Ik zou zelf eens die bijsluiter van de pil gaan lezen. De eerste paar maanden moet je lichaam nog wennen aan de pil en kan het allerlei dingen doen die je normaal niet verwacht. Ze kan zomaar onverwachtse bloedingen krijgen of het kan geloof ik (pin me hier niet op vast) ook uitblijven. Dus samen maar even dat ding lezen, zoveel tekst is het niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef punzers1608 het volgende:
ah okee , bedankt, de zwangerschapstets bleek dus negatief te zijn, dat is al een pak van men hart, maar tot ze ongesteld wordt , blijft er nog steeds een deel van die last op mijn schouders zitten
Als je vriendin net zo zenuwachtig is als dat jij bent word ze waarschijnlijk gewoon niet ongesteld, de geestelijke toestand van de vrouw kan er voor zorgen dat een complete ongesteldheid overgeslagen word. Gewoon nog even wachten en anders vriendin in een potje laten plassen en laten testen door de huisarts.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef punzers1608 het volgende:
ah okee , bedankt, de zwangerschapstets bleek dus negatief te zijn, dat is al een pak van men hart, maar tot ze ongesteld wordt , blijft er nog steeds een deel van die last op mijn schouders zitten
Ik heb echt geen flauw idee man, ik heb me nooit verdiept in zo ietsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:28 schreef punzers1608 het volgende:
ik heb het al met der over gehad , en moest het zo zijn dan zou ze dat ook liever willen, abortus, maar nog een vraagje , komt waarschijnlijk weer dom over maar, bestaat er niets dat de zwangerschap afbreekt binnen de eerste 3 weken behalve abortus ?
Abortus is een moeilijke keuze en daar moet je allebei echt wel heel goed over nadenken. Ik ben persoonlijk van mening als je het kind echt niks te bieden hebt en geen goed leven kan geven weg laten halen. Als het wel een goed leven kan krijgen maar je eigen leven leid er onder dan is het pech gehad had je maar beter moeten nadenken van te voren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:28 schreef punzers1608 het volgende:
ik heb het al met der over gehad , en moest het zo zijn dan zou ze dat ook liever willen, abortus, maar nog een vraagje , komt waarschijnlijk weer dom over maar, bestaat er niets dat de zwangerschap afbreekt binnen de eerste 3 weken behalve abortus ?
Ik denk dat ze een ontrekkingsbloeding had.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:20 schreef punzers1608 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:37 schreef pasab het volgende:
Besef wel... weg is weg...... komt nooit meer terug.
Ja, een abortuspil.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:28 schreef punzers1608 het volgende:
nog wat extra informatie:quote:
Een bevalling lijkt me persoonlijk 100 keer erger.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:02 schreef Panzermaus het volgende:
^ bij het lezen van dat soort gedoe laat ik mijn vriendin het liefst 2x per dag de pil slikken, want ik moet er niet aan denken dat ze dat ooit moet doen.
alle last van je schouders wegquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:16 schreef punzers1608 het volgende:
ze heeft vandaag ongesteld geraakt
Geen dank, misschien haal je zo ooit nog het HBOquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:16 schreef punzers1608 het volgende:
ze heeft is vandaag ongesteld geraakt
En gaat ze nu ook aan een ander anticonceptiemiddel? Lijkt me een verstandig plan, voor je 'm er weer inhangt.quote:
taal naziquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen dank, misschien haal je zo ooit nog het HBO
Godshand heeft gelijk, kom op, dat kon echt niet.quote:
Zegt niets, de mijne raakte ook gewoon ongesteld de eerste 2 maanden. Maar wel zwanger. Jeequote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:16 schreef punzers1608 het volgende:
Goed zo! Alle zorgen weg. En je topic!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:16 schreef punzers1608 het volgende:
Niet. Waar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:18 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Zegt niets, de mijne raakte ook gewoon ongesteld de eerste 2 maanden. Maar wel zwanger. Jee
Zeker de eerste maand worden vrouwen vaak gewoon nog ongesteld. En een zwangerschapstest werkt pas vanaf 2 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |