:18 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ze hebben hun artikeltje (voorlopig) weer ingetrokken
Nee.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:05 schreef -J-D- het volgende:
http://gemi.st/13436053
Tussen 01:15 en 05:35 een parodie op VI.
Erg leuk!
Dat eindlachje in het tweede spotje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:29 schreef pberends het volgende:
Kon het nog slechter? Ja, en dit keer met een vrouwelijke Danny Vera-band!
quote:TROSRadar
http://twitter.com/trosradar
Om 20u30 in #TROSRadar: Bekendmaking van de #LodenLeeuw-nominaties!
Laten we hopenquote:Nederland 1 19-12-2011 20:30 - 21:15
Radar
Oh no, the concurrentie!quote:Volgens het blog Reclamewereld maken Karin Bloemen (Becel), Johan Derksen (NL Energie), Jochem van Gelder (Dash), Gerard Joling (Remia), Tineke Schouten (C1000), Mark Tuitert (Kinder Bueno) en Eddy Zoëy (Mediamarkt) de meeste kans op een nominatie.
Irriteer me meer aan Kluun dan Derksen in welke reclame dan ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:52 schreef pberends het volgende:
FP: 'Johan Derksen lijdt onder tv-reclame'
Kluun.
Eger.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:41 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Irriteer me meer aan Kluun dan Derksen in welke reclame dan ook
Bron: http://www.whoopsiedaisy.nl/quote:Beste heer Derksen,
Het liefst zou ik u gewoon tutoyeren in deze brief maar ik neem aan dat dit niet gewaardeerd wordt door u.
Ten eerste al omdat ik een vrouw ben en u zich nu waarschijnlijk afvraagt waar ik in vredesnaam het lef vandaan haal om u een brief te schrijven. Wat weet ik er als vrouw immers van?
Ten tweede omdat u zich almachtig en alwetend acht, en zichzelf als de koning der eigen meningen ziet.
Ik heb wel respect voor een beetje egotripperij, want als u het niet doet, wie moet het anders doen.
Maar toch heb ik dit respect verloren. Want waar ik u zag als een oprechte man, met een sterk aangedane eigen mening, vond ik u een botte lul wanneer het om de Televizierring ging. U nam er liever helemaal geen deel aan. Dat half Nederland uw mening waardeert in uw programma Voetbal International, interesseert u niet. U lacht de kijkers in feite gewoon uit. Dat is toch niet netjes meneer Derksen? Want u mag uw mening uiten, en het liefst zo vaak en zo grof mogelijk, maar wanneer wij dit doen vindt u het een belachelijk tafereel. Wat zegt dat over u?
Onlangs las ik deze quote van u: “Ik wil eigenlijk geen deel uitmaken van het mediacircus, maar je hebt de regie er niet over.”
Grappig dat u dit zegt. Opvallend vooral. Want u verschijnt wel in diverse reclames van NLEnergie. Waarin u zogenaamd in een programma zit en ook hier uw mening aandoet. Een mening die u afleest van een autocue – overduidelijk – en ook nog eens slecht overbrengt. Sorry heer Derksen, maar die flauwe figuranten achter u komen geloofwaardiger over dan uzelf. Een reclame die, behalve ronduit slecht, ook nog eens vreselijk irritant is. Een schreeuwerige, opdringerige, en niet overtuigende reclame. Eentje die eigenlijk op een brandstapel behoort. (net als uw snor trouwens)
Uw deelname in deze vreselijke reclames hebben ervoor gezorgd dat uw mening niet langer door mij gewaardeerd wordt. Want een man – die graag een statement maakt – die hier part noch deel aan wil hebben is wat mij betreft best wel mediageil en ook geldgeil. En dat staat u niet. Elk woord wat afgemaakt wordt met “geil” staat u trouwens niet. Oubollig, overgewaardeerd, en nep zijn steekwoorden die u beter staan.
Beste heer Derksen, u bent zelf de slaperd, een ingenomen wijsneus, en ik zeg: WAKKER WORDEN!
Met vriendelijke groet,
Sharon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |