abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103214005
ze was het vergeten eerst , maar gisteren gistren was haar laatste pil die ze moest nemen
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:30:12 #32
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_103214056
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:29 schreef punzers1608 het volgende:
ze was het vergeten eerst
mooie vriendin :')
laten we hopen op het beste, wat jij wil natuurlijk...!
succes verder!
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:30:45 #33
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_103214091
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:29 schreef punzers1608 het volgende:
ze was het vergeten eerst , maar gisteren gistren was haar laatste pil die ze moest nemen
Je vriendin is 11 ofzo dat ze niet fatsoenlijk de pil kan slikken?
pi_103214247
ik weet het, ondanks het feit dat dit de eerste strip was die ze ooit heeft genomen, is het niet te tolereren dat ze het vergeten is, als ik wist dat ze het was vergeten was het ook niet gebeurt ..
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:34:36 #35
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_103214328
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:33 schreef punzers1608 het volgende:
ik weet het, ondanks het feit dat dit de eerste strip was die ze ooit heeft genomen, is het niet te tolereren dat ze het vergeten is, als ik wist dat ze het was vergeten was het ook niet gebeurt ..
bereid je maar vast voor op veel gezeik als ze straks zwanger blijkt te zijn :N
pi_103236247
quote:
Ik zou dan ook een ander anticonceptiemiddel gebruiken als ik haar was als je het toch steeds vergeet. :)
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:40:39 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103236452
quote:
"niet te tolereren dat ze het vergeten is" :')

dat ze je niet even gewaarschuwd heeft of zelf andere acties heeft ondernemen is haar te maximaal verwijten :)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:03:34 #38
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_103237353
Wel eens gehoord van een condoom?

De pil werkt niet meteen, het heeft even nodig om de hormoonspiegel zodanig te krijgen dat deze een eitje tegenhoud. Wacht het gewoon af, wanneer ze niet ongesteld wordt binnen 6 weken dan is de kans groot en kun je altijd even naar de dokter gaan. Een zwangerschapstest zie je meestal pas na 4weken.
Be dance |Be real| Be You
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:04:43 #39
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_103237399
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:03 schreef Loodje het volgende:
Wel eens gehoord van een condoom?
waarom zou je met condoom neuken, als zonder condoom malen lekkerder is, en je van je vriendin verwacht dat ze de pil blijft slikken en niet perongeluk die dag vergeten is :') ?!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:06:24 #40
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_103237461
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:04 schreef utopie het volgende:

[..]

waarom zou je met condoom neuken, als zonder condoom malen lekkerder is, en je van je vriendin verwacht dat ze de pil blijft slikken en niet perongeluk die dag vergeten is :') ?!
Jij wilt vast heel veel kids:)
Maar vooral als je jong bent, te jong om voor jezelf te zorgen/kinderen te krijgen vooral zonder condoom genieten.

Er zijn condooms die niet van latex zijn en wel fijn zitten/voelen;)
Be dance |Be real| Be You
pi_103237619
TS: Rubber om je pik als je niet zeker weet of je vrouwtje wel/niet haar pil slikt.
(anders gewoon in de poeper)

Tevens voor een 18 jarige is je taal best beroerd, denk dat meer mensen met mij erg hun best moeten doen om te kunnen lezen wat je neerplempt.

Tevens, succes met testje / huisarts :*
Hoop dat ze niet zwanger is voor je, al dat gezeik moet je niet op zitten wachten.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:11:39 #42
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_103237671
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:06 schreef Loodje het volgende:

[..]

Jij wilt vast heel veel kids:)
Maar vooral als je jong bent, te jong om voor jezelf te zorgen/kinderen te krijgen vooral zonder condoom genieten.

Er zijn condooms die niet van latex zijn en wel fijn zitten/voelen;)
klopt. Ik wil later wel een gezin van 2 tot 3 kinderen jah...
maar daar wil ik nu nog even niet over na denken :')
pi_103241248
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:25 schreef punzers1608 het volgende:
jullie zijn allemaal bedankt , als het nu harde reacties ware of niet , ik weet dat ik nogal slecht geinformeerd ben, ik ben 18 jaar oud en ik zou meer moeten weten op deze leeftijd, dat weet ik, ik ben nu pas op PC kunnen komen daarom dat ik niet meer heb kunnen reageren trouwens, ze is gister gestopt met de pil en normaal zou ze nu haar regels moeten krijgen maar ze heeft nog niets, dus het is te hopen op morgen, ik heb al een afspraak met de dokter gemaakt tegen morgen en ik ga morgenvroeg een tester kopen
Hoe weet ze nu al dat ze de dag volgend op het stoppen ongesteld zou moeten worden als het haar eerste pilstrip was :D Duurt bij mij 3-5 dagen na het stoppen met de pil. Afspraak met de huisarts lijkt me wat voorbarig; zwangerschapstest had je al lang kunnen doen (je vriendin dan).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_103256602
ik heb vandaag een zwangerschaptest gehaald en het resultaat was negatief, maar ze is nog steeds niet ongesteld geweest en het is de 3e dg dat ze al de pil niet neemt , moet ik me zorgen maken of niet ?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:15:24 #45
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_103256668
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:14 schreef punzers1608 het volgende:
ik heb vandaag een zwangerschaptest gehaald en het resultaat was negatief, maar ze is nog steeds niet ongesteld geweest en het is de 3e dg dat ze al de pil niet neemt , moet ik me zorgen maken of niet ?
ik zou deze week nog afwachten. het kan zo zijn dat ze vannacht, morgen of overmorgen plotseling ongesteld raakt. Ik ken meer meiden die dat eens gehad hebben. Is ze nog steeds misselijk :P ?
pi_103256726
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

"niet te tolereren dat ze het vergeten is" :')

dat ze je niet even gewaarschuwd heeft of zelf andere acties heeft ondernemen is haar te maximaal verwijten :)
ik bedoelde dat ze het was vergeten te zeggen
dat ze het was vergeten
pi_103256809
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:15 schreef utopie het volgende:

[..]

ik zou deze week nog afwachten. het kan zo zijn dat ze vannacht, morgen of overmorgen plotseling ongesteld raakt. Ik ken meer meiden die dat eens gehad hebben. Is ze nog steeds misselijk :P ?
neen misselijk al minder dan gister , maar kan het ook zijn dat ze buikpijn heeft door de pil ?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:19:00 #48
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_103256910
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:17 schreef punzers1608 het volgende:

[..]

neen misselijk al minder dan gister , maar kan het ook zijn dat ze buikpijn heeft door de pil ?
dat kan jah :') zal me niks verbazen als ze deze week nog ongesteld raakt.
Mijn ex werd 2 dagen te laat ongesteld
pi_103257027
ah okee , bedankt, de zwangerschapstets bleek dus negatief te zijn, dat is al een pak van men hart, maar tot ze ongesteld wordt , blijft er nog steeds een deel van die last op mijn schouders zitten
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:22:06 #50
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_103257128
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef punzers1608 het volgende:
ah okee , bedankt, de zwangerschapstets bleek dus negatief te zijn, dat is al een pak van men hart, maar tot ze ongesteld wordt , blijft er nog steeds een deel van die last op mijn schouders zitten
begrijp ik jah... ik denk dat het wel mee valt eerlijk gezegd. En als ze wel zwanger wordt; mannen kunnen makkelijker de stap nemen tot abortus, maar vrouwen niet.
Maar daar moet je nog maar niet aan denken :P

edit; misschien nog eens met je vriendin overleggen om een tweede zwangersschaps test te doen met een ander merk of weet ik veel wat :9 ?
pi_103257619
ik heb het al met der over gehad , en moest het zo zijn dan zou ze dat ook liever willen, abortus, maar nog een vraagje , komt waarschijnlijk weer dom over maar, bestaat er niets dat de zwangerschap afbreekt binnen de eerste 3 weken behalve abortus ?
pi_103257714
quote:
Ik zou zelf eens die bijsluiter van de pil gaan lezen. De eerste paar maanden moet je lichaam nog wennen aan de pil en kan het allerlei dingen doen die je normaal niet verwacht. Ze kan zomaar onverwachtse bloedingen krijgen of het kan geloof ik (pin me hier niet op vast) ook uitblijven. Dus samen maar even dat ding lezen, zoveel tekst is het niet.
I reject reality and substitute my own
pi_103258081
quote:
Als je vriendin net zo zenuwachtig is als dat jij bent word ze waarschijnlijk gewoon niet ongesteld, de geestelijke toestand van de vrouw kan er voor zorgen dat een complete ongesteldheid overgeslagen word. Gewoon nog even wachten en anders vriendin in een potje laten plassen en laten testen door de huisarts.
To escape criticism: Do nothing, Say nothing, Be nothing.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:36:52 #54
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_103258208
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:28 schreef punzers1608 het volgende:
ik heb het al met der over gehad , en moest het zo zijn dan zou ze dat ook liever willen, abortus, maar nog een vraagje , komt waarschijnlijk weer dom over maar, bestaat er niets dat de zwangerschap afbreekt binnen de eerste 3 weken behalve abortus ?
Ik heb echt geen flauw idee man, ik heb me nooit verdiept in zo iets :') Sorry.
Abortus is altijd een moeilijke beslissing om te nemen, omdat je toch iets het leven van weg neemt.
In de ergste gevallen kan je een miskraam krijgen. Maar nogmaals ik zou als ik jullie was nog even geen zorgen maken. Kijk maar weer verder als ze over 3 dagen of later nog niet ongesteld is :P Wat is normaal haar tijd van de maand ?
pi_103258268
quote:
Abortus is een moeilijke keuze en daar moet je allebei echt wel heel goed over nadenken. Ik ben persoonlijk van mening als je het kind echt niks te bieden hebt en geen goed leven kan geven weg laten halen. Als het wel een goed leven kan krijgen maar je eigen leven leid er onder dan is het pech gehad had je maar beter moeten nadenken van te voren.

Besef wel... weg is weg...... komt nooit meer terug.
To escape criticism: Do nothing, Say nothing, Be nothing.
pi_103260687
quote:
Ik denk dat ze een ontrekkingsbloeding had.

En niet haar "regels"(wat een taal :'). Jij moet maar eens de regels in bed leren :') ).

Nu 3 dagen na het doen een negatieve zwangerschapstest lijkt mij zwangerschap minder waarschijnlijk. Ik weet niet zeker of ze nog gaat bloeden, vanwege het vergeten van haar pil. De ontrekkingsbloeding heeft ze al eerder gehad, dus mogelijk dat het bloedverlies niet komt. Als je zeker wil weten of ze echt niet zwanger is, herhaal je over 7 dagen de test weer. Blijft die negatief, dan kan je weer feesten.

En door voorvocht is inderdaad de kans op zwangerschap klein, maar niet 0.

Succes, en als het pillen slikken te lastig blijft, condooms erbij en/of ander anticonceptiemiddel zoeken (spiraal, NuvaRing etc).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_103261263
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:37 schreef pasab het volgende:

Besef wel... weg is weg...... komt nooit meer terug.
^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_103274163
quote:
Ja, een abortuspil.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:21:36 #59
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_103274329
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:18 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, een abortuspil.
nog wat extra informatie:

Bij de abortuspil (ook wel RU486 genoemd) gaat het om een aantal tabletten dat ervoor zorgt dat bij een vrouw die zwanger is de vrucht wordt afgestoten.
· Het is geen pil die je bij de apotheek haalt en thuis kunt slikken als je ongewenst zwanger blijkt te zijn. Het valt onder de abortuswetgeving. De abortuspil is dan ook alleen verkrijgbaar in abortusklinieken en ziekenhuizen die een abortusvergunning hebben.
· Tot de introductie van de abortuspil vond abortus alleen plaats via zuigcurettage. Gezien de snelheid en zorgvuldigheid waarmee dit in Nederland gebeurt, lijken op dit moment de voordelen van de abortuspil niet echt op te wegen tegen de nadelen.
· Verwar de abortuspil niet met de morning-afterpil, die je neemt als je onveilig hebt gevreeën en achteraf alsnog zwangerschap wilt voorkomen.

hoe werkt het?

Je maakt een afspraak bij een abortuskliniek of ziekenhuis.
· Er wordt gekeken of je in aanmerking komt voor de abortuspil en via echoscopie nagegaan of je zwangerschap niet te ver gevorderd is. Je kunt de abortuspil alleen slikken als je niet langer dan 49 dagen zwanger bent (gerekend vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie). In feite gaat het om 43 dagen omdat tussen het eerste gesprek en het innemen van de eerste pillen de 5 dagen wettelijk vastgestelde bedenktijd zitten.
· In aanwezigheid van een arts slik je 3 tabletten. De stof die in deze pillen zit (mifepristone) zorgt ervoor dat de bekleding van de baarmoederwand los komt zodat het vruchtje zich niet (langer) in de baarmoederwand kan nestelen en afsterft.
· Na 48 uur ga je terug naar de kliniek en slik je een ander middel dat ervoor zorgt dat het vruchtje wordt uitgestoten (na 4 uur slik je mogelijk een tweede dosis). Er komt dan een bloeding op gang, vergelijkbaar met een menstruatie, maar dan veel heviger. Dit kan gepaard gaan met krampen, braken en misselijkheid. De bloeding duurt gemiddeld 7 tot 10 dagen, maar het kan ook langer aanhouden.
· Twee tot 3 weken later kom je terug voor controle. In 2 tot 5% van de gevallen blijkt de abortuspil niet gewerkt te hebben en moet alsnog zuigcurettage worden toegepast. Ook wordt dan gesproken over anticonceptie die je in de toekomst kunt gebruiken om herhaling te voorkomen.
pi_103275837
^ bij het lezen van dat soort gedoe laat ik mijn vriendin het liefst 2x per dag de pil slikken, want ik moet er niet aan denken dat ze dat ooit moet doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')