Bank overvallen zekerquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hij wil iets voor de maatschappij betekenen![]()
nounou. niet zo onvriendelijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:25 schreef Palomar het volgende:
...en omdat je allochtoon bent is de grens voor jou NUL!
Ik wil ze eens op een politiebureau zien voor een praatkequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Koos is met pensioen dus lekker veel tijd
beetje nutteloos wel, want hij weet dat hij het antwoord krijgt "dan wordt het veiliger op de weg".quote:
en weer gehandicapte kinderen erbij halenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:29 schreef Caland het volgende:
Altijd die allochtonen met hun onrechtgevoelens
Wat kijk je nou jonguh??!?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:30 schreef Me_Wesley het volgende:
Het is zo irritant als mensen de aandacht vragen dmv zinnen als "nee ff serieus, moet je ff luisteren', terwijl ze allang de aandacht hebben van hun gesprekspartner
Werken?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:30 schreef kwiwi het volgende:
wacht even, hoe komt ie dan aan die auto?
wel lekkerquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:31 schreef TigerXtrm het volgende:
Waren dat nou gewoon flesjes Rivella?
Dit is echt geld verdienen over ruggen..quote:
Jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:32 schreef tralalala het volgende:
Verklapt alberto nou de gehele uitzending in de 1e minuut?
Eerder wanhopig dan dom.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:31 schreef Travel. het volgende:
Maar nu is de vraag, is die man een oplichter of zijn die mensen die er intrappen gewoon dom?
als je dat gelooft vraag je er ook om om opgelicht te wordenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Vreselijk, dat soort oplichters. Mensen met kanker die door zulke mensen bedrogen worden
zijn wanhopigquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:31 schreef Travel. het volgende:
Maar nu is de vraag, is die man een oplichter of zijn die mensen die er intrappen gewoon dom?
Als je alles al geprobeerd hebt en je je dagen aan het aftellen bent, dan heeft geld weinig waarde meer voor je en grijp je vanalles aan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:32 schreef Palomar het volgende:
[..]
als je dat gelooft vraag je er ook om om opgelicht te worden
Aan de mensen die erin trappen mis je ook niks.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Vreselijk, dat soort oplichters. Mensen met kanker die door zulke mensen bedrogen worden
Op een gegeven moment geloof je alles wel, als er een kans in zit dat je beter wordtquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:32 schreef Palomar het volgende:
[..]
als je dat gelooft vraag je er ook om om opgelicht te worden
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
kanker is alleen in een ziekenhuis te genezen. niet in zo'n nepkanotoortje
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan de mensen die erin trappen mis je ook niks.
Doe normaal.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:33 schreef donald_dick het volgende:
Dochter heeft last van jeugdpuistjes
Ja, ik denk het. En als zo'n vent prachtige verhalen kan vertellen, tsja dan gaan die mensen misschien met zo'n vent in zee.quote:
ALBERTO< DOE HIER WAT AAN!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:33 schreef donald_dick het volgende:
waxcht ff, en toch kinderen fokken als je weet dat je kinderen dit kunnen krijgen?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:34 schreef gers het volgende:
Ik kan borsten vergroten door massage. Enigste vereisten zijn jonger als 24 en minstens cup c
Niet goed geld terug
Ze moet niet zo huilie doenquote:
Heee wat doe je dat is mijn werkquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:34 schreef gers het volgende:
Ik kan borsten vergroten door massage. Enigste vereisten zijn jonger als 24 en minstens cup c
Niet goed geld terug
Dat is waar. Wel treurig dit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik denk het. En als zo'n vent prachtige verhalen kan vertellen, tsja dan gaan die mensen misschien met zo'n vent in zee.
wut?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pagina 3 / 3
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
1 2 3
stop volgen nieuw topic [TV SC #463] Wildplasser!!» index» film, tv & radio» tv/radio
nieuwe topicsmijn actieve topicsactieve topicsbookmarkscustom menutop 500resetibood.comVis een optie?
© FOK INTERNET SITES 1999-2011 - ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN - ALGEMENE VOORWAARDEN - CONTACT -
Ik zou normaal doen als je wilt blijven FOK!ken.quote:
Dit dus. Nooit met vrienden op vakantie kunnen enz.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:34 schreef Demon_Hunter het volgende:
Je zou zo maar leven.. wat erg zeg.
zo obvious, check de sitequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer zo'n neppe website. Nooit geloven dat soort kul
Wel een beetje vreemdquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:36 schreef donald_dick het volgende:
Rivella is wel hallal, dus moet goed zijn
ik zag het niet, anders weer het forum daarop spammen?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik zag het niet, anders weer het forum daarop spammen?
Deze mensen nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:36 schreef kwiwi het volgende:
genezing van kanker met kruiden, gvd man je hebt toch wel hersens of niet
Tja, maar als die je niet kunnen helpen en ze raken zo wanhopig, treurigquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
Alberto raakt de gevoelige snaar, tijd om te heerschen, hahahahahaha ISLAMITISCHE GENEESKUNDE, sowieso religie en genezing, ik weet niet.. ik zou toch voor een onafhankelijke artst gaan.
Daar is ze !quote:
too old!quote:
klinkt als een allochtonensmurf!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
klinkt niet als een nietwesterseallochtoon
Ja ik ken er helaas een paar die zo wanhopig zijn... Maar ja als het enige vooruitzicht de dood is, dan probeer je wel alles denk ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:37 schreef Travel. het volgende:
[..]
Tja, maar als die je niet kunnen helpen en ze raken zo wanhopig, treurig
Inderdaad jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Het is nog steeds geheim. Als het echt zou werken zou ik dik cashen met zo'n uitvinding man
EN DAN GILLEN WE ZIJN OPGELIGTTTTTEINZ!!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst daarin trappen en dan komen uithuilen bij Alberto
it soort kwakzalvers kunnen blijven staan door mensen die zo naief zijn...quote:
ik meer de mensen die erin trappenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
Dat soort mensen... die zou je toch wat aandoen.
syrie toch?quote:
Dit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst daarin trappen en dan komen uithuilen bij Alberto
als dat kon zonder consequenties, zou ik daar mn baan van maken! Onrecht kan ik echt niet tegen. Of dat nou door wanhopigheid komt of nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
Dat soort mensen... die zou je toch wat aandoen.
Inderdaad ja.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:39 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Pan Arabische vlag, volgens mij van de Palestijnen
Dat kan niet anders vermoorden ze hem of zoquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Beter vraagt hij patent aan op zijn wereldveranderende oplossing
das ook een beetje social darwinismquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik meer de mensen die erin trappen
En verkopen! Katsjing!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Beter vraagt hij patent aan op zijn wereldveranderende oplossing
dat kan heul niet, dat appelsaphardbord achter in het sjirt is orginele appelsapquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit.
Net zoiets als een voetbalshirt kopen op de markt in Turkije en dan later gaan zeiken dat het nep is.
Dat ie meer islamitische mensen trekt?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat voegt het islamitische toe aan dit nepmedicijn?
er waren nog wel ergere in eerdere afleveringenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:40 schreef kwiwi het volgende:
jezus hoe krijg je het voor elkaar om in zo'n verhaal te trappen.
hun bankrekening sterft wel uitquote:
Mja, zelfs als je wanhopig bent moet je dit soort dingen toch kunnen doorzienquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:40 schreef kwiwi het volgende:
jezus hoe krijg je het voor elkaar om in zo'n verhaal te trappen.
Islamitische mensen zijn naiever???quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ie meer islamitische mensen trekt?
100 % halal en kosjer!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Allah is groot. allah is gekomen. in je dromenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:41 schreef kwiwi het volgende:
Hij kan je je hele leven beschermen, wat een god allah
kan geen nederlandsquote:
Ik ben ook al aan het zoekenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zoek op google maar vind de site zelf niet
Allah je weet togquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom is dat zo duur per kuur?
Natte vinger werk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij moet z'n BMW ervan kunnen betalenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en dan ook zo in de ondertitels laten staanquote:
maagzuurremmers zitten straks niet meer in het pakket!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:43 schreef Studiotje het volgende:
Leukemie, Longkanker en last but no least! MAAGZUUR!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |