quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:51 schreef iker het volgende:
vooral rustig blijven, maar wél actie ondernemen.
waarschijnlijk niks aan de hand, maar toch moet je niet afwachten. ga even langs de huisarts. het is zijn/haar werk!
Hij en z'n vriendin zijn duidelijk niet klaar voor dingen als seks. Voor het zelfde geld was dat meisje wel zwanger geweest en was de ellende niet te overzien geweest. Een beetje oordeel mag best, zodat ze nu misschien wat beter nadenken en zich beter inlezen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Ach mensen, de jongen is in paniekWaarom nou weer zo hard oordelen...
Nou, dat kost wel zo'n 8 euro hè!quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverregraf, die topics over zwanger zijn komen me iets te vaak langs. Hoe moeilijk is een test doen?
Een vrouw kan al zwanger worden vóór haar eerste menstruatie; dan is de eerste eisprong geweest en zou de eerste menstruatie daarop volgen, maar kwam de bevruchting eerder. Dus ook vrijen met een meisje wat nog nooit ongesteld is geweest is risicovol.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:12 schreef cinnamon_M het volgende:
TS, even wat uitleg:
1. of het haar eerste keer is of niet heeft geen enkele invloed op haar vruchtbaarheid. Zodra een vrouw geslachtsrijp is (dwz: is begonnen met menstrueren) heeft ze gewoon eens per maand haar eisprong, en dat eitje kan bevrucht worden. Of het nou haar eerste keer is of niet.
Jaja. En zelf is het jou zeker nooit gebeurd?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij en z'n vriendin zijn duidelijk niet klaar voor dingen als seks. Voor het zelfde geld was dat meisje wel zwanger geweest en was de ellende niet te overzien geweest. Een beetje oordeel mag best, zodat ze nu misschien wat beter nadenken en zich beter inlezen.
Heb je helemaal gelijk in uiteraard. Ik zocht naar de meest makkelijke manier om 'geslachtsrijp' te duiden, het was al zo'n lang verhaal. Maar dank voor de aanvullingquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een vrouw kan al zwanger worden vóór haar eerste menstruatie; dan is de eerste eisprong geweest en zou de eerste menstruatie daarop volgen, maar kwam de bevruchting eerder. Dus ook vrijen met een meisje wat nog nooit ongesteld is geweest is risicovol.
Dat. Daarbij, als je niet weet hoe het werkt, doe het dan ook voorlopig nog maar niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:01 schreef Godshand het volgende:
Zwangerschapstest halen, kan je via Internet al bestellen (Google).
Kans lijkt mij wel klein, maar zeker weten doe je door een test. En volgende keer gewoon een condoom gebruiken he?
Klopt. Tegen de tijd dat ik zelf met dit soort problemen te maken had was ik oud genoeg om te weten wat ik moest doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jaja. En zelf is het jou zeker nooit gebeurd?
Jaartje of 50?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. Tegen de tijd dat ik zelf met dit soort problemen te maken had was ik oud genoeg om te weten wat ik moest doen.
Grappenmakerquote:
Je vriendin is 11 ofzo dat ze niet fatsoenlijk de pil kan slikken?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:29 schreef punzers1608 het volgende:
ze was het vergeten eerst , maar gisteren gistren was haar laatste pil die ze moest nemen
bereid je maar vast voor op veel gezeik als ze straks zwanger blijkt te zijnquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:33 schreef punzers1608 het volgende:
ik weet het, ondanks het feit dat dit de eerste strip was die ze ooit heeft genomen, is het niet te tolereren dat ze het vergeten is, als ik wist dat ze het was vergeten was het ook niet gebeurt ..
Ik zou dan ook een ander anticonceptiemiddel gebruiken als ik haar was als je het toch steeds vergeet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:33 schreef punzers1608 het volgende:
ik weet het, ondanks het feit dat dit de eerste strip was die ze ooit heeft genomen, is het niet te tolereren dat ze het vergeten is, als ik wist dat ze het was vergeten was het ook niet gebeurt ..
"niet te tolereren dat ze het vergeten is"quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:33 schreef punzers1608 het volgende:
waarom zou je met condoom neuken, als zonder condoom malen lekkerder is, en je van je vriendin verwacht dat ze de pil blijft slikken en niet perongeluk die dag vergeten isquote:
Jij wilt vast heel veel kids:)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:04 schreef utopie het volgende:
[..]
waarom zou je met condoom neuken, als zonder condoom malen lekkerder is, en je van je vriendin verwacht dat ze de pil blijft slikken en niet perongeluk die dag vergeten is?!
klopt. Ik wil later wel een gezin van 2 tot 3 kinderen jah...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:06 schreef Loodje het volgende:
[..]
Jij wilt vast heel veel kids:)
Maar vooral als je jong bent, te jong om voor jezelf te zorgen/kinderen te krijgen vooral zonder condoom genieten.
Er zijn condooms die niet van latex zijn en wel fijn zitten/voelen;)
Hoe weet ze nu al dat ze de dag volgend op het stoppen ongesteld zou moeten worden als het haar eerste pilstrip wasquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:25 schreef punzers1608 het volgende:
jullie zijn allemaal bedankt , als het nu harde reacties ware of niet , ik weet dat ik nogal slecht geinformeerd ben, ik ben 18 jaar oud en ik zou meer moeten weten op deze leeftijd, dat weet ik, ik ben nu pas op PC kunnen komen daarom dat ik niet meer heb kunnen reageren trouwens, ze is gister gestopt met de pil en normaal zou ze nu haar regels moeten krijgen maar ze heeft nog niets, dus het is te hopen op morgen, ik heb al een afspraak met de dokter gemaakt tegen morgen en ik ga morgenvroeg een tester kopen
ik zou deze week nog afwachten. het kan zo zijn dat ze vannacht, morgen of overmorgen plotseling ongesteld raakt. Ik ken meer meiden die dat eens gehad hebben. Is ze nog steeds misselijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:14 schreef punzers1608 het volgende:
ik heb vandaag een zwangerschaptest gehaald en het resultaat was negatief, maar ze is nog steeds niet ongesteld geweest en het is de 3e dg dat ze al de pil niet neemt , moet ik me zorgen maken of niet ?
ik bedoelde dat ze het was vergeten te zeggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"niet te tolereren dat ze het vergeten is"
dat ze je niet even gewaarschuwd heeft of zelf andere acties heeft ondernemen is haar te maximaal verwijten
neen misselijk al minder dan gister , maar kan het ook zijn dat ze buikpijn heeft door de pil ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:15 schreef utopie het volgende:
[..]
ik zou deze week nog afwachten. het kan zo zijn dat ze vannacht, morgen of overmorgen plotseling ongesteld raakt. Ik ken meer meiden die dat eens gehad hebben. Is ze nog steeds misselijk?
dat kan jahquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:17 schreef punzers1608 het volgende:
[..]
neen misselijk al minder dan gister , maar kan het ook zijn dat ze buikpijn heeft door de pil ?
begrijp ik jah... ik denk dat het wel mee valt eerlijk gezegd. En als ze wel zwanger wordt; mannen kunnen makkelijker de stap nemen tot abortus, maar vrouwen niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef punzers1608 het volgende:
ah okee , bedankt, de zwangerschapstets bleek dus negatief te zijn, dat is al een pak van men hart, maar tot ze ongesteld wordt , blijft er nog steeds een deel van die last op mijn schouders zitten
Ik zou zelf eens die bijsluiter van de pil gaan lezen. De eerste paar maanden moet je lichaam nog wennen aan de pil en kan het allerlei dingen doen die je normaal niet verwacht. Ze kan zomaar onverwachtse bloedingen krijgen of het kan geloof ik (pin me hier niet op vast) ook uitblijven. Dus samen maar even dat ding lezen, zoveel tekst is het niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef punzers1608 het volgende:
ah okee , bedankt, de zwangerschapstets bleek dus negatief te zijn, dat is al een pak van men hart, maar tot ze ongesteld wordt , blijft er nog steeds een deel van die last op mijn schouders zitten
Als je vriendin net zo zenuwachtig is als dat jij bent word ze waarschijnlijk gewoon niet ongesteld, de geestelijke toestand van de vrouw kan er voor zorgen dat een complete ongesteldheid overgeslagen word. Gewoon nog even wachten en anders vriendin in een potje laten plassen en laten testen door de huisarts.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef punzers1608 het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee man, ik heb me nooit verdiept in zo ietsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:28 schreef punzers1608 het volgende:
ik heb het al met der over gehad , en moest het zo zijn dan zou ze dat ook liever willen, abortus, maar nog een vraagje , komt waarschijnlijk weer dom over maar, bestaat er niets dat de zwangerschap afbreekt binnen de eerste 3 weken behalve abortus ?
Abortus is een moeilijke keuze en daar moet je allebei echt wel heel goed over nadenken. Ik ben persoonlijk van mening als je het kind echt niks te bieden hebt en geen goed leven kan geven weg laten halen. Als het wel een goed leven kan krijgen maar je eigen leven leid er onder dan is het pech gehad had je maar beter moeten nadenken van te voren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:28 schreef punzers1608 het volgende:
ik heb het al met der over gehad , en moest het zo zijn dan zou ze dat ook liever willen, abortus, maar nog een vraagje , komt waarschijnlijk weer dom over maar, bestaat er niets dat de zwangerschap afbreekt binnen de eerste 3 weken behalve abortus ?
Ik denk dat ze een ontrekkingsbloeding had.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef punzers1608 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:37 schreef pasab het volgende:
Besef wel... weg is weg...... komt nooit meer terug.
Ja, een abortuspil.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:28 schreef punzers1608 het volgende:
nog wat extra informatie:quote:
Een bevalling lijkt me persoonlijk 100 keer erger.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
^ bij het lezen van dat soort gedoe laat ik mijn vriendin het liefst 2x per dag de pil slikken, want ik moet er niet aan denken dat ze dat ooit moet doen.
alle last van je schouders wegquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:16 schreef punzers1608 het volgende:
ze heeft vandaag ongesteld geraakt
Geen dank, misschien haal je zo ooit nog het HBOquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:16 schreef punzers1608 het volgende:
ze heeft is vandaag ongesteld geraakt
En gaat ze nu ook aan een ander anticonceptiemiddel? Lijkt me een verstandig plan, voor je 'm er weer inhangt.quote:
taal naziquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen dank, misschien haal je zo ooit nog het HBO
Godshand heeft gelijk, kom op, dat kon echt niet.quote:
Zegt niets, de mijne raakte ook gewoon ongesteld de eerste 2 maanden. Maar wel zwanger. Jeequote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:16 schreef punzers1608 het volgende:
Goed zo! Alle zorgen weg. En je topic!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:16 schreef punzers1608 het volgende:
Niet. Waar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:18 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Zegt niets, de mijne raakte ook gewoon ongesteld de eerste 2 maanden. Maar wel zwanger. Jee
Zeker de eerste maand worden vrouwen vaak gewoon nog ongesteld. En een zwangerschapstest werkt pas vanaf 2 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |